Jump to content

E30 coupe rosu


jak

Recommended Posts

Imi era dor de un urs, asa ca n-am stat prea mult pe ganduri :)

Sa vedem ce-o iesi din el ... deocamdata nu e mare lucru de ea... motor 1,8i M10 antic, dar indestructibil ...

arata foarte bine in schimb coaja pe ea , nici interiorul nu-i de lepadat, trebuie doar igienizat serios ...

Pt viitor? neaparat MTech 1 sau 2 , oi vedea cum ii sta mai bine... jantele refacute , ca nu-s rele...

Sub capota nu m-am hotarat deocamdata, mai intai sa fac ITP si RAR, dupa aia :twoup:

 

aa, era sa uit : trebuie lasata pe burta, e urata rau asa cocotata :twoup:

http://img267.imageshack.us/img267/3641/fataf.th.jpg

http://img338.imageshack.us/img338/8791/101003114653.th.jpg

http://img228.imageshack.us/img228/272/motorisca.th.jpg

Edited by jak
Link to comment
Share on other sites

am incercat sa-l dau jos dar se ia cu tot cu vopsea...

oricum , as schimba portbagajul cu unul simplu , fara eleron(e prins in gauri)...

azi i-am comandat capac delco+rotor, fise, bujii ca ma deranjeaza rau cum merge(porneste dupa 3 sec de dat la automat

si nu trage deloc dupa 2500ture)... as schimba si pompa benzina ca

bazaie rau ... ate idei legat de ce-o avea ?

Link to comment
Share on other sites

am incercat sa-l dau jos dar se ia cu tot cu vopsea...

oricum , as schimba portbagajul cu unul simplu , fara eleron(e prins in gauri)...

bine ca am citit ca era sa fac o completare despre eleron la ceea ce a spus colegul fane39 despre badge-ul cu M3

Link to comment
Share on other sites

se omologheaza greu pe ursul meu motorul de 1,8 is de pe pisica ? se pare ca s-ar incadra in cei 40% diferenta de putere... mai stie cineva cat mai e taxa pt treaba asta ?

intre timp am mai pus pe ea geamuri electrice ... vin si farurile cu lupa ... mai caut un Mtech1 ...

Link to comment
Share on other sites

am luat azi faruri cu lupa , dar doar farurile de scurta :twoup: ... evident ca nu se pupa cu rama aia de fixeaza farul pe tragar , are gaura mult prea mica sa intre si farul asta ... cine naiba a stiut ... n-are careva tabla aia (ca un ochelar) ?
Link to comment
Share on other sites

tot nu trage ... porneste usor, sta in ralanti perfect, nu scoate fum deloc, in gol se tureza oarecum bine dar parca nu cum trebuie...

iar cand plec de pe loc , trage binisor pana la ~ 2500rpm , apoi parca se balbaie , se strofoaca el si urca in ture pana

la 4-5000 , dar greu...

Am schimbat asa : pompa benzina, verificat sorbul/sonda din rezervor-perfect,curat ca nou acolo... am mai schimbat filtru

aer, capac delco si distribuitor/pipa ... degeaba, doar cand am schimbat pompa parca e un pic mai bine, dar departe de ce ar trebui ... nu ma astept sa fie racheta, ii stiu foarte bine performantele motorului asta , am mai avut 3 M10 pana si nu pot sa zic ca erau chiar moarte ... zilele astea am sa schimb si fisele , desi in ralanti sta impecabil, zici ca e oprit...

masina asta are motorul schimbat amul trecut, trecut in cate, a fost pe carburatie cel dinainte, desi nu cred ca are vreo legatura :twoup:

Link to comment
Share on other sites

cum sa il curat ? ca parca e destul de firav ... ceva spray-uri am la indemana, am sa incerc maine, fara sa il ating fizic cu periute sau altele ... daca ii scot mufa , moare instant, deci complet mort n-ar fi ... Edited by jak
Link to comment
Share on other sites

curatatul n-a dat niciun semn de imbunatatire... are careva un motor identic ca sa probez si eu cu debitmetrul lui ?

 

 

ps: cred ca a luat-o razana pc-ul meu :twoup:

Edited by jak
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

nu are nimeni niste rame/suporti de far , dintr-alea de plastic ? nu gasesc pe nicaieri ... cam alea mi-ar mai trebui

ca sa o scot pe drum :twoup:

oare noi s-or gasi ? cat or fi ?

Edited by jak
Link to comment
Share on other sites

se omologheaza greu pe ursul meu motorul de 1,8 is de pe pisica ? se pare ca s-ar incadra in cei 40% diferenta de putere... mai stie cineva cat mai e taxa pt treaba asta ?

intre timp am mai pus pe ea geamuri electrice ... vin si farurile cu lupa ... mai caut un Mtech1 ...

Ai putea sa-l pui pur si simplu.... nu e nici o problema.....bine, aici depinde de acte, daca ai seria motor trecuta in carte.....

Link to comment
Share on other sites

am renuntat la faza cu omologarea , nu are rost , ii pun 2,5/24v si gata , merg cu ea asa :twoup:

de un itp ma descurc eu peste 2 ani :)

 

 

asta e clar, de ce sa platesti atat la rar , ca la 2.5 depaseste cu 40% din puterea initiala si te incadreaza la omologare artizanala, si te rupe la costuri, ca sa nu mai zic de impozit.

 

cu itp se rezolva,

 

frumos ursul, promite, faci ceva super cu el

Edited by Alex Iulian
Link to comment
Share on other sites

am renuntat la faza cu omologarea , nu are rost , ii pun 2,5/24v si gata , merg cu ea asa :twoup:

de un itp ma descurc eu peste 2 ani :)

 

bănuiesc că ĂŽi pui și cutie, cardan și grup de pisică ... și umbli și la sistemul de frânare ... corect?

Edited by bogdan.m
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.