Jump to content

Vreau o pisica!


Rares_CJ

Recommended Posts

@roco ai dreptate,trage acceptabil M54 si de jos eu tot ma chinui sa il duc pe un dyno sa vad exact ce e acolo,si eu am amestec mai bogat la pornire pe carsoft imi apare ca face figuri incalzirea sondei lambda,tu cu ce ai citit eorile?

 

despre M52

 

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52

 

http://www.bmwheaven.com/database/engine.php?type=M52#/74

 

 

oricum cel mai mare avantaj pentru 2,8 e faptul ca se poate pune admisia de M50 pe el clar

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

 

Din cate imi dau eu seama din acel articol, e vorba doar de modelele de US...

 

"The OBD-II emissions-meeting M52 and S52 engines were introduced to the United States market for the 1996 model year."

 

Eu zic ca e vorba strict doar de modelele pt America...

Stim cu totii ca modelele vandute in america sunt de obicei mai slabe in performante decat cele din europa, din cauza legilor mult mai prohibitive din SUA in ceea ce priveste emisiile...

Nu cred ca daca la un motor M52B28 de europa ii pui admisia de M50 se vor simti asa diferente mari, cum zice in articol..

Link to comment
Share on other sites

"The OBD-II emissions-meeting M52 and S52 engines were introduced to the United States market for the 1996 model year."

Nu e doar pentru modelele americane.

In fraza aia zice doar ca au fost introduse atunci in sua.

Link to comment
Share on other sites

oricum cel mai mare avantaj pentru 2,8 e faptul ca se poate pune admisia de M50 pe el clar

 

Si de ce ar fi asta un avantaj?

Admisia de M52 are probleme? Sau motorul M52 merge altfel (are alte performante) daca i se pune admisia de M50?

admisia de M52 este "cocosata".

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca daca la un motor M52B28 de europa ii pui admisia de M50 se vor simti asa diferente mari, cum zice in articol..

Citeste mai bine ce a zis roco mai sus, sau alte posturi de ale lui, si te vei convinge.

Cunosc pe cineva care a pus pe 323 m52 admisie de m50, si se simte destul de bine.

Link to comment
Share on other sites

din pacate nu prea ,din ce am citit nu castigi nimic prin schimbul ei,in cazul tau poate o admisie de 3.0 M54 sa faca treaba dar mai ai de modificat una alta pe acolo :twoup:

PS:la cati bani bagi in piese mai bine mergi pe turbo

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

e diferenta de 0.7 secunde de la 0-100 sa fim seriosi. Conform datelor oficiale.

Ce sa mai incolo si incoace. Trage mai bine M52b28 si mai de jos ? cu siguranta. E un motor mai modern ? da. Consuma mai putin in acelasi regim, desi are cilindree mai mare? da. Diferenta enorma la motoarele stock la feeling? nu e chiar asa de mare.

Nu stiu cu M50 ati mers voi, a mea e automata si trage de la 2000 si ceva in sus iar la 4000 in orice treapta iti mai da un sut in fund. si continua sa traga si dupa 4000 pana in limitare.

Si eu intretin masina bine. Cand scriam pe forum ca sondele lambda se schimba la maxim 100k km si nu cand mor complet sau cand observi ca ti-a sarit consumul cu 5L % lumea zicea ca sunt nebun.."de ce sa o schimb ca nu da nici o eroare pe tester..."

Mai e o chestie, m50TUb25 fabricat dupa 92 are 250NM nu 245. COnteaza cei 30NM diferenta ? conteaza, mai ales ca sunt prezenti de mai de jos. Din pacate turul pantalonilor nu tine loc nici de accelerometru nici de cronometru.

 

 

Daca diferenta enorma care o simti tu in turul pantalonilor, daca ar fi asa mare s-ar simti si in timpi de acceleratie. Iar la motoarele stoc nu prea se simte.

Daca voi spuneti ca o diferenta de 0.7s pana la 100 e ceva enorm.. ma retrag..

Si da, am condus si un 528i, e39 ce e drept, nu stiu cat de intretinut era, dar parea ok. Tot automat.

Link to comment
Share on other sites

Cam ce ar mai fi de modificat, in afara de resoftat si serpisori?

sincer depinde cat de mult vrei sa dai pe niste modificari care iti vor aduce maaaaaxim 50 cai in plus(asta e o estimare mega optimista)

deci ai asa:

-admisie de vazut ce si cum

-serpi+traseu complet

-resoftare

-axe cu came(desi din ce tin eu minte pentru 2,2 litri nu am vazut)

total poate ajungi la 220-230 cai la volanta probabil ca va merge un pic mai bine ca un 330i si vei avea o gaura de minim 2500 euro in buget(aici iar e discutabil daca vrei lucruri de calitate sari lejer peste astia 2500 ma gandesc doar la evacuari de exemplu-Supersprint completa e cam 1500 )

 

pe scurt posibil sa fie mai simplu sa dai masina pui ceva bani si iei 330

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.