Jump to content

noua achizitie - 550i


radusky

Recommended Posts

Guest poleposition

In oras, la 550i cred ca sub 30% nu scade consumul, asta in conditiile in care la M5/M6, consumul pe bune e in jur de 36%+ oras si 22% afara. Asta iti garantez ca am "posedat" m6.

 

Apoi, pe cuvant ca nu inteleg cum ai mers cu masina aia in afara ca sa consume 10% :twoup: Da-l dracu de consum, daca ti-ai luat 550i, pai frige-o nene ! :)

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

In oras, la 550i cred ca sub 30% nu scade consumul, asta in conditiile in care la M5/M6, consumul pe bune e in jur de 36%+ oras si 22% afara. Asta iti garantez ca am "posedat" m6.

 

Apoi, pe cuvant ca nu inteleg cum ai mers cu masina aia in afara ca sa consume 10% :twoup: Da-l dracu de consum, daca ti-ai luat 550i, pai frige-o nene ! :)

 

right! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

In oras, la 550i cred ca sub 30% nu scade consumul, asta in conditiile in care la M5/M6, consumul pe bune e in jur de 36%+ oras si 22% afara. Asta iti garantez ca am "posedat" m6.

 

Apoi, pe cuvant ca nu inteleg cum ai mers cu masina aia in afara ca sa consume 10% :twoup: Da-l dracu de consum, daca ti-ai luat 550i, pai frige-o nene ! :)

 

right! :twoup:...si ca sa raspund totusi: normal, depasit cand se putea...facut de rusine un f01 (asta e noul 5?) pe dealurile de la piatra craiului, in sus. dar, dupa cum am spus, de acum doar despre placerea de a conduce... :twoup:

 

 

Da-l dracu de consum, daca ti-ai luat 550i, pai frige-o nene ! :twoup:

 

+1, niciodata nu am inteles oamenii cu benzinare de peste 2l care merg la consum.

 

 

...ca sa fiu din nou clar: nu m-am dus la consum, ci normal si i-am dat unde puteam. spun doar ca sunt uluit ce consum poate sa scoata un motor de 4800 cmc, de unde si faptul ca am insistat un pic pe el(pe subiect). (nu vreau sa transform topicul intr-o discutie despre consum ci doar despre masina). nu pentru consum am luat masina (sunt convins ca ma crezi) + mai am filosofia ca daca ai 370 cp sub tine nu inseamna sa iti bati joc de ceilalti participanti la trafic prin comportament rutier ultra agresiv. numai bine si haideti sa vorbim din nou despre placerea de a conduce

 

In primul rand nu sunt fan motorina, imi place benzina. Am motorina pur si simplu dpdv economic. Nu o sa pornesc o noua polemica diesel vs benzina, dar o sa iti raspund fiindca m-ai "tachinat".

 

Practic consumul tau de 11% real e consum de mers afara de localitate in Romania. 535-ul consuma cam 8% in medie in conditiile descrise de tine. In oras sunt sigur ca diferenta e mai mare. A mea de cand o am are consum general 10%, un 550i sunt sigur ca ar fi consumat 15%.

 

5% diferenta la 30000km/an cat fac insemna 1500 litri carburant, adik in jur de 2000 euro. Diferenta de impozit este de vreo 1500 euro/an. O diferenta totala de 3500 euro/ an care nu se justifica . Pt asa impozit si consum, as fii optat clar pt M5, macar stiu ca am sedan-ul suprem, si nu comenteaza nici un diesel :twoup:

 

La Fifth gear au reusit sa obtina un consum de 12,5% cu M5 touring pe autostrada in Spania, asa ca si 550i e posibil sa obtina valori de 10-11%. Diferenta intre 535d si 550i/m5 e ca atunci cand te dai la ele 535-ul o sa consume cu 50-100% mai mult, pe cand benzinarele o sa pape si cu 200% mai mult.

 

Minusul la 535 e dat de faptul ca pot exista diferenta de costuri in cazul in care pica vreo turbina sau injectoarele, dar acest lucru nu se intampla anual.

 

Chiar daca nu crezi, performantele sunt similiare, mai ales ca m-am dat cu un 650i cabrio de curand si acceleram in aprox acelasi ritm pe autostrada.

0-250 a mea are ~33-34s ca si benchmark.

 

Ca si concluzie, fiecare face ce vrea cu banii lui si iti urez inca o data sa o stapanesti sanatos, masina e superba si dotata , mai ales ca e destul de unicat. Sunt mai putine 550i-uri decat m5-uri in Ro. Ai 5 stele de la mine.

 

 

mersi fain omule! ti-am spus ca si eu ma gandeam la un 535d dar am mers in continuare pe benzina. sper ca am facut o alegere inteleapta, din perspectiva in care ma aflu.

...de altfel, agentul mi-a spus ca senzatia e undeva la fel cu 535d (nu a vandut unul dar a fost cu el)...mi-a cam venit sa-l las dracu acolo cu masina cu tot cand l-am auzit (glumesc).

cu "tachinatul": 110% gluma si buna intentie. numai bine!

Link to comment
Share on other sites

daca ai 370 cp sub tine nu inseamna sa iti bati joc de ceilalti participanti la trafic prin comportament rutier ultra agresiv. numai bine si haideti sa vorbim din nou despre placerea de a conduce

 

+1

 

Mai pune poze! Ce model de jante ai?

 

 

inca nu am apucat sa fac foto. ce se vede este ce am primit si eu intainte de achizitie. vin cat de curand (pune nu apare prea mult praful de Romania :twoup: ). 225/50 R17 94 W - e ceea ce scrie pe brief

Link to comment
Share on other sites

Da-l dracu de consum, daca ti-ai luat 550i, pai frige-o nene ! :twoup:

 

+1, niciodata nu am inteles oamenii cu benzinare de peste 2l care merg la consum.

Ronin, pur si simplu nu ai loc pe unde sa ii dai, nici chiar pe autobahn, din cauza aglomeratiei. Nu mai e veselia de acu 5-6 ani, traficul a crescut foarte mult.

Si o astfel de masina e f fun si pe niste serpentine in Alpi, sau la track-day...

Nu cred ca merge nimeni la consum,dar daca traficul nu iti permite sa sari frecvent de 140 km/h sa zicem, nu va consuma exagerat. Cel mai mult o benzina consuma cand ai variatii mari de viteza si foarte des. Si o masina cu motor mare ca asta, chiar consuma surprinzator de putin, si nu neaparat mergand incet ci cu variatii mici de viteza. Si mie imi venea greu sa cred, dar asa este.

Bineinteles ca daca ramai in Stau 3h, ai consum in oras lejer 30%, daca nu si mai bine..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

In primul rand nu sunt fan motorina, imi place benzina. Am motorina pur si simplu dpdv economic. Nu o sa pornesc o noua polemica diesel vs benzina, dar o sa iti raspund fiindca m-ai "tachinat".

 

Practic consumul tau de 11% real e consum de mers afara de localitate in Romania. 535-ul consuma cam 8% in medie in conditiile descrise de tine. In oras sunt sigur ca diferenta e mai mare. A mea de cand o am are consum general 10%, un 550i sunt sigur ca ar fi consumat 15%.

 

5% diferenta la 30000km/an cat fac insemna 1500 litri carburant, adik in jur de 2000 euro. Diferenta de impozit este de vreo 1500 euro/an. O diferenta totala de 3500 euro/ an care nu se justifica . Pt asa impozit si consum, as fii optat clar pt M5, macar stiu ca am sedan-ul suprem, si nu comenteaza nici un diesel :twoup:

 

La Fifth gear au reusit sa obtina un consum de 12,5% cu M5 touring pe autostrada in Spania, asa ca si 550i e posibil sa obtina valori de 10-11%. Diferenta intre 535d si 550i/m5 e ca atunci cand te dai la ele 535-ul o sa consume cu 50-100% mai mult, pe cand benzinarele o sa pape si cu 200% mai mult.

 

Minusul la 535 e dat de faptul ca pot exista diferenta de costuri in cazul in care pica vreo turbina sau injectoarele, dar acest lucru nu se intampla anual.

 

Chiar daca nu crezi, performantele sunt similiare, mai ales ca m-am dat cu un 650i cabrio de curand si acceleram in aprox acelasi ritm pe autostrada.

0-250 a mea are ~33-34s ca si benchmark.

 

Ca si concluzie, fiecare face ce vrea cu banii lui si iti urez inca o data sa o stapanesti sanatos, masina e superba si dotata , mai ales ca e destul de unicat. Sunt mai putine 550i-uri decat m5-uri in Ro. Ai 5 stele de la mine.

Nici eu nu sant fan motorina dar am citit si eu destule pareri si intre un 535d si un 545i am inteles ca nu e asa mare diferenta la performante

Sincer daca ar fi sa aleg intre aceste doua motoare as inclina spre 535 mai ales daca pretul de achizitie ar fi mai convenabil

Din curiozitate spune cat ai dat pe masina si cat te mai costa inmatricularea pt ca daca trece de 20000 nu cred ca ai facut o afacere asa buna

Link to comment
Share on other sites

Fugi la dealer si intreaba cat e camera, de instalat nu cred ca ar fi mare chestie avand in vedere ca ai deja ACM-ul pe masina.

 

Uite kit de retrofit

 

Sunt curios ce se intampla daca iti fura vreo oglinda . :twoup:

 

salut. scuze de off topic. am si eu un e60 model 2007 si am night vision.

ma intereseaza cum pot afla daca modulul ACM este prezent pe masina mea atata timp cat in iDrive nu imi apare functia. am si port USB si pot asculta muzica de pe stick, dar am incercat un video si am vazut ca nu merge.

am auzit ca avand modulul ACM, poti folosi DVD player-ul in care pui DVD-ul de navigatie ca si video reader. astept un raspuns. poate ma poti ajuta chiar si in privat.

 

imi cer scuze tuturor pentru neplacerile create in urma acestui off topic !

 

multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Da-l dracu de consum, daca ti-ai luat 550i, pai frige-o nene ! :twoup:

 

+1, niciodata nu am inteles oamenii cu benzinare de peste 2l care merg la consum.

Ronin, pur si simplu nu ai loc pe unde sa ii dai, nici chiar pe autobahn, din cauza aglomeratiei. Nu mai e veselia de acu 5-6 ani, traficul a crescut foarte mult.

Si o astfel de masina e f fun si pe niste serpentine in Alpi, sau la track-day...

Nu cred ca merge nimeni la consum,dar daca traficul nu iti permite sa sari frecvent de 140 km/h sa zicem, nu va consuma exagerat. Cel mai mult o benzina consuma cand ai variatii mari de viteza si foarte des. Si o masina cu motor mare ca asta, chiar consuma surprinzator de putin, si nu neaparat mergand incet ci cu variatii mici de viteza. Si mie imi venea greu sa cred, dar asa este.

Bineinteles ca daca ramai in Stau 3h, ai consum in oras lejer 30%, daca nu si mai bine..

 

Eu am ajuns la concluzia ca e inutil oricum sa te mai uiti la consum la V8-uri. Tot cat vrea el papa, nu conteaza cum mergi. Din ce am observat eu (vreo 10.000 facuti cu 545i) pe autostrada consumul e intre 10-13 pe bordcomputer adica 12-15 la pompa si consuma cam la fel nu conteaza ca mergi cu 100 sau cu 240.

Si am si argumente : In Olanda viteza maxima pe autostrada e 120 si multe camere, nu prea ii dau mai mult de 150 -> consumul e 10.5-11.5 pe BC.

Am fost in iulie in Austria (2500 km dus intors), si i-am dat cat a permis traficul cu varfuri de fugareala de 250 ( medie de 130 sa zicem) -> 10.6 consum.

Iar in oras 20-24 nu conteaza cum mergi, oricum cum ai atins acceleratie consumul instantaneu se duce maxim dreapta :)

 

Cine vrea economie sa cumpere 535d , mai ales ca face muci 650i-uri, AMG-uri etc :twoup:

 

550i , 545i, M-uri sunt masini pentru socializare, in 2-3 luni te cunosc toate casieritele de la benzinarii. :twoup:

 

@radusky

 

Cum se simte cu roti de 17 ? E cat de cat confortabila ? RFT-uri sau normale ?

Banuiesc ca ai dynamic Drive pe ea ?

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

am observat si eu treabasta la motoare mari pe benzina. Au un minim posibil pe autostrada, daca o calci mai sare ceva nu cu mult si asa ramane indiferenta ca mergi cu 140 sau 180. Vorbesc de distante mari ..

De asta nu ma sperie nici pe mine la un v8 consumul, mai ales ca nu merg in oras mai de loc.

Scuze de offtopic, sa o stapanesti sanatos.

Un seria 7 nu te tenta ?

Link to comment
Share on other sites

Deci tu vrei sa zici ca un 550 consuma mai putin decat un 530

Pai mai bine iti luai un M5 ca poate ala consuma si mai putin

 

le am pe ambele. eu bag benzina in amandoua. deci sunt in foarte mare masura sa spun asta

 

E prea frumoasa masina sa poluati topicul cu informatii despre consum.

 

Baga poze cat mai multe. E o placere masina asta.

 

 

ai dreptate! 'napoi la subiect...cu totii! mersi de ajutor!

 

Da-l dracu de consum, daca ti-ai luat 550i, pai frige-o nene ! :twoup:

 

+1, niciodata nu am inteles oamenii cu benzinare de peste 2l care merg la consum.

Ronin, pur si simplu nu ai loc pe unde sa ii dai, nici chiar pe autobahn, din cauza aglomeratiei. Nu mai e veselia de acu 5-6 ani, traficul a crescut foarte mult.

Si o astfel de masina e f fun si pe niste serpentine in Alpi, sau la track-day...

Nu cred ca merge nimeni la consum,dar daca traficul nu iti permite sa sari frecvent de 140 km/h sa zicem, nu va consuma exagerat. Cel mai mult o benzina consuma cand ai variatii mari de viteza si foarte des. Si o masina cu motor mare ca asta, chiar consuma surprinzator de putin, si nu neaparat mergand incet ci cu variatii mici de viteza. Si mie imi venea greu sa cred, dar asa este.

Bineinteles ca daca ramai in Stau 3h, ai consum in oras lejer 30%, daca nu si mai bine..

 

Eu am ajuns la concluzia ca e inutil oricum sa te mai uiti la consum la V8-uri. Tot cat vrea el papa, nu conteaza cum mergi. Din ce am observat eu (vreo 10.000 facuti cu 545i) pe autostrada consumul e intre 10-13 pe bordcomputer adica 12-15 la pompa si consuma cam la fel nu conteaza ca mergi cu 100 sau cu 240.

Si am si argumente : In Olanda viteza maxima pe autostrada e 120 si multe camere, nu prea ii dau mai mult de 150 -> consumul e 10.5-11.5 pe BC.

Am fost in iulie in Austria (2500 km dus intors), si i-am dat cat a permis traficul cu varfuri de fugareala de 250 ( medie de 130 sa zicem) -> 10.6 consum.

Iar in oras 20-24 nu conteaza cum mergi, oricum cum ai atins acceleratie consumul instantaneu se duce maxim dreapta :twoup:

 

Cine vrea economie sa cumpere 535d , mai ales ca face muci 650i-uri, AMG-uri etc :twoup:

 

550i , 545i, M-uri sunt masini pentru socializare, in 2-3 luni te cunosc toate casieritele de la benzinarii. :twoup:

 

@radusky

 

Cum se simte cu roti de 17 ? E cat de cat confortabila ? RFT-uri sau normale ?

Banuiesc ca ai dynamic Drive pe ea ?

 

mi-au spus ca sunt rtf. un pic cam galagioase...e ok la suspensii, e foarte legata si da, e cu dynamic drive. sper sa nu-mi faca probleme prin tara gropilor si canalelor :)

 

o chestie: sound-ul motorului e mai mult decat dezamagitor, dar stiam asta. nu are nci o treaba cu suntetul grav de v8. aproape ca l6-le vechi de 3 l suna mai bine

 

 

...ce am uitat sa va spun: eram nehotarat intre 550/535 si a8 4.2. am fost acu o luna cu un a8: O MIZERIE DE MASINA!!!! la modul cel mai serios. proprietarul era foarte mandru ca directia e "ca de jucarie", foarte usoara, invarte volanul cu o mana (va inchipuiti!). usi usoare (mai usoare la e39-le meu), plastic inauntru...nu se compara. impresia de soliditate pe care mi-o da masina asta e deosebita. deci nu va ganditi la vreun audi...vreodata...

Link to comment
Share on other sites

mi-au spus ca sunt rtf. un pic cam galagioase...e ok la suspensii, e foarte legata si da, e cu dynamic drive. sper sa nu-mi faca probleme prin tara gropilor si canalelor :twoup:

 

o chestie: sound-ul motorului e mai mult decat dezamagitor, dar stiam asta. nu are nci o treaba cu suntetul grav de v8. aproape ca l6-le vechi de 3 l suna mai bine

Sant masini business cica, si nu trebuie sa se auda deloc evacuarea. Daca o sa te uiti sub ea o sa te sperii de ce tobe are.

Cred ca are vreo 50 kg.

 

O sa schimb eu tobele cu 2 magnaflow 16558 (quad setup) , dar mai dureaza ceva ca trebuie sa ma decid intre bara spate M sau M-Packet.

Link to comment
Share on other sites

mi-au spus ca sunt rtf. un pic cam galagioase...e ok la suspensii, e foarte legata si da, e cu dynamic drive. sper sa nu-mi faca probleme prin tara gropilor si canalelor :twoup:

 

o chestie: sound-ul motorului e mai mult decat dezamagitor, dar stiam asta. nu are nci o treaba cu suntetul grav de v8. aproape ca l6-le vechi de 3 l suna mai bine

Sant masini business cica, si nu trebuie sa se auda deloc evacuarea. Daca o sa te uiti sub ea o sa te sperii de ce tobe are.

Cred ca are vreo 50 kg.

 

O sa schimb eu tobele cu 2 magnaflow 16558 (quad setup) , dar mai dureaza ceva ca trebuie sa ma decid intre bara spate M sau M-Packet.

 

da, dar nu vorbeam de evacuare ci de sound-ul motorului propriu zis...acela grav...ii lipseste (asculta un a8 4.2 si ai sa vezi diferenta). dar nu ma afecteaza sau influenteaza in aprecierea masinii

Link to comment
Share on other sites

Pai V8 e un motor foarte echilibrat. Mie chiar imi place, suna ca un motor electric si la relanti nu se aude deloc ( asta dupa ce s-au schimbat toate rolele si curelele).

Poti sa incerci un filtru sport daca vrei sa auzi cum "suge" aer si debitmetre.

La 550i are 2 furtune la admisie parca ? Ai si 2 debitmetre si filtre de aer ?

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

In oras, la 550i cred ca sub 30% nu scade consumul, asta in conditiile in care la M5/M6, consumul pe bune e in jur de 36%+ oras si 22% afara. Asta iti garantez ca am "posedat" m6.

 

Apoi, pe cuvant ca nu inteleg cum ai mers cu masina aia in afara ca sa consume 10% :twoup: Da-l dracu de consum, daca ti-ai luat 550i, pai frige-o nene ! :)

 

subscriu

 

la 4.2tdi indiferent cat de economic as fi mers sub 9,8% nu a scazut

 

felicitari pt alegere si mai ales pt motorizare

Link to comment
Share on other sites

AN FABRICATIE 2006, 123.000 KM.

 

Mai bine spun ce nu are: komfort zugang, perdelute, volan incalzit, camere video in grila de la radiator pentru asigurare la iesirea in intersectii...altceva nu stiu sa nu aiba.

 

367 cp, cuplu de 500 nm disponibil de la turatii specifice unui diesel.

 

consum frankfurt - budapesta (cu opriri in benzinarii, mai stat etc), cu viteze intre 130 si 170 km/h - 9.7l

budapesta - oradea, pe drum european, medie de 95 km/h (cine stie satele si politia din ungaria isi poate face o idee mai buna) - 10.1 l/100km.

 

primele impresii: foarte civilizata, neagresiva, in ciuda faptului ca acul de la vitezometru o ia razna cu usurinta pana la 170 - 180 km/h. sunt impresionat de consum (vorbim de 4799 cmc). radarul face toti banii

 

 

...revin cu informatii suplimentare despre ce nu are masina...mai taiem ceva de pe lista: komfort zugang (e si vina dealerului care a spus ca nu are). deschiderea usii avand cheia in buzunar functioneaza perfect, nu la distante mai mare de 120cm de manerul portierei de la sofer (de fapt cred ca la doar sub 80 cm departare)....o functie binevenita (sa conduci cu cheile in buzunar...)

Link to comment
Share on other sites

am observat si eu treabasta la motoare mari pe benzina. Au un minim posibil pe autostrada, daca o calci mai sare ceva nu cu mult si asa ramane indiferenta ca mergi cu 140 sau 180. Vorbesc de distante mari ..

De asta nu ma sperie nici pe mine la un v8 consumul, mai ales ca nu merg in oras mai de loc.

Scuze de offtopic, sa o stapanesti sanatos.

Un seria 7 nu te tenta ?

 

prea mare, comportament rutier mai slab dpdv dinamic, la varsta mea 80% din proprietarii de 7 sunt.... :twoup: ...adica stiu sa faca bani muuuult mai repede decat majoritatea celorlalti

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca exagerezi cu A8-ul, este o masina foarte buna, robusta iar motorul ala de 4.2 este destul de porformant.

 

Ai o masina frumoasa, sa o stapanesti fara evenimente.

0 - 100, 6,3 sau 0 - 100 6,1 (in cazul fsi-ului de 350 cp)...ambele papa de rup. motorul nu are cum sa nu fie reusit de vreme ce il au de 10 ani...doar ca a8 ramane ce am spus :twoup: ...undeva muult sub ceilalti 2 competitori, MB si BMW...audi va ramane in continuare un aspirant...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.