Jump to content

injectorul cu fir are sau nu legatura cu pornirea ?


Recommended Posts

any news? :twoup:

 

 

la mine s-a verificat futunul de motorina care ducea in pompa .. si : am gasit bule de aer in el. acum au fost mai multe variante... : fie furtunul de calitate proasta si sa vina aer din rezervor.

s-a deschis si pompa din rezervor care atunci era blocata. era plina cu praf, etc .. am curatat`o si si=a dat drumul.

dupa toata treaba asta, masina a pornit.

asta iti recomand si tie : verifica futunul de motorina, vezi ca e unul transparent si se vede daca-i aer in el, iar pompa din rezervor se scoate relativ usor si se poate verifica daca functioneaza sau nu.

 

la mine cam asta a fost problema ( sper ) .. ca inca nu m-am folosit de masina:)

tine-ma la curent sa-mi spui ce faci

Link to comment
Share on other sites

Salut, si ms frumos pt reply. Nu ma asteptam sa fie asta...chiar o sa ma duc la un service sa verific, ma gandesc ca este mult mai simplu si mai ieftin decat sa dau pompa jos. La mine pompa din rezervor a fost schimbata exact cand mi s-a stricat pompa de injectie (am crezut ca ea era problema) si am pus una noua. Sa vedem cand ajung, o sa scriu aici dupa ce rezolv ceva...

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Salut, si ms frumos pt reply. Nu ma asteptam sa fie asta...chiar o sa ma duc la un service sa verific, ma gandesc ca este mult mai simplu si mai ieftin decat sa dau pompa jos. La mine pompa din rezervor a fost schimbata exact cand mi s-a stricat pompa de injectie (am crezut ca ea era problema) si am pus una noua. Sa vedem cand ajung, o sa scriu aici dupa ce rezolv ceva...

 

Bafta!

 

 

adica ai o pompa noua in rezervor ?

faza e ca o sa`ti zica la service ca pompa aia daca da eroare, iese pe tester. gresit .. din cate am inteles si eu. aia are ceva carbuni care se tocesc si pot merge sau nu.

sa te uiti si de aer pe furtunul de motorina.

 

alta intrebare ..cand iti porneste mai greu masina nu`ti da impresia ca ea parca incearca sa porneasca apoi iarasi se stinge .. si apoi iar porneste .. si merge bine ? nu stiu daca pricepi ce te intreb.. dar la mine asa era.. prindea aer .. si intra ba aer ba motorina... pornea cand era instalatia plina cu motorina.

astept reply.

Edited by andrei-doc
Link to comment
Share on other sites

da, am o pompa noua in rezervor si imi aduc aminte ca asa ziceau si cei de la service acum un an de pompa, ca nu iese la diagnoza. Iti zic sincer ca nu pot sa zic sigur ca asa facea dar o sa fiu atent de acum. problema la mine e ca din cauza asta am terminat si bateria si acum daca ii dau de 3 ori la automat a 4-a raman fara baterie deci nu pot sa zic ca am timp sa imi dau seama exact ce se intampla.

 

Ziceam mai sus ca de la Bosch Diesel Service mi-au spus ca e vb de debitul pompei de injectie - mi-au si aratat pe ecran unde scria valoarea ca tre sa fie intre 3 si 9 si la mine era 12 si cand pornea AC-ul sarea la 15-16. Mi-a zis ca si solutie la dat pompa jos si verificat sa ma duc la cineva care poate seta valoarea undeva la 5-6.

 

Stiu ca pare anapoda cu valorile dar le-am vazut cu ochii mei in timp ce mergea masina. Am vbit sa ma duc la userul MAS la o diagnoza sa vedem ce apare acolo...

Link to comment
Share on other sites

da, am o pompa noua in rezervor si imi aduc aminte ca asa ziceau si cei de la service acum un an de pompa, ca nu iese la diagnoza. Iti zic sincer ca nu pot sa zic sigur ca asa facea dar o sa fiu atent de acum. problema la mine e ca din cauza asta am terminat si bateria si acum daca ii dau de 3 ori la automat a 4-a raman fara baterie deci nu pot sa zic ca am timp sa imi dau seama exact ce se intampla.

 

Ziceam mai sus ca de la Bosch Diesel Service mi-au spus ca e vb de debitul pompei de injectie - mi-au si aratat pe ecran unde scria valoarea ca tre sa fie intre 3 si 9 si la mine era 12 si cand pornea AC-ul sarea la 15-16. Mi-a zis ca si solutie la dat pompa jos si verificat sa ma duc la cineva care poate seta valoarea undeva la 5-6.

 

Stiu ca pare anapoda cu valorile dar le-am vazut cu ochii mei in timp ce mergea masina. Am vbit sa ma duc la userul MAS la o diagnoza sa vedem ce apare acolo...

probabil ca tie ti s-a marit debitul de la pompa cand ti s-a mai umblat la ea. in mod normal daca debitul e mai mare ar trebui sa porneasca mai usor .... nu ?

si eu am dat la fel, pana a murit bateria. porneste impinsa ? la mine porneste imediat impinsa.

Link to comment
Share on other sites

da asa imi parea si mie logic ca daca valoarea e mai mare si debitul e mai mare, insa se pare ca aici este invers. Am vazut clar unde scria valorile normale...acum sa vedem. Inginerul de acolo a zis ca daca s-a schimbat partea electronica si a fost luata de pe alta masina nu se potrivesc 100%. Dupa spusele lui, in momentul in care se pune pe banc se aliniaza electrica cu mecanica. Numai ca este posibil sa fie necesara schimbarea electronicii ceea ce mai mult ca sigur costa mult sau daca electronica e OK trebuie sa fie si dpdv mecanic OK altfel nu va functiona normal. As da 1000 RON daca as stii ca ar rezolva problema si desi omul de acolo mi s-a parut destul de cinstit tot am rezerve.

 

cat despre impins nu am incercat niciodata, doar dat curent de la alta masina si incarcata bateria la redresor.

 

ma intreb daca furtunul de la pompa de injectie nu o fi bine prins nu poate sa traga aer fals si sa faca probleme acolo...dar de ce numai la anumite temperaturi?

Link to comment
Share on other sites

da asa imi parea si mie logic ca daca valoarea e mai mare si debitul e mai mare, insa se pare ca aici este invers. Am vazut clar unde scria valorile normale...acum sa vedem. Inginerul de acolo a zis ca daca s-a schimbat partea electronica si a fost luata de pe alta masina nu se potrivesc 100%. Dupa spusele lui, in momentul in care se pune pe banc se aliniaza electrica cu mecanica. Numai ca este posibil sa fie necesara schimbarea electronicii ceea ce mai mult ca sigur costa mult sau daca electronica e OK trebuie sa fie si dpdv mecanic OK altfel nu va functiona normal. As da 1000 RON daca as stii ca ar rezolva problema si desi omul de acolo mi s-a parut destul de cinstit tot am rezerve.

 

cat despre impins nu am incercat niciodata, doar dat curent de la alta masina si incarcata bateria la redresor.

 

ma intreb daca furtunul de la pompa de injectie nu o fi bine prins nu poate sa traga aer fals si sa faca probleme acolo...dar de ce numai la anumite temperaturi?

 

 

sincer incep sa cred ca faza cu " intre temperaturi " e o coincidenta.

si mie mi-a facut mult timp asa ... pana nu a mai pornit dimineata.

sincer incearca si vezi de pompa aia din rezervor.... mie cand mi-a desfacut masina din rezervor nu venea nimic .. ca nu functiona pompa aia ..dar apoi si-a dat drumul si mergea perfect.

 

am prins un mecanic migalos care a desfacut`o toata.

 

eu inca nu am schimbat pompa din cauza asta sunt asa de retinut in afirmatii. probabil ca o sa o schimb zilele astea si atunci o sa-ti spun cu siguranta.

 

merci de reply-uri.. tinem legatura !!!

Link to comment
Share on other sites

Salutari!

 

Scuze ca intervin in discutie, dar am urmarit problemele voastre si ma omoara curiozitatea, poate imi rezolv si eu problema.

am motor M51, 325 tds, 6 cil.

am umblat o singura data la pompa, cand s-au uscat garniturile si curgea. Am schimbat personal garniturile ( am reglat avansul din capac pana pornea la sfert si tragea bine) si o perioada a mers foarte bine (cca un an) dupa care a inceput sa-mi curga motorina pe la injectorul cu fir. De atunci am schimbat 3 injectoare, fiecare mergand bine cca o sapt. In rest, probleme asemanatoare cu ale voastre, masina porneste dupa ce imi omoara bateria, dar la cald porneste la sfert.

Aveam aer pe furtun si am pus valva de sens, dar nu s-a rezolvat problema, iar pompa de motorina functioneaza bine.

Sa fie oare presiunea de care vorbeati mai sus (in loc de 5-6 ) sa fie mai mare si d-asta sa imi strice mereu injectorul?

Nu mai stiu ce sa fac......

Multa bafta si sper ca macar voi ati scapat de griji.

Link to comment
Share on other sites

Salutari!

 

Scuze ca intervin in discutie, dar am urmarit problemele voastre si ma omoara curiozitatea, poate imi rezolv si eu problema.

am motor M51, 325 tds, 6 cil.

am umblat o singura data la pompa, cand s-au uscat garniturile si curgea. Am schimbat personal garniturile ( am reglat avansul din capac pana pornea la sfert si tragea bine) si o perioada a mers foarte bine (cca un an) dupa care a inceput sa-mi curga motorina pe la injectorul cu fir. De atunci am schimbat 3 injectoare, fiecare mergand bine cca o sapt. In rest, probleme asemanatoare cu ale voastre, masina porneste dupa ce imi omoara bateria, dar la cald porneste la sfert.

Aveam aer pe furtun si am pus valva de sens, dar nu s-a rezolvat problema, iar pompa de motorina functioneaza bine.

Sa fie oare presiunea de care vorbeati mai sus (in loc de 5-6 ) sa fie mai mare si d-asta sa imi strice mereu injectorul?

Nu mai stiu ce sa fac......

Multa bafta si sper ca macar voi ati scapat de griji.

 

 

 

si eu am pus valva de sens pe furtunul care ducea in pompa .. credeam ca pe acolo-mi intra aer.. si nu .. nu s-a rezolvat problema.

tu zici de pompa de motorina din rezervor ca functioneaza bine ? la mine asta ba merge ba nu merge.... am vazut`o cu ochii mei :twoup:

o sa o schimb cat de curand ..si daca si cu pompa din rezervor schimbata o sa-mi faca aceleasi probleme .. atunci e clar pompa de aia scumpa :) de care tuturor ne e frica :twoup:

 

in legatura cu stricatul injectoarelor la tine .. n-am nicio idee.

Link to comment
Share on other sites

si eu am pus valva de sens pe furtunul care ducea in pompa .. credeam ca pe acolo-mi intra aer.. si nu .. nu s-a rezolvat problema.

tu zici de pompa de motorina din rezervor ca functioneaza bine ? la mine asta ba merge ba nu merge.... am vazut`o cu ochii mei :twoup:

o sa o schimb cat de curand ..si daca si cu pompa din rezervor schimbata o sa-mi faca aceleasi probleme .. atunci e clar pompa de aia scumpa :) de care tuturor ne e frica :twoup:

 

in legatura cu stricatul injectoarelor la tine .. n-am nicio idee.

 

 

Atentie mare ca sa nu schimbi degeaba pompa de motorina! Am verificat, si la pornire, cand pui contactul, nu functioneaza decat atunci cand se aprind si bujiile. Mai exact, este alimentata de acelasi releu - in perioada in care motorul este semicald (dupa o ora de stat) nu mai imi da curent releul nici la bujii nici la pompa, in rest la rece merge mereu, la fel si cand e pornit motorul.

Link to comment
Share on other sites

Atentie mare ca sa nu schimbi degeaba pompa de motorina! Am verificat, si la pornire, cand pui contactul, nu functioneaza decat atunci cand se aprind si bujiile. Mai exact, este alimentata de acelasi releu - in perioada in care motorul este semicald (dupa o ora de stat) nu mai imi da curent releul nici la bujii nici la pompa, in rest la rece merge mereu, la fel si cand e pornit motorul.

 

 

ma sperii un pic, dar mie imi face figura asta si cu masina rece... si mai ales cand era in panta ..eu presupun totusi ca pompa aia " ba merge ba nu merge " si nu mai da atata presiune ca sa ajunga in pompa mare ..... si de acolo si aerul pe instalatie.

maine eram gata s=o cumpar, am gasit-o cu 6 milioane jumate (650 ron ).. acum sunt un pic sceptic :twoup:

o sa vad!

Link to comment
Share on other sites

eu am dat 700 RON acum un an deci e ok cred 650... eu am luat Siemens. Ironia este ca dupa ce am schimbat pompa din rezervor mi s-a parut ca masina fuge super bine...s-a oprit dupa 45 de minute pe autostrada :twoup:

 

citeam pe un alt forum postul asta :

 

Eu am avut o pb similara la o alta marca;

dimineata pornea cu greu la 'n' chei si imi descarcam bateria degeaba , ca am si schimbat-o pana la urma...

apoi am schimbat filtre,furtune si dreaq ma ai stie cate;

infine,pana la urma era pompa de injectie care se dezamorsa,datorita unei garnituri uzate;am fost la un 'pompangiu' si m-a rezolvat in cateva ore,si vreau sa zic,ca nu am mai avut pb f mult timp,dealtfel am si vandut masina si inca mai circula si azi(cred ca e cu aceeiasi pompa)

 

 

nu mai schimb maine clar pompa aia :) mama ..cand totul mi-era clar acum sunt iar ametit :twoup:

Link to comment
Share on other sites

am pus o alta pompa de motorina din rezervor. simptomatologia e aceeasi. Credeam ca doar din pompa aia poate ajunge aer pe furtunele de motorina... se pare ca nu. Variante legate de pornirea mea : compresia motorului sau pompa de inalte.

 

compresia motorului iese din discutie : masina trage bine, etc.

pompa de inalte mai ramane .. adia pompa aia scumpa de 1500 de euro :twoup:

 

mi-am parcat masina in fata blocului si-astept sa fac rost de bani.

Link to comment
Share on other sites

@neque - s-a oprit pt ca de fapt era de vina pompa de injectie si cineva mi-a schimbat partea electronica a pompei

 

@andrei-doc - exact de raspunsul asta imi era teama. asa si la mine, compresia e ok pt ca masina trage si este clar ca pompa de injectie este de vina. eu merg cu ea insa imi planific drumurile astfel incat sa nu stau undeva mai mult de 2-3 ore sau sa plec doar cand motorul este rece total. Tare nu? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

@neque - s-a oprit pt ca de fapt era de vina pompa de injectie si cineva mi-a schimbat partea electronica a pompei

 

@andrei-doc - exact de raspunsul asta imi era teama. asa si la mine, compresia e ok pt ca masina trage si este clar ca pompa de injectie este de vina. eu merg cu ea insa imi planific drumurile astfel incat sa nu stau undeva mai mult de 2-3 ore sau sa plec doar cand motorul este rece total. Tare nu? :twoup:

 

 

faza proasta e ca mie nu-mi mai porneste deloc la rece ! dau la automat pana moare.

tractata si pusa in treapta a 2 a, porneste in 10 metri.

 

ciudat .. assa-i ?

Edited by andrei-doc
Link to comment
Share on other sites

@neque - s-a oprit pt ca de fapt era de vina pompa de injectie si cineva mi-a schimbat partea electronica a pompei

 

@andrei-doc - exact de raspunsul asta imi era teama. asa si la mine, compresia e ok pt ca masina trage si este clar ca pompa de injectie este de vina. eu merg cu ea insa imi planific drumurile astfel incat sa nu stau undeva mai mult de 2-3 ore sau sa plec doar cand motorul este rece total. Tare nu? :twoup:

 

citeste si asta : tu ai face lift .. poate te ajuta : http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=88162

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.