Jump to content

noua achizitie - 550i


radusky

Recommended Posts

e part.no postat de DSF, si scrie acolo ca e cu 2 camere "

BMW 66210443573 NachrĂźstsatz Round Vision Mit 2 Kameras"

 

De fapt, e chiar mai ieftina, 765 de euro, cand mergi pe site la BMW Kuhnert..

 

http://www.online-teile.com/bmw/

Asta e un fel de magazin online care cauta cam prin toata reteaua de dealeri autorizati BMW OEM din germania cu produse care le au pe stoc .

E bun sa iti faci o idee de preturi macar, baietii din Romania sunt de pe alta planeta si cu preturi la piese si cu manopera.. ..

Poti plati cu paypal si trimit si in ROmania, sau daca brazdezi europa in concediu te programezi undeva in drum si il si montezi, nu are cum sa coste foarte mult..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salutare tuturor!

 

am o intrebare si vreau sa o pun: de ce masina mea, in kickdown agresiv ciupeste bine din zona rosie la turatii. chiar am surprinsa zilele trecute, in modul sport, pe la 6800-6900 rot/min? nu ar trebui sa se opreasca la 6500?

 

am alta intrebare si vreau sa o pun: ce parere aveti de un retrofit webasto. utilitatea e grozava, dar oradea e un oras mic si mi-e frica ca in cele 10 min de acasa la lucru, dupa un ciclu de preincalzire, bateria nu apuca sa se incarce destul...si mai mult rau fac decat bine...ms!

Link to comment
Share on other sites

si a mea face la fel, dar numai in treap[a 1-2... intra oricum in zona rosie. cateva sute de ture.

la a doua intrebare cred depinde mult si de temperatura exterioara.. drum de 10 minute e cam putin.

Stiu ca la unele sisteme de webasto se poate pune bateria lor separat.

 

Si eu ma gandesc la iarna ce fac, acum vara abia se incalzeste motorul in TUlcea asta mica, drumuri foarte scurte, iarna in oras cred ca merg cu el rece non-stop, daca ma opresc pe undeva mai mult de 20 de min...

Un webasto ar ajuta tocmai la faza asta.. sa nu mergi cu motorul rece, poti face sute de km asa, daca iesi din oras doar in week-end sa zicem, sau ocazional..

Link to comment
Share on other sites

Webasto nu merge cu motorina-benzina? eu asa stiam, merge pe combustibil fosil. Nu curent electric. Ventilatia auxiliara merge pe curent (Care face doar frig parca)

 

e un motoras pe benzina cu un piston. nu functioneaza alternatorul cand e pornit=consum baterie

Link to comment
Share on other sites

eu stiam ca webasto are baterie separata.

 

nu, e un motor cu un sg piston, amplasat peste masca de la roata din stanga care are nevoie de curent de la bateria masinii, la fel cum propulsorul are (doar ca alternatorul nu este pornit cand functioneaza)....incalzeste apa din motor si baga caldura in habitaclu

 

si a mea face la fel, dar numai in treap[a 1-2... intra oricum in zona rosie. cateva sute de ture.

la a doua intrebare cred depinde mult si de temperatura exterioara.. drum de 10 minute e cam putin.

Stiu ca la unele sisteme de webasto se poate pune bateria lor separat.

 

Si eu ma gandesc la iarna ce fac, acum vara abia se incalzeste motorul in TUlcea asta mica, drumuri foarte scurte, iarna in oras cred ca merg cu el rece non-stop, daca ma opresc pe undeva mai mult de 20 de min...

Un webasto ar ajuta tocmai la faza asta.. sa nu mergi cu motorul rece, poti face sute de km asa, daca iesi din oras doar in week-end sa zicem, sau ocazional..

 

e bun si pentru incalzirea mai rapida a motorului (la pornire poti sa ai apa si la 50 grade), dar ideea principala este sa intri in masina, afara -15 grade, inauntru +15 grade...doar ca manualul spune ca ar fi bine sa ai drum de peste 30 min pentru reincarcarea bateriei (care este acceasi cu a masinii)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am oferta de la bmw...cu tot ce implica

 

Eu nu stiu de ce te complici. Oricum se incalzeste motorul in 800 metri. Plus incalzire in scaune si volan (mai bine faci retrofit la asta ca e de milioane iarna, daca n-ai deja).

Sau alta solutie mai buna. Pune-ti o alarma cu pager si pornire motor si ai impuscat 2 iepuri deodata. Pana apuci sa iesi din casa e cald motorul si ai si ceva siguranta in plus.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

...dupa 15.000 km...

schimbat night vision (2500 euro + tva)

schimbat pompa de vacuum (curgea), 300 euro + tva

anvelope + roti de iarna (1000 euro + tva)

schimbat ulei (8 litri) si toate filtrele ( in afara de cel de benzina care este lifetime) 200 euro + tva

casco 1100 euro (pana acum)...hm, m-a cam intristat bilantul asta, e prima oara cand il fac...

 

...in rest toate bune si frumoase...la peste 2000 de ture/min evacuarea atrage atentia pietonilor de pe marginea drumului...cateva foto...

 

 

ceva completari la costurile de intretinere ale unei astfel de masini, dupa 1 an:

 

- km parcursi - 22.000, la un consum mediu de 14 l/100km, inseamna cam 4000 euro;

- impozit auto - 7000 ron, adica 1600 euro;

- casco anual - 2000 euro

- consumabile (pana acum), adica filtre, ulei - 2000 ron, adica 500 euro

- asigurare obligatorie - 150 euro

 

 

....altceva nu mai imi vine in minte pana acum...bine, la primavara incep sezonul cu alte "incaltari", adica inca vreo 1300 euro...dar asta la primavara...

 

....deci...peste 8000 euro intretinere anuala minimala, la care se adauga restul mentionati, adica: adica peste 12.000 euro... :download: ...c-am mult de pompat, un salariu de middlemanager in provincie/luna...asa ca daca mai aud povestea asta ca motoarele mari nu te solicita financiar pe forum, o sa ma vedeti intervenind cu pareri autorizate

Link to comment
Share on other sites

destul de mult, dar daca faci de cel putin 5 ori banii astia atunci e ok, e un lux care merita! Dupa cum se vede benzina mananca cei mai multi bani, dar oricum ai un consum mediu bun pentru drumurile din RO, faci mai mult extra-urban? Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

destul de mult, dar daca faci de cel putin 5 ori banii astia atunci e ok, e un lux care merita! Dupa cum se vede benzina mananca cei mai multi bani, dar oricum ai un consum mediu bun pentru drumurile din RO, faci mai mult extra-urban?

 

...pai tocmai ca nu fac extraurban mult, ca daca as fi facut ma limitam la un 12-12,5/100km...si ma enerveaza ca si in oras nu apuca sa se incalzeasca bine,bine motorul...adica dupa 30 min circulat in oras, abia atunci vad cum imi scade bine consumul, daca ii dau un reset...adica cade sub 15 binisor...da cu porniri opriri in orasu de cacao...asta e...mai putin mi-ar fi consumat in bucuresti...sincer.bine acum, ca nici eu nu mai sunt atent sa am piciorul usor...ce naiba, sa ma bucur si eu de ea...

Link to comment
Share on other sites

Banii se fac si se duc, gustul ramane insa ....

Recuperam in cativa ani cand ne vor obliga astia sa mergem cu petarde electrice sau hibride. Macar ne-am facut placerea cat inca se mai poate . Ma indoiesc ca va ma fi posibil financiar vorbind in vreo 10 ani sa conducem un V8 in Europa.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca la E60, baga cald cand ajunge apa la 50 de grade. Dupa cat timp iti baga cald iarna, deci ajunge la 50 de grade?

 

...cam in 5-6 minute de la pornire...oricum, mai tarziu decat la vechiul 530i. ala parca se incalzea mai repede. dar nu vorbesc de temperatura optima la motor. arcul cade in pozitia maxima sa spunem dupa 10-15 minute acum, la prima ora a zilei, dar consumul mult mai bun de care vorbesc apare dupa 30-35 minute de condus neintrerupt in oras...deci vezi cu ochii cum iti scade pe compurerul de bord...

 

DSF...nu cred ca vor disparea prea curand v8-urile. eu zic ca mai avem inca mult de asteptat pana vad hotii(sau tampitii) astia ca electricele sunt un failure atat ca si aurtonomie (nimeni nu spune cum se comporta iarna) cat si ca poluare (bateriile ale sunt hiper poluante sa le produci si mai ales sa scapi de ele)...viitorul o reprezinta hidorgenul, parerea mea: curat, nelimitat, furnizeaza energie catre retea, nu ia din ea...

Link to comment
Share on other sites

La mine se incalzeste in maxim 1 km. O sa caut meniul din BC unde arata temperatura la apa si o sa-l urmaresc sa vad exact in cat timp ajunge la 90.

Vezi ca BC te minte, consumul e relevant doar dupa minim 30-50 km. Si la mine e la fel daca resetez in oras incepe de la 39l/100km si scade, dar asta nu inseamna ca masina consuma 39. Are nevoie de ceva timp sa se stabilizeze si e irelevant. Normal la reset, trebuie sa mergi 100 km, ca de aia e consum in litri / 100 km, nu consum de x litri la 2 intersectii si 30 secunde.

 

Nu o sa dispara V8-urile dar daca va fi impozit 5000 euro pe an, benzina 2-3 euro, lumea deja se uita urat prin Vest, mai ramane sa arunce cu oua ca la hainele de blana + zone unde nu ai voie daca ai peste o limita de CO2 atunci nu mai merita sa tii masina. Gandeste-te ca ale noastre au undeva la 260grame de CO2 si limita prin multe legi e 120-130 ( sub se considera masina ecologica).

 

P.S. E disperare cu cauciucurile, primul set pe spate m-a tinut vreo 13k, le-am schimbat asta primavara . Acum sunt terminate iar pe spate .Am facut cam 18 mii cu ele iar pe fata sunt inca ok. Cred ca o sa renunt la Potenza Re052a si voi cauta ceva care sa tina mai mult. Culmea e ca la al doilea set nu am facut nici un burn-out, nimic in exces, geometria e buna, uzura uniforma dar se duc super repede. Si o sa renunt la run-flat ca sunt prea dure. Daca e vreun sant de 5 cm in sosea si trec cu 40 km/h zici ca am arcurile sudate si se rupe sasiul.

Link to comment
Share on other sites

aceasi treaba si la mine.

Cele de pe fata le-am luat la sfarsitul lui august anul trecut , am mers cu ele cam 2 luni pana am trecut la iarna. Cele de pe spate le-am schimbat in primavara, cam in martie aprilie cred.

Alea de pe spate sunt aproape la jumate deja.

Cred ca nu mai cumpar cauciucuri dinastea premium super aderente. Sunt niste chestii care se bat cap in cap, performante foarte bune cu durabilitatea.

Si eu am un motor mult mai slab.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

SI care ar fi explicatia? de ce se uzeaza mai repede anvelopele de pe spate decat cele de pe fata?

 

Dupa parerea mea nu este vorba decat despre mirajul unui produs premium gen "dai un ban dar stai in fata". Primesti abureli sa cumperi produsul respectiv pt performanta maxima oferita de aderenta sporita a cauciucului. Aici vine o alta intrebare referitoare la durabilitatea gumelor: oare de ce setul de pneuri cu care vine masina in echipare de noua sunt cele mai durabile?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea nu este vorba decat despre mirajul unui produs premium gen "dai un ban dar stai in fata". Primesti abureli sa cumperi produsul respectiv pt performanta maxima oferita de aderenta sporita a cauciucului. Aici vine o alta intrebare referitoare la durabilitatea gumelor: oare de ce setul de pneuri cu care vine masina in echipare de noua sunt cele mai durabile?

 

Gumele performante se uzeaza foarte repede, nu poti sa ai performanta si durabilitate in acelasi timp. Gumele cu care vine o masina din fabrica sunt de obicei medii intre performanta si durabilitate. Nu prea am vazut BMW sa vina din fabrica cu P Zero, Sport Contact 3-4, Eagle F1. ( in afara de M-uri probabil).

 

Nu prea e miraj cu cauciucurile , la o masina sportiva faci imediat diferenta, nu mai spun de comportament pe carosabil umed. Iar ca sa pui gunoaie de brand-uri pe masini de 300 + cai si apoi sa mergi cu 250km/h -270 km/h , mi se pare inconstienta.

Si asa se aprinde DTC-ul pana la 80 km/h si da sa plece de fund cand ii dai talpa , daca mai ai si niste gunoaie de gume si e ud afara , trebuie sa calci acceleratia descaltat si cu degetul mic.

 

Am incercat si eu destule branduri non -premium,gen N3000 care mi s-au parut foarte bune pe uscat ,dar sa te fereasca dzeu sa mergi pe ploaie cu ele (nici nu ploua mult in Olanda :D). Nu mai spun ca la o groapa N3000 avea o taietura de 10 cm in el si SportContact 3-ul de pe spate nu avea nimic. La gume zicala "dai un ban dar stai in fata" se cam potriveste ,cu cateva exceptii gen Hankook Ventus ,etc dar nici alea nu sunt prea ieftine.

Ce e de retinut e ca producatori premium gen Continental, Bridgestone, etc au o gama larga de produse care se adreseaza unui segment mare. Nu poti sa compari Bridgestone Turanta, Ecopia etc cu Potenza RE050 Scuderia, nici la pret nici la performante si evident ca s-ar putea sa existe un model de pe la Sava, Uniroyal care sa fie mai performant ca un entry-level Bridgestone, Continental.

 

In caz ca te intrebi de ce imi place Potenza Re5x.

 

" While the Potenza RE050 is used as Original Equipment on the supercharged Mercedes-Benz S55 AMG sedan, a Potenza RE050A Scuderia version is used on the 12-cylinder Enzo Ferrari supercar, and a Run Flat version is used on the BMW Z4 sports cars and 5-Series sedans. The Potenza RE050A was developed to provide good traction along with responsive and predictable dry and wet road handling. It is not intended to be driven in near-freezing temperatures, through snow or on ice.

A continuous circumferential rib adjacent to the inside shoulder blocks enhances wear quality to help reduce noise throughout the life of the tire, especially on cars with alignment settings that specify negative camber. Internally, the Potenza RE050A features twin steel belts reinforced by spiral-wrapped nylon to stabilize the tread area and enhance handling, high speed capability and ride quality while minimizing weight."

Link to comment
Share on other sites

la o masina mai puternica pur si simplu nu te poti juca cu gumele, pot constitui diferenta intre viata si moarte. Si viata lor e direct proportionala cu puterea si cat de repede mergi..

MArai eu dar gumele astea care le am mi-au salvat viata in austria cand am luat o balta de cateva zeci de m lungime cu 120 , destul de adanca. Cam toata lumea merge cu 100 maxim, ma trezisem eu mai smecher cu inca cativa nebuni..

 

 

Ploua torential, rau de tot si era si noapte, si nu ma asteptam la ceva de genul asta, de regula nu se formeaza balti oricat ar ploua, drenajul e foarte bun.

 

Ce am eu sunt speciale de ploaie si au cam cea mai mare nota posibila pe ud, desi per total sunt poate sub alte modele, in primul rand din cauza uzurii excesive.

Cauciucuri foarte aderente sunt in mod automat mai moi si mai putin durabile.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

la o masina mai puternica pur si simplu nu te poti juca cu gumele, pot constitui diferenta intre viata si moarte. Si viata lor e direct proportionala cu puterea si cat de repede mergi..

MArai eu dar gumele astea care le am mi-au salvat viata in austria cand am luat o balta de cateva zeci de m lungime cu 120 , destul de adanca. Cam toata lumea merge cu 100 maxim, ma trezisem eu mai smecher cu inca cativa nebuni..

 

 

Ploua torential, rau de tot si era si noapte, si nu ma asteptam la ceva de genul asta, de regula nu se formeaza balti oricat ar ploua, drenajul e foarte bun.

 

Ce am eu sunt speciale de ploaie si au cam cea mai mare nota posibila pe ud, desi per total sunt poate sub alte modele, in primul rand din cauza uzurii excesive.

Cauciucuri foarte aderente sunt in mod automat mai moi si mai putin durabile.

 

pai si nu au acvaplanat?

 

 

si mie mi s-a intamplat, la vreo 70-80, s-a miscat masina sub mine, bine ca nu erau si alte masini in jurul meu.tot la fel, nu am vazut balta in fata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.