Jump to content

bmw 524td


Recommended Posts

Saluatre,bmw 524 td e34, cand imi junge acul la 20 de litri masina se opreste din mers,initial am crezut ca este sonda liptiometrica din rezervor problema si am scrhimbato cu una care stiu sigur ca functioneaza bine,fac plinu la masina si cand ajunge iarasi la 20 de litri surpriza se opreste in mijlocul orasului, am impinso pana intr-o parcare apropiata,am desfacut din portbagaj rezervorul si am constat ca mai aveam motorina suficienta in jur de 15-20 de litri. De ce ore imi face figura asta ?mai este alta pompa in afara de cea din fata? sub bancheta sau in rezervor?
Link to comment
Share on other sites

Ok am desfacut iar rezervorul, am scos sonda liptiometrica si in rezervor era suficienta motorina , am cautat pe acolo si surpriza gasesc in rezervor inca o pompa , o desfac foarte usor,( este prinsa intr-un suport de plastic in niste cleme)si cand ma uit la ea surpriza pe sita de la sorb era plin de depuneri.M-am dus la un magazin de piese auto, si am intrebat de niste preturi( 250 ron pompa, si intre 700-1700 ron pompa impreuna cu suportul respectiv), am scapat ieftin cu 250 ron, acuma astept sa ajunga piesa sa o montez si sa ii fac un test :twoup: am sa atasez si niste poze pentru niste ideei.
Link to comment
Share on other sites

CaveMan @ cat inca e vremea d bun simt goleste-l de tot si uita-te inauntru dupa mizerie cu o lampa portabila cu neon, mai bine acum decat pe ger sa rupi toate plasticele alea si sa-ti degere mainile. daca ai conditii sufla acum si toate traseele cu aer pt ca sigur e mizerie pe tevi / furtune. nu-i rau si sa t uiti dupa lovituri pe sub masina. verifica si aerisirea rezervorului, am vazut unele vidate / strambate de pompa aia de nu-ti venea sa crezi.
Link to comment
Share on other sites

ok am curatat rezervorul ,nici nu-mi vine sa cred ce am gasit acolo [ par, paie, oase pamant frunze si multe altele], cred ca am scos de acolo un pumn de reziduri, as sfatuii pe toti posesorii de masinute mai "old school"sa le faca o curatare in rezervor , te miri ce gasesti, toata manevra asta a durat vreo 2-3 ore dar merita fiecare secunda :twoup:.Am montat si pompa cea noua sus si intradevar alta viata , am bagat 4 litri de motorina si merge pe rosu :}}.Pana la urma pompa era de vina , era obosita.
Link to comment
Share on other sites

ok am curatat rezervorul ,nici nu-mi vine sa cred ce am gasit acolo [ par, paie, oase pamant frunze si multe altele], cred ca am scos de acolo un pumn de reziduri, as sfatuii pe toti posesorii de masinute mai "old school"sa le faca o curatare in rezervor , te miri ce gasesti, toata manevra asta a durat vreo 2-3 ore dar merita fiecare secunda :twoup:.Am montat si pompa cea noua sus si intradevar alta viata , am bagat 4 litri de motorina si merge pe rosu :}}.Pana la urma pompa era de vina , era obosita.

 

ar fi fost tare bine sa fi facut ceva poze. au fost multi care m-au contrat aiurea pe forum-uri, ca nu are de unde sa fie mizerie in rezervor.

masina ta a stat undeva parcata mult, fara buson, a intrat vreun soarice in rezervor. am gasit si eu. ma asteptam sa zici de par si oase dupa ce era pe sorb-ul pompei.

fa-i plin-ul si mai curata o data dupa ce se termina rezervorul asta, o sa mai gasesti mizerie care vine de pe sparge-val si partea de la rezerva.

cel mai simplu de curatat e sa tragi cu un aspirator (care permite si lichide) mizeria dupa ce ai scos motorina cu furtunul.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

am vrut sa fac niste poze da chiar n am putut ca aveam pe maine de toate si imi pare rau de tel ca e nou numai ce l-am luat :}} dar am scos toata motorina afara cu o sticla taiat , si ce a ramas pe fundul rezervorui am scos ce sa putut cu un burete , a durat ceva dar a meritat si tot asa am tras cu un aspirator mai naspa ce era pe fund de 3 ori , ca trageam mai bagam umpic de motorina sa nu ramana foarte multa mizerie pe acolo , dar nu e de mirare ca am luat intr-un bidon care stiu sigur ca era curat ca l-am mai folosit la depozitat de motorina,am bagat de la pompa motorina euro 5 si cand am turnat in rezervor dupa cateva zile am ramas surprins ce era in ea , am tolcer de combustibil cu o sita mica si pe sita a ramasa reziduri din motorina de la pompa{ e vorba de zgarci sau os moale}
Link to comment
Share on other sites

Ok gata munca degeaba , dupa montare pompa noua am aerisit conducte alte cele am ajuns exact acolo de unde am plecat , cu pompa noua merge sub 20 de litri{ credca vreo 15-17 mai exact}, doar la relantii si pe drum drept in panta sau in forta se opreste iar si se vede clar cum pe conducta vin bule de aer , sa fie pompa noua cumparata defecta? am sa o schim cu alta tot noua si am sa va tin la curent cu ce am mai rezolvat.

 

[conform DEX : tolcÊr, tolcÊre, s.n. (reg.) 1. pâlnie. 2. vârtej, bulboanã. 3. trompa albinei.], deci o palnie cu sita :twoup:

,

Link to comment
Share on other sites

mam gandit is la chestia astas sa nu fie ceva in regula pe acolo, mai incerc cu alta poma daca tot se poate si daca tot asa face tebuie neaparat sa vad elementele de plastic , suport, conducte fisuri sau daca nu sun prinse bine

{cu regionalismele astea hai sa zic ardelean :twoup:}

Edited by CaveMan
Link to comment
Share on other sites

stiu ca e masina buna o am de ceva vreme si asa stricat si cu defectele ei ma dus mult si bine,chiar nu m-a lasat nici o data la drum lung credca asta e a 2 sau a 3 oara cand mi se intampla ceva sa faca figuri.Ideea e ca dupa ce am pus pompa noua care am vazut eu ca mergea, acuma fara sa ii umblu nicaieri nu mai imi ajunge tensiune pe firele de alimentare la pompa ,m-am apucat cu un tester{un bec de 12 v} sa merg pe fir sa iau tesniunea in fiecare imbinatura dapai cred ca trebuie sa aduc un electrician cum trebe .
Link to comment
Share on other sites

Nu se face transferul de motorina.Verifica daca ai motorina unde este pompa de motorina, probabil motorina se afla in cealalta jumatate a rezervorului.

 

 

de ce sa se "transfere" ???

 

Deoarece rezervorul este compus din doua compartimente.Un motor are nevoie de combustibil pentru a functiona.Uita-te cum este construit un rezervor de combustibil si iti explic dupa, daca tot mai ai neclaritati.

Nu cred sa fie cazul, este vorba despre lucruri elementare.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Este un releu care porneste pompa de alimentare. Cel putin la e39 asa e. Banuiesc ca si la tine tot asa e. Am avut acelasi probleme si eu nu merge pe sub 20-25 de litrii. Si am schimbat pompa pe una noua si a functionat vro 200 de kilometrii. Mergem si eu pana aproape se termina motorina, si totul parea normal. Am facut plinu si cand iarasi ajungea la 20 de litrii, masina iar nu pornea. Am inceput de la capat. Pompa pe care am puso initial era un Siemens VDO si a costat in jur de 500 ron. Dupa ce sa stricat am pus o popa de 200 de ron No Name. Si de atuncea masina merge perfect. Am facut vro 20.000 de km cu pompa asta no name, si merge brici.
Link to comment
Share on other sites

Nu se face transferul de motorina.Verifica daca ai motorina unde este pompa de motorina, probabil motorina se afla in cealalta jumatate a rezervorului.

 

 

de ce sa se "transfere" ???

 

Deoarece rezervorul este compus din doua compartimente.Un motor are nevoie de combustibil pentru a functiona.Uita-te cum este construit un rezervor de combustibil si iti explic dupa, daca tot mai ai neclaritati.

Nu cred sa fie cazul, este vorba despre lucruri elementare.

 

nu vreau sa facem polemica inutila, cred ca n-ai vazut de mult un rezervor de e34 524td. e un singur compartiment, nu are pompa de transfer.... "Uita-te cum este construit un rezervor de combustibil si iti explic dupa, daca tot mai ai neclaritati."

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Da la 524 e34 nu este rezervorul compartimentat si are numai o pompa in rezervor si pompa de injectie din fata in rest pe instalatie nu mai este alta poma

PS: unde vine releul de la pompa ca nu stiu exact care este locul pentru el .O poza ceva m-ar ajuta foarte mult...Problema inca exista dupa atata timp ba chiar am dat de niste hibe

Edited by CaveMan
Link to comment
Share on other sites

Ok dupa cateva saptamani de mers pe jos si dupa ce am cumparat pompa noua din magazin care nu m-a ajutat prea mult am mers la dezmembrari, am cumparat o pompa de rezervor aproape dubla ca marime si putere fata de cea initiala, am montato sus si merge brici.

Concluzia ar fi ca unele piese chiar daca sunt noi nu sunt facute cum trebuie.{ pompa noua sa nu mearga la parametrii normali}

post-11352-1290068520_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ok dupa cateva saptamani de mers pe jos si dupa ce am cumparat pompa noua din magazin care nu m-a ajutat prea mult am mers la dezmembrari, am cumparat o pompa de rezervor aproape dubla ca marime si putere fata de cea initiala, am montato sus si merge brici.

Concluzia ar fi ca unele piese chiar daca sunt noi nu sunt facute cum trebuie.{ pompa noua sa nu mearga la parametrii normali}

Normal ca nu sunt facute cum trebuie. Ti-am scris si mai sus un pic. La fel am facut si eu, si 200 de km a merso pompa nou nouta, originala Siemens VDO. Si cand l-am dus inapoi sa schimbe in garantie, au venit cu chestii din astea ca sa le aduc adeverinta de la sevice autorizat pentru montarea pieselor originale bmw si etc... Asta e fratee... ne descurcam noi cumva

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.