Jump to content

e46 320d 136 cai


Recommended Posts

am citit si problemele colegilor dar unele nu seamana cu ale mele ; masina e cam puturoasa pana la 2000 + de ture , nu reusesc sa scartai rotile nici pe ud cu asc dezactivat (chiar daca am anvelopele 225 tot ar fi trebuit sa pot) si daca accelerez pana la 3000 ture schimb viteza si are o pierdere de putere la accelerare apoi ... apas apoi pana in fund acceleratia si dureaza putin pana incepe sa traga , dar totusi mi se pare ca creste greu si viteza dupa 100 ....

 

... mie imi da senzatia ca ar fi ceva infundat ... nu st de ce sa ma ocup in prima faza ....

 

fum nu prea da , doar daca bagi picorul asa scoate putin negru , dar daca o turez incet pana la 3000 ture nici gram nu vad ...

 

pornirea e la sfert indiferent de vreme ....

 

daca stie cineva concret ce ar putea fi daca nu cateva pareri ... sunt curios ce o zice si testerul ...

Link to comment
Share on other sites

In locul tau, avand in vedere ca ai masina de foarte putin timp, as schimba :

-uleiul + filtrul de ulei

-filtrul de aer

-filtrul de combustibil

-lichidul de racire

 

As verifica :

-filtrul epurator

-daca se aprind/functioneaza martorii din bord [foarte important]

-presiune pneuri

 

Si daca tot ajungi pe undeva sa ridici masina...verifica elementele de suspensie si directie.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

nici la mine nu se aprinde ...

 

azi am descoperit ca sistemul de comanda vaccum e bun , tija nu e intepenita si actioneaza turbo dar peste 3500 in sus chiar pe la 4000 , si intradevar acolo te baga in scaun dar pana acolo e lesinata ....acum ca stiu ca astea sunt bune este mai complicat , o fi vreun senzor , cineva spunea ca a avut acelas simptom la un vw si era senzorul de pe admisie (zilele astea am sa il imprumut de la cineva sa testez) daca nu e nici ala nu st ... tre s-o duc la un doctor bun .... voi ce parere aveti ?

 

PS ! am si consumul marit am o medie de 8 si din cate am auzit ar trebui sa am cam 6 la cum merg eu mai incet asa ...

Edited by RazvanCRD
Link to comment
Share on other sites

am depistat , este furtunul de vaccum cel care trece dintr-o parte in cealalta a motorului fisurat , am suflat azi pe el si rasufla , concluzia voi schimba toate aceste mici furtunele pt ca sunt imbatranite ... aveti idee cat costa metrul si de unde sa la iau , ca m-as duce la ausburg ....
Link to comment
Share on other sites

Furtunul de vacum costa in jur de 10 lei metru si il gasesti in targ la vitan cat si la magazinele de piese auto. Eu am cumparat din targ de la vitan si calitatea lasa de dorit. Imbracamintea textila se rupe repede, nu prea ofera protectie cauciucului. Presupun ca se gasesc si mai bune la preturi mai mari.
Link to comment
Share on other sites

am aschimbat furtunele dar problema era de la electrovalva dintre butelia de vaccum si turbo , am dat-o jos era infundata , acum mai tre sa ii curat si sita aia sa vad daca e functionala desi masina se simte altfel ....

 

 

Bv. Eu astept vesti de la service. Maine ar trebui sa fie gata.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.