Jump to content

sa aleg BMW?


pascal

Recommended Posts

In orice caz...e90 nu se compara cu un Colt :twoup: din toate punctele de vedere,iar asigurarea si impozitul....aceeasi bani,doar ca la e90 o sa ai cu cel putin 60 de cai in plus si consumul acelasi sau poate mai mic decat la colt. Nu stiu sa iti dau foarte multe datalii,dar oricum..eu sunt Pro BMW. Bafta

 

Poti adauga si inca vreo 300 Nm fata de Colt daca nu mai mult :twoup:

vreai sa spui in cazul in care isi cupara e90 320d va fi diferenta de 300 NM sau mai mult.....in consecinta coltul are maxim 40 NM....deja esti comic :twoup:)

frate "bemveul" este zeul suprem :))

 

Ce are mai mult de 50 Nm Coltu ? :twoup:

 

Eu nu sunt fan 320d in nici un caz dar ma gandesc ca are vreo 350 Nm 320d FL si E90.

 

Trateaza raspunsul si postul ca o gluma :twoup:

Link to comment
Share on other sites

In orice caz...e90 nu se compara cu un Colt :twoup: din toate punctele de vedere,iar asigurarea si impozitul....aceeasi bani,doar ca la e90 o sa ai cu cel putin 60 de cai in plus si consumul acelasi sau poate mai mic decat la colt. Nu stiu sa iti dau foarte multe datalii,dar oricum..eu sunt Pro BMW. Bafta

 

Poti adauga si inca vreo 300 Nm fata de Colt daca nu mai mult :twoup:

vreai sa spui in cazul in care isi cupara e90 320d va fi diferenta de 300 NM sau mai mult.....in consecinta coltul are maxim 40 NM....deja esti comic :twoup:)

frate "bemveul" este zeul suprem :))

 

Ce are mai mult de 50 Nm Coltu ? :twoup:

 

Eu nu sunt fan 320d in nici un caz dar ma gandesc ca are vreo 350 Nm 320d FL si E90.

 

Trateaza raspunsul si postul ca o gluma :twoup:

ca o gluma il tratez,dar totusi este o masina foarte buna de oras,chiar ideala Coltul.hai sa fim seriosi,nu este de luat in ras,mai ales ca nu este scumpa. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

In primul rand as vrea sa spun ca este prima mea postare pe acest forum si deoarece am o intrebare care ma supara de cateva saptamani,as vrea sa va cer ajutorul cu speranta ca voi afla niste raspunsuri . In prezent sunt posesorul unui Mitsubishi Colt an 2006 motor de 1,3 benzina 95cp masina foate sprintena in oras, extrem de fiabila o am de 4 ani in care nu a avut nici o problema in afara de consumabile ,consum 8-9% in oras si cam 7% afara(tin sa mentionez ca masina o am de noua ,deci nu a frecat-o nimeni inaintea mea),dar are o mare problema trancane ,zumzaie nici nu stiu cum sa le spun acelor zgomote pentru care nu a gasit nimeni o rezolvare ,am fost pentru constatari in n servisuri si nicaieri nu au gasit nici o problema (ma gandesc eu ca zgomotele sunt din cauza materialelor proaste folosite si a plasticelor) , una peste alta acu vre-o luna am avut ocazia sa m-a plimb vre-o 2 zile cu BMW-ul unui prieten un 320d din 2004 si am ramas blocat pe aceasta masina,mergea superrrrrr ,nu neaparat puterea motorului [deoarece eu cred ca prin oras un sofer bun se strecoara la fel si cu "dacie" si cu "mercedes" deoarece distantele de accelerare intre semafoare( "sensuri giratori" mai nou in Brasov) sunt forte mici] ci am ramas uimit de confortul oferit de masina de cat de silentioasa si nustiu cum sa zic da nu "trancane"ca a mea ; iar in acest moment apar si intrebarile mele : "Sa imi cumpar un BMW 320d din 2007-2008 ?"; "Merita?" ,dar tinand cont si de faptul ca impozitul la actualul motor de 1.3 este de 130lei si asigurarea pe un an 340 de lei, a si ca 90% din km ii parcurg in oras:).

 

 

Salutare,sincer din ce ai scris nu cred ca merita ,adica costurile de intretinere sunt ridicate atat incat nici nu se mai pune problema impozitului,(un runflat tyre costa aprox 6mil si un set de oglinzi este 800ron si ma refer doar la geam,iar o revizie te duce intre 7 si 10mil depinde cum te descurci) si in plus este f greu sa il tii fara casco ,nu ma intelege gresit masina este super,dar daca cauti costuri mici de intretinere ,nu este cea ce cauti.

Link to comment
Share on other sites

Exact cu cat consuma mai putin - cui ii pasa?

 

Tu nu muncesti pentru bani? :twoup:

 

 

Iti dai seama ca pentru bani muncesc. Dar diferenta de 1-2l/100km inseamna cat? 200-300 de euro pe an pentru un rulaj normal? Si aici vorbim de o masina care costa 20k euro la mana a doua. Parerea mea e ca daca iti permiti intr-adevar sa intretii o masina de genul asta (revizii, consumabile, anvelope, eventuale defecte), suma asta nu e un capat de tara..

Link to comment
Share on other sites

In primul rand as vrea sa spun ca este prima mea postare pe acest forum si deoarece am o intrebare care ma supara de cateva saptamani,as vrea sa va cer ajutorul cu speranta ca voi afla niste raspunsuri . In prezent sunt posesorul unui Mitsubishi Colt an 2006 motor de 1,3 benzina 95cp masina foate sprintena in oras, extrem de fiabila o am de 4 ani in care nu a avut nici o problema in afara de consumabile ,consum 8-9% in oras si cam 7% afara(tin sa mentionez ca masina o am de noua ,deci nu a frecat-o nimeni inaintea mea),dar are o mare problema trancane ,zumzaie nici nu stiu cum sa le spun acelor zgomote pentru care nu a gasit nimeni o rezolvare ,am fost pentru constatari in n servisuri si nicaieri nu au gasit nici o problema (ma gandesc eu ca zgomotele sunt din cauza materialelor proaste folosite si a plasticelor) , una peste alta acu vre-o luna am avut ocazia sa m-a plimb vre-o 2 zile cu BMW-ul unui prieten un 320d din 2004 si am ramas blocat pe aceasta masina,mergea superrrrrr ,nu neaparat puterea motorului [deoarece eu cred ca prin oras un sofer bun se strecoara la fel si cu "dacie" si cu "mercedes" deoarece distantele de accelerare intre semafoare( "sensuri giratori" mai nou in Brasov) sunt forte mici] ci am ramas uimit de confortul oferit de masina de cat de silentioasa si nustiu cum sa zic da nu "trancane"ca a mea ; iar in acest moment apar si intrebarile mele : "Sa imi cumpar un BMW 320d din 2007-2008 ?"; "Merita?" ,dar tinand cont si de faptul ca impozitul la actualul motor de 1.3 este de 130lei si asigurarea pe un an 340 de lei, a si ca 90% din km ii parcurg in oras:).

Daca tot zici ca nu iesi prea des din oras NU se prea cade sa-ti iei BMW pt ca o sa te usuce la buzunar.Aici nu e chestia de impozit sau de confort,ca de stat la semafor nu iti trebuie asa ceva iar de dat liniute nu se merita investitia.Mai trebuie sa tii cont si de alt aspect,tractiunea spate,pe care daca nu esti stapan risti sa o lovesti si ai sa vezi cat te costa o reparatie sau o inlocuire de piese chiar si second-hand.Sfatul meu e sa stai asa pe o masina mica cu consum si taxe mici.Fara suparare!Dar cum spune vorba "-cu banii tai faci ce vrei!"

nu trebuie sa apleci urechea la tot ce se spune pe forum. iti iei un bmw pentru ca este masina ca si un mercedes. celelalte sunt autovehicole de transport oameni sau materiale. cum sa vrei dela o masina putere si sa consume 2 l/100 km. dadea cineva un exemplu ca ce a facut cu o solenza nu a facut cu bmw-ul. trebuia sa ramana la solenza. probabil este un conducator auto de dacie. pe bmw trebuie sa fii sofer. refritor la tractiunea spate este mai greu de condus masina dar te obisnuiesti. piesele pentru diesel sunt tot timpul mai scumpe decat cele pentru benzinĂŁ. eu am un e46 pe benzinĂŁ pentru ca nu ĂŽmi plac cele pe motorina.

Link to comment
Share on other sites

Calmati-va cu sfaturile astea nesolicitate ca initiatorul topicului a disparut dupa ce a vazut cu cine sta de vorba... :twoup: :)

 

De ceva vreme topicul e folosit sa-si spuna fiecare frustrarile.

 

@sile69 Asa cum BMW-ul este peste Dacia; Si peste Mercedes si BMW sunt foarte multe masini. La pret si calitate la fel de departe cum este BMW-ul fata de Dacia.

 

La fel de adevarat este ca marcile respective nu le gasesti la tine in parcare. (nu multa lume isi permite sa dea pe o masina 400-500.000 euro). Dar asta nu inseamna ca ele nu exista.

 

Iar E46-le este entry level la BMW (pana sa apara seria 1).

O masina destul de saracutza din multe puncte de vedere. Nu e cine stie ce ca nivel de echipare standard.

Eu pe seat de exemplu (model vechi 1998-2005) am avut oglinzi pliabile electric standard. Si de nou a costat undeva la mai putin de jumatate (cam 40%) comparativ cu BMW E46 2004. Asta e un singur aspect ca nu am de ce sa insir mai multe. Daca as mai fi dat 1000-2000 euro eram sigur peste BMW ca nivel de echipare.

(scaune sport am la amandoua, la seat am si ceasuri sport, CC, oglinzi electrice, incalzite pliabile electric, 4 geamuri electrice nu 2 ca la BMW, CD - nu caseta ca la BMW,).

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

motanul - acele masini de care vorbesti tu sunt supermasini. aici noi vorbim de masini. si bmw-ul are supermasini dar nu le detinem noi. iar daca tu imi dai un exemplu cu oglinzile si ca acest lucru te-a ĂŽncĂŽntat pe tine si ca pentru niste mofturi de genul acesta o consideri superioarĂŁ, te ĂŽntreb de ce nu ai ramas cu seat-ul si ai luat bmw? cand o face seatul masini ca bmw o sa-mi cumpar si eu. cu oglinzi pliabile. si inca ceva: modelul unei masini poate sa fie din 1900 toamna, dar dacĂŁ este fabricatĂŁ ĂŽn 2005 cum ai tu ultimul an ĂŽn exemplu, are pe ea dotĂŁrile anului respectiv.
Link to comment
Share on other sites

Pai am ramas cu seatul ... :) :twoup:

Si BMW este 1900 toamna dar anul de fabricatie este 2004 (deci nu sunt chiar asa aberant cu comparatia).

 

Iti reamintesc ca dacia costa ~6000-7000 euro. Si un BMW serie 3 ~ 30.000. Adica de 4-5 ori mai scump.

Supermasinile de care zic eu sunt tot de 4-5 ori mai scumpe decat un bmw de 100.000 euro BMW. (un serie 7 de exemplu)

 

Deci comparatia este la fel de deplasta - cu Dacia / BMW (matematic chiar). Sunt masini in cu totul si cu totul alt esantion de pret si asteptari.

 

Ref. la Seat: Poti sa-l cumperi pentru ca la un motor similar (150 CP diesel la modelul vechi; Seat generatia veche/ E46) sau 170 CP diesel la modelele noi (Leon 2/E90) parcurge un circuit mai repede decat un BMW.

Asta vorbind de modelele de strada. Adica cele conduse de noi. Tu alegi motivul (asta cu oglinzile care zici tu ca este moft sau cel cu circuitul).

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

@motanul nu oglinzile pliabile standard fac totul,pipaie plasticul din bmw si cel din seat,ai sa ai un soc

 

la 20k euro iti iei leon super dotat,ca sa cumperi un amarat de seria 1 chel 20k euro nu sunt suficienti

 

bmw nu e seat

 

pe circuit leon2 tdi 140cp a scos pe Balocco 3.15.18,320d 163cp a scos 3.13.20,unde e mai rapid ?

 

pe ac circuit FR 2.0 200cp a scos 3.08.81,325d 197cp a scos 3.05.39,unde e mai rapid leonul decat 3er ? -deja vb de suspensii sport vs suspensii normale

 

pe autozeintung,leon cupra 2.0 240cp a scos 1.47.60,330d 245cp a scos 1.46.70 la -la fel suspensii sport vs standrad

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Comparatia e oarecum similar cu lofan 1.6 16v cu 316... adica da, e mai rapid pe 0-100 loganul dar vorbim de cel mai rapid logan vs ~cel mai lent bmw

Asa si cu e46 vs leon diesel si in plus ar trebui comparat seria1 pentru circuit.

In fine... stiu cat de cat cum e cu vag, clasa compacta si chiar prieteni cu asa ceva au o parere mai buna despre e46.

Ce vroia sile sa zica este ca nu conteaza ca seatul era din generatia veche, era din 2006 si deci dotari corespunzatoare.

 

In caz ca initiatorl mai citeste am si cate ceva ON topic:

 

Salutare,sincer din ce ai scris nu cred ca merita ,adica costurile de intretinere sunt ridicate atat incat nici nu se mai pune problema impozitului,(un runflat tyre costa aprox 6mil si un set de oglinzi este 800ron si ma refer doar la geam,iar o revizie te duce intre 7 si 10mil depinde cum te descurci) si in plus este f greu sa il tii fara casco ,nu ma intelege gresit masina este super,dar daca cauti costuri mici de intretinere ,nu este cea ce cauti.

In principiu sunt diferente pentru ca in primul rand sunt de clasa, daca ti-ai lua un mitsu mai mare si acolo ar fi diferente dar colegu exagereaza, zic eu, ca detinator de e46.

-nu te obliga nimeni sa iei run-flat, deci cauciucurile sunt la pret normal, pentru dimensiunea asta, ex 255R16, (nu fantoma) < 400ron

-oglinizile sunt o problema, un coleg zicea ca nu exista aftermarket la e90 dar sincer mi-e greu sa cred. Eu am gasit pentru mine cu 80ron/buc la magazin (nu la "baieti")

-revizia: 6l ulei (intra 5.5) bmw sau castrol edge ~250ron, filtre man (la mine) ulei + motorina+aer, nu mai retin exact dar sub 250ron, cel de polen, l-am vrut eu cu carbon activ si a fost 120ron, putea sa fie si doar 80ron tot de la mann

La toate am rotunjit prin adugare, de fapt pe r total nu am ajuns la 600ron.

Inafara de cel de motorina, celelate sunt foarte usor de schimbat de oricine.

 

Consumul va fi o idee mai mare in oras si mai mic afara (ca sa ia 7, tre sa mergi pe autostrada cu 160).

Eu am avut inainte accent 2001 tot 1.3 si tranzitia nu a fost deloc asa cum zic unii, omul se obisnuieste repede cu binele :twoup:

Cu masina asta conduc mult mai putin agresiv ca si cu accentul (mai ales la exterior), astept cuminte sa fie loc, si dupa aia recuperez daca ma grabesc.

Per total e masina mai potrivita pentru exterior, sincer nu stiu daca mi-as fi luat-o daca nu aveam drumuri dese de exterior, unde nu exista termen de comparatie cu ce am avut inainte, acentul avea top-speed ~170 iar la asta scrie in carte sa nu depasesti 150 in RODAJ, de stabilitate n-are rost sa zic nmic.

Asigurarea am platit ~700/an dar nu e cea mai ieftina, a fost cel mai comod pentru mine.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

@motanul nu oglinzile pliabile standard fac totul,pipaie plasticul din bmw si cel din seat,ai sa ai un soc

 

la 20k euro iti iei leon super dotat,ca sa cumperi un amarat de seria 1 chel 20k euro nu sunt suficienti

 

bmw nu e seat

 

pe circuit leon2 tdi 140cp a scos pe Balocco 3.15.18,320d 163cp a scos 3.13.20,unde e mai rapid ?

 

pe ac circuit FR 2.0 200cp a scos 3.08.81,325d 197cp a scos 3.05.39,unde e mai rapid leonul decat 3er ? -deja vb de suspensii sport vs suspensii normale

 

pe autozeintung,leon cupra 2.0 240cp a scos 1.47.60,330d 245cp a scos 1.46.70 la -la fel suspensii sport vs standrad

 

Te ajut eu daca nu gasesti; (vad ca oricum avem aceleasi surse) Eu vorbesc doar de diesel ca deocamdata asta ma intereseaza.

 

Eu am comparat modelele vechi intre ele leon 1.9 150 CP versus E46 2.0 150 CP

si Leon 2 2.0 TDI 170 CP cu BMW E90 2.0 163 CP. (E90 fata de care am mult mai mult respect in comparatie cu E46)

 

http://www.fastestlaps.com/comparisons/_BM...eon_FR_TDI.html

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

leon 1 1.8t 180cp a scos pe ciruit 1.24.20

320i e46 150cp a scos 1.25.00

120i 150cp a scos 1.24.20

 

 

daca compari leonul cu 325i compact 192cp,leonul este mult in urma

 

 

iar FR tdi 170cp,nu are rost sa-l compari cu 320d 163cp,FR are suspensie sport,jante mai mari,etc

 

in fond tu compari clasa compacta cu clasa medie

 

cu leon nu am mers,insa am avut in fam golf V 4motion si iti zic ca nu e la fel de stabil ca un e46,ambele suspensie stock,din cate stiu leonul 2/golf V/ A3 ,etc impart ac platforma

 

120d 177cp vs leon FR tdi 170cp

 

0-50km/h- 4,1s / 4,2s

0-100km/h 7,8s /8s

0-150km/h 17,2s/17,7s

0-200km/h 34,8s/36,6s

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Mai bine inchideti topicul asta, nu prea isi mai are rostul.

 

 

Fiecare incearca sa sa convinga ca a facut alegerea cea mai buna. Succes fiecaruia, indifrent ce conduce.

Cum, ma kruger, sa se inchida topicul? Nu vezi ce lucruri noi invatam aici?

 

Eu,pana mai azi, stiam (tot de pe forum) ca BMW 316/318 nu sunt BMW-uri, ci sunt, de fapt, niste impostori, o rusine, o blasfemie la adresa a tot ceea ce inseamna BMW, masini care nu merita sigla de BMW. Acum aflu cu stupoare ca, de fapt si 320d este in aceeasi situatie ca si 316/318. Nu merita sigla de BMW! :twoup:

 

In curand, pentru unii si divizia M nu o sa mai merite sigla de BMW...

 

Alt lucru de tinut minte este ca, pentru a conduce un BMW, trebuie sa tregi printr-un purgatoriu mai intai. Nu te poti urca la volanul unui BMW daca nu ai condus masini "intermediare" mai intai. Trebuie sa treci prin niste etape, nu te urci asa...cum vrei tu la volan de BMW. Adica, ce inseamna asta? Ori suntem golani, ori nu mai suntem? :)

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

1. iar FR tdi 170cp,nu are rost sa-l compari cu 320d 163cp,FR are suspensie sport,jante mai mari,etc

 

2. in fond tu compari clasa compacta cu clasa medie

 

 

3. 120d 177cp vs leon FR tdi 170cp

 

0-50km/h- 4,1s / 4,2s

0-100km/h 7,8s /8s

0-150km/h 17,2s/17,7s

0-200km/h 34,8s/36,6s

 

1. Nu are jante mai mari - are de 17 exact ca BMW-ul. Suspensia este similara cu a BMW-ului (care este foarte rigida si la masinile normale-doar o idee mai dura la FR).

In alta ordine de idei seatul este mai greu decat BMW-ul (pentru ca are mult mai mult spatiu in habitaclu). Pe undeva asta compenseaza puterea un pic mai mare.

 

2. Ai dreptate ca nu sunt in aceeasi clasa.

 

3. Nu au aceeasi greutate (are mai mult de 100 kg in plus seatul) si nu au mers pe acelasi circuit sa vedem o comparatie:

"BMW 120d is a bit faster. Unfortunately, fastestlaps.com database is short on laptimes for these two cars, so this comparison can not be fully decisive and can not completely represent performance difference between these cars."

In linie dreapta e firesc sa scoata timp mai bun o masina mai usoara. Nu am gasit un golf V de 170 CP / au doar varianta de 2.0 140 CP.

http://www.fastestlaps.com/comparisons/_BM...eon_FR_TDI.html

 

Nu mai da exemple de benzina ca nu ma intereseaza. Cand voi cumpara benzina atunci o sa studiez.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

cu leon nu am mers,insa am avut in fam golf V 4motion si iti zic ca nu e la fel de stabil ca un e46,ambele suspensie stock,din cate stiu leonul 2/golf V/ A3 ,etc impart ac platforma

 

Este foarte corect ce zici. Impart aceeasi platforma. Te inseli insa cand afirmi ca nu sta la fel de bine in curbe.

Ai sa vezi ca pe 0-100 Golf V este mai lent decat E46. Dar pe circuit este mai rapid cu 3 secunde pentru ca sta mai bine in curbe. (si de data asta este suspensie stock - cat se poate de normala). Jnate de 15 are golful stock - fata de BMW - minim 16" la 320D.

 

http://www.fastestlaps.com/comparisons/_BM...0_TDI_Mk_V.html

 

Power/weight ratio 0.08 este identic. (chiar daca VW are putere mai mica - este si mai usor.)

Diferenta e facuta de sasiul mai bun si de motorul cu cuplu mare de la turatii mult mai mici.

4 motionul ar trebui sa stea si mai bine in curbele stranse fata de golful v simplu cu tractiune fata. Si o idee mai prost in cele de mare viteza si in linie dreapta.

 

Una peste alta senzatiile mele corespund mai bine cu realitatea. Eu consider Golful 5 deosebit de reusit din punct de vedere al echilibrului si stabilitatii.

Peste E46 sigur. Fata de E90 nu imi este clar. Chiar daca golf V GTD bate E90-ul comparatia nu este corecta pentru ca este prea usor. (si in fastestlaps.com nu au si varianta normala la 4 usi - au doar cateva modele)

Eu consider ca la aceeasi greutate sau Power/weight ratio ar bate BMW-ul. (nu am gasit o comparatie - dar caut in continuare)

http://www.fastestlaps.com/comparisons/_BM...T_TDI_Mk_V.html

 

Oricum amandoua sunt peste 95% din concurenta. Adica in top.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Aaaaa...era sa uit sa mai mentionez inca un fel de...trademark al forumului: userul MOTANUL, care intra aici pe forumul "dusmanilor"(prietenii stiu de ce :) ) si idolatrizeaza cele mai bune masini de pe Pamant, cele din grupul VAG, in special Seat-ul.

 

Nu exista topic pe acest forum in care vreun user sa ceara un sfat cu privire la vreun BMW fara sa intervina MOTANUL si sa povesteasca despre grupul VAG si mai ales, SEAT-ul, God of cars! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Eu,pana mai azi, stiam (tot de pe forum) ca BMW 316/318 nu sunt BMW-uri, ci sunt, de fapt, niste impostori, o rusine, o blasfemie la adresa a tot ceea ce inseamna BMW, masini care nu merita sigla de BMW. Acum aflu cu stupoare ca, de fapt si 320d este in aceeasi situatie ca si 316/318. Nu merita sigla de BMW! :)

 

In curand, pentru unii si divizia M nu o sa mai merite sigla de BMW...

 

Alt lucru de tinut minte este ca, pentru a conduce un BMW, trebuie sa tregi printr-un purgatoriu mai intai. Nu te poti urca la volanul unui BMW daca nu ai condus masini "intermediare" mai intai. Trebuie sa treci prin niste etape, nu te urci asa...cum vrei tu la volan de BMW. Adica, ce inseamna asta? Ori suntem golani, ori nu mai suntem? :twoup:

 

Astea sunt de postat in "100+ lucruri invatate pe forum" :twoup:

 

 

ce topic...dar mai ales ce raspunsuri

 

denota inteligenta si mai ales, nivelul de educatie al proprietarilor de BMW :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze ca intervin dare vreau sa-mi spun si eu parearea.

La exterior poti compara seria 3cu audi a4 sau cu c-klasse doar la interior nu. Seria 3 este net superior c-klasse are un plastic de o calitate foarte indoielnica, daca atingi te sperii, asa ceva nici Fiat nu are, e groaznic. Dar la exterior este frumos. Dar la 2148 170 CP cam putin, fata de 1995 si 163CP. Audi are motorul de 2000, cel mai prost din istorie, consuma cat cel de 2,7, e groaznic, 140 CP, cam putin. La 15000 euro cumperi o masina buna si dotata.

Cu respect.

Link to comment
Share on other sites

Aaaaa...era sa uit sa mai mentionez inca un fel de...trademark al forumului: userul MOTANUL, care intra aici pe forumul "dusmanilor"(prietenii stiu de ce :) ) si idolatrizeaza cele mai bune masini de pe Pamant, cele din grupul VAG, in special Seat-ul.

 

Nu exista topic pe acest forum in care vreun user sa ceara un sfat cu privire la vreun BMW fara sa intervina MOTANUL si sa povesteasca despre grupul VAG si mai ales, SEAT-ul, God of cars! :twoup:

Eu am un respect foarte mare pentru acest user...se vede ca este pasionat...poate nu de BMW-uri dar de masini in general sigur! Insa efectiv nu inteleg de ce se plafoneaza in comparatia E46 320d vs orice Seat sau VW, numai cu cele care trebuie nu. Mie mi se pare ca E46 tb comparat cu Cordoba(2002) care cat de cat a fost gandit in aceeasi perioada cu FL-ul E46(desi baza e din '98) si is cam de dimensiuni asemanatoare. Iar Cordoba mi se pare destul de slaba ca si masina, mai ales la capitolul fiabilitate(din exerienta unui vecin). Ce legatura are o masina gandita initial in '98(e46) cu una gandita in 2005(leon-ul in cauza)...unde mai pui ca nu-s nici in aceeasi clasa.

 

Si ce mi se pare cel mai nostim, Motanul are si un time-line destul de strict pe fiecare topic de genul. Mai intai face praf E46, nimic nu e bun la el. Apoi i se spune ca nu-i asa. Revine cu inca o incercare mai soft recunoscand ca el de cand are masina nu a avut nicio problema, dar totusi e praf pentru ca nu se poate catara pe munti cu ea. Apoi iar este confruntat cu exemple si in final spune ca totusi E46 e o masina ok, peste concurenta.....................................dar parca tot mai bunicel e Golful si Leon-ul :twoup: ! Sorry Motane...ti-am mai spus ca te respect, dar esti nostim cand insisti pe acest subiect!

 

On topic...ia-ti BMW in limita bugetului(mai pune si ceva bani pentru intretinere) si vezi cum e. Sfat mai bun de atat nu-ti pot da. Din cate vezi se ajunge la tot felul de discutii...cel mai bine la intrebarea "sa imi iau BMW?" iti poti raspunde chiar tu! Fa-o si apoi ne spui daca e de bine sau de rau!

Link to comment
Share on other sites

Si ce mi se pare cel mai nostim, Motanul are si un time-line destul de strict pe fiecare topic de genul. Mai intai face praf E46, nimic nu e bun la el. Apoi i se spune ca nu-i asa. Revine cu inca o incercare mai soft recunoscand ca el de cand are masina nu a avut nicio problema, dar totusi e praf pentru ca nu se poate catara pe munti cu ea. Apoi iar este confruntat cu exemple si in final spune ca totusi E46 e o masina ok, peste concurenta.....................................dar parca tot mai bunicel e Golful si Leon-ul :twoup: ! Sorry Motane...ti-am mai spus ca te respect, dar esti nostim cand insisti pe acest subiect!

Da, cam asta este cursul pe care il urmeaza pe fiecare topic de genul astuia.

 

Nici eu nu am nimic cu el, desi prin alte parti ne considera "dusmani" pe noi astia, fani ai BMW-ului. :twoup:

 

El probabil simte nevoia sa epateze, crezand ca astfel, vor striga in cor toti membrii forumului ca VAG is the best, iar ora exacta in domeniul auto o da Seat-ul. Pe langa faptul ca nu-i asa, uita ca e un forum dedicat BMW-ului si chiar daca ar avea dreptate, tot nu ar fi aprobat. :twoup:

 

Vorbeste de Seat, VW, de zici ca noi restul, nu stim pe ce planeta ne aflam. Nu a mai vazut nimeni, nu a mai condus nimeni, nu a mai avut nimeni VAG in afara de el. :twoup: Am sa ma uit pe topicurile de la Seria 7 ca sunt convins ca si p-acolo a vorbit despre Seat. Sigur a ajuns la concluzia ca Seat Leon are ceva plusuri fata de Seria 7, ceea ce, intr-un test comparativ, ii asigura victoria... :twoup: :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu zic sa nu iti bmw dezavantaje (din pacate pt drumurile noastre):

- garda joasa nu poti sa parchezi pe vreo bordura inalta,trebuie sa te feresi de orice groapa ca sa nu atingi diverse pe dedesupt.

- costuri mari de intretinere (daca te uiti pe vreun site de piese auto, sunt CELE MAI SCUMPE PIESE!), iar manopera cred la fel, mai scump chiar si decat mercedes.

- iar iarna din ce spun colegi e cam problematic sa mergi cu el , eu nu pot sa ma pronunta ca inca n-am apucat vreo iarna cu masina, am cauciucuri de iarna ce-i drept.

Link to comment
Share on other sites

Vorbeste de Seat, VW, de zici ca noi restul, nu stim pe ce planeta ne aflam. Nu a mai vazut nimeni, nu a mai condus nimeni, nu a mai avut nimeni VAG in afara de el. :twoup: Am sa ma uit pe topicurile de la Seria 7 ca sunt convins ca si p-acolo a vorbit despre Seat. Sigur a ajuns la concluzia ca Seat Leon are ceva plusuri fata de Seria 7, ceea ce, intr-un test comparativ, ii asigura victoria... :twoup: :)

 

da jos ochelarii de cal.acum multi producatori fac masini competitive.diferentele intre masinile fabricate nu mai sunt atat de mari ca in trecut dar multi de pe acest forum nu sunt fani cu adevarat.Pentru multi doar emblema conteaza.

Nu vreau sa deschid un versus aici dar Seatul este o marca mult mai fiabila decat BMW si punct.Chiar si cei mai infocati fani BMW au recunoscut ca fiabilitatea nu este punctul forte al acestei marci.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.