Jump to content

noua achizitie - 550i


radusky

Recommended Posts

@radusky

Perfect de acord cu tine !

e39 a fost un model per total, mult mai bun ca e60. Calitatea materialelor si constructie net superioara ( Cel putin cand ma uit la plasticul de pe bord la 545i ma gandesc la logan). Electronica, iar mult mai buna la e39, raspunsul la navigatie era instantaneu, la fel : telefon, cd, radio ( la e39 fiecare modul chiar functiona separat).

 

La e60 fac 2 km prin oras pana se decide Idrive sa calculeze ruta. Idrive-ul ala booteaza in 5 minute, vrei sa schimbi ceva in el cand te urci in masina si pornesti motorul, apesi azi si reactioneaza maine.

La greierasi nu mai zic, chederele am vrut sa le schimb pe toate, dar mi-a zis un mecanic sa le degresez foarte bine ca asa scap de scartait. ( Eu am cumparat Gumi Pfledge si am dat pe chedere, ca asa scrie in TIS, si acum cand las masina 2-3 zile fara sa merg cu ea, trebuie sa trag puternic de usi sa se deschida).

 

Dinamic sta mai bine ca e39 din cauza motorului si a DinamicDrive-ului, dar confortul e 0 cu toate ca scaunele sunt mai bune.( si am avut RFT-uri de 35 pe e39, nu de 40 ca pe asta si tot era OK).

Iar cea mai suparatoare problema pe care cred ca o ai si tu ( sau inca nu a ajuns sa te deranjeze) e lagul incredibil al pedalei de acceleratie. Cand o calci prea usor nu se misca de loc si dupa aia atinge un punct unde o apuca nebunia : sare 1-2 viteze in jos si te urci pe masina din fata.

Nu-mi place de loc cum se misca in trafic bara la bara, e greu de controlat din acceleratie.

Mi-a zis multa lume sa-mi cumpar un speed-booster ( reglabil cu 3 trepte) , cica ar deveni mai acceptabil raspunsul pedalei.

 

Cum stai cu DTC-ul ? la mine de cand au scazut temperaturile e cam pom de Craciun, intra ala intr-o veselie mai ales pe ploaie. ( Gumele au 10.000 km si le-am terminat pe spate :twoup: ). Cica la balet trebuie sa te rotesti in ambele directii pentru ca altfel ameteste un cauciuc mai mult ca celalalt, din lipsa de LSD.

e ok sprintbooster ,la mine pe 2,5 M54 se simte,practic masina trage de la 2000 rpm nu pare gatuita,chiar sambata am facut un test si al lasat pe pozitia normala de fabrica cu pedala la fund nu se intampla nimc pana pe la 3000 rpm.Oricum din punctul meu de vedere e ok,desi cam scump

Link to comment
Share on other sites

Mai bine faci un flmulet cu telefonu cand resetezi consumul si mergi cu masina in oras vreo 10 min cu pornire la rece si pune-l pe youtube

Vezi ca e media pe cateva mii de km mai sus, adica asa cum e normal. Nu 25 km , resetat consumul si gata s-a stricat masina ca papa 25l /100 km.

Ce importanta are ca papa 1 litru de benzina dimineata la pornire. :twoup: , d-aia are rezervor de 70 litri. ( adica 65-70 de porniri). :)

 

Uite aici ceva mers prin oras aglomerat :

 

post-5623-1290520572_thumb.jpg

 

 

@radusky

Stai sa ajung acasa si fac poza. Mergi linistit din cate vad . Cate amenzi ai luat pana acum ?

Din cate stiu eu, doar una.da pot sa spun ca conduc linistit dar nu-mi bat totusi joc de masina, deci ii daucand pot si consider necesar....dar numai cand stiu sigur ca motorul e incalzit bine bine. Este deasemenea adevarat ca decand am pus cauciucurile de iarna ma duc mult mai atent, dat fiind ca e si cald afarasi nu sunt avantjate de temperatura. Sunt si pe 225 toate, nu ca cele de vara care sunt 245 fata si 265 spate. Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

CAT SPUNEATI CA VA CONSUMA V8-urile?

Eu cand am cumparat X5,4,4i,aveam pe 1000 km un consum de 14,3 in bord,cumparat de la reprezentanta,am fost mandru nevoie mare de consum.De atunci nu am mai vazut sub 23%...Nu am idee cum a mers cel care avea masina.Eu zic sa mai mergi cateva mii de km.

Link to comment
Share on other sites

Cica e cam daunator mersul batraneste pentru motoarele astea. Scrie prin TIS ca tachetii nu se ung bine la turatii mici si apare un tremurat la relanti cand e motorul rece. Solutia: 5 minute turata masina la 4000-5000 ture. :twoup:

Iti day dreptatefapt pentru care am si spus ca nu imi bat joc de masina si ii dau cand pot. In mod curent schimb afara pe la 3500 4000 si ocazional pe la 5500 6000. Doar ca de cand am cauciucurile astea de iarna inkick down pierde aderenta si de la 130 km/h.

Vorbeam mai demult de aoundul motorului si spuneam ca nusunt impresionat. Imi mananc cuvintele! Nu miam dat seama iarasi ce sound profund are si afara in sarcina, dat fiindca merg cu ferestrele inchise. E superb!

Si ca sa revin, sunt de aceeasi parere ca motorului ii priesc turatiile inalte, cand e incalzit bine. Doar ca in oras acest lucru e destul de rar posibil.

...si ca sa pun cireasa pe tort, Oradea - Beius, facut in 45 minute cu consum de 8,2 pe idrive (cine cunoaste drumul stie ca nu poti sa-i dai mai mult de 110 fara sa accepti ca nu-ti pasa de articulatiile masinii:drumul are compromisa aproape toata fundatia). Scris de pe HTC.

Link to comment
Share on other sites

Gropi nu sunt (multe) dar absolut tot e valurit! Stiu de varianta aia dar mi-a fost sila sa ma mai bag prin satele alea.

 

Pe drumul Oradea-Beius iti distrugi masina :)

Data viitoare ia-o in dreapta din Hidisel,spre Holod.Mergi in plus cativa km,insa sunt cateva portiuni foarte bune.Cu siguranta vei gasi "placerea de a conduce" :twoup:

 

l.e. Colegul MirceaRM inca te asteapta pe la meeting-uri :)

Pai tineti-ma si pe mine la curent cu intalnirile voastre...

Link to comment
Share on other sites

Boss, n-ai mai inscris-o sa ne zici si noua cat te-a costat cu totul ?

Impozitul pe an la fel ar fi interesant de stiut !!!

Many 10x

Masina este inscrisa!

Impozitul e 7000 ron

 

Urat cu nenorocitii astia si impozitele lor.

Taxa ?

19606! Deja am facut contestia si astept sa mi se dea primul termen. Modalutatea de calcul a impozitului se va achimba, cu siguranta si probabil se va raporta la valoarea masinii

Link to comment
Share on other sites

7000 ron la motor de 5000 cmc...mai stiu pe cineva, are un ML63 AMG...9300 sau 9600 ron impozitul :twoup:

Nu vreau sa fiu inteles gresit. Nu ma mandresc cu faptul ca platesc 7000 ron impozit. Pur si simplu mi-am facut niste calcule si am ajuns la concluzia ca 550i este cea mai buna investitie raportata la nivelul de satisfactie oferit, raportat la stilul meu de viata si mediile in care ma invart.

Link to comment
Share on other sites

7000 ron la motor de 5000 cmc...mai stiu pe cineva, are un ML63 AMG...9300 sau 9600 ron impozitul :)

Nu vreau sa fiu inteles gresit. Nu ma mandresc cu faptul ca platesc 7000 ron impozit. Pur si simplu mi-am facut niste calcule si am ajuns la concluzia ca 550i este cea mai buna investitie raportata la nivelul de satisfactie oferit, raportat la stilul meu de viata si mediile in care ma invart.

In orice caz, impozitele si taxele sunt prea mari, in conditiile in care iti rupi masina pe drumurile noastre... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

raportat la stilul meu de viata si mediile in care ma invart.

 

E o masina de fite sau nu ? la motorizare ma refer :twoup:

 

Daca fac 950 km intr-o zi oprindu-main tg mures, cluj, brasov, sighisoara si sunt foarte multumit ca atunci cand ajung inapoi acasa, dupa 20 de ore, si ma bucur ca nu am nici un fel de durere in ceafa sau la spate, hotaraste tu daca este masina de fite sau nu (fara pachet M si fara sigla pe ea)...

Link to comment
Share on other sites

eu inteleg greu chestia cu impozitul.. esti taxat pur si simplu pentru ca iti permiti mai mult, nu? ca idee folosesti acelasi asfalt, aceleasi drumuri si aceeasi infrastructura ca o dacia 1310 care mai si polueaza in plus si are impozit cred ca 100 de ron. plus ca platesti in plus la benzina, rca, service, whatever... procent din fiecare dintre aceste sume ajungand tot la stat (iar il depasesti cu mult pe ala cu dacie).

foarte comunista idee... un fel de impozit diferentiat... dupa ce ca sunt mai productiv si mai destept si oricum 16% ai mei fac cat 200% ai muncitorului din atelier ar mai vrea sa-mi ia si vreo 50%...

Link to comment
Share on other sites

raportat la stilul meu de viata si mediile in care ma invart.

 

E o masina de fite sau nu ? la motorizare ma refer :twoup:

 

Masina de fite e un 520d cu emblema de M5 pe spate. ( Oricum 95% din popor nu stie diferenta dintre un M5 si un 520d). Din 7000RON taxa pe un an la 550 , iti pui pachet M si iti cumperi un interior de piele la 520d si iti mai ramane si de un Cico

Link to comment
Share on other sites

raportat la stilul meu de viata si mediile in care ma invart.

 

E o masina de fite sau nu ? la motorizare ma refer :)

 

Masina de fite e un 520d cu emblema de M5 pe spate. ( Oricum 95% din popor nu stie diferenta dintre un M5 si un 520d). Din 7000RON taxa pe un an la 550 , iti pui pachet M si iti cumperi un interior de piele la 520d si iti mai ramane si de un Cico

Eu cred ca mai ramane si de ceva motorina sa poti parca 520d-ul, cu avariile puse, exact in fata barului....la urma urmei orice bmw diesel consuma 6 l, in trafic aglomerat :twoup:

 

eu inteleg greu chestia cu impozitul.. esti taxat pur si simplu pentru ca iti permiti mai mult, nu? ca idee folosesti acelasi asfalt, aceleasi drumuri si aceeasi infrastructura ca o dacia 1310 care mai si polueaza in plus si are impozit cred ca 100 de ron. plus ca platesti in plus la benzina, rca, service, whatever... procent din fiecare dintre aceste sume ajungand tot la stat (iar il depasesti cu mult pe ala cu dacie).

foarte comunista idee... un fel de impozit diferentiat... dupa ce ca sunt mai productiv si mai destept si oricum 16% ai mei fac cat 200% ai muncitorului din atelier ar mai vrea sa-mi ia si vreo 50%...

Ceea ce in mod cert nu mi se pare normal este ca pe un aro de 20 de ani sa platesti impozit ca pe un e xlass 250 cdi nou, de 50.000 de euro. Asta e chiar absurd, de unde am si spus ca impozitul se va raporta la valoarea masinii si nu la cmc pe viitor.

Link to comment
Share on other sites

Daca fac 950 km intr-o zi oprindu-main tg mures, cluj, brasov, sighisoara si sunt foarte multumit ca atunci cand ajung inapoi acasa, dupa 20 de ore, si ma bucur ca nu am nici un fel de durere in ceafa sau la spate, hotaraste tu daca este masina de fite sau nu (fara pachet M si fara sigla pe ea)...

Intr-adevar o masina dotata te face sa te simti mai bine la volan si aici ma refer la functionalitati, nu la aspect exterior iar motorizarea probabil te ajuta sa ajungi mai repede acasa si evident ti-o permiti caci altfel probabil ramaneai la diesel :twoup:.

Si totusi cum de nu ai ales M5 sau ai vrut mai mult masina business decat sport ? Nu cred ca era mare diferenta de pret.

Link to comment
Share on other sites

Daca fac 950 km intr-o zi oprindu-main tg mures, cluj, brasov, sighisoara si sunt foarte multumit ca atunci cand ajung inapoi acasa, dupa 20 de ore, si ma bucur ca nu am nici un fel de durere in ceafa sau la spate, hotaraste tu daca este masina de fite sau nu (fara pachet M si fara sigla pe ea)...

Intr-adevar o masina dotata te face sa te simti mai bine la volan si aici ma refer la functionalitati, nu la aspect exterior iar motorizarea probabil te ajuta sa ajungi mai repede acasa si evident ti-o permiti caci altfel probabil ramaneai la diesel :twoup:.

Si totusi cum de nu ai ales M5 sau ai vrut mai mult masina business decat sport ? Nu cred ca era mare diferenta de pret.

M5 mananca de rupe. Utilizarea anterioara a unui M5 nu avea cum sa fie decat sportiva, la modul cat mai agresiv. Faptul ca fostul prprietar avea peste 40 de ani mi-a dat un sentiment de incredere. De altfel nu s-ar fi potrivit xu stilul meu de viata....iar un M5 la dotarile astea ar fi fost in mod consistent mai scump.

Link to comment
Share on other sites

Mai bine faci un flmulet cu telefonu cand resetezi consumul si mergi cu masina in oras vreo 10 min cu pornire la rece si pune-l pe youtube

Vezi ca e media pe cateva mii de km mai sus, adica asa cum e normal. Nu 25 km , resetat consumul si gata s-a stricat masina ca papa 25l /100 km.

Ce importanta are ca papa 1 litru de benzina dimineata la pornire. :twoup: , d-aia are rezervor de 70 litri. ( adica 65-70 de porniri). :)

 

Uite aici ceva mers prin oras aglomerat :

 

post-5623-1290520572_thumb.jpg

 

 

@radusky

Stai sa ajung acasa si fac poza. Mergi linistit din cate vad . Cate amenzi ai luat pana acum ?

 

 

DSF, vezi ca mi-ai pus fotografie cu consumul cu explicatia ca e obtinut in oras...dar aceeasi fotografie ai pus-o si cand ai facut testele de repriza, la topicul tau...deci hai sa fim un pic rigurosi si...factuali. mersi!

Link to comment
Share on other sites

Pai nu prea puteam sa fac teste de repriza 187 de km cat mersesem de la resetare, nu ? Daca o alergam 0-100 , 187 de km eram la a-3-a cutie de viteze. E consum mediu pe 187 km , alergata bine.

Salur! Eu unu prefer sa nu pun sub semnul indoielii ce-mi spui. In ce priveste explicatia, stii foarte bine ca nu e necesar sa resetezi kilometrajul pentru a reseta consumul, deci nu are legatura. Iti spun cu siguranta ca 27 la suta nu consuma in nici un fel de oras din europa, cu atat mai putin in unul din partea civilizata a acesteia. Eu mai mult am stat in budapesta vreme de 2 ore si nu mi-a ieait decat 20-22 la suta. Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.