Jump to content

Recommended Posts

va salut.. detin un 330d din 2004 si vreau sa va intreb daca ati auzit cumva sau daca sunteti patiti in legatura cu galeria de admisie.. are pierderi de ulei si banuiesc ca de acolo sunt.. defapt un mecanic mi-a spus ca de acolo sunt pierderile de ulei..si se vede pe sub capacul de la motor ca de acolo e..masina are 170.000km iar respectivul mecanic mi-a spus ca la majoritatea motoarelor de 2500-3000 disel se schimba galeria de admisie..acum nu stiu daca asa e sau omul vrea sa scoata niste bani dupa mine pentru ca intradevar este scumpa...sti cumva daca are garnituri ceva si poate trebuiesc schimbate decat garniturile sau trebuie intradevar schibata toata...stima
Link to comment
Share on other sites

Daca este galerie cu clapete cel mai probabil curge ulei la garniturile de la clapete nu la cele portocalii de care vorbea " baronu ".Cel mai bine parerea mea este sa dai jos galeria si atunci se vede exact.Daca intr-adevar este de la cele de la clapete, alea nu se gasesc serparat de cumparat ( ca ma si eu scurgeri de ulei la ele si m-am interesat) si va trebui schimbata toata galeria de admisie ( noua la BMW costa 500 EUR ) :twoup:

Prima data desfa si vezi exact unde curge!

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

 

E o problema des intalnita la M57. Si eu, si un prieten tot cu 330xd e46 suntem patiti. De obicei crapa sau se desface la imbinare (e pe tip "sandwich").

Poti ajunge pana la a pierde presiune si automat pierzi putere + consum mare + fum negru la greu (aer insuficient = amestec bogat in motorina).

Daca ai urme de ulei la imbinare, e un semn ca e pe duca. Poate plesni oricand, sa nu te lase brusc intr-o depasire mai "neortodoxa"...

Link to comment
Share on other sites

Si la mine curgea ulei dar pe la garniturile portocalii.. Eu nu am stiut initial si am fost la Filaret unde am schimbat galeria de admisie cu una noua, cu tot cu garnituri.. Am vazut doar in momentul in care au desfacut-o ca scapa ulei doar pe la una din garniturile portocalii care se puteau schimba si separat insa deja galeria noua era montata pe masina.

Poti incerca sa schimbi si tu doar acele garnituri daca iti curge ulei pe la una din ele. Daca iti curge prin alta parte, va trebui sa schimbi galeria cu totul.

Daca te intereseaza, caut sa vad daca mai am galeria veche pe acasa. Poti merge cu ea la mecanic sa-ti spuna daca mai este buna (nu ar avea de ce sa nu fie) si daca mecanicul confirma, vedem cum facem sa ramana la tine :twoup:

Link to comment
Share on other sites

unul din motivele pentru care se schimba galeria este ca acele clapete mici se pot desprinde din nituri, sunt trase in capul pistonului si de aici va imaginati ce urmeaza... Si am vazut in service-ul care-l frecventez 2 cazuri in acelasi timp la un moment dat. asa am auzit si eu prima data de schimbarea galeriei la diesel-urile bmw. E valabil si pt e90-320 ala de 163cp.
Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

as dori sa i fac o curatenie luna la admisie preventiv la e90 320d n47 ,masina are 216.000 km ,sunt sigur ca nu s a umblat niciodata acolo ,de abia luata din DE

se merita ? mecanicul imi spune ca , controlam si bujii + releu

ce altceva sa mai schimb ,verific ? . va multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

as dori sa i fac o curatenie luna la admisie preventiv la e90 320d n47 ,masina are 216.000 km ,sunt sigur ca nu s a umblat niciodata acolo ,de abia luata din DE

se merita ? mecanicul imi spune ca , controlam si bujii + releu

ce altceva sa mai schimb ,verific ? . va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt de parere ca mentenanta(curatirea) galeriei de admisie e necesara o data la 2-3 ani. Cu atat mai mult cand sunt clapetele acolo cu risc de blocare, cum am patit eu .

Trebuie lasata la moi de pe o zi pe alta cu triumf(solutie pentru aragaz), ti-as recomanda totodata sa schimbi si garnitura ei .

Sa nu o cureti doar superficial , necesita timp sa o cureti complet .

Bafta !

Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Eu sunt de parere ca mentenanta(curatirea) galeriei de admisie e necesara o data la 2-3 ani. Cu atat mai mult cand sunt clapetele acolo cu risc de blocare, cum am patit eu .

Trebuie lasata la moi de pe o zi pe alta cu triumf(solutie pentru aragaz), ti-as recomanda totodata sa schimbi si garnitura ei .

Sa nu o cureti doar superficial , necesita timp sa o cureti complet .

Bafta !

 

 

Asta ii un sfat foarte bun,

altfel te dai de ceasul mortii sa gasesti sa ii dai de cap la cine stie ce ciudatenie,

la mine nu mai tragea si vibra destul de tare,

 

Cum influenteaza/afecteaza comportamentul masinii aflam cand ne fac probleme una-alta.

 

 

Apropoo de curatare,

nu e recomandata a fi zgaraiata/raschetata cu surublenita

(atentie la resturi sa nu ajunga in motor)

ci mai degraba spalata cu spray-uri sau chiar benzina am auzit.

 

Daca a facut asta cineva in TM, il rog sa imi zica.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa o giugilesti si sa o cureti total de toate impuritatile nu o sa reusesti asta intr-un service (nu sta nimeni sa piarda atata timp cu o galerie de admisie) Dar poti sa le zici sa o scoata ei si o cureti tu sau daca ai sculele necesare si o curte poti sa faci tu toata lucrarea, o cureti si giugiulesti cum vrei si cat vrei.

In service lucrarea o sa fie facuta mai pe furis , cu surubelnita si ceva spay de curatat discuri frana ... O sa fie ok din punct de vedere mecanic , dar daca esti genul mai perfectionist o sa vrei sa o montezi inapoi luna.

Link to comment
Share on other sites

O sa fie ok din punct de vedere mecanic , dar daca esti genul mai perfectionist o sa vrei sa o montezi inapoi luna.

 

Nu se poate curata ca lumea daca nu e bagata la ultrasunete. Te trezesti ca gasesti prin motor dupa aia tot felul.

Este un coleg de forum, nu ii retin numele, a fiert cateva galerii de admisie in soda caustica daca bine imi amintesc, zicea ca asa au iesit lacrima. A facut si un DIY.

 

Asa ca spray + surubelnita scazi doar nivelul impuritatilor.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Da , nu e musai sa o bagi la ultrasunete , daca gasesti solventul potrivit si ceva timp (lasata peste noapte) poti sa ai acelasi rezultat. Oricum nu stiu ce service are ultrasunete pentru o piesa asa mare , sau care sa iti lase admisia peste noapte.
Link to comment
Share on other sites

multumesc pentru sfaturi

am mecanic de nota 10+ dar sfaturi in plus nu strica ,cat timp imi schimba el placutele pe fata ,eu ma ocup de galerie ,m am inarmat cu un spray special de la Tunap , profesionist care in 20-30 min o face luna ! nu e ieftin deloc dar e super-calitate

Link to comment
Share on other sites

Pai oricum le inlocuieste, doar nu le lasa tot pe alea...nu conteaza daca le lasa sau nu.

 

Eu am folosit SANO, am avut si triumf insa clar SANO este superior, am curatat-o in 4-5 ore sa zic la servici intr-o sambata (cand sunt liber), am consumat 1 triumf si 4 SANO FORTE de 750 ml. Am dat de vreo 10 ori cu solutie, lasat cam 15-20 minute si dupa la spalatorie cu jetul puternic direct in galerie, a iesit luna insa foarte mult de munca, chiar tin minte ca eram satul, cu surubelnita si/sau spray de frane/injectoare nu faci nimic.Avem la munca si o solutie de jante care arde instant aluminiul si vopseaua de pe jos, imediat ti se rosesc mainile de la ea si te ustura, insa nu am avut la momentul respectiv ca eram curios cum functioneaza insa cred ca era de 10+.

 

Sa ne spui cum a decurs cu spray-ul respectiv, ideea este ca nu prea are cum sa stea cu solutie in ea daca nu o bagi intr-o baie gen sa stea scufundata, de aia m-am chinuit si eu si tot de aia am folosit multa solutie ca dadeam incontinu prin toate gaurile.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.