Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

525 d nu porneste


marius77

Recommended Posts

motorina mai aveai ? :twoup:

 

 

am cam 17 litri (range 250 km)

ai de mult timp masina ? ai mai ajuns vreodata asa jos ?

sunt multe e39 cu problema asta , nu indica plutitorul bine , ai incercat sa alimentezi ? alimenteaza ,pune contactul si asteapta pana se amorseaza instalatia, poti pune contactul sa astepti sa bage pompa si sa repeti de 2 3 ori , apoi sa incerci sa o pornesti.

Link to comment
Share on other sites

azi stateam pe loc cu motorul pornit (e39 525d din 2003) si dintr-o data masina s-a oprit si nu a vrut sa mai porneasca iar in bord mi-a aparut eroarea "fuel injection system". Mentionez ca pompa de motorina de sub scaunul soferului am schimbat-o de aprox 2 luni cu una noua.

 

am inteles ca si pompa de benzina are ceva releu care se mai duce si apare problema asta,am fost avertizat in caz ca nu mai porneste masina, inceraca aia prima data si apoi altceva, e mai putin costisitor.

Edited by rovampera
Link to comment
Share on other sites

am si eu acceasi problema acceasi eroare mi se opreste in mers de ceva vreme.am fost am facut un test la bavaria mi-a spus ca este injectorul 3 de vina.am fost si am facut si un test cu eprubetele..sau ceva de genu asta nu ma pricep prea bine.doua dadeau mult pe retur doua erau la limita si doua erau bune.problema este ca injectorul nr trei era unul din cele bune.pana la urma nu sunt hotarat ce e de facut shcimb un injector schimb 4...nu stiu ce sa fac.daca ai rezolvat problema te rog posteaza sa am s eu idee cam ce e de facut.ms mult.daca puteti sa ma ajutati cu vre-un sfat as fi recunoscator.ms mult
Link to comment
Share on other sites

motorina mai aveai ? :twoup:

 

 

am cam 17 litri (range 250 km)

ai de mult timp masina ? ai mai ajuns vreodata asa jos ?

sunt multe e39 cu problema asta , nu indica plutitorul bine , ai incercat sa alimentezi ? alimenteaza ,pune contactul si asteapta pana se amorseaza instalatia, poti pune contactul sa astepti sa bage pompa si sa repeti de 2 3 ori , apoi sa incerci sa o pornesti.

 

masina o am de 4 ani iar 70% conduc cu 20-40 litri, rar scade sub 15 litri. O sa incerc varianta recomandata de tine

Link to comment
Share on other sites

motorina mai aveai ? :twoup:

 

 

am cam 17 litri (range 250 km)

ai de mult timp masina ? ai mai ajuns vreodata asa jos ?

sunt multe e39 cu problema asta , nu indica plutitorul bine , ai incercat sa alimentezi ? alimenteaza ,pune contactul si asteapta pana se amorseaza instalatia, poti pune contactul sa astepti sa bage pompa si sa repeti de 2 3 ori , apoi sa incerci sa o pornesti.

 

masina o am de 4 ani iar 70% conduc cu 20-40 litri, rar scade sub 15 litri. O sa incerc varianta recomandata de tine

 

 

dariusel mersi de informatii, dau o bere cand vii pe la arad :) una din variante pentru rezolvarea problemei a fost si cea recomandata de tine. Am completat cu 10 litri de motorina am pus contactul (pe furtunul care iese din filtru de motorina am vazut bule de aer nu stiu de ce) si a pornit. Inca nu m-am lamurit care a fost problema dar se pare ca sonda litrometrica este de vina. Deocamdata nu am schimbat-o, o sa vad daca mai face probleme. Am scapat ieftin :twoup:

Link to comment
Share on other sites

motorina mai aveai ? :twoup:

 

 

am cam 17 litri (range 250 km)

ai de mult timp masina ? ai mai ajuns vreodata asa jos ?

sunt multe e39 cu problema asta , nu indica plutitorul bine , ai incercat sa alimentezi ? alimenteaza ,pune contactul si asteapta pana se amorseaza instalatia, poti pune contactul sa astepti sa bage pompa si sa repeti de 2 3 ori , apoi sa incerci sa o pornesti.

 

masina o am de 4 ani iar 70% conduc cu 20-40 litri, rar scade sub 15 litri. O sa incerc varianta recomandata de tine

 

 

dariusel mersi de informatii, dau o bere cand vii pe la arad :) una din variante pentru rezolvarea problemei a fost si cea recomandata de tine. Am completat cu 10 litri de motorina am pus contactul (pe furtunul care iese din filtru de motorina am vazut bule de aer nu stiu de ce) si a pornit. Inca nu m-am lamurit care a fost problema dar se pare ca sonda litrometrica este de vina. Deocamdata nu am schimbat-o, o sa vad daca mai face probleme. Am scapat ieftin :twoup:

 

stiam k asta este :twoup:)) cel mai tare la mine a fost k am patito chiar in ziua cand am cumparat masina , dupa ce omul ma convins k nu are probleme ascune si k a fost intretinuta , masina sa oprit singura (la 50m de un peco) si mi a aratat accelasi mesaj....eu am fost "la pamant" :twoup:) credeam k nici nu am ajuns cu ea acasa si sa stricat :twoup:) am sunat fostul proprietar la 12 noaptea, el si a sunat mecanicul si mi a zis k totul e ok la ea k nu ar trebui sa aiba probleme ....cum eram aproape de peco am zis sa alimetez pt k mi sa parut k a consumat totusi ft putin,am alimentat , am dat de cateva ori la cheie si a luato ....a 2 zi am luat un butoi de 5l de motorina cu mine si am asteptat sa ajunga in zona 15-20 l , iar cand a ajuns sa oprit :twoup: , am complectat si a pornit...mi am dat seama k e de la plutitor...am fost la un baiat si mi la rezolvat.

daca sti pe cineva mai priceput se poate rezolva , se ridica bancheta spate, se defac capacele se scoate plutitorul cu tot cu mecanismul acela si se indoaie sarma pe care e plutitorul, vezi k ai 2 plutitoare , stanga si dreapta , mie mi`a reglat amandoua , acuma acul coboara pana la 0, se aprinde becul galben cam la range 100km , iar fara motorina raman cam pe la range 0-5, deci chiar a reglat bine .nu mai stiu exact cum la dat , in sus sau in jos,logic ar fi indoit k sa coboare plutitorul mai in jos , coborand mai in jos arata mai putina motorina si te face sa alimentezi inainte sa ramai ...daca ai putina rabdare poti proba cand e rezervorul gol si sa bagi 5 10 l de motorina sa vezi cat iti indica :)

Link to comment
Share on other sites

Nu este sonda litrometrica de vina in cazurile astea in care cu motorina putina nu mai merge motorul.

Problema este de la pompa electrica de motorina din rezervor,cand ea este blocata sau defecta asta este manifestarea.

Ridica bancheta si in partea dreapta cum stai la volan acolo se afla pe langa plutitor si aceasta pompa de care vorbesc eu.

PS vezi ca plutitoare ai doua unul in dreapta si unul in stanga in rezervor!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Nu este sonda litrometrica de vina in cazurile astea in care cu motorina putina nu mai merge motorul.

Problema este de la pompa electrica de motorina din rezervor,cand ea este blocata sau defecta asta este manifestarea.

Ridica bancheta si in partea dreapta cum stai la volan acolo se afla pe langa plutitor si aceasta pompa de care vorbesc eu.

PS vezi ca plutitoare ai doua unul in dreapta si unul in stanga in rezervor!!!!!

 

 

prima masura pe care am luat-o este aceea ca nu mai circul cu mai putin de 30 litri. As schimba pompa daca as fi 100% sigur ca ea este de vina, mai ales ca fac si drumuri lungi in afara si nu mai vreau sa o patesc. Tot ce mi-a spus mecanicul este ca pompa functioneaza dar sa evit sa circul cu motorina putina. Nu m-a lamurit insa de ce am avut aer pe furtunul prin care circula motorina.

Link to comment
Share on other sites

de doua zile merg si eu cu rezervoru aproape de 30 de litri nu mai jos si vad ca nu mi sa mai oprit masina cred ca pompa este de vina si la mine.oricum din ce mecanici am intrebat nici unul nu mi-a dat un raspuns clar.am sa ajung si pe la bavaria saptaman viitoare sper sa primesc un raspuns clar de la ei.
Link to comment
Share on other sites

exact asta am patit si eu. mi s-a oprit in mers pe la 60-70 la ora pe valea muresului.imi indica Range 280 km- la consum de 7l/100km, asta dupa calculel mele cam 20 litri in rezervor.am tras instant pe dreapta si am pus contactu de mai multe ori.si cum era liniste in masina am auzit in rezervor asa ca niste bulbuci de aer.si dupa a pornit am mers in peco care era la vreo 500m si am facut plinu.si de atunci nu mai umblu sub 30l in rezervor. am inteles ca din cauza ca ii rezervoru peste cardan si ii impartit in 2 cavitati din acest motiv nu reuseste sa traga pompa din prima cavitate sa mute in a 2-a si asa moare motorul.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am trecut si eu prin asa ceva.e pompa 100%.n-are sonda aia cum sa se strambe de una singura.doar daca a mai umblat cineva pe la rezervor si a strambat-o din gresala.e pompa fratilor, nu tine o vesnicie(a mea s-a dus la 340k,a unui prieten la 320k).undeva la 150E si scapati de griji
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.