Jump to content

Vreau o pisica!


Rares_CJ

Recommended Posts

Deci...

Constatand recent ca mi-e dor de un L6 pe benzina, m-am gandit sa imi iau o pisica!

Nu am avut seria 3 pana acuma, deci sunt in plop.

Poate ma ajutati voi cu niste chestii, cum ar fi:

1. De care ani de fabricatie sa ma feresc?

2. Ce tipuri de motoare au fost? Exista motoare care au avut probleme? Exista TU?

3. Ochiometric, ce trebuie verificat?

4. Orice va trece prin cap (si are legatura cu topicul).. Nu va sfiiti!

Mersi.

P.s. Vreau coupe sau convertible, daca are vreo relevanta..

Nu-mi pomeniti, va rog, de alte motoare mai mici, consum, taxe, costuri de intretinere, etc.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

si cuplu este mai bun la 328i ; eu am avut 325i din '93 si masina ca aia nu cred ca o sa mai am vreodata dar 328i este mai puterneic indiscutabil . Daca iei neaparat sa iti iei cu vanos sau chiar dublu vanos astea cu dublu au aparut dupa 98 ,oricum motoarele astea au fost foarte bune eu am avut noroc ca nu am nimert-o asa alergata , si eu as merge pe coupe .
Link to comment
Share on other sites

Apropo.. Care e diferenta intre 325 si 328? In afara de acel CP in plus?!

 

Difera bielele si pistoanele. Iar blocul la 325 e din fonta iar la 328 din nikasil.

 

Esti sigur?

 

"In markets with low-sulfur fuel this engine was very highly regarded and the M52 was on the Ward's 10 Best Engines list for 1995 through to 1998. However, there was criticism of the M52 engine in some markets, especially the UK, which had high levels of sulfur in the petrol during the late 90's. Sulfur acts as a corrosive agent against Nikasil and led to a lot of the early engines having premature bore-liner wear. Fortunately this problem was solved in post-September 1998 cars with the introduction of steel cylinder liners, with the designation M52 TU-3."

 

Aici nu specifica clar ca 328 = nikasil si 325 = fonta

Zice doar ca din `98 au rezolvat problema.

Deci, daca as avea noroc sa gasesc un 328i de dupa sept. `98....

Din cate citesc pe Wiki, dupa `98 ar avea si dublu vanos...

 

P.S.

 

Auditie placuta!

Link to comment
Share on other sites

diferenta dintre 325 si 328 este de 1 cal putere si 45 NM cuplu. la 328i de la 1500/rot masina deja trage.

Referitor la blocul din nikasill, poti sta linistit, personal cunosc 3 posesori de 328i si nimeni n-a avut probleme.

 

Daca mai ai intrebari, stii ce ai de facut.

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Apropo.. Care e diferenta intre 325 si 328? In afara de acel CP in plus?!

 

325i E36 192cp/5900rot/min 245NM la 4200rot/min 0-100 in 8s vmax=233km/h

328i E36 193cp/5300rot/min 280NM la 3950rot/min 0-100 in 7,3s vmax=236km/h

 

328-ul Dezvolta cuplu mai mare de la turatii mai mici deci automat pe reprize e mai rapid.

 

Partea proasta e ca nu ai sa gasesti in RO un exemplar intretinut,majoritatea sunt niste cazane vai de ele facute din bucati.Am avut prieteni care au cautat 1 an de zile un E36 intretinut si s-au lasat bagubasi.In poze aratau bine si cand mergeau sa le vada erau cu totul alte masini.(troace)

E36 bune mai gasesti doar in Germania insa la preturi mari gen 6000E iar pe langa asta taxele de inmatriculare sunt uriase.

Link to comment
Share on other sites

Nu, tu ai mers cu 320d?

 

Sa fim seriosi, o benzinara sa traga din 1500rpm.....io inteleg ca 328i e un super motor dar asa ceva nu s-a pomenit, sa traga din 1500 pana in 7000.

Sau se plafoneaza la 3000rpm?

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

o sa se vanda daca e in stare buna. cam de atat porneste o masina in stare sa treaca o inspecite tehnica si cu un interior ingrijit, indiferent de an.

un M3 indiferent de an, care merge ca un M sare de 15 k.

La 7k cumperi dinala cum aveau la TopGear, cu suportul amortizorului sudat intr-o masina care sare de 250 km/h.. adica moarte pe 4 roti..

Link to comment
Share on other sites

Nu, tu ai mers cu 320d?

 

Sa fim seriosi, o benzinara sa traga din 1500rpm.....io inteleg ca 328i e un super motor dar asa ceva nu s-a pomenit, sa traga din 1500 pana in 7000.

Sau se plafoneaza la 3000rpm?

am mers cu 320d.

iti faceam o demonstratie, dar "din pacate" mi-am schimbat admisia si in ture mici trage mai slab fata de adimisia "cocosata" de 2.8i.

 

Am spus ca trage, asta nu inseamna ca la 1500/rot daca apesi brusc acceleratia, te trezesti pe bancheta din spate.

 

Ca si sfat, mergi pe 328i.

Acum 2 vineri m-am "tras" cu un 325i coupe, avea chip.

Diferenta dintre noi a fost de o masina, in conditiile in care singura "modificare" pe care o am este admisia de 2.5 M50.

Edited by Ciumidel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.