Jump to content

Reconditionari Planetare Tunari - evitati sunt niste amatori

Recommended Posts

Din cauza ca au mai dat o buleala la un cunoscut de al meu, m-am hotarat sa va povestesc ce mi-au facut mie si cum am ajuns sa chlatuiesc 2000 de RON din cauza unui rulment

Asta se intampla cu aproximativ un an in urma.

M-am dus sa schimb rulmentii pe spate si am plecat de la ei cu un tacanit la roata stanga. M-am intors a doua zi si dupa cateva ore de deliberari au zis ca trebuie schimbate discurile si placutele de frana. Ok, le-am cumparat (nu de la ei ca aveau preturi destul de mari) si le-am schimbat. A disparut tacanitul, dar a doua zi, a reaparut. Am mers inapoi la ei, si dupa alte masuratori au zis ca am butucul stramb, dar ca se poate indrepta la polizor sau nu stiu cum, dar trebuie dat jos si schimbat din nou rulmentul, care, odata pus pe butuc nu se mai poate scoate decat spargandu-l.

Le-am zis ca eu am venit cu masina in regula si ca am plecat cu ea defecta, ba mai mult m-au pus sa mai si cumpar niste piese care s-au dovedit ca nu era nevoie de ele si ca butucul s-a strambat din vina lor cand au schimbat rulmentul. Metoda de schimb a fost cu o presa improvizata, care apasa clar pe suprafata butucului. Nu au vrut sa recunoasca si nu mi-au oferrit decat varianta cu rectificarea butucului, sa cumpar eu alt rulment si nu mai imi iau bani pe manopera. AA, ca sa nu mai zic, ca mi-au laut o gramda de bani pe schimbul placutelor si al discurilor, mai mult decat dublu decat la majoritate service-urilor de pe aici de pe forum.