Jump to content

tacanit 4 secunde la pornire


raulnicolae

Recommended Posts

pai ce piese ai inlocuit?

 

Ceea ce am inlocuit nu vad sa aibe legatura cu tacaneala (motiv pentru care nu le-am specificat de prima data), totusi am inlocuit pompa de apa (care era cam varza), fulia arbore, pompa servo si cele 3 role + ambele curele.

 

Dupa operatiune, masina si-a schimbat sunetul.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pana te apuci sa faci investigatii mai amanuntite, uite ce iti recomand: inainte de urmatorul schimb de ulei baga un detergent special de curatat motorul... recomand Motul sau Bardahl.

 

 

E o incercare ieftina si care merita facuta... eu o am in plan la urmatorul schimb de ulei ...adica acusica.

Edited by ASs
Link to comment
Share on other sites

Nu te apuca sa faci nimic.Toate fac la fel (m47 1951 cc).A mea face de cand am luat-o si de atunci au trecut 5 ani si nu are nimic.Daca atunci cand tacane da si cu fum problema este de la un injector care ramane blocat.Aceasta problema se manifesta in general la temperaturi cu minus.
Link to comment
Share on other sites

pai nu mi se stinge becu de la presiunea de ulei decat dupa 3 secunde sau cateodata chiar 4 secunde.problema trebuie sa fie ceva de face presiunea asa greu.

Stai linistit! La toti se intimpla fenomenul acesta!Se stinge becul la ulei dupa cateva secunde de la pornire.Dureaza putin pana urca uleiul din baie,sus la rampa si la sonda!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

poate ca e un pic cam vechi topicul insa am si eu o problema asemanatoare cu masina. inca de cand am cumparat-o cand o pornesc face un zgomot ciudat, ca un fel de tacanit de tacheti. dimineata la prima pornire, e ceva mai accentuat zgomotul, daca opresc motorul si il pornesc din nou se mai aude tacanit dar foarte putin. la fiecare pornire imi ramane martorul de la ulei (galben) aprins in bord, cca 5-10 secunde. sonda de presiune este noua. aveti idee din ce cauza ar putea sa se auda asa motorul? am inteles ca e posibil sa fie ori pompa de ulei cam puturoasa si urca mai greu uleiul in rampa ori ca filtrul de ulei are niste supape care nu mai deschid la timp si la fel..urca uleiul mai greu pana la tacheti..cum as putea sa dezleg misterul?! curand o sa merg sa fac schimburile filtrelor si al uleiului si vreau sa rezolv si aceasta problema. iar la oprire mi se pare ca este prea zbuciumata. tampoanele sunt schimbate, pun un filmulet sa vedeti despre ce e vorba.

 

http://www.youtube.com/watch?v=4iGjKBWmNrU

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.