Jump to content

E34 M50 REBUILD


shiftfan

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu stiu cat de bine e ca ti-au pus supape diferite fata de cele originale, acum pe cilindrii aia o sa ai o compresie diferita si se prea poate ca motorul sa nu mai fie echilibrat cum trebuie.

Sper sa nu fie asa, insa sunt sanse, de pe pielea mea iti spun, cu ce e acolo nu te joci, totul e calculat la miime, nu poti sa maresti camera de ardere fara sa scazi compresia in cazul tau...

Link to comment
Share on other sites

ala e un senzor de temp. care iti comanda electroventilatorul de AC. Daca nu face fata vascul da drumu si la electroventilator pe treapta 1 sau 2.

 

Am inteles.Stii cumva de unde venea firu care sa intre in senzorul ala?Ca la mine nu e nici o conexiune la el. Nu am poza cu bordul meu, dar este ca cel din poza numai ca am buton on of pt compresor montat pe undeva pe langa schimbator, deci nu prea mai e clima automata.Ai idee cum pot remedia tampenia asta?

post-30227-1286473348_thumb.jpg

Edited by shiftfan
Link to comment
Share on other sites

ajunge intr-un releu pe undeva si releele sunt pozitionate diferit chiar la masini similare dar ani diferiti..

 

Nu are importanta daca ai clima automata sau AC..

 

Am un releu la vreo 30-40 cm de compresor , dar cred ca este doar pt conpresor. Stii cumva mai multe despre cel de la senzorul de temperatura ?

Link to comment
Share on other sites

Revin cu o noua intrebare.Ce insemna prezenta uleiului pe galeria de admisie ?

 

la V8 la mine prezenta uleiului in admisie , inseamna valva pcv dusa/sparta, => consum ridicat de ulei . era un polonic de ulei in admisie

 

 

Aha am inteles.La mine inainte sa ard valvele , imi mancase aproximativ 1.5 l mobil 1 10w-40 in maxim 50 km.Ce altceva mai poate fii in afara de valva pcv ? Cand am scos prima data bujiile de la cilindrii care nu mai aveau presiune , erau pline de ulei, asta e din cauza valvelor rupte sau segmentilor? Avand in vedere ca peretii cilindrilor nu au nimic in afar de urmele de honuire pot sa pun segmenti standard ?

Edited by shiftfan
Link to comment
Share on other sites

provine de la segmenti. Si la m50 e un fel de valva PCV, mult mai rudimentara decat la v8. Daca nu e mult nu e asa mare drama, in plus acum tu ai motorul refacut. Curata acum si mai inspecteaza in cateva zeci de mii...

E oarecum normal la un M50 cu ceva km.. Daca e doar o leaca murdara nu e drama..e semn de uzura normala.

Desi am vazut m50 cu peste 250k cu ea absolut curata..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

provine de la segmenti. Si la m50 e un fel de valva PCV, mult mai rudimentara decat la v8. Daca nu e mult nu e asa mare drama, in plus acum tu ai motorul refacut. Curata acum si mai inspecteaza in cateva zeci de mii...

E oarecum normal la un M50 cu ceva km.. Daca e doar o leaca murdara nu e drama..e semn de uzura normala.

Desi am vazut m50 cu peste 250k cu ea absolut curata..

 

Nu am reusit inca sa il refacl , inca mai "colectionez" piesle necesare , ca sa mearga mai repde pe urma. Sti ceva in legatura cu , cota segmentilor?Poti sa imi spui unde este valva asta?

Edited by shiftfan
Link to comment
Share on other sites

nu te pot ajuta cu cota segmentilor. Incearca in Manulul Bentley, cred ca e acolo.

valva PCV

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...;fg=15&hl=3

nu e chiar valva PCV cum e la V8, dar are cam aceasi functie si nu e foarte eficace la M50.

Daca te uti in schema, furtunul 5 se duce in baie, pe acolo se prelinge uleiul scapat pe la segmenti si furtunul 4 pleaca in admisie ca sa recilcule si restul de gaze scapate si ce mai e pe acolo. Nu stiu ce ulei prinde panarama asta la v8 e ceva enorm unde se poate face si condes ca lumea...

costa vreo 7 euro...cred ca si furtunele din in ea sunt mai scumpe..

Link to comment
Share on other sites

nu te pot ajuta cu cota segmentilor. Incearca in Manulul Bentley, cred ca e acolo.

valva PCV

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...;fg=15&hl=3

nu e chiar valva PCV cum e la V8, dar are cam aceasi functie si nu e foarte eficace la M50.

Daca te uti in schema, furtunul 5 se duce in baie, pe acolo se prelinge uleiul scapat pe la segmenti si furtunul 4 pleaca in admisie ca sa recilcule si restul de gaze scapate si ce mai e pe acolo. Nu stiu ce ulei prinde panarama asta la v8 e ceva enorm unde se poate face si condes ca lumea...

costa vreo 7 euro...cred ca si furtunele din in ea sunt mai scumpe..

 

Am mai gasit mult ulei pe baie venind de sus , o fi de pe la piesa 4 ?

 

La fel si sus , pe langa filtru.

post-30227-1286864715_thumb.jpg

post-30227-1286864722_thumb.jpg

post-30227-1286864813_thumb.jpg

post-30227-1286864959_thumb.jpg

Edited by shiftfan
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cuzinetii trebuie imperecheati cu arborele. Alegi culoarea cuzinetilor in functie de culoarea cu care este marcat arborele.

Totodata trebuie sa fii atent si la cota de reparatie a arborelui, ca sa comanzi cuzineti corespunzatori cotei de reparatie a arborelui tau.

 

Uite aici ceva detalii despre montarea cuzinetilor:

cuzineti.pdf

Link to comment
Share on other sites

Am desfacut complet motorul , si am un piston avairat.Cilindrul de la el este conic.

 

Ce se poate face, in afara de alezarea la urmatoare cota a blocului?

 

Se poate inlocui numia pistonul respectiv cu unu nou, sau sh?

 

Stiam ca pe vibrochen treubia sa fie culoare corespunzatoare cuzinetilor de palier , aparent la mine este rosu, dar pe realeom sunt doar : alb , galben ,verde, are cineva o explicatie?

 

Multumesc !

post-30227-1288355779_thumb.jpg

post-30227-1288355784_thumb.jpg

Edited by shiftfan
Link to comment
Share on other sites

am vazut topicul cu cumpar motor.. ti-am zis ca e mai usor si mai rentabil din start. Il desfaceai, remediai eventual mici probleme la el, il curatai si erai boier..Pacat de banii cheltuiti..

I-a un m50b25, ca arata identic si scapi la RAR... Macar sa te alegi cu ceva..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

am vazut topicul cu cumpar motor.. ti-am zis ca e mai usor si mai rentabil din start. Il desfaceai, remediai eventual mici probleme la el, il curatai si erai boier..Pacat de banii cheltuiti..

I-a un m50b25, ca arata identic si scapi la RAR... Macar sa te alegi cu ceva..

 

Da asa e, am vrut sa il fac pe asta care il aveam si sa il am mult timp de acum in colo dar, asta e. Asa ma gandeam si eu la un 2.5, dar sa vad ce gasesc...

 

Am o nelamurire cu motorul actual: pe el scrie 206s2 , stiam ca asta scria pe cele cu vanos si eu unu nu am vanos. Se paote sa fie alt bloc?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.