Jump to content

Pareri E39


Vincent_Vega

Recommended Posts

In primul rand va salut pe toti!

 

Am primit la schimb un E39 520i din 1996,masina arata foarte bine...

As vrea sa il si dau la schimb pe un E46 din 99-00.De aceea as dori sa primesc pareri de la cunoscatori,in primul rand daca ar merge la schimb cu un E46!

Ce imi puteti spune despre modelul acesta din anul 1996....cat consuma,cum se comporta,cat sunt de fiabile?Este ma bun ca un treiar din 99-00?

Dotari:ABS, geamuri electrice, oglinzi electrice,climatronic, tapiterie piele, jante aliaj 17", sistem navigatie, trapa, controlul tractiunii, inchidere centralizata, alarma, airbag, radio/CD, servo directie, imobilizator, computer bord, antifurt, xenon, ESP, geamuri colorate, parbriz incalzit

 

La pret,l-a incadrat la 4100 Eur

Link to comment
Share on other sites

Eu nu as da 520i pe un E46 din 1999 niciodata . Doar daca E46 'le e 325i sau 330 !!!

 

In ce stare e E39 le ??

 

Eu am 520i din 1996 si in cei 10.000km cat am facut cu el nu a facut probleme deloc . Depinde mult in ce stare e masina si at de bine a fost intretinuta .

Consumul e in functie de numarul de la papuci !! Masina e mai grea si motorul de 2000 e cam mic pentru greutatea asta . A mea consuma intre 9 si 15 %.

Link to comment
Share on other sites

El are E46 si vrea sa il dea la schimb pe un E39,cel putin eu asa am inteles.Daca E39-le chiar arata bine (greu de crezut,sunt putine care sunt ok la varsta aia in Romania) dotari functionale,eu zic ca merita chiar daca deja e foarte vechi si are un motor slab.

 

Daca insa masina ta merge bine si esti multumit si E39-le nu prea dovedeste mare lucru eu nu as face schimbul,nici nu iei mare lucru dar nici nu dai mare lucru,iei o masina de 15 ani cu ceva dotari si cu un motor slab,dai o masina cu cativa ani mai noua fara prea multe dotari si cu un motor de asemenea slab,practic dai mere pe pere,daca esti multumit de masina merita sa o pastrezi,cine stie ce nimeresti.

Link to comment
Share on other sites

dupa parerea mea e39 este superior e46-lui .

am avut ocazia sa conduc un e39 din anglia pana in romania si l-am tinut si prin romania cateva luni si pur si simplu m-am indragostit . e o limuzina veritabila , confort , te simti bine in ea . tot ce vrei. acum din pacate a trebuit sa-l bag la dezmembrat (vezi semnatura) dar imi pare rau de el , sper sa-mi iau unul pentru mine odata...

Link to comment
Share on other sites

Vincent nu ai spus ce e46 vrei sa iei , diesel sau benzina , ce capacitate si ce optiuni are.

Eu poate o sa fiu putin subiectiv si o sa iti spun ca prefer e39, dar la ce optiuni ai pe el ai putea sa iti iei un e46 cu tot atatea optiuni doar ca nu o sa ai atata spatiu, e39 da si un + de eleganta.

A, si nu ai spus cati km are e39> singurul inconvenient care il poti avea este anul de fabr si poate 1 litru in plus la consum. Daca urmaresti fiabilitatea ia-ti un e46 din 99-00 ingrijit, km putini ( nu stiu cat de putini din anul ala ). Te salut

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca el e pe cale sa ia un e39 la un schimb pe care sa il dea apoi pe un E46,cam asta e treaba cred, altceva nu inteleg din moment ce zice "Ce imi puteti spune despre modelul acesta din anul 1996....cat consuma,cum se comporta,cat sunt de fiabile?" El nu stie nimic despre E39,cere pareri,inseamna ca nu are E39.Din cauza asta am inteles eu ca vrea E46..
Link to comment
Share on other sites

Da,corect....am primit la schimb pe schimb un E39 din 96 si am vrut ceva pareri despre model si ce sansa am sa il schimb mai departe cu un E46.

 

E39 are cca 240.000 Km 520 cu dotariile:ABS, geamuri electrice, oglinzi electrice,climatronic, tapiterie piele, jante aliaj 17", sistem navigatie, trapa, controlul tractiunii, inchidere centralizata, alarma, airbag, radio/CD, servo directie, imobilizator, computer bord, antifurt, xenon, ESP, geamuri colorate, parbriz incalzit.Pret : cca 4100 Eur

 

Cel mai mult imi place "treiarul",un E46 din 99-00.Daca are ceva problema se repara.Oricum la cati samsari sunt pe piata si ce masini au,ii mai greu sa gasesc nunmele vanzatorului si in acte :twoup: ,daca mai este si diesel am si consum mic.La spatiu si eleganta clar ii e39 primul,chiar si la dotari dar E46 arata mai sportiv

 

 

La schimb dau un Logan din 2007 full cu GPL din fabricatie,consum foarte mic si unic proprietar.In 2007 cand am luat-o de la reprezentanta am dat 9800 Eur pe ea :twoup: ,deci nu pot sa am pretenti pe schimb direct cu un E46 fara dif,adica am primit 2 oferta dar erau samsari si ma abtin.Acuma aman omu cu E39 putin sa vad niste pareri de la cunoscatori.

 

Va multumesc de pareri! :)

 

Edit: Nu stiu nimica despre E39,nu am condus nici odata un E39

Edited by Vincent_Vega
Link to comment
Share on other sites

Acuma sunt in dilema :twoup:......am mai primit 2 oferte tot de E39,deci 3 oferte de E39 in total.O sa le enumar mai jos poate va dati cu parerea care ar fi mai bun,adica care as putea sa il schimb mai repede cu un E46.

 

1.E39 520i,interior negru(piele adaugata ulterior gen tapiterie,doar cusuta).Dotari: ABS, geamuri electrice, oglinzi electrice,climatronic, tapiterie piele, jante aliaj 18", sistem navigatie, trapa, controlul tractiunii, inchidere centralizata, alarma, airbag, radio/CD, servo directie, imobilizator, computer bord, antifurt, xenon, ESP, geamuri colorate, parbriz incalzit ***an 96***

 

2.E39 520i,interior gri(piele cred ca din fabrica).Are aceleasi dotari ca primul + jante 19" + proiectoare + dublu climatronic + incalzire auxiuliara ***an 98***

 

3.E39 523i,interior full crem(original din fabrica).Aceleasi dotari ca la al doilea(jante pe 17") + pilot automat ***an 96***

 

La nr 1. tre investiti cca 100 Eur in piese(nesemnificative)

La nr 2. din cate am obs nu trebuie investit nimic

La nr 3. trebuie indreptata o aripa + investitie 150 Eur la partea mecanica

Link to comment
Share on other sites

trebuie investit cam la toate doar ca nu iti dai tu seama acum.e scump la piese e39 si greu de intretinut dar placerea care ti-o ofera cand il conduci te face sa uiti de intretinerea costisitoare.

din variantele enumerate de tine as merge pe varianta 2 si dotat si mai tanar

dar nu mai zi ca nu trebuie investit ca e prea greu de crezut:)

Link to comment
Share on other sites

Si nr 1. este dublu climatronic.

 

Offtopic: Care este diferenta intre cele 2 modele de scaune?ma refer la butoanele pt reglare

 

http://www.4tuning.ro/images/scaune-piele-...500e-pomana.jpg

 

http://www.4tuning.ro/images/Vand-scaune-s...coupe-piele.jpg

 

Ma gndesc ca amandoua se regleaza electric :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Sunt unele dotari care sunt standard deci nu ar trebui sa te impresioneze gen: geamuri electrice,oglinzi electrice cu incalzire,servo,multe au climatronic si doar dublu climatronic s-a pus pe e39,proiectoare etc astia nu mai trebuie enumerate.

 

Edit: Am mai vazut in descriere si altele " imobilizator, antifurt , alarma,inchidere centralizata " aici e ca si cum ai enumera ca are si roti si volan. deci foarte banal,ESP am mai vazut ca scrie,nu exista la bmw ESP,era tot in anunt scris controlul tractiunii,adica asc (dotare standard),doar ala exista sau dsc,esp nu exista.

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

intretinerea unui e46 din acel an este aprox. la fel ca un logan, depinde si de motorizare. daca vrei sa iti iei si diesel, sa ai minim 500e deoparte.

seria 5 este mai scumpa la intretinere, pt orice masina sh. iti terbuiesc niste finante separate pt. eventualele probleme ce o sa apara in primii km.

523-ul are 6 cilindri in linie, iti intra cam 7 litri de ulei etc.

daca vrei o masian sportiva , alege "treiarul", exact cum ai scris.

eu sincer nu as da 5-arul meu pe un 3-ar.

am un 525 tds cu aceleasi optiuni pe care le-ai enumerat tu, din 1996 si nu l-am dat la schimb cu 330 d ( cu care am facut personal 600 km) din 2000.

 

 

oricum, alegerea este a ta!

eu nu pot sa iti spun decat ca seria 5 e39 este una foarte reusita (nu ca e46 nu ar fi)!

 

 

 

ps:scapa mai repede de logan :twoup:

Link to comment
Share on other sites

niciuna nu are comenzi volan

nr 1 : naspa jante, foarte naspa. faruri afretmarket, dau ca un rahat. cam atat am vazut.

nr 2: pt. ce naiba ia pus husa aia de volan? :)

si un mare + pt jante, sunt frumoase.

 

 

sfat: nu ii da importanta nr. de km, sigur sunt manariti, vezi cum merge motorul, compresie etc.

cand verifici masina, optiunile vezi daca sunt functionale, pt motor eu zic sa te duci la un tester bun sau chiar la o reprezentanta bmw. la fel si la articulatii, in buc. cel mai scump am dat 50 ron pt verificare.

 

bafta!

 

vedeatash in e39 :twoup:

 

 

 

nush cei cu mine azi.... :twoup:

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

Dupa poze ti le zic in ordine analfabetica :

 

Uita-te cum stau farurile pe ea,poate pentru ca sunt chinezesti poate pentru ca a fost lovita si nu o sa mai aiba linie never,doar daca ii schimba toata fatza.

 

Din cate vad volanul nu are husa,asa cum credea @turmentatul :twoup: Oricum dupa el asa cum arata mai mult de 2 milioane km nu are.

 

Pielea nu prea arata bine dar fatza de volan e ca noua.

 

Eu zic ca e masina de cocalar,acum poate ma insel si e de taran.

 

Edit: Nu mi-am dat seama ca sunt 2 masini dar ideile per ansamblu se potrivesc la ambele :)

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

la a 2-a masina este husa din piele de sobolincozaur :twoup:

pai, a mea are minim 350 k km,merge de rupe :twoup:

 

serios acu, la a mea la motor nu i-am bagat decat un set de bujii, filtre+ ulei (logic), un pistonas de intinzator si sa vad cu fitele ei de la turatie.

cred ca terbuie sa o mai pup/rup :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.