Jump to content

Rechemari BMW in service?


vladps

Recommended Posts

Am inteles ca se vor face rechemari la service pt autoturisme BMW atat pt masini achizitionate de nou, cat si masini cumparate second-hand si luate in evidente la reprezentanta.

Deocamdata ar fi vorma de seria 5, 6 si 7 dar nu e exclus sa se extinda verificarile si la seria 3.

Din ce am inteles ar fi cva probleme la sistemul de franare, dar nu stiu exact.

Are cineva mai multe informatii in acest sens?

Link to comment
Share on other sites

Am inteles ca se vor face rechemari la service pt autoturisme BMW atat pt masini achizitionate de nou, cat si masini cumparate second-hand si luate in evidente la reprezentanta.

Deocamdata ar fi vorma de seria 5, 6 si 7 dar nu e exclus sa se extinda verificarile si la seria 3.

Din ce am inteles ar fi cva probleme la sistemul de franare, dar nu stiu exact.

Are cineva mai multe informatii in acest sens?

 

da.

e vba de franarea pe care o face cruise controlul activ din ce am citit. nu are legatura cu franarea de la pedala.

Link to comment
Share on other sites

sunt curios daca serviceurile din romania vor primi la recall si masinile care sunt cumparate de afara in regim second si nu de la dealeri lor.

asta tinand cont ca sunt ca serviceurile din ro si sistemul lor de management e axat strict pe facut profit enorm fara orice grija fata de clientul BMW(nici macar fata de acel client care cumpara de la acel dealer).

e clar ca din aceste rechemari nu iese nus ce profit.

ma astept sa nu trateze decat acele masini care au fost cumparate de la ei, sau daca vor fi presiuni de la centru, o vor face de musai in modul cel mai superficial cu putinta.

ramane de vazut.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
sunt curios daca serviceurile din romania vor primi la recall si masinile care sunt cumparate de afara in regim second si nu de la dealeri lor.

asta tinand cont ca sunt ca serviceurile din ro si sistemul lor de management e axat strict pe facut profit enorm fara orice grija fata de clientul BMW(nici macar fata de acel client care cumpara de la acel dealer).

e clar ca din aceste rechemari nu iese nus ce profit.

ma astept sa nu trateze decat acele masini care au fost cumparate de la ei, sau daca vor fi presiuni de la centru, o vor face de musai in modul cel mai superficial cu putinta.

ramane de vazut.

 

Nu te mai lansa in acuzatii daca nu ai probat singur cele afirmate.

 

Daca esti curios intreaba intai la o reprezentanta. Ai avut actiune tehnica/recall la masina ta si nu ai fost ajutat intr-o reprezentanta BMW?

 

 

Reprezentantele sunt platite pentru operatiunile de rechemare, practic recall-ul este asumarea raspunderii producatorului asupra unui defect si suportarea costurilor care implica remedierea.

 

Producatorul plateste SRL-ului care ii reprezinta marca in Romania si oriunde aiurea pentru activitatea prestata. Nu exista interese de nic un fel service-ul isi ia banii pe operatiune de la producator si clientul e multumit de marca.

 

Nu conteaza cum ai masina cumparata noua sau sh daca pe modelul respectiv s-a lansat actiune tehnica ar trebui ca in momentul intrarii cu masina in reprezentanta/service sa fii anuntat si sa se rezolve problema.

Link to comment
Share on other sites

Am avut masina in service toata vinerea trecuta si am intrebat despre rechemarea asta :

 

Problema ar fi la motoarele v8 seria 5,6,7 cu pompa de vacum ( intra ulei in ea si nu mai functioneaza corect). Se inlocuiesc niste furtune, garnituri.

 

Rechemarea apare in sistemul lor dar nu este activa inca.. Nici ei nu stiau detalii mai multe despre ce se va intampla mai departe.

 

Asta e textul in engleza :

 

Recall Reason SERVICE BRAKES, HYDRAULIC:POWER ASSIST:VACUUM

Recall Date OCT 01, 2010

Model Affected 5 SERIES

Potential Units Affected 198352

 

Recall Summary

BMW IS RECALLING CERTAIN MODEL YEAR 2004-2010 5-SERIES, 6-SERIES, AND MODEL YEAR 2002-2008 7-SERIES VEHICLES. A CHECK VALVE OF THE BRAKE VACUUM PUMP MAY LEAK A SMALL AMOUNT OF LUBRICATING OIL. OVER TIME THIS COULD RESULT IN CONTAMINATION OF THE BRAKE BOOSTER.

 

Consequence

POWER ASSIST BRAKING PERFORMANCE COULD BE ADVERSELY AFFECTED. IN EXTREME CASES THERE COULD BE A COMPLETE LOSS OF POWER ASSIST BRAKING. AN UNEXPECTED REDUCTION OR LOSS IN POWER BRAKING ASSIST MAY INCREASE THE RISK OF A CRASH.

 

Remedy

THE MANUFACTURER HAS NOT YET PROVIDED A REMEDY OR AN OWNER NOTIFICATION SCHEDULE FOR THIS CAMPAIGN.

Link to comment
Share on other sites

sunt curios daca serviceurile din romania vor primi la recall si masinile care sunt cumparate de afara in regim second si nu de la dealeri lor.

asta tinand cont ca sunt ca serviceurile din ro si sistemul lor de management e axat strict pe facut profit enorm fara orice grija fata de clientul BMW(nici macar fata de acel client care cumpara de la acel dealer).

e clar ca din aceste rechemari nu iese nus ce profit.

ma astept sa nu trateze decat acele masini care au fost cumparate de la ei, sau daca vor fi presiuni de la centru, o vor face de musai in modul cel mai superficial cu putinta.

ramane de vazut.

 

Nu te mai lansa in acuzatii daca nu ai probat singur cele afirmate.

 

Daca esti curios intreaba intai la o reprezentanta. Ai avut actiune tehnica/recall la masina ta si nu ai fost ajutat intr-o reprezentanta BMW?

 

 

Reprezentantele sunt platite pentru operatiunile de rechemare, practic recall-ul este asumarea raspunderii producatorului asupra unui defect si suportarea costurilor care implica remedierea.

 

Producatorul plateste SRL-ului care ii reprezinta marca in Romania si oriunde aiurea pentru activitatea prestata. Nu exista interese de nic un fel service-ul isi ia banii pe operatiune de la producator si clientul e multumit de marca.

 

Nu conteaza cum ai masina cumparata noua sau sh daca pe modelul respectiv s-a lansat actiune tehnica ar trebui ca in momentul intrarii cu masina in reprezentanta/service sa fii anuntat si sa se rezolve problema.

 

 

intr-adevar nu am fost la reprezentanta pentru recall, mai ales pt ca in romania este o notiune destul de noua.

 

am avut insa ocazia(sau nesansa) sa intru in service-uri in tara, care mai de care cu pretentii, si toate m-au dezamagit, pana la ultimul.

 

stiiu, vai, ca nu e bine sa generalizezi, dar un calcul simplu probabilistic imi arata ca daca toate m-au dezamagit, inseamna ca e o problema cu service-urile din romania.

 

am termen de comparatie cu cateva ateliere din ungaria.

Link to comment
Share on other sites

sunt curios daca serviceurile din romania vor primi la recall si masinile care sunt cumparate de afara in regim second si nu de la dealeri lor.

asta tinand cont ca sunt ca serviceurile din ro si sistemul lor de management e axat strict pe facut profit enorm fara orice grija fata de clientul BMW(nici macar fata de acel client care cumpara de la acel dealer).

e clar ca din aceste rechemari nu iese nus ce profit.

ma astept sa nu trateze decat acele masini care au fost cumparate de la ei, sau daca vor fi presiuni de la centru, o vor face de musai in modul cel mai superficial cu putinta.

ramane de vazut.

 

Nu te mai lansa in acuzatii daca nu ai probat singur cele afirmate.

 

Daca esti curios intreaba intai la o reprezentanta. Ai avut actiune tehnica/recall la masina ta si nu ai fost ajutat intr-o reprezentanta BMW?

 

 

Reprezentantele sunt platite pentru operatiunile de rechemare, practic recall-ul este asumarea raspunderii producatorului asupra unui defect si suportarea costurilor care implica remedierea.

 

Producatorul plateste SRL-ului care ii reprezinta marca in Romania si oriunde aiurea pentru activitatea prestata. Nu exista interese de nic un fel service-ul isi ia banii pe operatiune de la producator si clientul e multumit de marca.

 

Nu conteaza cum ai masina cumparata noua sau sh daca pe modelul respectiv s-a lansat actiune tehnica ar trebui ca in momentul intrarii cu masina in reprezentanta/service sa fii anuntat si sa se rezolve problema.

 

 

intr-adevar nu am fost la reprezentanta pentru recall, mai ales pt ca in romania este o notiune destul de noua.

 

am avut insa ocazia(sau nesansa) sa intru in service-uri in tara, care mai de care cu pretentii, si toate m-au dezamagit, pana la ultimul.

 

stiiu, vai, ca nu e bine sa generalizezi, dar un calcul simplu probabilistic imi arata ca daca toate m-au dezamagit, inseamna ca e o problema cu service-urile din romania.

 

am termen de comparatie cu cateva ateliere din ungaria.

 

Buna seara

multi dintre dvs. aveti dreptate in ceea ce priveste interesul fata de client si tramentul din service.(Dar aceasta afirmatie cred ca devine istorie sau cel putin eu ma lupt sa dispara)

Cam de 1 an si cateva luni am incercat sa aducem o schimbare acestui sistem.Stim care sunt problemele ,stim care sunt cerintele clientilor si stim ce trebuie sa facem.Este insa foarte greu datorita educatiei pe care multi dintre semeni nostri o au.(ma refer aici la faptul ca multi dintre clienti se comporta altfel in

tarile din vest si altfel la noi) probabil ca nu vom putea sa ne ridicam nici noi la nivelul celor din vest niciodata si recunosc ca avem inca multe deficiente.Dar ca peste tot in aceasta tara fiecare isi face legea lui si de aceea toti cred ca trebuie sa fie altfel decat normal.(nu este o acuzatie este o constatare).

Aceasta era o introducere pentru acuzatiile aduse service-urilor din Romania.(putem continua discutia pe topicul Contempo Cars Brasov intrebari aduse dealerului)

 

Acum doresc sa fac o prezentare a modului in care se face o rechemare in service:(asta pentru cei care sunt curiosi si doresc sa afle adevarul)

Orice rechemare in service se anunta pe sistemul intern de comunicare BMW(nu dau nume deoarece sunt 3 astfel de sisteme care se adreseaza diferitelor departamente )

Fiecare dealer este obligat ca la vanzarea unei masini sa comunice seria de sasiu si data livrarii masinii catre BMW.Din acel moment BMW stie ca masina s-a livrat catre un client.

In cazul in care apare o rechemare in service BMW notifica dealerul respectiv sa cheme clientul in service pentru remedierea problemelor descoperite la un anumit lot de masini.

Dealerul este obligat sa faca o scrisoare de rechemare in service intr-un anumit termen de timp.Daca nu se respecta acest termen dealerul este penalizat de BMW(si nu este foarte placut va spun din experienta colegilor mei mii de euro amenda).

In acelasi timp BMW lanseaza aceasta actiune in reteaua BMW prin sistemul Key -Reader care semnaleaza la fiecare citire a cheii de contact daca masina are sau nu rechemari in service.(cine a vizitat un dealer BMW stie despre ce vorbesc) acel cititor de cheie.

In momentul in care un receptioner observa aceasta informatie in Key-Reader poate efectua reparatia fara a cere vre-o aprobare de la BMW( aceste actiuni se platesc neconditionat de catre BMW)( asa salvam multi dealeri din Germania prin efectuarea acestor actiuni de service la noi).

Deci nu exista nici o restrictie pentru a face sau a nu face reparatia.Daca se constata ca masina a fost in service(chiar daca este in Romania si nu s-a facut aceasta actiune service-ul poate fi sanctionat de catre BMW asa ca nu exista motive sa nu facem acest lucru.Din contra suntem obligati.(sistemul este online si se verifica periodic de catre BMW.Conditia este sa ajunga masina in service si sa fie citita cheia.Nu exista limita de kilometri si termen de timp pentru actiunile obligatorii care trebuie facute.Se fac si dupa 10 ani daca masina ajunge la BMW service.Acesta este si scopul actiunilor de verificari periodice promotionale.In care sa fie atrase si masini mai vechi in service.

 

Sper ca am fost destul de explicit si pe intelesul tuturor .Daca mai doriti si alte explicatii despre BMW service va voi raspunde cu placere in sectiunea dealeri Contempo Cars Brasov- Intrebari adresatre conducerii Contempo Cars Bv

Link to comment
Share on other sites

sunt curios daca serviceurile din romania vor primi la recall si masinile care sunt cumparate de afara in regim second si nu de la dealeri lor.

asta tinand cont ca sunt ca serviceurile din ro si sistemul lor de management e axat strict pe facut profit enorm fara orice grija fata de clientul BMW(nici macar fata de acel client care cumpara de la acel dealer).

e clar ca din aceste rechemari nu iese nus ce profit.

ma astept sa nu trateze decat acele masini care au fost cumparate de la ei, sau daca vor fi presiuni de la centru, o vor face de musai in modul cel mai superficial cu putinta.

ramane de vazut.

 

Nu te mai lansa in acuzatii daca nu ai probat singur cele afirmate.

 

Daca esti curios intreaba intai la o reprezentanta. Ai avut actiune tehnica/recall la masina ta si nu ai fost ajutat intr-o reprezentanta BMW?

 

 

Reprezentantele sunt platite pentru operatiunile de rechemare, practic recall-ul este asumarea raspunderii producatorului asupra unui defect si suportarea costurilor care implica remedierea.

 

Producatorul plateste SRL-ului care ii reprezinta marca in Romania si oriunde aiurea pentru activitatea prestata. Nu exista interese de nic un fel service-ul isi ia banii pe operatiune de la producator si clientul e multumit de marca.

 

Nu conteaza cum ai masina cumparata noua sau sh daca pe modelul respectiv s-a lansat actiune tehnica ar trebui ca in momentul intrarii cu masina in reprezentanta/service sa fii anuntat si sa se rezolve problema.

 

 

intr-adevar nu am fost la reprezentanta pentru recall, mai ales pt ca in romania este o notiune destul de noua.

 

am avut insa ocazia(sau nesansa) sa intru in service-uri in tara, care mai de care cu pretentii, si toate m-au dezamagit, pana la ultimul.

 

stiiu, vai, ca nu e bine sa generalizezi, dar un calcul simplu probabilistic imi arata ca daca toate m-au dezamagit, inseamna ca e o problema cu service-urile din romania.

 

am termen de comparatie cu cateva ateliere din ungaria.

 

Buna seara

multi dintre dvs. aveti dreptate in ceea ce priveste interesul fata de client si tramentul din service.(Dar aceasta afirmatie cred ca devine istorie sau cel putin eu ma lupt sa dispara)

Cam de 1 an si cateva luni am incercat sa aducem o schimbare acestui sistem.Stim care sunt problemele ,stim care sunt cerintele clientilor si stim ce trebuie sa facem.Este insa foarte greu datorita educatiei pe care multi dintre semeni nostri o au.(ma refer aici la faptul ca multi dintre clienti se comporta altfel in

tarile din vest si altfel la noi) probabil ca nu vom putea sa ne ridicam nici noi la nivelul celor din vest niciodata si recunosc ca avem inca multe deficiente.Dar ca peste tot in aceasta tara fiecare isi face legea lui si de aceea toti cred ca trebuie sa fie altfel decat normal.(nu este o acuzatie este o constatare).

Aceasta era o introducere pentru acuzatiile aduse service-urilor din Romania.(putem continua discutia pe topicul Contempo Cars Brasov intrebari aduse dealerului)

 

Acum doresc sa fac o prezentare a modului in care se face o rechemare in service:(asta pentru cei care sunt curiosi si doresc sa afle adevarul)

Orice rechemare in service se anunta pe sistemul intern de comunicare BMW(nu dau nume deoarece sunt 3 astfel de sisteme care se adreseaza diferitelor departamente )

Fiecare dealer este obligat ca la vanzarea unei masini sa comunice seria de sasiu si data livrarii masinii catre BMW.Din acel moment BMW stie ca masina s-a livrat catre un client.

In cazul in care apare o rechemare in service BMW notifica dealerul respectiv sa cheme clientul in service pentru remedierea problemelor descoperite la un anumit lot de masini.

Dealerul este obligat sa faca o scrisoare de rechemare in service intr-un anumit termen de timp.Daca nu se respecta acest termen dealerul este penalizat de BMW(si nu este foarte placut va spun din experienta colegilor mei mii de euro amenda).

In acelasi timp BMW lanseaza aceasta actiune in reteaua BMW prin sistemul Key -Reader care semnaleaza la fiecare citire a cheii de contact daca masina are sau nu rechemari in service.(cine a vizitat un dealer BMW stie despre ce vorbesc) acel cititor de cheie.

In momentul in care un receptioner observa aceasta informatie in Key-Reader poate efectua reparatia fara a cere vre-o aprobare de la BMW( aceste actiuni se platesc neconditionat de catre BMW)( asa salvam multi dealeri din Germania prin efectuarea acestor actiuni de service la noi).

Deci nu exista nici o restrictie pentru a face sau a nu face reparatia.Daca se constata ca masina a fost in service(chiar daca este in Romania si nu s-a facut aceasta actiune service-ul poate fi sanctionat de catre BMW asa ca nu exista motive sa nu facem acest lucru.Din contra suntem obligati.(sistemul este online si se verifica periodic de catre BMW.Conditia este sa ajunga masina in service si sa fie citita cheia.Nu exista limita de kilometri si termen de timp pentru actiunile obligatorii care trebuie facute.Se fac si dupa 10 ani daca masina ajunge la BMW service.Acesta este si scopul actiunilor de verificari periodice promotionale.In care sa fie atrase si masini mai vechi in service.

 

Sper ca am fost destul de explicit si pe intelesul tuturor .Daca mai doriti si alte explicatii despre BMW service va voi raspunde cu placere in sectiunea dealeri Contempo Cars Brasov- Intrebari adresatre conducerii Contempo Cars Bv

 

 

Va doresc succes in demersul de a schimba imaginea si atitudinea cvasi-generalizata fata de clienti a atelierelor auto din tara. Ca o parere personala:nu cred ca situatia in care s-a ajuns se datoreaza atitudinii clientilor(fie ea si diferita in tara fata de vest).

 

Mi s-a parut interesant descrierea pasilor la recall. Inteleg ca poate sa fie masina vanduta si la al n-lea proprietar si sa fi ajuns in alt continent, atata timp cat mergi la o reprezentanta pentru orice operatiune si se efectueaza citirea cheii, sunt obligati sa execute remedierea.

Multumesc pt precizari.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.