Jump to content

Probleme cu motorul


Recommended Posts

Am avut zilele astea o problema neasteptata,nu am mai scos masina de o luna si nu aveam deloc benzina in ea.Am bagat 5 litri,a pornit,si am plecat sa alimentez.Dupa ce am alimentat la pompa,nu a vrut sa mai porneasca,si dadea niste rateuri ingrozitoare,de se cutremura toata.Am tras-o cu un taxi,degeaba,nu pornea.I-am dat curent,ca bateria era deja moarta.Cand invarteam motorul cu contactul, in momentul detonatiei,se intrerupea tot,lumini in bord,contact,tot.Dupa 3 ore,cand m-am intors dupa ea sa o tractez acasa,a pornit la prima,cheie,ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat,si merge acum la fel ca in totdeauna.Ce putea sa fie,sonda lambda,ECU,injectoare?De ce detona si de ce intrerupea curentul?Am mai patit asa ceva,dar nu in halul asta,si intotdeauna dupa ce masina a stat cel putin 2 zile.Pornea si cativa km,simteam ca parca nu ar merge in toti cilindri si da benzina in esapament,apoi isi revenea.
Link to comment
Share on other sites

am avut ceva prob de genu asta cu niste e 34.daca bateria e naspa daca electromotorul este in scurt fura curent instantaneu.injectoarele nu au nimic.incearca cu alt calculator si vezi cum face.eu la una am avut socul blocat si mergea in 3 4 cum avea ea chef scotea fum negru rau si abia ajungea la 2000 de rpm.schimba motorasu de relanti.si daca nu poti da l jos si baga in el degripant. wd 40.sau 2+2 berkebile.si ori isi revine ori iei altu .si sincer reparatu masini prin monitor nu prea merge.dar am zis si eu .si mai vezi la contactele de plus ca se mai oxideaza si da scurt la caroserie si iti arde calculatoru si ai pus o .sa mi zici ce a avut si mie dupa ce o faci.
Link to comment
Share on other sites

am avut ceva prob de genu asta cu niste e 34.daca bateria e naspa daca electromotorul este in scurt fura curent instantaneu.injectoarele nu au nimic.incearca cu alt calculator si vezi cum face.eu la una am avut socul blocat si mergea in 3 4  cum avea ea chef scotea fum negru rau si abia ajungea la 2000 de rpm.schimba motorasu de relanti.si daca nu poti da l jos si baga in el degripant. wd 40.sau 2+2 berkebile.si ori isi revine ori iei altu .si sincer reparatu masini prin monitor nu prea merge.dar am zis si eu .si mai vezi la contactele de plus ca se mai oxideaza si da scurt la caroserie si iti arde calculatoru si ai pus o .sa mi zici ce a avut si mie dupa ce o faci.

11394[/snapback]

 

Fum nu scoate,doar abur mult alb care cred ca pe vremea asta e ceva normal.

Bateria desi nu e extraordinara,are 2 luni de cand am luat-o.Motorasu de la relantiu faza e ca e electronic,ca am EML,si mai greu sa il schimb ca nu gasesc.Dar nu are fluctuatii,sta perfect la relantiu si se accelereaza instantaneu.

Uite ca la electromotor nu m-am gandit,dar totusi se invarte foarte bine motoru,pana la un moment dat cand face bum si gata,moare tot si tre sa iau contactu si sa dau iar la starter.

Chestia asta o face numai cand stau prost cu benzina.Adica sa fie foarte putina,sau sa nu fie pornita de mult.Zilele astea am umblat cu ea,si porneste perfect,chiar prea repede si ma prinde cu contactu pus cateodata si o carai putin.

Ceva asemanator am mai patit o singura data cand am spalat masina la jetu manual de la OMV.Am insistat pe partea de la parbriz pentru ca aveam multe frunze pe la stergatoare,si cand am pornit-o mi-a facut aceleasi figuri pentru cateva minute.Benzina era destula,pana atunci mersese bine,iar dupa ce si-a revenit nu am mai avut probleme.

Link to comment
Share on other sites

Fum nu scoate,doar abur mult alb care cred ca pe vremea asta e ceva normal.

Bateria desi nu e extraordinara,are 2 luni de cand am luat-o.Motorasu de la relantiu faza e ca e electronic,ca am EML,si mai greu sa il schimb ca nu gasesc.Dar nu are fluctuatii,sta perfect la relantiu si se accelereaza instantaneu.

Uite ca la electromotor nu m-am gandit,dar totusi se invarte foarte bine motoru,pana la un moment dat cand face bum si gata,moare tot si tre sa iau contactu si sa dau iar la starter.

Chestia asta o face numai cand stau prost cu benzina.Adica sa fie foarte putina,sau sa nu fie pornita de mult.Zilele astea am umblat cu ea,si porneste perfect,chiar prea repede si ma prinde cu contactu pus cateodata si o carai putin.

Ceva asemanator am mai patit o singura data cand am spalat masina la jetu manual de la OMV.Am insistat pe partea de la parbriz pentru ca aveam multe frunze pe la stergatoare,si cand am pornit-o mi-a facut aceleasi figuri pentru cateva minute.Benzina era destula,pana atunci mersese bine,iar dupa ce si-a revenit nu am mai avut probleme.

11415[/snapback]

Faza cu OMV am patit-o si eu tot asa masina spalata si apoi abia a pornit iar de mers mergea ca un tractor in 4 cil cred cerd e ca dupa ce a fost lasata cateva ore a mers perfect :blink: .Mecanicii au zis ceva de delco-eu am Jetronic

Link to comment
Share on other sites

Faza cu OMV am patit-o si eu tot asa masina spalata si apoi abia a pornit iar de mers mergea ca un tractor in 4 cil cred cerd e ca dupa ce a fost lasata cateva ore a mers perfect :blink: .Mecanicii au zis ceva de delco-eu am Jetronic

11418[/snapback]

 

Totusi e cam greu sa ajunga la delcou apa,ca are o protectie peste.Oare sa faca condens?Eu am dat o data delcoul jos si era cam murdar pe contacte,asa ca si la baterie cum se aduna verzeala din aia.Da l-am curatat si nu a influentat cu mult comportamentul masinii.

Link to comment
Share on other sites

Totusi e cam greu sa ajunga la delcou apa,ca are o protectie peste.Oare sa faca condens?Eu am dat o data delcoul jos si era cam murdar pe contacte,asa ca si la baterie cum se aduna verzeala din aia.Da l-am curatat si nu a influentat cu mult comportamentul masinii.

11420[/snapback]

Da condens au zis si ei explicatia:motorul cald si aia dau cu apa rece pe masina iar daca ajunge apa pe delco se produce condens :blink:

Link to comment
Share on other sites

Da condens au zis si ei explicatia:motorul cald si aia dau cu apa rece pe masina iar daca ajunge apa pe delco se produce condens :blink:

11449[/snapback]

 

Ma de ajuns apa la delcou chiar ca nu avea cum.Ma gandeam ca poate capota fiind calda,si spaland cu apa rece,ca aia la OMV nu au apa calda,sa se faca in compartimentul motor condens,si cumva cumva sa ajunga pe la fise sau delcou.

Cand aveam 520-ul,de fiecare data cand ploua aveam probleme cu ea.Ba se punea alarma singura si imi taia contactu si imi inchidea usile in mers,ba nu mai pornea,ba mergea neregulat.Dar numai pe ploaie.Nu aveam scut,si poate intra apa pe la motor,sau era aruncata pe la delcou de vascocupla.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.