Jump to content

sa aleg BMW?


pascal

Recommended Posts

Mie mi se pare aiura sa compari masini care nu sunt din aceeasi categorie, in conditiile in care fiecare are alte criterii, si mai mult decat atat, nici nu poti fi obiectiv.

 

Acest topic va ajunge la 200 de pagini fara nici o concluzie, pentru ca e imposibil de ajuns la ea.

 

BMW-urile oricum sunt masini controvesrate, tocmai prin faptul ca circula milioane de legende in jurul lor, mai toata lumea isi da cu parerea la a saptea mana din ce i-a povestit cumantul prietenului amicului, etc etc..

 

Pana mea, ce naiba sa mai scri, n-am ce. Fiecare e liber sa faca ce vrea, sa creada ce vrea, nu mai incercati sa va convingeti unul pe altul de contrariu, ca nu ajungeti nicaieri.

+1

 

 

 

 

..................................si totusi VAG e mai bun :twoup: !

Link to comment
Share on other sites

Deja topicul asta e altceva decat ar fi trebuit sa fie.

 

"Sa alegi BMW?" Intrebarea este cam prost pusa... nu stiu la ce te asteptai.

 

Pascal, ia-ti frate ce vrei si ce-ti place! Raspunsul in nici un caz nu-l vei gasi aici...la asa o intrebare ai vazut ce raspunsuri ai primit, unele bune, altele care n-au nici o legatura cu subiectul. In concluzie ia o masina care crezi ca o poti intretine!

 

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar, intrebarea daca sa aleaga BMW este cam deplasata. Ce raspunsuri ai putea primi pe un forum al pasionatilor BMW?! :)

 

Dar userul MOTANUL este cel care deturneaza toate topicurile prin comparatiile lui cu VAG, mai ales Seat...

 

Erau necesare pentru initiatorul topicului niste raspunsuri cu avantaje/dezavantaje.

 

Enumar eu ce nu imi place la BMW, ma refer mai exact la E46, exceptand costuri de intretinere, taxe mai mari, consum ridicat de combustibil, etc:

 

1. Mi se pare prost proiectat in fata unde capota, mai exact zona "narilor", se uneste cu bara. Daca ploua sau speli masina si nu stergi apa de acolo, pe langa faptul ca, atunci cand deschizi capota, iti curge toata apa in cap, in timp, este posibil sa vezi mici "inflorituri" ale vopselei pe capota acolo jos, sub nari. Cred ca m-am facut inteles unde. Puteau sa faca si ei intr-ul fel sa nu ramana apa acolo... A mai observat cineva incovenientul asta sau e doar la mine? :twoup:

 

2. Al 5-lea pasager sta vai mama lui, cu atat mai mult cu cat bancheta, sezutul, este proiectata parca doar pentru doi pasageri... Pe mijlocul banchetei ori pui un copil, ori pe cineva mic de statura si foarte subtirel, asta daca vrei sa calatoreasca in conditii cat de cat confortabile. Daca ai boala pe cineva , il asezi acolo... :twoup:

 

3. Garda foarte joasa la sol, dar asta este un inconvenient din cauza drumurilor noastre. M-am saturat sa strang din fund, ma scuzati, la fiecare denivelare facuta pe sosele din cauza masinilor de mare tonaj ori sa nu pot parca cu botul langa bordura ca sa nu imi sparg spoiler-ul, asa ca sunt nevoit sa o las cu spatele mai in strada ori sa nu pot urca si eu o bordura ca alti participanti la trafic si asa mai departe.

 

4. Suspensiile prea tari, dar asta este din nou un inconvenient tot din cauza starii precare a drumurilor noastre. M-am saturat sa ma zgaltaie non-stop de imi misca pietrele de la fiere si de ma ia durerea de cap. Este foarte neplacut...

 

5. Vizibilitatea pe luneta este JALNICA. E o adevarata aventura sa dai cu spatele daca vrei sa te uiti doar pe luneta. Senzorii de parcare chiar sunt necesari pentru E46.

 

Nu stiu daca sunteti de acord cu mine, dar pe mine lucrurile astea ma deranjeaza cel mai mult la E46...

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar, intrebarea daca sa aleaga BMW este cam deplasata. Ce raspunsuri ai putea primi pe un forum al pasionatilor BMW?! :)

 

Dar userul MOTANUL este cel care deturneaza toate topicurile prin comparatiile lui cu VAG, mai ales Seat...

 

Erau necesare pentru initiatorul topicului niste raspunsuri cu avantaje/dezavantaje.

 

Enumar eu ce nu imi place la BMW, ma refer mai exact la E46, exceptand costuri de intretinere, taxe mai mari, consum ridicat de combustibil, etc:

 

1. Mi se pare prost proiectat in fata unde capota, mai exact zona "narilor", se uneste cu bara. Daca ploua sau speli masina si nu stergi apa de acolo, pe langa faptul ca, atunci cand deschizi capota, iti curge toata apa in cap, in timp, este posibil sa vezi mici "inflorituri" ale vopselei pe capota acolo jos, sub nari. Cred ca m-am facut inteles unde. Puteau sa faca si ei intr-ul fel sa nu ramana apa acolo... A mai observat cineva incovenientul asta sau e doar la mine? :twoup:

 

2. Al 5-lea pasager sta vai mama lui, cu atat mai mult cu cat bancheta, sezutul, este proiectata parca doar pentru doi pasageri... Pe mijlocul banchetei ori pui un copil, ori pe cineva mic de statura si foarte subtirel, asta daca vrei sa calatoreasca in conditii cat de cat confortabile. Daca ai boala pe cineva , il asezi acolo... :twoup:

 

3. Garda foarte joasa la sol, dar asta este un inconvenient din cauza drumurilor noastre. M-am saturat sa strang din fund, ma scuzati, la fiecare denivelare facuta pe sosele din cauza masinilor de mare tonaj ori sa nu pot parca cu botul langa bordura ca sa nu imi sparg spoiler-ul, asa ca sunt nevoit sa o las cu spatele mai in strada ori sa nu pot urca si eu o bordura ca alti participanti la trafic si asa mai departe.

 

4. Suspensiile prea tari, dar asta este din nou un inconvenient tot din cauza starii precare a drumurilor noastre. M-am saturat sa ma zgaltaie non-stop de imi misca pietrele de la fiere si de ma ia durerea de cap. Este foarte neplacut...

 

5. Vizibilitatea pe luneta este JALNICA. E o adevarata aventura sa dai cu spatele daca vrei sa te uiti doar pe luneta. Senzorii de parcare chiar sunt necesari pentru E46.

 

Nu stiu daca sunteti de acord cu mine, dar pe mine lucrurile astea ma deranjeaza cel mai mult la E46...

 

Eu as mai adauga sonorizarea care este de asemenea JALNICA. Am vazut Hyunda si Kia la aceeasi bani cu care eu am luat E46 sh in care sonorizarea era cu muuult peste. Nu am inteles niciodata de ce s-au chinuit sa etanseze masina asa de bine ca apoi sa-i bage o sonorizare standard jenibila. Cel putin asta e un subiect la care VAG-ul e cu mult peste...ma refer strict la ce se ofera standard in materie de audio!

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar fiecare si-a spus parerea mai mult sau mai putin despre modelul de BMW pe care-l are.

Oricum, omul a intrebat in primul post daca "Merita?" sa-si ia un 320d din 2007-2008. El deja face calcule la cat trebuie sa plateasca pentru asigurare,

dar nu se gandeste la cat il costa intretinerea unui E90.

Deci raspunsul meu este NU, nu merita.

Link to comment
Share on other sites

Deja topicul asta e altceva decat ar fi trebuit sa fie.

 

"Sa alegi BMW?" Intrebarea este cam prost pusa... nu stiu la ce te asteptai.

 

Pascal, ia-ti frate ce vrei si ce-ti place! Raspunsul in nici un caz nu-l vei gasi aici...la asa o intrebare ai vazut ce raspunsuri ai primit, unele bune, altele care n-au nici o legatura cu subiectul. In concluzie ia o masina care crezi ca o poti intretine!

 

Succes!

 

Deci pe forum BMW, se intreaba poetul "sa aleg BMW ?" :)

 

Sunt intru totul de acord cu batman. Si NU vreau sa fiu rautacioasa. E forum BMW, deci membrii acestui club au optat pentru... ai ghicit, BMW ! Vorba reclamei: "cum de ce, frate ? pentru ca e cea mai tare si ca merita !" :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar, intrebarea daca sa aleaga BMW este cam deplasata. Ce raspunsuri ai putea primi pe un forum al pasionatilor BMW?! :twoup:

 

Dar userul MOTANUL este cel care deturneaza toate topicurile prin comparatiile lui cu VAG

 

 

ce raspunsuri?

 

pe tine daca te intreaba ta'c'-tau: mai tata, am si eu pusi de-o parte niste bani stransi in 20 de ani. ia zi, sa-mi iau Bemveu', ca am vazut ca tu conduci unul, da' bagi bani in el cu lopata, ca la Dacie.

 

tu ce faci...faci apologia Bmw-ului, ca na, esti fan. sau zici: mai tata, uite asa si asa, mie imi place masina, dar poti sa ai noroc sa nu-ti pice nimic sau poa' sa-ti pice cutia sau servo. e o masina misto de condus, dar cu risc destul de mare sa-ti pice una alta.

 

eu ia-si spune sa se reorienteze, cu 20.000 de euro sa-si ia o masina noua decat un seria 3-5 second. ca bani de BMW nou, nu are oricine.

 

a, si zicea cineva mai devreme ca motorul de 2.0 140 de la VAG este peste cel de 2.0 136 de pe E46 si E39. Asa este. Insa se tine cont ca are tech mai noua!

 

Insa doar motorul asta, cel de 2.5d este peste 2.5 tdi si tot asa, 3.0d e peste 3.0 tdi

 

Motorul 2.0d 163 sau 177 este mult peste 2.0 tdi. Mult mai rafinat si mai economic. Plusul celui de la VAG este robustetea. Zicea nu stiu cine, ca are probleme,ca nu stiu ce. Nu-i adevarat. Este foarte echilibrat si rezista in orice conditii. Minusul este consumul.

 

Cat despre faptul ca Motanul "deturneaza" topicul cu comparatii VAG, nu vad care e problema. Omul are dreptul la parerea sa si nu da inapoi de la argumentare chiar daca este destul de subiectiv cu marca Seat.

 

Mataluta, Bobo 1987, esti imbufnat pan' la cer de parerea si comparatiile Motanului. Fiecare are dreptul la o parere si chiar daca suntem pe forumul BMW, nu inseamna ca nu se pot face comparatii sau ca nu putem discuta si alte marci. Nu ataca omul, nici gusturile sale, ofera contrargumente obiective si discutia va fi mult mai echilibrata si placuta.

Link to comment
Share on other sites

nu am mai intrat de mult si sincer m-a bufnit rasul cand am vazut unde s-a ajuns cu acest topic ,poate nu m-am exprimat eu bine cand am adresat intrebarea dar multe dintre raspunsuri au fost cu mult pe langa ,defapt nici nu stiu de ce au fost scrise in acest topic (sincer nu aveau nici o legatura),oricum le multumesc tuturor celor care au participat cu raspunsuri la subiect . O zi buna
Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar, intrebarea daca sa aleaga BMW este cam deplasata. Ce raspunsuri ai putea primi pe un forum al pasionatilor BMW?! :twoup:

 

Dar userul MOTANUL este cel care deturneaza toate topicurile prin comparatiile lui cu VAG

 

 

ce raspunsuri?

 

pe tine daca te intreaba ta'c'-tau: mai tata, am si eu pusi de-o parte niste bani stransi in 20 de ani. ia zi, sa-mi iau Bemveu', ca am vazut ca tu conduci unul, da' bagi bani in el cu lopata, ca la Dacie.

 

tu ce faci...faci apologia Bmw-ului, ca na, esti fan. sau zici: mai tata, uite asa si asa, mie imi place masina, dar poti sa ai noroc sa nu-ti pice nimic sau poa' sa-ti pice cutia sau servo. e o masina misto de condus, dar cu risc destul de mare sa-ti pice una alta.

 

eu ia-si spune sa se reorienteze, cu 20.000 de euro sa-si ia o masina noua decat un seria 3-5 second. ca bani de BMW nou, nu are oricine.

 

a, si zicea cineva mai devreme ca motorul de 2.0 140 de la VAG este peste cel de 2.0 136 de pe E46 si E39. Asa este. Insa se tine cont ca are tech mai noua!

 

Insa doar motorul asta, cel de 2.5d este peste 2.5 tdi si tot asa, 3.0d e peste 3.0 tdi

 

Motorul 2.0d 163 sau 177 este mult peste 2.0 tdi. Mult mai rafinat si mai economic. Plusul celui de la VAG este robustetea. Zicea nu stiu cine, ca are probleme,ca nu stiu ce. Nu-i adevarat. Este foarte echilibrat si rezista in orice conditii. Minusul este consumul.

 

Cat despre faptul ca Motanul "deturneaza" topicul cu comparatii VAG, nu vad care e problema. Omul are dreptul la parerea sa si nu da inapoi de la argumentare chiar daca este destul de subiectiv cu marca Seat.

 

Mataluta, Bobo 1987, esti imbufnat pan' la cer de parerea si comparatiile Motanului. Fiecare are dreptul la o parere si chiar daca suntem pe forumul BMW, nu inseamna ca nu se pot face comparatii sau ca nu putem discuta si alte marci. Nu ataca omul, nici gusturile sale, ofera contrargumente obiective si discutia va fi mult mai echilibrata si placuta.

 

Pai neintelegerile apar din veneratia unora fata de marca pe care o conduc(in cazul de fata BMW) si tendinta userului Motanul de a exagera cu avantajele VAG, si mai ales Seat. Adica se ajunge de la comparatii E46 vs Golf sau Leon, la reprosuri gen "nu-mi place butonul de la oglinizi". Si eu sant de acord cu ce spui tu dar lumea e in general mult prea subiectiva sa poti spune o intrebare gen "imi iau sau nu?"! Pana una alta omul a intrebat de BMW nu de VW sau Seat. Probabil ca daca afla ca BMW nu i-am conveni se duce pe forumul dedicat VAG si intreaba acolo. Dar mie mi se pare ca 2-3 pagini cu plusuri si minusuri i-ar fi fost de ajuns sa se lamureasca. De la confort la fiabilitate si pana la costuri de intretinere....nu comparatii(discutate deja a 10 oara) nefondate. Pe mine daca m-ar intreba de exemplu daca sa-si ia Alfa Romeo i-as spune fara sa clipesc DA. Pentru ca e o marca foarte aproape de sufletul meu si pentru mine ar merita 10 zile de chin si probleme tehnice pentru 30 min, intr-o seara racoroasa pe un drum liber, luminat in care totul sa mearga perfect. Ei...unii pot intelege asta, altii nu. Aici se face o confuzie grava intre pasiune si utilitate...Eu cel putin asa vad situatia. Da, BMW este o masina cu destule probleme...dar daca esti dispus sa le inghiti pentru acel moment in care esti multumit(chiar si pentru cateva clipe) de alegerea facuta, atunci merita all the way :) !

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar, intrebarea daca sa aleaga BMW este cam deplasata. Ce raspunsuri ai putea primi pe un forum al pasionatilor BMW?! :twoup:

 

Dar userul MOTANUL este cel care deturneaza toate topicurile prin comparatiile lui cu VAG

 

 

ce raspunsuri?

 

pe tine daca te intreaba ta'c'-tau: mai tata, am si eu pusi de-o parte niste bani stransi in 20 de ani. ia zi, sa-mi iau Bemveu', ca am vazut ca tu conduci unul, da' bagi bani in el cu lopata, ca la Dacie.

 

tu ce faci...faci apologia Bmw-ului, ca na, esti fan. sau zici: mai tata, uite asa si asa, mie imi place masina, dar poti sa ai noroc sa nu-ti pice nimic sau poa' sa-ti pice cutia sau servo. e o masina misto de condus, dar cu risc destul de mare sa-ti pice una alta.

 

eu ia-si spune sa se reorienteze, cu 20.000 de euro sa-si ia o masina noua decat un seria 3-5 second. ca bani de BMW nou, nu are oricine.

 

a, si zicea cineva mai devreme ca motorul de 2.0 140 de la VAG este peste cel de 2.0 136 de pe E46 si E39. Asa este. Insa se tine cont ca are tech mai noua!

 

Insa doar motorul asta, cel de 2.5d este peste 2.5 tdi si tot asa, 3.0d e peste 3.0 tdi

 

Motorul 2.0d 163 sau 177 este mult peste 2.0 tdi. Mult mai rafinat si mai economic. Plusul celui de la VAG este robustetea. Zicea nu stiu cine, ca are probleme,ca nu stiu ce. Nu-i adevarat. Este foarte echilibrat si rezista in orice conditii. Minusul este consumul.

 

Cat despre faptul ca Motanul "deturneaza" topicul cu comparatii VAG, nu vad care e problema. Omul are dreptul la parerea sa si nu da inapoi de la argumentare chiar daca este destul de subiectiv cu marca Seat.

 

Mataluta, Bobo 1987, esti imbufnat pan' la cer de parerea si comparatiile Motanului. Fiecare are dreptul la o parere si chiar daca suntem pe forumul BMW, nu inseamna ca nu se pot face comparatii sau ca nu putem discuta si alte marci. Nu ataca omul, nici gusturile sale, ofera contrargumente obiective si discutia va fi mult mai echilibrata si placuta.

 

 

motanu,zicea ca 2.0tdi 140cp este peste 2.0d 150cp

 

eu am zis si imi mentin afirmatioa 2.0tdi 140cp,pus pe vaguri intre 2004-2007,nu stiu luna are probleme cu injectoarele si pompa de motorina,este o problema dezbatuta pe multe forumuri

 

acum,daca un user are o coaja de bmw si baga bani garla in el nu masina e de vina ci el,f multi cumpara bmw pt ca e la moda,fita,pitipoance bla bla,ce daca bmw-ul are 10 ani,ce daca are 3-4 proprietari in ro +1 in de.,el il ia de bun si dupa vine si se plange pe forum,vai cate pb am,vai cat consuma,vai ce scumpa e nu stiu ce piesa,etc etc

 

 

edit: la noi se poarta,lumea vrea bmw-uri la 10-15% din cat costau noi,musai pele si csenon,apoi cand vine vb sa-si cumpere o anvelopa dau din colt in colt si cumpara sh-uri

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

ionut, chair si astea mai noi sunt destul de bubuoase si nu esti scutit de probleme, partial si din cauza drumurilor. Poti sa il ai de nou si tinut 3-4 ani, daca faci ceva km sa iti pice chestii scumpe gen caseta, turbina la diesel, injectoare, bube electrice, cutii steptronic cu ulei "lifetime" fara probleme. Si asta oriunde ai face reviziile si oricat ai baga in intretinere.

Poti avea pur si simplu ghinion si nu e ceva neobisnuit, nu zic ca patesc toate asta.

Link to comment
Share on other sites

pb gasesti la fiecare masina,nici o masina nu este scutita de asa ceva,fie ca e nemateasca,japoneza,etc

 

coleg de servici cu e-klass,plateste omu peste 60k euro pe ea si la nici 5000km i s-a dus perna de aer,asta nu inseamna ca mert face masini proaste

 

eu cand mi-am luat e46,l-am luat direct din de,sh vechi de 3 ani,am platit multi bani pe el,127k km la cumparare,dupa 60k km am schimbat doar cate ceva pe la articulatie,avea si cip 0 pb cu ambreajul,turbo,injectoare

 

am avut golf V,luat de nou,la 76k km l-am vandut schimbat senzor airbag,termostat,compresorul de AC avea o pb,pornea cam la 5-10min dupa ce ajungea apa la 90C,nici

 

etc,etc

Link to comment
Share on other sites

VAG si dat cu firma in cap cu PD-ul, se pare ca motorul CR e mult mai fiabil, si acum au il baga masiv si ei. Din principiul de functionare e destul de clara treaba dar ei sperau sa fie suficient de fiabil si sa castige la consum.

Mult-laudatul golf V , din cate am inteles, nu a fost destul de bine primit , de aia au scos relativ repede g6.

TDI 140cp, pe o masina similara ca greutate (pasat) e comparabil cu 320 136 de cp, dar nici asa nu e corect fiind vorba de 6tr vs 5tr.

Cel de 170 e o idee peste 320d150cp si destul de mult sub 320 177cp

Link to comment
Share on other sites

VAG si dat cu firma in cap cu PD-ul, se pare ca motorul CR e mult mai fiabil, si acum au il baga masiv si ei. Din principiul de functionare e destul de clara treaba dar ei sperau sa fie suficient de fiabil si sa castige la consum.

Mult-laudatul golf V , din cate am inteles, nu a fost destul de bine primit , de aia au scos relativ repede g6.

TDI 140cp, pe o masina similara ca greutate (pasat) e comparabil cu 320 136 de cp, dar nici asa nu e corect fiind vorba de 6tr vs 5tr.

Cel de 170 e o idee peste 320d150cp si destul de mult sub 320 177cp

 

intre golf si passat sunt aprox 100kg dif daca nu ma insel

Link to comment
Share on other sites

nu zic ca celalate sunt mult mai fiabile neaparat, dar chiar daca ai o masina destul de noua trebuie sa fii pregatit cu niste lovele de "doamne fereste" Si BMW e costisitor, ce sa ne ascundem dupa deget. Cine isi plateste singur facturile, a mai avut si alte marci inainte, non-premium, tine la masina, stie treaba asta f bine.

Golf V a fost primit f bine. Cand celalati gafaiu sub criza, VW era singurul care crestea.

Golf VI a fost scos ca era f costisitor de produs, prea multe elemente complicate. 6 e din bucati mai mari facut, sa zic asa, mai simplu de gestionat si cu un cost mai mic de productie. .. in rest nu e mare deosebire tehnic vorbind.

Link to comment
Share on other sites

treaba cu japonezele e mai mult locala, tine de Romania dintr-un motiv care imi scapa. Am avut o mazda si vreau sa zic ca toate piesele, incepand cu chestii banale gen placute de frana si terminand cu kituri de distributie, preturile erau fix duble la piese fata de vest. Habar nu am de ce. Gaseam pe stoc aproape orice. LA vremea respectiva, in RO in general piesele erau poate cu 10-15% peste ce era in Vest, dar criza le-a mai nivelat acum. Dar japonezele erau exceptia. Venisem in RO in vacanta si ramasesem fara placute pe spate era sa fac atac de cord cand mi-a cerut ala 2 mil pe o pereche, erau pana in 25 de euro un kit in DE.
Link to comment
Share on other sites

Ca fost proprietar de golfV 1.9 Tdi pot spune ca am fost extrem de multumit de masina. Faceam piata cu ea, ma duceam la parinti, mai beam un suc in oras samd. Cand dadeam...rectific...cand incercam sa dau pedala la drum lung nu simteam absolut nimic. Era senzatia pe care o aveam cand socrul meu cu un papuc pe injectie a incercat sa depaseasca un ford mondeo :twoup::D:D

Nici nu imi pasa de BMW sau altele...Repet...masina era oricum impecabila din multe pcte de vedere.

S-a intamplat sa vina criza...sa ma uit pe net dupa masini si sa dau peste o persoana disperata dupa aceasta marca. Mi-a imprumutat masina...un 318 cabrio din 2002 benzina. Dupa 100 km parcursi cand m-am dat jos, am aprins o tigara si am zis: DA. Dupa o saptamana mi-am luat 320dA pentru ca in continuare raman fan diesel si pt ca atat mi-am permis in ziua aia sa iau din dulapul din dormitor ;-)

BMW nu este pentru un pasionat dacia...vw sau sincer excluzand cupra nici nu vreau sa aud de seat. BMW este ceva ce poate satisface foarte putine persoane pe deplin.

Pot spune ca am ajuns pasionat de BMW si urmatorul pas va fi pt 335. Pasionat in special de forma si exigentele seriei 3.

 

PS: incercati sa nu mai aduceti in discutie si sa comparati BMW cu marcile de pensionari. In mom in care vrei BMW inseamna ca ti-l permiti si mai important ca iti PLACE.

Link to comment
Share on other sites

pret amortizor fata sachs pt

 

mondeo 2.0tdci 130cp - 355ron

passat 1.9tdi 131cp - 374ron

320d 150cp - 393ron

 

avensis 2.2 150cp - 430ron

accord 2.2 140cp -658ron

mitsu lancer (chiar daca e compacta) 2.0 136cp -524ron

 

alfa 156 1.9ttd 140cp -547ron

 

s40 2.0d 136cp -485ron

saab 9-3 1.9tid 150cp -843ron

 

nu-i asa scump bmw-ul

Link to comment
Share on other sites

Cat despre faptul ca Motanul "deturneaza" topicul cu comparatii VAG, nu vad care e problema. Omul are dreptul la parerea sa si nu da inapoi de la argumentare chiar daca este destul de subiectiv cu marca Seat.

 

Mataluta, Bobo 1987, esti imbufnat pan' la cer de parerea si comparatiile Motanului. Fiecare are dreptul la o parere si chiar daca suntem pe forumul BMW, nu inseamna ca nu se pot face comparatii sau ca nu putem discuta si alte marci. Nu ataca omul, nici gusturile sale, ofera contrargumente obiective si discutia va fi mult mai echilibrata si placuta.

Mda, stai sa iti traduc si tie, era bine daca puteam sa iti desenez...

 

In primul rand, unde l-am atacat? Cu ce l-am jignit eu pe MOTAN?! Poate vrei sa spui ca l-am contrazis si ca i-am atacat ideile si daca e asa, atunci care e problema? Pur si simplu l-am intrebat ce vede atat de nemaipomenit la Seat Leon MK1, pentru ca am si eu de niste ani un Golf MK4 Highline si tinand cont de faptul ca impart aceeasi platforma tehnica si aceeasi tehnologie si sunt identice, zic eu ca pot sa imi fac o impresie pertinenta si despre Leon MK1, mai ales ca am un prieten care are unul si m-am tot plimbat cu el. Iar pe mine nu m-a impresionat atat de tare...

 

Ca MOTANUL este fan VAG si ca lui ii place Seat-ul, asta este partea a doua. Bravo lui! Cu ce ma afecteaza pe mine?! Ce mi se pare aberant este sa compari doua masini de categorii diferite asa cum a facut MOTANUL! Eu te inteleg pe tine ca ai Tiguan-ul ala, dar nu vad ce te-ai oparit tu asa... :)

 

Asa ca, mataluta, piratu', mai bine ai deschide larg ochii si ai procesa putin intrebarea pusa ca titlu al topicului: "sa aleg BMW"? Aici nu ar fi trebuit sa fie niciun comparativ. Un raspunsa pertinent si folositor initiatorului era:

BMW - avantaje: tinuta de drum, etc, etc.

- dezavantaje: costuri mari de intretinere, impozite mari, etc, etc. Mai departe era decizia lui. Punct.

 

Eu spun ca am oferit argumente mai pertinente decat ale MOTANULUI, care indruma pe cineva sa isi ia o masina in detrimentul alteia pentru ca parcurge un circuit cu cateva fractiuni de secunda mai repede sau pentru ca are in dotare standard oglinzi rabatabile electric. Asta este tot ce conteaza la o masina! :twoup:

 

In concluzie, domnule purtator de cuvant, ati vorbit mult, insa nu ati spus nimic. :twoup:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Cat despre faptul ca Motanul "deturneaza" topicul cu comparatii VAG, nu vad care e problema. Omul are dreptul la parerea sa si nu da inapoi de la argumentare chiar daca este destul de subiectiv cu marca Seat.

 

Mataluta, Bobo 1987, esti imbufnat pan' la cer de parerea si comparatiile Motanului. Fiecare are dreptul la o parere si chiar daca suntem pe forumul BMW, nu inseamna ca nu se pot face comparatii sau ca nu putem discuta si alte marci. Nu ataca omul, nici gusturile sale, ofera contrargumente obiective si discutia va fi mult mai echilibrata si placuta.

Mda, stai sa iti traduc si tie, era bine daca puteam sa iti desenez...

 

In primul rand, unde l-am atacat? Cu ce l-am jignit eu pe MOTAN?! Poate vrei sa spui ca l-am contrazis si ca i-am atacat ideile si daca e asa, atunci care e problema? Pur si simplu l-am intrebat ce vede atat de nemaipomenit la Seat Leon MK1, pentru ca am si eu de niste ani un Golf MK4 Highline si tinand cont de faptul ca impart aceeasi platforma tehnica si aceeasi tehnologie si sunt identice, zic eu ca pot sa imi fac o impresie pertinenta si despre Leon MK1, mai ales ca am un prieten care are unul si m-am tot plimbat cu el. Iar pe mine nu m-a impresionat atat de tare...

 

Ca MOTANUL este fan VAG si ca lui ii place Seat-ul, asta este partea a doua. Bravo lui! Cu ce ma afecteaza pe mine?! Ce mi se pare aberant este sa compari doua masini de categorii diferite asa cum a facut MOTANUL! Eu te inteleg pe tine ca ai Tiguan-ul ala, dar nu vad ce te-ai oparit tu asa... :)

 

Asa ca, mataluta, piratu', mai bine ai deschide larg ochii si ai procesa putin intrebarea pusa ca titlu al topicului: "sa aleg BMW"? Aici nu ar fi trebuit sa fie niciun comparativ. Un raspunsa pertinent si folositor initiatorului era:

BMW - avantaje: tinuta de drum, etc, etc.

- dezavantaje: costuri mari de intretinere, impozite mari, etc, etc. Mai departe era decizia lui. Punct.

 

Eu spun ca am oferit argumente mai pertinente decat ale MOTANULUI, care indruma pe cineva sa isi ia o masina in detrimentul alteia pentru ca parcurge un circuit cu cateva fractiuni de secunda mai repede sau pentru ca are in dotare standard oglinzi rabatabile electric. Asta este tot ce conteaza la o masina! :twoup:

 

In concluzie, domnule purtator de cuvant, ati vorbit mult, insa nu ati spus nimic. :twoup:

 

Cam dur spus...dar corect pe de alta parte :twoup: !

Link to comment
Share on other sites

am fost in seara asta mi-am schimbat antigelu si uleiul + filtre la un service.

Am intrat in vorba cu tipul de acolo , omul a lucrat in service la Bavaria, a plecat de acolo ca s-a tot saturat de masinile gen BMW.

A zis ca sunt foarte plasticoase, si ca niciodata nu se poate comparra BMW cu VAG sau MERCUL. Din pacate mercul este undeva sus de tot si dupa el vine audi/bmw.

Nu e chiar o masina foarte fiabila, sensibila rau la motorina.Pai nene o masina fiabila in conceptia romanului inseamna sa dai in ea , sa bagi ce motorina gasesti si aia sa tot mearga, pai din pacate bmw nu prea se incadreaza aici.Nu degeaba cand lumea te vede cu bmw iti zice ca e masina de fitze din pacate asa e.Eu am ales bmw ca am zis ca e masina . fiabila , dotari destulde bune. motor bun, dar pana la urma nu e asa.

Asa ca domnul cu Colt , eu zic sa te orientez catre alta marca , pana la urma BMW= fitza asta e !

Link to comment
Share on other sites

NU stiu de unde atata fiabilitate la VAG si piese ieftine....

Eu am la firma un golf 4 1.9tdi ,ambreiaj 40 de milioane, calculatorul s-a dus a doua oara in 2 ani 20 mil second,bucsele dupa ce s-au dus cele originale pica cam la 3 luni.NU cred ca as vrea sa am asa ceva acasa.Distributia e si ea o mica avere .Un avantaj e ca consuma putin.

 

Cat despre BMW .Nu poti pune jante de 17,18,19 si suspensie sport si dupa aia te plangi ca nu amortizeaza bine gropile si liniile de tranvai si vezi doamne se duc repede bucsele la BMW si nu poti merge pe drumuri forestiere pe la tara si nu poti urca borduri.

BMW nu e facut pentru asa ceva.

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

am fost in seara asta mi-am schimbat antigelu si uleiul + filtre la un service.

Am intrat in vorba cu tipul de acolo , omul a lucrat in service la Bavaria, a plecat de acolo ca s-a tot saturat de masinile gen BMW.

A zis ca sunt foarte plasticoase, si ca niciodata nu se poate comparra BMW cu VAG sau MERCUL. Din pacate mercul este undeva sus de tot si dupa el vine audi/bmw.

Nu e chiar o masina foarte fiabila, sensibila rau la motorina.Pai nene o masina fiabila in conceptia romanului inseamna sa dai in ea , sa bagi ce motorina gasesti si aia sa tot mearga, pai din pacate bmw nu prea se incadreaza aici.Nu degeaba cand lumea te vede cu bmw iti zice ca e masina de fitze din pacate asa e.Eu am ales bmw ca am zis ca e masina . fiabila , dotari destulde bune. motor bun, dar pana la urma nu e asa.

Asa ca domnul cu Colt , eu zic sa te orientez catre alta marca , pana la urma BMW= fitza asta e !

 

vb de mecanici,nu stii ca toti mecanici de la un service de cartier au lucrat la bavaria,toti paznicii pretind ca au fost bodyguarzi,etc

 

acum pe bune eu nu stiu de ce impiedicati omul sa-si ia e90 2007-2008,cred ca pt cineva cu un buget de 15-20k euro alocat pt o masina nu conteaza ca piesele la bmw sunt mai scumpe ,sensibil mai scumpe decat la vw

 

daca pe el il sfatuiti spre vag pt ca e mai ieftin (cu toate ca omu poate aloca o suma destul de mare),ce ii sfatuiti pe cei care isi cumpara e46 la 4000,e36 la 1500e ?

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.