Jump to content

noua achizitie - 550i


radusky

Recommended Posts

Am mai scris despre subiectul asta . Am intrebat la reprezentanta si recallul este in system dar inca nu e activata campania ( adica nu se apuca de ele).

Nu e asa mare beleaua . Pompa de vacum are niste probleme cu garniturile si intra ulei in ea. In cel mai rau caz ramai fara servofrana.

 

Cica se verifica si daca exista urme de ulei se inlocuieste si se monteaza alte furtune cu un nou design. Deocamdata am frane beton.

Daca vor ei sa-mi schimbe pompa de vacum eu n-am nimic contra. Oricum trebuie sa ajung luna asta prin service, ca mi-au schimbat senzorul ACC si tot nu merge; trebuie sa cheme pe cineva din Germania sa se uite ca pe ei ii depaseste.

Cu ocazia asta mi-au codat masina de vreo 5 ori intr-o zi ( dureaza fix 27 minute - toate modulele), macar m-am ales cu mp3 si Aux-in.

 

salut! mie mi-au spus aici ca recall-ul se refera la posibile scurgeri de lichid de frana in sistemul de directie (in lichidul de servo). cica au verificat la mine daca sunt probleme, au vazut ca nu sunt si ca atare lasa lucrurile astfel :twoup: . nu stiu daca e procedura standard. am fost avertizat chiar de dealerul din germania recent ca trebuie sa fiu chemat. eu am fost saptamana trecuta sau cand la ei, mi-am facut o verificare in 12 puncte si le-am atras atentie cu privire si la acest recall, ocazie cu care spun ei ca au verificat furtunul in cauza? se leaga ce spun eu cu ce stii tu?...

Link to comment
Share on other sites

Da despre asta era vorba.

 

salut! ei au spus ca au fost instruiti ca daca furtunul nu are nimic sa-l lase acolo. pe de alta parte, au spus ca la fel de bine pot sa il schimbe si, de asemenea, au admis faptul ca noul furtun este din alt material, mai bun decat cel vechi. pana la urma, desi nu am nici o problema la el, am ales sa il schimb acum, cu atat mai mult cu cat campania are o durata limitata si alte probleme ulterioare nu pot fi rezolvate pe cheltuiala producatorului.

BTW, ce spuneai de radar: aici in Oradea si am impresia ca la toate reprez. care se deschid acum ii obliga si au banc pentru calibrarea lui...ceea ce m-a surprins placut in conditiile in care spuneai ca sunt foarte rare astfel de echipamente. numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Fugi la dealer si intreaba cat e camera, de instalat nu cred ca ar fi mare chestie avand in vedere ca ai deja ACM-ul pe masina.

 

Uite kit de retrofit

 

Sunt curios ce se intampla daca iti fura vreo oglinda . :twoup:

 

 

...a! si mai vream sa-ti spun ceva, dat fiind ca tot de pe e39 vii: am fost aseara din nou cu 530i-ul...hm...oricat ar fi de noua si moderna 550i-ul, tot m-am simtit bine in el, o senzatie ca ai comenzile la indemana, pozitia la volan foarte buna...chiar si scaunele mi-au placut (in continuare), desi am comfort seats pe cea noua...si, NICI UN GREIERE, cum spuneai si tu, si asta dupa 9 ani de Romania. in asta noua, parca incep sa aud ceva la usa din stanga.

nu mai vorbesc ca la relanti, 530i este mult mai silentios ca cea noua (ceea ce e firesc dat fiind ca L6 este printre cele mai echilibrate motoare)...asa, cateva impresii despre doua generatii de masini (ti-am spus ca daca pun night vision pe tot ecranul...habar nu am ce post de radio ascult? :) )

Link to comment
Share on other sites

@radusky

Perfect de acord cu tine !

e39 a fost un model per total, mult mai bun ca e60. Calitatea materialelor si constructie net superioara ( Cel putin cand ma uit la plasticul de pe bord la 545i ma gandesc la logan). Electronica, iar mult mai buna la e39, raspunsul la navigatie era instantaneu, la fel : telefon, cd, radio ( la e39 fiecare modul chiar functiona separat).

 

La e60 fac 2 km prin oras pana se decide Idrive sa calculeze ruta. Idrive-ul ala booteaza in 5 minute, vrei sa schimbi ceva in el cand te urci in masina si pornesti motorul, apesi azi si reactioneaza maine.

La greierasi nu mai zic, chederele am vrut sa le schimb pe toate, dar mi-a zis un mecanic sa le degresez foarte bine ca asa scap de scartait. ( Eu am cumparat Gumi Pfledge si am dat pe chedere, ca asa scrie in TIS, si acum cand las masina 2-3 zile fara sa merg cu ea, trebuie sa trag puternic de usi sa se deschida).

 

Dinamic sta mai bine ca e39 din cauza motorului si a DinamicDrive-ului, dar confortul e 0 cu toate ca scaunele sunt mai bune.( si am avut RFT-uri de 35 pe e39, nu de 40 ca pe asta si tot era OK).

Iar cea mai suparatoare problema pe care cred ca o ai si tu ( sau inca nu a ajuns sa te deranjeze) e lagul incredibil al pedalei de acceleratie. Cand o calci prea usor nu se misca de loc si dupa aia atinge un punct unde o apuca nebunia : sare 1-2 viteze in jos si te urci pe masina din fata.

Nu-mi place de loc cum se misca in trafic bara la bara, e greu de controlat din acceleratie.

Mi-a zis multa lume sa-mi cumpar un speed-booster ( reglabil cu 3 trepte) , cica ar deveni mai acceptabil raspunsul pedalei.

 

Cum stai cu DTC-ul ? la mine de cand au scazut temperaturile e cam pom de Craciun, intra ala intr-o veselie mai ales pe ploaie. ( Gumele au 10.000 km si le-am terminat pe spate :twoup: ). Cica la balet trebuie sa te rotesti in ambele directii pentru ca altfel ameteste un cauciuc mai mult ca celalalt, din lipsa de LSD.

Link to comment
Share on other sites

@radusky

Perfect de acord cu tine !

e39 a fost un model per total, mult mai bun ca e60. Calitatea materialelor si constructie net superioara ( Cel putin cand ma uit la plasticul de pe bord la 545i ma gandesc la logan). Electronica, iar mult mai buna la e39, raspunsul la navigatie era instantaneu, la fel : telefon, cd, radio ( la e39 fiecare modul chiar functiona separat).

 

La e60 fac 2 km prin oras pana se decide Idrive sa calculeze ruta. Idrive-ul ala booteaza in 5 minute, vrei sa schimbi ceva in el cand te urci in masina si pornesti motorul, apesi azi si reactioneaza maine.

La greierasi nu mai zic, chederele am vrut sa le schimb pe toate, dar mi-a zis un mecanic sa le degresez foarte bine ca asa scap de scartait. ( Eu am cumparat Gumi Pfledge si am dat pe chedere, ca asa scrie in TIS, si acum cand las masina 2-3 zile fara sa merg cu ea, trebuie sa trag puternic de usi sa se deschida).

 

Dinamic sta mai bine ca e39 din cauza motorului si a DinamicDrive-ului, dar confortul e 0 cu toate ca scaunele sunt mai bune.( si am avut RFT-uri de 35 pe e39, nu de 40 ca pe asta si tot era OK).

Iar cea mai suparatoare problema pe care cred ca o ai si tu ( sau inca nu a ajuns sa te deranjeze) e lagul incredibil al pedalei de acceleratie. Cand o calci prea usor nu se misca de loc si dupa aia atinge un punct unde o apuca nebunia : sare 1-2 viteze in jos si te urci pe masina din fata.

Nu-mi place de loc cum se misca in trafic bara la bara, e greu de controlat din acceleratie.

Mi-a zis multa lume sa-mi cumpar un speed-booster ( reglabil cu 3 trepte) , cica ar deveni mai acceptabil raspunsul pedalei.

 

Cum stai cu DTC-ul ? la mine de cand au scazut temperaturile e cam pom de Craciun, intra ala intr-o veselie mai ales pe ploaie. ( Gumele au 10.000 km si le-am terminat pe spate :twoup: ). Cica la balet trebuie sa te rotesti in ambele directii pentru ca altfel ameteste un cauciuc mai mult ca celalalt, din lipsa de LSD.

 

 

sal! deocamdata nu am probleme cu dtc-ul. l-am pus la lucru odata cand am pornit tare si virat concomitent: mi-a placut ca m-a lasat sa ma duc, nu ca vechiul DSC, care imi taie propulsia. in ce priveste motorul, pot spune ca sunt multumit, schimba mai lin si mult mai repede ca vechiul, conduc linistit in start-stop...deci nu am a ma plange (metaforic vorbind, o simt un pic mai "naravasa", dar daor la 3-5 km/h, cand parca imi spune ca nu-i convine sa se opreasca). nu pot sa ma plang de calitatea materialelor, dar nici nu am curaj sa o conduc in oras la fel de dezinvolt ca si pe cea veche, tocmai din dorinta de a amana aparitia greierilor cat mai mult.

ce zici de pozitionarea butoanelor pentru proiectoare si ceata; fereasca D-zeu de vreo neatentie cand umbli la ele, ca-s ascunse in stanga dupa volan! comenzile vocale: slabe, dar am fost pregatit de nenumaratele rateuri al fostului HTC phone, cand vine vorba de asta.

trebuie totusi sa recunoastem ca masina sta ca pe sina cu DD: e colosal. sa ai stomac bun doar, strangi bine lateralele scaunelor si...mai rau cu ce-i din spate care o iau razna rau de tot.

despre acceleratie pot sa mai spun ca eu conduc linistit in oras, poate chiar foarte linistit si atunci cand ii dau un pic, parca nu e ceea ce poate...ii mai trebuie 2-3 accelerari si devine mai responsive (nu vorbesc de kick down - pressure of the pedal beyond a point of ressistance, cum e definitia la carte a termenului, deci nu orice retrogradare - cand e cam n"nepoliticoasa" si lipsita de "scrupule")

ce cred ca am observat si este interesant: masina parca este tinuta, domolita intentionat in a I-a. chiar cu plecare de pe loc cu pedala in fund, parca ceva nu ar lasa motorul sa rupa caroseria, ci de-abia in a doua il lasa sa se dezlantuie. poate e o senzatie, poate e o protectie.

tu ai protectia variabila la motor cand e rece (gradatiile intainte de zona rosie care se lasa jos, de la 4500 ture/min, pe masura ce se incalzeste motorul), ca si la vechiul M5? e interesanta chestia

Link to comment
Share on other sites

@radusky

Cu butoanele alea n-am probleme ca nu am folosit niciodata proiectoare sau ceata ca pe aici nu e voie :)

Cu ce am eu probleme : cand ai stergatoarele pe automat se aprinde ledul ala, pe care nu-l vezi din cauza volanului si daca te apuci sa tragi de maneta , dupa aia te lupti cu ea sa opresti stergatoarele. ( intelegi tu ce zic cu temporizatorul manual).

 

Butonul de la incalzire volan il cauti pana iti vine rau, bajbai ceva pe dupa volan.

 

Feelingul ala de artificial, cu lag maxim la viteza mica ma enerveaza la maxim ( limiteaza si cuplul din electronica la viteze mici). Ca sa vezi cum trage ea de fapt, scoate DTC-ul si cealalta minune (5 sec apasat) , pune-o pe manual, 1-a pe la 3000-4000 ture si apasa pedala de tot brusc :twoup: .

 

Am protectie din aia care se misca pe masura ce se incalzeste motorul, dar oricum nu o urc peste 3000 ture pana nu fac 5-10 km. Mi-e imi e de cutie, nu de motor ca ala in 1 km s-a incalzit.

Masina sta foarte bine pe sosea dar parca simti nevoia la drum lung si mai ales pe drumuri mai proaste sa apesi un buton de "confort" . Am dat-o pe prietena de cateva ori cu capul de geam in niste curbe abordate mai cu tupeu, probabil de aia vin standard tetierele alea care se muleaza pe cap. N-ar fi fost mare filozofie sa face ceva sa dezactivezi macar dynamic drive-ul ( oricum e electric si comandat de computer). E mult mai confortabil un e60 fara dynamic drive.

Link to comment
Share on other sites

@radusky

Cu butoanele alea n-am probleme ca nu am folosit niciodata proiectoare sau ceata ca pe aici nu e voie :twoup:

Cu ce am eu probleme : cand ai stergatoarele pe automat se aprinde ledul ala, pe care nu-l vezi din cauza volanului si daca te apuci sa tragi de maneta , dupa aia te lupti cu ea sa opresti stergatoarele. ( intelegi tu ce zic cu temporizatorul manual).

 

Butonul de la incalzire volan il cauti pana iti vine rau, bajbai ceva pe dupa volan.

 

Feelingul ala de artificial, cu lag maxim la viteza mica ma enerveaza la maxim ( limiteaza si cuplul din electronica la viteze mici). Ca sa vezi cum trage ea de fapt, scoate DTC-ul si cealalta minune (5 sec apasat) , pune-o pe manual, 1-a pe la 3000-4000 ture si apasa pedala de tot brusc :twoup: .

 

Am protectie din aia care se misca pe masura ce se incalzeste motorul, dar oricum nu o urc peste 3000 ture pana nu fac 5-10 km. Mi-e imi e de cutie, nu de motor ca ala in 1 km s-a incalzit.

Masina sta foarte bine pe sosea dar parca simti nevoia la drum lung si mai ales pe drumuri mai proaste sa apesi un buton de "confort" . Am dat-o pe prietena de cateva ori cu capul de geam in niste curbe abordate mai cu tupeu, probabil de aia vin standard tetierele alea care se muleaza pe cap. N-ar fi fost mare filozofie sa face ceva sa dezactivezi macar dynamic drive-ul ( oricum e electric si comandat de computer). E mult mai confortabil un e60 fara dynamic drive.

 

salut! nu ii dau ca...parca n-am inima in I-a sa fac asta...ce sa zic, ai invatat masina cumva sa fie foarte agresiva? nu de alta, dar nu am problema cu gear jurks...merge ok! acum, hai sa nu fim...were are talking here about a magnificent piece of machine...dincolo de toate, ma doare un pic gatul :twoup: (m-am jucat cu pedala), butoanele sunt puse aiurea, scaunele etc...la urma, e totusi o chestie colosala cand vezi ca de abia dupa 160 simti ca respira, ii face placere...e o masina dupa care te mulezi, o iubesti cu toate nimicurile care te enerveaza!!!

 

...alta chestie...in sfarsit am reusit sa gasesc comanda vocala pentru formarea unui numar din agenda! nemaipomenit! are recunoastere vocala pentru toate numele din agenda, fara sa aiba un voice tag facut anterior; doar sa spui numele fara diacritice, si sa ceara confirmarea pentru apelare...deci, let's face it, e ff ok si...folositor. masina e asa facuta sa nu iei mainile de pe volan si ochii de pe sosea :) .

 

night visionul a inceput sa mearga beton, foarte foarte clar, odata cu caderea temperaturilor afara; aproape poti conduce doar dupa el....am sa pun ceva foto

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Sistemu e foarte prost conceput in sensu ca trebuie sa-ti iei privirea de la drum si sa te concentrezi pe display .

 

In rest masina e senzatie sa o stapanesti sanatos.

 

 

cu prima parte ai dreptate, deci trebuie sa iti iei privirea de pe sosea (ca si cand te uiti la alte masini la vitezometru, spre exemplu)...cu a doua, fereasca D-zeu sa te concentrezi pe diplay...la 50-140 km/h pe drumuri relativ drepte, crede-ma ca te ajuta foarte mult sa stii ca nu ai nimic in fata (pietoni, caini...chiar si masini de politie care, sunt totusi relativ incalzite si le poti vedea de la mare distanta...glumesc!). atentie, vorbim de camera termica nu infrarosu, e o mare diferenta... dupa cum spuneam, ochiul trebuie un pic "train-uit"...

si la final, o intrebare: AI FOLOSIT UN ASTFEL DE SISTEM, SAU DOAR VORBESTI DIN AUZITE? fiindca daca e a doua varianta...sorry, orice alte eventuale argumente sunt impalpabile pentru tine...

 

Sistemu e foarte prost conceput in sensu ca trebuie sa-ti iei privirea de la drum si sa te concentrezi pe display .

 

In rest masina e senzatie sa o stapanesti sanatos.

 

 

cu prima parte ai dreptate, deci trebuie sa iti iei privirea de pe sosea (ca si cand te uiti la alte masini la vitezometru, spre exemplu)...cu a doua, fereasca D-zeu sa te concentrezi pe diplay...la 50-140 km/h pe drumuri relativ drepte, crede-ma ca te ajuta foarte mult sa stii ca nu ai nimic in fata (pietoni, caini...chiar si masini de politie care, sunt totusi relativ incalzite si le poti vedea de la mare distanta...glumesc!). atentie, vorbim de camera termica nu infrarosu, e o mare diferenta... dupa cum spuneam, ochiul trebuie un pic "train-uit"...

si la final, o intrebare: AI FOLOSIT UN ASTFEL DE SISTEM, SAU DOAR VORBESTI DIN AUZITE? fiindca daca e a doua varianta...sorry, orice alte eventuale argumente sunt impalpabile pentru tine...

 

...senzatia ciudata era in vechiul e39, pe care l-am folosit pana de curand in paralel cu asta noua, unde aveam tendinta noaptea sa caut pe monitor un "ajutor" vizual, mai ales cand ai farurile de pe contrasens in fata...

Link to comment
Share on other sites

Asteptam (cel putin eu) cu interes foto de la nightvision :twoup: Multumim :twoup:

 

...facute cu telefonul, o "rabla" de motorola vechi de 4 ani...

 

 

Multumim pentru poze...dar speram sa fie unele de la drum lung...fara lumini in jur...nu din oras :)

Si poate...clare daca s-ar putea :twoup:

Cand poti tu, multumim :twoup:

Link to comment
Share on other sites

superba masina!!! :) sa ai parte de ea!!

 

 

Am mers si pe un M5 si pe un S500 dotat cu miraculosul sistem night vision si mi s-a parut foarte dezorientant.

 

Cel putin eu nu-l inghit,daca pt tine e ok. e super. :twoup:

 

vezi ca sunt sisteme fundamental diferite: unul face o harta termica a obiectelor din fata, iar celalalt este un fel de amplificator de lumina, sensibil la farurile din fata si cu raza mai scurta.

post-26919-1289634200_thumb.jpg

post-26919-1289634229_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

superba masina!!! :) sa ai parte de ea!!

 

 

Am mers si pe un M5 si pe un S500 dotat cu miraculosul sistem night vision si mi s-a parut foarte dezorientant.

 

Cel putin eu nu-l inghit,daca pt tine e ok. e super. :twoup:

 

vezi ca sunt sisteme fundamental diferite: unul face o harta termica a obiectelor din fata, iar celalalt este un fel de amplificator de lumina, sensibil la farurile din fata si cu raza mai scurta.

 

 

http://video.google.com/videoplay?docid=1152169361450403274# puteti vedea acolo cum infrarosii este "completely rubish". in cazul bmw, fiind vorba de radiatii termice, vede pana la 300-400 m. e o diferenta majora!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Mai bine faci un flmulet cu telefonu cand resetezi consumul si mergi cu masina in oras vreo 10 min cu pornire la rece si pune-l pe youtube

Vezi ca e media pe cateva mii de km mai sus, adica asa cum e normal. Nu 25 km , resetat consumul si gata s-a stricat masina ca papa 25l /100 km.

Ce importanta are ca papa 1 litru de benzina dimineata la pornire. :twoup: , d-aia are rezervor de 70 litri. ( adica 65-70 de porniri). :)

 

Uite aici ceva mers prin oras aglomerat :

 

14032010175.jpg

 

 

@radusky

Stai sa ajung acasa si fac poza. Mergi linistit din cate vad . Cate amenzi ai luat pana acum ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.