Jump to content

cum desfac pompa de inalta la un e46 320d


Recommended Posts

am un 320d 150 cp din 2002 si vreau sa dau jos pompa d inalta sa schimb garniturile...care stiti cum se face treaba asta???trebuie umblat si la distributie?:|sau cum sa fac sa verific pompa de inalta dak functioneazxa in parametrii ei???si dak e vb d tester nu gasesc unu bun in bmw-uri in targovistea asta:|...care sunt simptomele pompei cand este pe duca??? Edited by Cobr@21
Link to comment
Share on other sites

Hai....mai schimbi o bujie, o placuta de frana, un debitmetru, filtre, dar treaba cu pompa de inalte, lasa pe cei din service, de desfacut o desfaci, dar de pus la loc (bine) nu cred. Daca o pompa de inalte nu functioneaza corespunzator, masina porneste mai greoi, nu ai putere, posibil sa scoata un zgomot mai pronuntat (sa rontaie). Pompa, pt verificare se pune pe un banc de probe si se verifica presiune pe fiecare conducta. Salut ! Edited by Gabi_BMW
Link to comment
Share on other sites

daca ai cunostinte de mecanica poti sa o dai jos , nu trebuie trasa la semn si nu sare distriutia dar e de lucru.

 

Hai....mai schimbi o bujie, o placuta de frana, un debitmetru, filtre, dar treaba cu pompa de inalte, lasa pe cei din service, de desfacut o desfaci, dar de pus la loc (bine) nu cred. Daca o pompa de inalte nu functioneaza corespunzator, masina porneste mai greoi, nu ai putere, posibil sa scoata un zgomot mai pronuntat (sa rontaie). Pompa, pt verificare se pune pe un banc de probe si se verifica presiune pe fiecare conducta. Salut !

e pompa de inalta nu de injectie, are o singura conducta.

Link to comment
Share on other sites

daca ai cunostinte de mecanica poti sa o dai jos , nu trebuie trasa la semn si nu sare distriutia dar e de lucru.

 

Hai....mai schimbi o bujie, o placuta de frana, un debitmetru, filtre, dar treaba cu pompa de inalte, lasa pe cei din service, de desfacut o desfaci, dar de pus la loc (bine) nu cred. Daca o pompa de inalte nu functioneaza corespunzator, masina porneste mai greoi, nu ai putere, posibil sa scoata un zgomot mai pronuntat (sa rontaie). Pompa, pt verificare se pune pe un banc de probe si se verifica presiune pe fiecare conducta. Salut !

e pompa de inalta nu de injectie, are o singura conducta.

Am crezt ca este vorba de pompa de la modelul de 136cp rotativa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da trebuie sa dai jos capacul la distributie. Lanturile de distributie se unesc pe pinioanele ei: unul vine de la vibrochen si celalat la unul din axele cu came.

Nu trbuie tras semn dar daca scoti lanturile de pe pinion, nu trebuie sa misti vibrochenul sau axele cu came, eventual sa le faci lor semne.

 

Mai inainte sa te apuci sa dai jos ar trebui sa o masori pe loc, prima data sa masori semnalul frp-ului (fuel rail pressure senzor) si daca asa nu e ok, pe urma sa masori presiune pe rampa cu un manometru exterior.

In documentatie am gasit ca pompa trebuie sa fac 250bar minim cand dai la electromotor, ai grija sa nu o pornesti ca atunci presiunea creste mult (poti sa scoti mufele la injectoare)

Daca presiunea nu e ok, tot nu inseamna ca e pompa neaparat, mai poate fi valva regulatoare de presiune a rampei comune.

Senzorul e la un cap, valva e la celalat cap al rampei.

Succes si tine-ne la curent.

Link to comment
Share on other sites

Frumos era sa explici ce si cum, nu doar atat.

 

 

ON

 

Ai un dop in capacul de la distributie (in dreptul pompei) , nu trebuie dat jos dar sincer nu stiu care e mai greu de dat capacul sau dopul care e parca tot din aluminu ca si capacul.

 

Totusi nu uita de ce am zis mai sus, nu te apuca sa dai pompa jos decat daca nu mai ai solutii.

post-31126-1286742611_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

nu te supara ca iti spun , dar tu stii ce vorbesti? ca sa dai jos capacul de la distributie trebuie sa desfaci jumate de motor, galerie admisie, injectoare, capac motor, lanturile de la distributie, si multe altele, nu trebuie desfacut nimic din toate astea, se desface capacul de la intinzatorul de la cureaua de alternator cu imbus de 17 si ai acces la piulita de 21 cu care este stransa pompa, o desfaci si bagi o presa sa impinga pompa afara.
Link to comment
Share on other sites

nu te supara ca iti spun , dar tu stii ce vorbesti? ca sa dai jos capacul de la distributie trebuie sa desfaci jumate de motor, galerie admisie, injectoare, capac motor, lanturile de la distributie, si multe altele, nu trebuie desfacut nimic din toate astea, se desface capacul de la intinzatorul de la cureaua de alternator cu imbus de 17 si ai acces la piulita de 21 cu care este stransa pompa, o desfaci si bagi o presa sa impinga pompa afara.

entschuldigung :twoup: sigur nu ai uitat ceva mestere? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.