Jump to content

Vreau o pisica!


Rares_CJ

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Apreciez idea, dar nu, mersi..

Eram totusi curios care motor ar fi indicat si de ce, excluzand motivele financiare (taxe, etc)...

Performante, probleme, fiabilitate generala, chiar daca, pana la urma, e vorba de acelasi bloc motor.

Din punctul asta de vedere clar 2.8

E mai nou, e simtitor mai puternic, trage mai de jos, impinge mai bine, problema cu nikasilul e doar in reviste si o vorbesc doar cei ce au auzit sau au citit pe net( nu neg ca au fost probleme, insa problema aia se manifesta in primii 20-30 de mii km, daca motorul functioneaza acum, la 13-14 ani de la semnalarea problemei, il poti cumpara linistit, indiferent de an)

As vrea sa vad si eu unul care sa vina acum sa spuna: DA, eu am avut probleme, sau stiu om ce a avut probleme cu nikasilul.

La problema aia grava s-a facut recall, orice motor ce a avut problema aia a fost remediat, fiindca motoarele alea pierdeau grav compresie in foarte scurt timp, cat inca erau in garantie.

 

Fara sa fiu deloc subiectiv, daca conduci 328i sportiv etc. te dai jos si te urci in 325i(ambele in stare perfecta) nu dureaza mult sa-ti dai seama ca la 325i se simte grav lipsa cuplului, cu alte cuvinte bagi mai mult piciorul in acceleratie sa simti ca trage ceva, la 2000rpm e mort, zici ca e 316i, timp in care la 2000rpm un 328i te impinge bine de tot(comparativ cu 325i).

Daca vrei un mers mai sportiv, de 325i trebuie sa tragi pana in limitare sa simti ceva, pana la 4000rpm trage extrem de slab, cu 328i stock e invers, trage tare si bine de jos, iar peste 5500rpm e gatuit de admisie( de aceea admisia de m50 face minuni).

 

Oricine a condus ambele modele va spune asta, cine spune ca e altcumva, o spune din ziare, reviste, forumuri, nu din ''real life''.

Link to comment
Share on other sites

la 2.5 impozitul este 900ron la 2.8 e 2000ron

la 2.0 tot 900 este :twoup:

 

La motoarele pana-n 2001cmc impozitul este 180 ron/an.

Intre 2001cmc si 2601cmc costa 72ron/200cmc iar intre 2601cmc si 3001cmc costa 144ron/200cmc.Peste 3001cmc costa 290ron/200cmc.

Link to comment
Share on other sites

eh rocco, nu e chiar asa. Nu neg ca 328i trage mai bine si mai de jos, dar nici ca 2.5 e lesinat pana in 4000..

Daca te uiti la diagrama de cuplu se vede usor asta, totusi diferenta nu e enorma. 250NM vs 280NM . vorbesc de stock.

Incepe sa traga binisor de la 2500 si f bine peste 3000 si M50

 

Ce e misto la M52TU28 e potentialul mai mare de tuning, chiar si cu bani putin si fara modificari mari la restul masinii, probabil si un consum ceva mai mic, ca e dublu VANOS

Link to comment
Share on other sites

tinere esti in situatia mea si eu caut e 36 coupe sau cabrio de 2 ani 325 si 328 la inceput am cautat doar 325i ca e un motor fiabil cu care nu ai probleme dar acum caut si 28 nu ma mai uit pt ca ma intereseaza mai mult starea ei si dupa cum a aspus thx ca majoritatea arata bine in poze si cand te duci sa le vezi sunt niste junghiuri,eu acum am vazut un 320i cabrio la arad si din poze arata super bine si daca e asa l-as cumpara tipul o lasa la 2300

 

http://autovit.ro/bmw-320-C13419332.html

 

Poate cineva sa isi dea cu parerea de asta,320i astea le stiu nu prea targ sa zici ca sparg norii da un 20 de cai crek mai obtii din cip + eventual o modificare de admisie un filtru sport + niste serpisori etc......

Link to comment
Share on other sites

La ora actuala cea mai buna solutie pt cine vrea un E36 original si intretinut e sa caute in Germania 320i E36 Cabrio din 97-98,au kilometri putini,nu sunt umblate-"tunarite",majoritatea fiind masini pt plimbari ocazionale iar norma de poluare este euro 2 deci taxa este accesibila.In rest nu mi-as lua E36 din Ro. care e facut din bucati.
Link to comment
Share on other sites

Rocco nu stiu ce 2.5 ai condus tu, cred ca erau varza tachetii sau nu ii mergea bine vanos-ul (daca avea asa ceva). Am condus si 2.5 si 2.8. Diferenta se simte la turatii mai joase dar 2.5-ul nu este deloc asa cum spui tu (ca e mort pana la 4000 gen).
Link to comment
Share on other sites

Haideti mai ce sunteti copii, 2.5 m50 e muci la ture joase, cine e corect si a condus ambele modele, vede o diferenta clara.( daca ambele au mers cum trebuie)

Daca era o asa mica diferenta, crezi ca aruncam eu 1000 e pe motor si cutie de 2.8 cand 2.5 gasesc si la 400-500?

Link to comment
Share on other sites

hmmm 2,8 e dublu vanos?2,5 M50 e single vanos parca daca da e o mica diferenta,sunt curios comparativ cu 2,5 M54 cum merge 2,8-ul

Al meu e single vanos, este si dublu vanos, diferenta fata de 2.5 o dau cei 35nm, nu altceva :twoup:)

M54 e clar alta mancare de peste, motorul trage bine, de jos, cum trebuie, defapt toate astea mai noi asa sunt, numai de urs si de m50 trebuia sa tragi tare sa simti ceva, simteai bine acel ceva, dar la ture mari.

Compact 2.5 m54 cred ca e pe acolo cu un 2.8 ne-tunat.

La masinile astea vechi cum am eu daca conduci una si nu esti impresionat, nu inseamna ca asa sunt toate, cati au dat 700-800 ron pe o sonda lambda noua?( 328i are 2), debitmetru iarasi 800-900 ron, plus tot felul de senzori, vanosul facut nou, abia atunci trezesti o masina la viata, nu exista motor de +200 de mii km care sa mai mearga la parametri daca nu are piesele astea schimbate la timp.

Ca un exemplu: Eu am luat ambele sonde noi, originale, insa in 5000km una a dat erori, masina mergand extrem de prost, garantie 0 ca nu am montat in service autorizat, n-am 2.8 in talon, magarii. Am luat alta si cand am montat-o si am sters eroarea, masina a scos cu pana la 5 secunde mai repede un 0-200km/h, doar la schimbul sondei ce dadea amestec bogat. ( ciudat e ca nici nu mi-am dat seama ca trage prost masina, abia cand am pus sonda noua am vazut diferenta, am schimbat-o ca tremura la ralanti si aveam eroarea fuel trim limit bank 2, too high, o2 sensor shortcut to battery)

Toti incearca tunarit peste tunarit, insa nu-si dau seama ca dau motorului 10-30 de cai numai prin schimbarea pieselor praf....abia apoi tuning.

 

Ca sa respectam topicul, poti lua orice motorizare atata timp cat se prezinta bine, n-are erori in teste, nu se vede ca e rupta-n gura.

Link to comment
Share on other sites

ca fost poesor e36 325i cu vanos pot sa fac o comparatie cu 328, colegul roco ti-a spus in mare cam tot ce vrei sa sti, la 328 mai ai avantajul consumului, la mers civilizat in oras si extern scoti un consum mai mic, si DA este adevarat 328-ul trage de la 1500ture neasteptat de bine, nu mai zic daca se optimizeaza si ECU, diferente foarte mari ca si performanta nu sunt, dar exista, 328-ul teoretic este upgrade-ul la 325, nu s-au produs niciodata in paralel pe seria e36, e mai usor m52b28 decat m50b25 iar din experienta personala ( nu neaparat ca asa si este ) pe motoarele m52 am vazut mai multe probleme de ordin mecanic cat si electronic poate e doar o coincidenta, nu-ti imagina ca nu ar fi bune m52-urile. Una peste alta motoarele sunt fff potente poate nici nu vei folosi integral toata puterea indiferent ca e el 2.5 sau 2.8. Cauta sa fie cat mai intretinuta.
Link to comment
Share on other sites

Sincer, asta e cel mai important, nu? Felul in care a fost intretinuta masina...

Am gasit un 328i convertible din 2000 cu pachet m. Masina are cca. 180k km si omul are toata istoria masinii.. In garantie are stampilele de reprezentanta si dupa garantid a dus-o la diverse garaje pt servisare si schimburi consumabile...

Are toata cartea service la zi, ca sa spun asa. Si vrea cam 4500€. Nu am vazut inca masina, dar din poze arata impecabil.

Cand intru de pe pc o sa pun pozele, sa va dati cu parerea...

Link to comment
Share on other sites

Asta e masina de care ziceam...

 

BMW 328i Genuine Factory M Sport Convertible

Anti-Lock Brakes (ABS), Driver Airbag, Electronic Stability Program (ESP), Immobiliser, Passenger Airbag, Rear seat belts, Safety Belt Pretensioners

Climate Control, Leather Seats, Power-assisted Steering (PAS), Power Locks, Power Windows

 

 

The car comes with a FULL service history along with receipts, invoices

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.