Jump to content

capacitate cilindri...


kmaro

Recommended Posts

Buna ziua, de cateva zile am achizitionat un bmw 316 i, cutie automata an 2000 etc..:) merge super, consuma mult :twoup: Sunt incepator in ale masinilor si mai ales cand vine vorba si de bmw.

Pe talonul masinii scrie ca este model 316 I iar pe cartea tehnica scrie ca are capacitatea motorului de 1872!!?? Pai daca e asa nu trebuia sa sa fie model 318 I?

 

*si pe cartea tehnica scrie tot model 316 I ca pe talon

 

Va ros sa imi spuneti cine stie sigur daca am distributie pe lant, poate suna aiurea intrebarea dar imi spunea cineva acum vreo 2 zile care a mai avut bmw ca la modelele din 1999 sau 2000 care sunt 316 nu au distribuite pe lant ci pe curea.

O parere ceva..?

 

Va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua, de cateva zile am achizitionat un bmw 316 i, cutie automata an 2000 etc..:) merge super, consuma mult :twoup: Sunt incepator in ale masinilor si mai ales cand vine vorba si de bmw.

Pe talonul masinii scrie ca este model 316 I iar pe cartea tehnica scrie ca are capacitatea motorului de 1872!!?? Pai daca e asa nu trebuia sa sa fie model 318 I?

 

*si pe cartea tehnica scrie tot model 316 I ca pe talon

 

Va ros sa imi spuneti cine stie sigur daca am distributie pe lant, poate suna aiurea intrebarea dar imi spunea cineva acum vreo 2 zile care a mai avut bmw ca la modelele din 1999 sau 2000 care sunt 316 nu au distribuite pe lant ci pe curea.

O parere ceva..?

 

Va multumesc.

 

Ultimul motor pe curea a fost M40 care nu a mai fost fabricat din 1994.

Ce scrie pe talon e bine. Modelul e 316i si motorul 1872.

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E46)

Link to comment
Share on other sites

cam tot ce e BMW dupa 92 are distributia pe lant. Deci tu ai pe lant.

316i are aceasi capacitate cilindrica cu 318i, numai ca are putere ceva mai mica. vreo 15 cai diferenta cred. Poti sa ii spui o varianta detunata a lui 318i daca vrei.