Jump to content

Radiator fisurat..Chiar pe autostrada .:(


calinbmw2000

Recommended Posts

Tu chiar ai avut ghinion. Cat e tara asta de mare si exact pe foarte putina autostrada s-a defectat. Pur ghinion.

 

In alta ordine de idei, succces. :twoup:

Am uitat sa precizez ,nu s-a intamplat in Romania.. :twoup:

 

Cred ca o sa schimb si pompa de apa cu ocazia asta ,cine stie cat timp are de cand este pe masina...

 

 

Vezi ... Am simtit eu ca ceva nu se leaga in fraza. Romania si autostrada foarte rar se folosesc in aceeasi propozitie.

 

Gata cu off topicul. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ar trb sa va obisnuiti cu ideea ca un radiator trb macar 1 data p an demontat si spalat macar exterior daca nu si interior.

Pai antigelul tine 4 ani daca nu mai mult, uleiurile tin nu stiu cate zeci de mii de km, intervalul de schimb a crescut la toate consumabilele, si radiatorul trebuie spalat macar o data pe an ? :twoup:

 

Nu inteleg, adica trebuie sa dau jos radiatorul si sa-l spal ? Huh...

Link to comment
Share on other sites

pe afara ca se umple de muste, albine si praf si se infunda spatiile alea dintre lamele. Depinde si pe unde si cat mergi, dar decat se te apuci sa schimbi termostate si furtune, merita si el o privire , si daca e super jegos sa il speli ...
Link to comment
Share on other sites

pe afara ca se umple de muste, albine si praf si se infunda spatiile alea dintre lamele. Depinde si pe unde si cat mergi, dar decat se te apuci sa schimbi termostate si furtune, merita si el o privire , si daca e super jegos sa il speli ...

 

Da, sa stii c-ar fi o idee :twoup: Pai merg prin Buc, Severin, Brasov si intre aceste trei orase cel mai mult :)

O sa-l verific :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am ajuns la urmatoarea concluzie.De vina pt fisura radiatorului este soferul masini.. :twoup:

 

Si va spun de ce .

Dupa ce am oprit masina si am deschis capota in locul fisurii era foarte putina apa (era doar umed ),de unde reiese ca era foarte mult aer pe instalatie.

Plus dupa ce am deschis capacul de la vasul de expansiune si am apasat pe furtune in vas se auzea cum intra doar aer .In spatele masini nu era nici o pata de lichid de racire.

 

Vina mea este ca nu am verificat lichidul de racire de foarte mult timp (aprox o luna ),greseala mai ales ca fost foarte cald vara asta .S-a evaporat incet incet .Sau mai exista posibilitatea sa am pierderi pe undeva ,poate un furtun fisurat sau altceva .O sa vedem dupa ce montez piesele noi.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

...oricum, daca mai patesti asta, la ideea cu aerul conditionat pornit trebuie sa renunti....daca sta cumplat, iti incalzeste si mai tare motorul, nicidecum il raceste....deci, cu caldura la maxim, dar fara aer conditionat pornit....

 

 

p.s.: si daca e nivelul lichidului prea scazut, sa completezi cu motorul pornit sau sa pui apa calduta (transferul termic e mult mai lin)

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

Calin, vad ca ti-ai schimbat si semnatura :twoup:

Azi o sa verific si eu nivelul de lichid...

Are si la mine doi ani de cand am schimbat antigelul....

Unde ar trebui sa fie nivelul?

 

Am schimbat semnatura, poate ajuta pe cineva..

 

Sunt gradatii pe vasul de expansiune,trebuie sa fie lichid pana la ultima liniuta.

 

ATENTIE MARE..In vas ramane apa cam pana la jumatate chiar daca din motor lipseste o cantitate considerabila ,asta va poate pacali.

 

...oricum, daca mai patesti asta, la ideea cu aerul conditionat pornit trebuie sa renunti....daca sta cumplat, iti incalzeste si mai tare motorul, nicidecum il raceste....deci, cu caldura la maxim, dar fara aer conditionat pornit....

Am folosit AC pentru simplul motiv ca sa faca aer rece pt radiator si ventilatorul din fata..

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Asa este, de altfel prin US, pe unele drumuri Interstate, exista si panouri care avertizeaza " For the next X miles, turn off A/C to prevent overheating"

 

http://www.aaroads.com/west/arizona087/az-087_n_seq_229_climb.jpg

Link to comment
Share on other sites

eu mi-am cumparat acu vreo saptamana un radiator nou de la 'karma. A costat 380 lei. Este de f buna calitate. Plasticu f gros, "tzevile" de aluminiu frumos lucrate, vas de expasiune gros, garnituri, suruburi de aerisire + o chestie f misto, varianta Mica are si lacas pentru sonda termica de la AC. Pe original doar varianta mare are. Ca o solutie de buget este mai mult decat suficient. Daca bugetul nu este o problema atunci cumpara original

Bafta ! :twoup:

Edited by Cristi129
Link to comment
Share on other sites

daca ai intelege ce inseamna randament energetic ai intelege si ce am spus eu acolo...dar. evident , nu e cazul...

 

nu cred ca am scris eu undeva sa faci " improvizatii-chestii tipice romanilor ", poate asa esti tu obisnuit.

eu vorbeam doar de un "up-grade" ....

iar in cazul de fata, la e36 chiar sunt o multitudine de variante de ales si toate cu piese originale.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.