Jump to content

Adaugare trapa


r0n1n

Recommended Posts

Ok baieti din posturile voastre imi dau seama ca nu merita bataia de cap.

Pana la urma nu as merge cu trapa non stop deschisa.

eu am trapa,o folosesc ,nu zic ca nu ,dar preferam ca in loc de trapa masina sa aiba xenon!dar neamtu' nu a vrut!eu zic sa lasi masina asa cum e ,nu merita bataia de cap!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebarea mea este ''de ce ti-ai dori trapa ?''

 

Pentru ca e utila cand f&ti in masina o tipa cu craci lungi, si nu vrei sa-ti ramana urme de la tocuri in plafon ?

 

 

E buna doar daca esti fumator. In rest numai probleme : zgomot , masina nu e asa de rigida, scartie, trebuie sa schimbi chedere la 2 ani, etc.

Si asta cu una originala, iti inchipui ce smecherie o sa iasa cu una aftermarket sau decupat plafonul.

 

Asa este: o masina cu trapa fara roll-cage este inutila, intr-o curba de 90grade la 20km/h masina se contorsioneaza ca spirala de ADN.

Dar desigur, masina mea are 10 ani si nu se comporta asa, nu am schimbat nici un cheder, si nici nu are "zgomot". Probabil e originala cu 3 etichete ?

Link to comment
Share on other sites

si la e92 am observat ca se scoate foarte usor plafonul....aveti idee de vreun e92 cu trapa la dezmembrari ?

 

PS: eu mi-am montat singur trapa pe dacia 1310...nu vajaie , nu scartaie , n-are nici pe dracu...merge perfect :twoup:

 

 

acum multi vor zice ca "la bmw nu este ca la dacie si nu merita sa te legi la cap:)) "

 

practic este foarte usor atat timp cat te duce capu si lucri atent si ai nevoie de ceva sa poti taia finut la coltur

exemplu : un dremel

post-31008-1289080429_thumb.jpg

post-31008-1289080467_thumb.jpg

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

fane320d - poate ai montat o trapa universala, de sticla, aici e vb. de o trapa OEM....care mai are si 4 scurgeri prin stalpi, o structura sub plafon...

 

spanac - dupa sfaturi cred ca n-ai montat singur vreodata o trapa si nici n-ai folosit discurile de taiat de la un "dremmel".

la taiatul plafonului se foloseste altceva...

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Eu am demontat/montat de doua ori tot ce tine de trapa la e46 :twoup:

 

NU o sa poti decupa exact dupa conturul unui geam. Geamul trebuie sa intre perfect in decupaj. Partea din spate a geamului trebuie sa urce/coboare fata de decupaj.

Daca nu o sa fie perfecta taietura o sa se auda zgomot de la aer si o sa intre apa.

Sistemul nu e greu de montat ...

Link to comment
Share on other sites

Sa presupunem ca tinichigiul masoara distantele si face pe plafon conturul geamului. Indoitura se face la presa. Nu stiu cum o sa faca din ciocan :twoup: ?! Sau cu patentul ? Trebuie sa ramana o suprafata de contact perfect uniforma.
Link to comment
Share on other sites

La colturi [cu toate ca e ceva rotunjit :twoup:] NU poate nimeni sa ii indoaie marginile in jos fara sa rupa tabla. DOAR la presa se poate. Si asta...doar inainte sa fie montat a pe masina :)

 

se pare ca aerul iberic te face mai neincrezator...relax, SE POATE.

nu-ti pierde timpul sa ma intrebi cum ...lectii de tinichigerie on-line nu ma apuc sa dau.

 

"E o treaba pur si simplu IMPOSIBILA!!!" - sa inteleg ca esti var cu baiatul cu girafa ?....

"Oricum nu se merita. " - ca nu prea exista rentabilitate real , am scris deja mai sus.

insa , daca omul asta vrea, pe asta ii iei banii.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Imposibil nu este. Dar este improbabil sa poata face cineva decupajul acela. Trebuie sa corespunda perfect cu mecanismul de culisaj care se monteaza din interior. Nu o sa poata manevra geamul sus/jos !!! Nu suporta toleranta nici macar de 1 milimetru. RETINE ca am desfacut de 2x trapa de pe e46. Stiu ce vorbesc !
Link to comment
Share on other sites

Imposibil nu este. Dar este improbabil sa poata face cineva decupajul acela. Trebuie sa corespunda perfect cu mecanismul de culisaj care se monteaza din interior. Nu o sa poata manevra geamul sus/jos !!! Nu suporta toleranta nici macar de 1 milimetru. RETINE ca am desfacut de 2x trapa de pe e46. Stiu ce vorbesc !

 

am facut-o e de vreo 4 ori.

s'ar presupune ca si eu stiu...cat d cat...

Link to comment
Share on other sites

brownshark> numai un autist poate afirma ca plafonul unui e46 poate fi taiat, decupat in asa fel incat sa iasa exact ca originalul. Exact cum a spus si Jacobs: toleranta este de max. 1mm mai ales ca trapa are si tilt si slide.

Mai pe frantzuzeste pentru ce cred in Doamne-Doamne: NU se poate decupa si indoi fara presa.

Link to comment
Share on other sites

daca tu crezi ca folosirea termenului "autist" in contextul asta are vreun rost...

 

in ceeace problema tehnica discutata,te rog, enumera-mi cate scule de tinichigerie ai si cate dintre ele stii sa folosesti cu succes ....

dac'ai stapani bine limba romana, ai fi citit si inteles mai sus ca eu am facut treaba asta in realitate, nu emit pareri in fata unui PC....

 

justin case....prima data am facut asta la un w114....nu cred ca are rost sa mai discutam despre grosimile celor 2 plafoane....

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Esti un artist brownshark ! Poti sa impartasesti experienta ta si pe un topic separat. Mai este unul cu polish si tehnici de polish.

Si eu am reusit sa scot zgarietura de cheie pe doua usi si aripa ! Nu stiu cati m-au crezut :twoup:

 

Dar pentru mine este imposibil sa POT decupa tabla exact unde trebuie si apoi sa o indoi perfect...tinand cont ca partea din spate a geamului urca si coboara pe marginea decupajului.

Link to comment
Share on other sites

Bai nene brownshark, ai cont si pe 4tuning.ro sectiunea "tuning mioritic"? Ce nu pricepi? Orice ai face tu acolo, nu are cum sa iasa ca o trapa din fabrica! Chiar daca ti se pare ca iese ca din fabrica, NU E LA FEL !

Diferenta dintre automotivatie, fixarea unor obiective, realism, si inlocuirea realitatii cu elemente fictive nu este intotdeauna foarte subtila:

 

Edited by Catalin.
Link to comment
Share on other sites

Decupajul poate sa il faca 100% identic. Ia distantele fata de parbriz/luneta si usi. Incadreza apoi geamul si traseaza conturul.

Evident ca dupa inca niste verificari poate sa taie. Dupa toate astea incepe munca ''cu precizie'' ! Oricum sunt [aproape] convins ca la colturi trebuie sa tai in 2-3 locuri ca sa poti sa indoi tabla...asa e ?

Link to comment
Share on other sites

crezi ca se face gaura in plafon si vine direct trapa?

 

Gresit:

1. Varianta decupat gaura in plafon.

Locul unde se imbina trapa cu plafonul, tabla dupa plafon are o nervura de 1cm care e indoita cap coada, sa se lipeasca o garnitura de cauciuc intre cele doua.

- plafonul cu trapa are alte intarituri decat un pafon fara treapa.

- Se presupune ca iti cumperi trapa din dezmembrari, nu ai gaurile de prindere pt ea, trapa se intinte cat este tot plafonul chiar daca nu-ti vine sa crezi, tot mecaniscum dat jos are in jur de 20kg, se se prinde cu 10-20 de surubele de plafon.

- gaurile de scurgere 4 la numar cu furtunase, alea pe fata e adevarat chin, trebuie sa le tragi prin aripile din fata.

- Instalatia electrica la fel, facuta de la 0.

- tapiteria plafonului, neaparat alta.

 

2. varianta schimbat tot plafonul cu sudura, vopsea, piese, etc, sari lejer de 1.000 de euro

 

3. INCEARCA VARIANTA ASTA: http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=112749

 

poate gasesti tabla originala la bavaria. cheltui ceva banuti dar macar faci o treaba calumea, nu carpeli la colt de strada cu dorel ciocanaru`.

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.