Jump to content

noua achizitie - 550i


radusky

Recommended Posts

primele observatii critice:

 

- nu am un display mai simplu sub ceasuri de bord, ca la e39. sunt pe night vision si nu stiu ce post de radio ascult. era binevenit

- punctul de pornire al centurii din stalp este fix, nu ca si la e39, unde se misca in sus sau jos dupa cum misti scaunul mai in fata sau mai in spate (asigura astfel un grad ridicat de confort in relatia cu centura)

- hud este prea jos

- memoria de la scaune nu retine si gradul de umflare sau dezumflare a spatarului scaunului (iar butonul chiar te bulverseaza)

- ...mai caut...

 

+ cele pozitive: instalatia de climatizare e deosebita. a simtit umiditate (vizibila pe geamuri) in masina, la pornire, instant si-a dat drumu la maxim si a eliminat-o in 10 secunde, dupa care s-a linistit. vitezele de 180 - 200 sunt la fel de tangibile ca la cea veche 130 - 150.

Link to comment
Share on other sites

Deci tu vrei sa zici ca un 550 consuma mai putin decat un 530

Pai mai bine iti luai un M5 ca poate ala consuma si mai putin

 

le am pe ambele. eu bag benzina in amandoua. deci sunt in foarte mare masura sa spun asta

 

 

Deci le ai pe ambele.Acum am citit.

Vreau sa spun ca imi cer scuze in mod public.Am crezut ca esti un imbecil, un fotbalist...ceva de genul asta.

Imi cer scuze in mod public, chiar nu am crezut ca ai BMW-ul despre care vorbesti.Scuze,...altceva nu pot sa mai spun.

 

...mai taiem ceva de pe lista: komfort zugang (e si vina dealerului care a spus ca nu are). deschiderea usii avand cheia in buzunar functioneaza perfect, nu la distante mai mare de 120cm de manerul portierei de la sofer (de fapt cred ca la doar sub 80 cm departare)....o functie binevenita (sa conduci cu cheile in buzunar...)

Nu are comfort zugang?

Asta nu este buna nici de gluma. :twoup:

 

la varsta mea 80% din proprietarii de 7 sunt.... :twoup: ...adica stiu sa faca bani muuuult mai repede decat majoritatea celorlalti

 

Cate facultati ai? :twoup:

 

am fost acu o luna cu un a8: O MIZERIE DE MASINA!!!! la modul cel mai serios. proprietarul era foarte mandru ca directia e "ca de jucarie", foarte usoara, invarte volanul cu o mana (va inchipuiti!). usi usoare (mai usoare la e39-le meu), plastic inauntru...nu se compara. impresia de soliditate pe care mi-o da masina asta e deosebita. deci nu va ganditi la vreun audi...vreodata...

 

Acum pe bune, eu inteleg ca multi au BMW, ca au mai furat, ca au muncit pentru banii aia,...tu de ce ti-ai luat?

Adica nu te inscrii in profil.Proprietarii sunt excentrici, nu neg asta, insa tu iesi din tipic.Poate datorita faptului ca ai doua BMW-uri, nu stiu, dar este ceva ciudat. :)

Link to comment
Share on other sites

Deci tu vrei sa zici ca un 550 consuma mai putin decat un 530

Pai mai bine iti luai un M5 ca poate ala consuma si mai putin

 

le am pe ambele. eu bag benzina in amandoua. deci sunt in foarte mare masura sa spun asta

 

 

Deci le ai pe ambele.Acum am citit.

Vreau sa spun ca imi cer scuze in mod public.Am crezut ca esti un imbecil, un fotbalist...ceva de genul asta.

Imi cer scuze in mod public, chiar nu am crezut ca ai BMW-ul despre care vorbesti.Scuze,...altceva nu pot sa mai spun.

 

...mai taiem ceva de pe lista: komfort zugang (e si vina dealerului care a spus ca nu are). deschiderea usii avand cheia in buzunar functioneaza perfect, nu la distante mai mare de 120cm de manerul portierei de la sofer (de fapt cred ca la doar sub 80 cm departare)....o functie binevenita (sa conduci cu cheile in buzunar...)

Nu are comfort zugang?

Asta nu este buna nici de gluma. :twoup:

 

la varsta mea 80% din proprietarii de 7 sunt.... :twoup: ...adica stiu sa faca bani muuuult mai repede decat majoritatea celorlalti

 

Cate facultati ai? :twoup:

 

am fost acu o luna cu un a8: O MIZERIE DE MASINA!!!! la modul cel mai serios. proprietarul era foarte mandru ca directia e "ca de jucarie", foarte usoara, invarte volanul cu o mana (va inchipuiti!). usi usoare (mai usoare la e39-le meu), plastic inauntru...nu se compara. impresia de soliditate pe care mi-o da masina asta e deosebita. deci nu va ganditi la vreun audi...vreodata...

 

Acum pe bune, eu inteleg ca multi au BMW, ca au mai furat, ca au muncit pentru banii aia,...tu de ce ti-ai luat?

Adica nu te inscrii in profil.Proprietarii sunt excentrici, nu neg asta, insa tu iesi din tipic.Poate datorita faptului ca ai doua BMW-uri, nu stiu, dar este ceva ciudat. :)

 

 

...prietene, ce-i cu tine!? am spus ca mai tai ceva de pe lista optinalelor pe care masina nu le are...era vorba de kz...deci fa un efort si intelege, sau mai simplu, iti spun eu: are komfort zugang.

...daca tu spui ca intelegi ca unii au BMW ca au mai furat .. :twoup: ...si ne mai miram unde suntem. am o rugaminte, accepta ca doresc sa evit dialogul cu cineva care are un astfel de nivel de acceptare si intelegere! numai bine si succes in ceea ce faci! mersi!

Link to comment
Share on other sites

Pai se poate, ai in settings... nu mai tin minte exact cum era la mine, insa undeva in setari la HUD ai ceva gen "offset". Te joci la ala pana iti convine.

 

in settings este doar luminozitatea si ce anume sa afiseze. este ceea ce am gasit eu. astetp informatii suplimentare. mersi

Link to comment
Share on other sites

salut! spuneam cumva pe aici ca as fi multumit de suspensie? cred ca e o greseala la mijloc :twoup: ....in afara de faptul ca e mult mai legata ca cea veche, cam tot pe acolo e in rest. doar ca volanul nu se ridica suficient cand cobori din masina si cu scaunul la maxim dat jos, tot trebuie sa ai grija la genunchi. hm, nu preau au gandit-o asta!

 

mai atasez foto (tot aceeasi sursa ca eu nu am apucat sa mai fac nimic pe langa)

post-26919-1286869641_thumb.jpg

post-26919-1286869658_thumb.jpg

post-26919-1286869670_thumb.jpg

post-26919-1286869685_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Tu esti cumva foarte inalt ? Totusi, eu am 1,87 si nu am avut probleme cu HUD-ul si nici cu iesitul din masina, adica se ridica suficient volanul si nu ma frecam de nimic... ah, ba da, ma frecam de suportul lombar al scaunului si s-a uzat urat pe acolo. Dar bine, erau scaunele sport la M6.

 

Functia asta entry&exit, e mai misto la Porsche, pe langa faptul ca se ridica volanul si se retrage, se da si scaunul mult in spate si iti ridica spatarul ca sa poti iesi... aproape impins :twoup:

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Tu esti cumva foarte inalt ? Totusi, eu am 1,87 si nu am avut probleme cu HUD-ul si nici cu iesitul din masina, adica se ridica suficient volanul si nu ma frecam de nimic... ah, ba da, ma frecam de suportul lombar al scaunului si s-a uzat urat pe acolo. Dar bine, erau scaunele sport la M6.

 

Functia asta entry&exit, e mai misto la Porsche, pe langa faptul ca se ridica volanul si se retrage, se da si scaunul mult in spate si iti ridica spatarul ca sa poti iesi... aproape impins :twoup:

 

salut! pai tocmai ca nu sunt (1.80), de unde si nu vad bine hud-ul in partea de jos. e adevarat ca as putea sa imi urc scaunul dar imi place sa am o pozitie joasa la volan.

cum am acum, volanul este, in condus, aproape la maxim in sus (asa imi place). bineinteles, ca sa vad si toate instrumentele de bord. la cea veche, 1 secunda intreaga ii trebuia (pardon, trebuie) sa ridice volanul pentru easy exit. poate imi scapa mie ceva...dar nu vad ce. suportul lombar lateral e setat pentru sprijin maxim de la buton, dar cand deschid usa se lasa ambele sustineri in lateral, sa pot iesi mai bine. asta e ok!

Link to comment
Share on other sites

Tu esti cumva foarte inalt ? Totusi, eu am 1,87 si nu am avut probleme cu HUD-ul si nici cu iesitul din masina, adica se ridica suficient volanul si nu ma frecam de nimic... ah, ba da, ma frecam de suportul lombar al scaunului si s-a uzat urat pe acolo. Dar bine, erau scaunele sport la M6.

 

Functia asta entry&exit, e mai misto la Porsche, pe langa faptul ca se ridica volanul si se retrage, se da si scaunul mult in spate si iti ridica spatarul ca sa poti iesi... aproape impins :twoup:

 

salut! pai tocmai ca nu sunt (1.80), de unde si nu vad bine hud-ul in partea de jos. e adevarat ca as putea sa imi urc scaunul dar imi place sa am o pozitie joasa la volan.

cum am acum, volanul este, in condus, aproape la maxim in sus (asa imi place). bineinteles, ca sa vad si toate instrumentele de bord. la cea veche, 1 secunda intreaga ii trebuia (pardon, trebuie) sa ridice volanul pentru easy exit. poate imi scapa mie ceva...dar nu vad ce. suportul lombar lateral e setat pentru sprijin maxim de la buton, dar cand deschid usa se lasa ambele sustineri in lateral, sa pot iesi mai bine. asta e ok!

 

HUD, cel putin la mine, trebuie sa stau aproape la maxim cu scaunul pe inaltime ca sa vad ceva. easy exit e ok, probabil conteaza si cat de in spate e dat scaunul. am 1.84 si nu am probleme cu easy exit :)

Link to comment
Share on other sites

HUD, cel putin la mine, trebuie sa stau aproape la maxim cu scaunul pe inaltime ca sa vad ceva. easy exit e ok, probabil conteaza si cat de in spate e dat scaunul. am 1.84 si nu am probleme cu easy exit :twoup:

 

gata! l-am reglat! e alta viata, se vede clar, sus, nu trebuie sa intind capul sa vad cifrele ce indica viteza

Link to comment
Share on other sites

Ce culoare frumoasa are! :twoup:

 

...fotografii facute mine, dupa spalarea facuta de cei de la BMW, cu ocazia ridicarii hud-ului si a unui check-up general

 

 

stie cineva cum se lucreaza cu bmw online? cum se acceseaza datele? se poate configura si pentru mail am inteles. am reusit sa fac o sesiune de lucru, odata dar as avea nevoie de informatii suplimentare. mersi!

 

Ce culoare frumoasa are! :)

 

...fotografii facute mine, dupa spalarea facuta de cei de la BMW, cu ocazia ridicarii hud-ului si a unui check-up general

 

 

stie cineva cum se lucreaza cu bmw online? cum se acceseaza datele? se poate configura si pentru mail am inteles. am reusit sa fac o sesiune de lucru, odata dar as avea nevoie de informatii suplimentare. mersi!

Link to comment
Share on other sites

Da-le dreq de camere, e marfa masina, imi place. :twoup:

 

Felicitari.

 

mersi! pentru mine a fost un must nightvision-ul. dar de departe radarul este mult mai bine venit si eficient; asigura un confort si relaxeaza nivelul de stress si atentie enorm. 90% din frankfurt budapesta m-am folosit de el; intuneric, ploaie (cum numai prin germania si austria poti sa ai parte), OBOSEALA (cu litere capitale) iar device-ul si-a facut fb treaba. mai ales cand nu cunosti prea bine drumul si cel din fata il cunoaste (sau atunci face cunostinta cu el :) ). masajul din scaune nu mi se pare foarte interesant in schimb; fernlicht assistent , un alt must mai mult decat binevenit.

o alta chestie: am renuntat (cu un pumn bine aplicat) la un HTC TYTN II, WM mobile si de 6 luni am un motorola vechi, parasit acu 3 ani de prietena mea. l-am preluat eu de juma de an (am descoperit ca poate o multime de chestii, inclusiv desktop sync)...a mers brici pairingul cu masina. in 40-50 secunde mi-a transferat toata agenda in masina (haios a fost ca eram la masina, telefonul la parter la parintii prietenei, suna si se apuca si in masina sa sune) prinde bluetooth ff bine si stabil.

bineintles: Idrive sucks

 

E belea masina ! Sa ai parte de ea .

Vad ca "te-am sfatuit bine " spre benzina ( Stiu ca oscilai intre 550i si 535d)

 

Intradevar ACC merge frumos pe autostrada ( atunci cand merge , eu schimb senzorul saptamana asta pe garantie (3000 euroi)). Daca ai nightvision pe ea inseamna ca are modul ACM, si poti sa legi usor dvd player, camera spate,etc. Exista un USB add-on pentru ACM si poti sa asculti muzica de pe stick, hdd portabil etc.

Cu consum sub 10% nu prea cred . Nici macar pe autostrada poate daca mergi legal si incet. (Arata la mine 10.5 l , care la pompa sunt vreo 12 l/100 km, si in oras 16-17l). 550i papa mai mult cu cel putin 1 litru.

 

Grija mare cu bordurile si unde parchezi ( camera de nightvision e termica si e o gramada de bani, senzorul de ACC e si ala o carca de bani)

 

salut omule! esti printre putinii cu V8 E60. e plin net-ul de informatii legate de recall-uri la V8 si M5 intre 2003 si 2010....prbleme la sistemul de franare. tu ai fost sa iti rezolvi problema? nu iti spun nimic deocamdata despre situatia mea fiindca vreau sa vad cum ai procedat tu cu cei de la reprezentanta! mersi!

Link to comment
Share on other sites

Am mai scris despre subiectul asta . Am intrebat la reprezentanta si recallul este in system dar inca nu e activata campania ( adica nu se apuca de ele).

Nu e asa mare beleaua . Pompa de vacum are niste probleme cu garniturile si intra ulei in ea. In cel mai rau caz ramai fara servofrana.

 

Cica se verifica si daca exista urme de ulei se inlocuieste si se monteaza alte furtune cu un nou design. Deocamdata am frane beton.

Daca vor ei sa-mi schimbe pompa de vacum eu n-am nimic contra. Oricum trebuie sa ajung luna asta prin service, ca mi-au schimbat senzorul ACC si tot nu merge; trebuie sa cheme pe cineva din Germania sa se uite ca pe ei ii depaseste.

Cu ocazia asta mi-au codat masina de vreo 5 ori intr-o zi ( dureaza fix 27 minute - toate modulele), macar m-am ales cu mp3 si Aux-in.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.