Jump to content

Cumpar E34


rmg

Recommended Posts

Salut la toti!

E primul post aici, pe multi i-am intalnit pe forumul autoshow, cam toti vad ca v-ati pastrat nickurile!

As vrea sa deschid o discutie despre BMW E34, pentru ca intentionez sa cumpar unul, daca numele topicului nu-i prea sugestiv, rog admin. sa-l modifice.

Am cautat anul trecut mai bine de jumatate de an un E28, n-am gasit ce am vrut, intre timp au mai aparut niste bani la orizont si normal, m-am gandit la o alta masina: ceva mai nou, ceva mai bun! Si asa m-am gandit la un BMW E34.

Motoarele le cam stiu, cam stiu si echiparile in mare.

Asa ca vreau sa pornim discutia de aici: care dintre motoare ar fi mai bun 525i sau 520i 24V? Aici ma gandesc la consum, putere, s-ar putea sa apara si diferente de optionale. Din cunostintele mele, 4x4 n-au fost pe 520i, doar de la 525i in sus. Cum vi se pare tractiunea integrala la E34? Se simte ceva, e fiabila, se gasesc piese? Seamana cu cea de pe 325ix E30? Stiu ca E30 4x4 sunt cam rare, de aici lipsa piese, tot tacamul. Multe intrebari, sper sa iasa un topic interesant, cu multe informatii.

Link to comment
Share on other sites

Salut la toti!

E primul post aici, pe multi i-am intalnit pe forumul autoshow, cam toti vad ca v-ati pastrat nickurile!

As vrea sa deschid o discutie despre BMW E34, pentru ca intentionez sa cumpar unul, daca numele topicului nu-i prea sugestiv, rog admin. sa-l modifice.

Am cautat anul trecut mai bine de jumatate de an un E28, n-am gasit ce am vrut, intre timp au mai aparut niste bani la orizont si normal, m-am gandit la o alta masina: ceva mai nou, ceva mai bun! Si asa m-am gandit la un BMW E34.

Motoarele le cam stiu, cam stiu si echiparile in mare.

Asa ca vreau sa pornim discutia de aici: care dintre motoare ar fi mai bun 525i sau 520i 24V? Aici ma gandesc la consum, putere, s-ar putea sa apara si diferente de optionale. Din cunostintele mele, 4x4 n-au fost pe 520i, doar de la 525i in sus. Cum vi se pare tractiunea integrala la E34? Se simte ceva, e fiabila, se gasesc piese? Seamana cu cea de pe 325ix E30? Stiu ca E30 4x4 sunt cam rare, de aici lipsa piese, tot tacamul. Multe intrebari, sper sa iasa un topic interesant, cu multe informatii.

11083[/snapback]

 

poti sa aflii ceea ce vrei uitandu-te la sfaturi :) ,totusi intre 525 si 520i 24v as alege 520i 24v motive:consuma mai pitin si are o putere acceptabila cat despre 525xi nu prea stiu nimic :blink: ,probabil ca si in cazul 325xi E30 piesele sunt scumpe si greu de gasit

Link to comment
Share on other sites

poti sa aflii ceea ce vrei uitandu-te la sfaturi :) ,totusi intre 525 si 520i 24v as alege 520i 24v motive:consuma mai pitin si are o putere acceptabila cat despre 525xi nu prea stiu nimic :blink: ,probabil ca si in cazul 325xi E30 piesele sunt scumpe si greu de gasit

11091[/snapback]

 

 

Diferenta de consum e nesemnificativa,fata de puterea care o are 525i.Si iti spun eu ca nu e deloc acceptabila puterea.520i e prea lenes.

 

Cauta un 525i cu vanos.E cea mai buna alegere.Nu iti recomand 525ix.Toata directia fata e diferita si costa mult mai mult.Ca sa nu mai zic ca planetarele trec prin baia de ulei,si daca veodata vei sparge baia,sa vezi ce te chinui sa o dai jos pentru ca si diferentialul fata e tot in baie.In plus,jantele de pe 525ix nu sunt compatibile cu cele de 525i normale.Cele de pe ix o sa bata in telescop pe cel normal.

Link to comment
Share on other sites

Diferenta de consum e nesemnificativa,fata de puterea care o are 525i.Si iti spun eu ca nu e deloc acceptabila puterea.520i e prea lenes.

 

Cauta un 525i cu vanos.E cea mai buna alegere.Nu iti recomand 525ix.Toata directia fata e diferita si costa mult mai mult.Ca sa nu mai zic ca planetarele trec prin baia de ulei,si daca veodata vei sparge baia,sa vezi ce te chinui sa o dai jos pentru ca si diferentialul fata e tot in baie.In plus,jantele de pe 525ix nu sunt compatibile cu cele de 525i normale.Cele de pe ix o sa bata in telescop pe cel normal.

11094[/snapback]

Pai el a zis de 520 i 24v ala are 150cai nu ?iar 525i 170? nu e chiar asa de mare diferenta :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai el a zis de 520 i 24v ala are 150cai nu ?iar 525i 170? nu e chiar asa de mare diferenta :blink:

11096[/snapback]

 

525i are 192 de cai si consuma aproape la fel ca 520i,plus minus jumatate de litru.

525i cel vechi cu motor M20 are 170 de cai.

150 de cai e totusi prea putin la aproape 1,5 tone.

Link to comment
Share on other sites

525i are 192 de cai si consuma aproape  la fel ca 520i,plus minus jumatate de litru.

525i cel vechi cu motor M20 are 170 de cai.

150 de cai e totusi prea putin la aproape 1,5 tone.

11097[/snapback]

Ops mda ai dreptate rectific deci 525i dac e modelul de 192 cai si 520i 24v daca 525i e cel de 170 cai.Sau mai sigur alegerea ideala 535i :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ma gandeam eu ca tractiunea integrala complica lucrurile, dar macar merita? A mers cineva cu vreun model d-asta? Cum se simte pe gheata, zapada, in curbe?

Buba cu 535i e consumul prea mare, 18-20% e prea mult. Oricat as fi de acord ca 210CP trebuie hraniti cumva e prea multa benzina!

Acum am masina de 160CP si nu-mi ia mai mult de 12.5/13 in oras mers si linistit si la 5000/6000 de ture, nu mi se pare corect ca un motor de 2l si 170CP sa ia 15-16, parerea mea.

Insa adevarata fata a BMW-ului se arata afara: depasiri usoare, stabilitate, confort si un consum decent.

Probabil daca mi-as lua vreodata un BMW, c-o fi 525 c-o fi 535 probabil i-as pune GPL, macar pt oras, mai scutesti ceva banuti.

Cred ca 520i 24V e un bun compromis: destul de puternic, nu stiu la consum, dar probabil nu foarte mare.

Apropo, 525i are 2 axe cu came?

Link to comment
Share on other sites

Ma gandeam eu ca tractiunea integrala complica lucrurile, dar macar merita? A mers cineva cu vreun model d-asta? Cum se simte pe gheata, zapada, in curbe?

Buba cu 535i e consumul prea mare, 18-20% e prea mult. Oricat as fi de acord ca 210CP trebuie hraniti cumva e prea multa benzina!

Acum am masina de 160CP si nu-mi ia mai mult de 12.5/13 in oras mers si linistit si la 5000/6000 de ture, nu mi se pare corect ca un motor de 2l si 170CP sa ia 15-16, parerea mea.

Insa adevarata fata a BMW-ului se arata afara: depasiri usoare, stabilitate, confort si un consum decent.

Probabil daca mi-as lua vreodata un BMW, c-o fi 525 c-o fi 535 probabil i-as pune GPL, macar pt oras, mai scutesti ceva banuti.

Cred ca 520i 24V e un bun compromis: destul de puternic, nu stiu la consum, dar probabil nu foarte mare.

Apropo, 525i are 2 axe cu came?

11107[/snapback]

 

 

525i dupa 91 e la fel ca 520i,motorul e M50 cu 24 de valve.De aici diferenta de cai,ala vechi cu 170 avea doar 12 valve.

E foarte complicat sa pui gaz pe M50,pentru ca trebuie bagat prin injectoare.Daca il bagi in aer direct,risti sa spargi galeria de aer care e dintr-un material foarte usor.La o detonatie,poate crapa.

Pe alea mai vechi mai merge,da la astea cu 24 de valve trebuie o instalatie care trece de 1000 de euro.Pe un 535 merge si o instalatie normala de 4-500 de euro.

Nu merita sa iei 520 pentru ca ai acelasi consum la o putere mai mica.Daca gasesti cu vanos,da atunci e altceva.

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg faza cu GPL-ul! Exista instalatii de gaz pt masinile cu alimentare multipoint, montajul se face la fel si la 525 si la 535, de ce ar diferi?

N-am vazut o instalatie de tipul asta cum arata, dar banuiesc ca undeva in dreptul fiecarui injector rampa comuna este intepata si se arunca gaz, direct prin injector.

Cum sa bagi gazul prin admisie? Pe la supape??? Si la ce detonatie te referi?

Asta o faci la carburator, unde intepi carburatorul in lateral si bagi furtunul de gaz.

Intrebare intrebatoare: Chiar asa bune sunt astea cu Vanos???

In legatura cu achizitionarea unui BMW, ma gandeam chiar la varianta recarosare, cumparat acte, adusa masina de afara misto si cu putin balamuc si bani dati cui trebuie ar trebui sa ies ceva mai ieftin decat daca as cumpara-o de aici. A incercat cineva? Se mai gasesc acte pt E34?

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg faza cu GPL-ul! Exista instalatii de gaz pt masinile cu alimentare multipoint, montajul se face la fel si la 525 si la 535, de ce ar diferi?

N-am vazut o instalatie de tipul asta cum arata, dar banuiesc ca undeva in dreptul fiecarui injector rampa comuna este intepata si se arunca gaz, direct prin injector.

Cum sa bagi gazul prin admisie? Pe la supape??? Si la ce detonatie te referi?

Asta o faci la carburator, unde intepi carburatorul in lateral si bagi furtunul de gaz.

Intrebare intrebatoare: Chiar asa bune sunt astea cu Vanos???

In legatura cu achizitionarea unui BMW, ma gandeam chiar la varianta recarosare, cumparat acte, adusa masina de afara misto si cu putin balamuc si bani dati cui trebuie ar trebui sa ies ceva mai ieftin decat daca as cumpara-o de aici. A incercat cineva? Se mai gasesc acte pt E34?

11118[/snapback]

 

Instalatiile ieftine de 4-500 de euro baga gazul imediat dupa filtrul de aer,in debitmetru.Cele scumpe il baga ca si benzina,prin injectoare.Daca se strica,debitmetrul,amestecul va fi prost si se poate ajunge la detonatie(gazul explodeaza),caz in care se poate sparge admisia.Ce zici tu te costa peste 1000 de euro.Am 535i,m-am interesat demult. :blink:

vanosul iti optimizeaza puterea la turatii mici si economisesti astfel benzina.

Cu recarosarea daca ar fi asa de simplu,ar face toata lumea.

Link to comment
Share on other sites

Citind post-urile tale, trag concluzia ca, din pacate, nu esti in situatia fericita in care sa-ti permiti sa ignori costul benzinei. In aceste conditii, iti recomand sa tai de pe lista de posibile alternative modelele E34 cu motoare M30. Explicatia este simpla: desi revizuite (usor optimizate) chiar inainte de inceperea productiei la E32/E34, motoarele M30 sunt totusi de o conceptie foarte veche. Au fost proiectate la sfarsitul anilor '60. Si consuma mult. Pur si simplu prea mult.

 

Alegerea ideala, urmarind performante cat mai bune, dar in limitele unui consum decent, ar fi, dupa parerea mea, unul din urmatoarele modele (in ordinea descrescatoare a preferintelor mele):

- 525i cu motor M50 (fara Vanos) sau M50TU (cu Vanos) de 192 CP;

- 520i cu motor M50 (fara Vanos) sau M50TU (cu Vanos) de 150 CP;

- 525i cu motor M20 de 170 CP.

Si atat.

Ai observat ca am pus motoarele fara Vanos inaintea celor cu Vanos, ca preferinta. Desi avantajul sistemului Vanos este incontestabil, toate avceste motoare au deja o varsta respectabila si o uzura pe masura. Din aceasta cazua, motoarele cu Vanos, mai complexe din punct de vedere mecanic si electronic, s-ar putea sa-ti creeze probleme tehnice (deci costuri) mai mari, decat cele fara Vanos.

 

In rest:

- motoarele M30, desi cele mai fiabile, consuma prea mult (conceptie invechita);

- motoarele M60 (V8), desi moderne si decent de economice(!), au probleme mari se fiabilitate (povestea cu sulful);

- motoarele M40/M43 dau prea putina putere pentru caroseria E34;

- motorul M20 de 2.0l este si el prea slabut pentru caroseria E34;

- motoarele S38 de pe M5 E34, desi pe departe cele mai puternice (315CP sau 340CP), consuma mult si sunt scump de intretinut. Sigur, cand vorbim despre M5, incepem alta discutie care nu are de-a face cu costurile si consumul;

- motoarele M21 (primul Diesel introdus de BMW) nu sunt destul de puternice si au si ele probleme de fiabilitate la chiulasa;

- motoarele M51 (Diesel) sunt o alegere OK, daca vrei Diesel.

 

Evident, evita E34 525ix. Cei care au asa ceva s-au plans mereu de preturile *exorbitante* la piese de schimb. Plus ca aceste piese nu se gasesc, de regula, decat la BMW. Si vorbim deseori chiar de lucruri banale, cum ar fi amortizoarele.

Link to comment
Share on other sites

Si imi mai dau inca o parere (personala), relativ la GPL.

Gandeste-te bine inainte sa iei decizia de a monta GPL pe BMW. Pierzi aprox. 10% din puterea maxima a motorului, e greu de stabilit cat de mult pierzi la alte niveluri de turatie, ocupi mult spatiu cu butelia, trebuie sa tragi conducte din spate in fata, plus introduci un sistem a carui fiabilitate in timp este necunoscuta.

BMW-urile sunt, in general, masini fiabile - iar un sistem GPL pe BMW mi se pare, personal, ca le strica tocmai aceasta caracteristica.

In plus, nu sunt convins ca diferenta de pret intre benzina si GPL va fi la fel de avantajoasa, pe termen lung. Urmeaza (in aprilie 2005, parca) sa se mai majoreze accizele la benzina. Dar tot atunci se zvoneste ca se vor introduce si accize la GPL... e greu de prevazut finalul.

 

Poate ar fi mai interesant sa iti iei un model BMW cu un motor car econsuma mai putin (evident, in detrimentul puterii maxime), decat unul cu motor mai mare, pe care sa-l "gazezi" cu GPL.

Link to comment
Share on other sites

wlf: nu inteleg de ce 535 ar avea nevoie de alt tip de instalatie fata de 525? Nu vreau sa intru in polemica, dar cred ca gresesti! Debitmetrul are alt rol pe masina, nu sa bage amestec aer/gaz. In plus, daca ar fi cum zici tu ar baga gaz in sarcina in functie de ce? Baga asa de capul lui? Gazul trebuie sa treaca prin vaporizator, apoi prin injectoare si direct in cilindri si acolo sa se faca amestecul, nu pe conducta de admisie. O sa caut pe net exact cum se face alimentarea cu GPL la motoarele multipunct.

Este foarte adevarat ca GPL-ul nu se prea intelege cu notiunea de masina sport (BMW) dar ce sa-i faci, astea-s vremurile. Folosesti GPL-ul in oras iar afara treci pe benzina, faci un compromis. Iar de fiabilitate, inafara de scaunele supapelor, nu mi-as face griji pt motor, ba din contra.

Problema mea nu-i ca nu-mi permit benzina dar nu sunt de acord sa dau atatia bani pe benzina doar sa merg cu o masina puternica in oras, unde nu-i nici o placere. Sunt lucruri pe care ti le poti permite dar sa nu accepti sa platesti asa mult.

Dar in oras nu-i loc de joaca cu masini puternice, plus ca un model cu motor mare, gen 535, oricat de economic ai merge tot iti ia 18% si face acelasi lucru ca si o alta masina care ia 10%. Aproape! In schimb in afara e alta treaba.

Un 525i bun, de prin '92-' 93 cam la cat se gaseste pe piata? Sau cat merita o masina ca asta?

Link to comment
Share on other sites

wlf: nu inteleg de ce 535 ar avea nevoie de alt tip de instalatie fata de 525? Nu vreau sa intru in polemica, dar cred ca gresesti! Debitmetrul are alt rol pe masina, nu sa bage amestec aer/gaz. In plus, daca ar fi cum zici tu ar baga gaz in sarcina in functie de ce? Baga asa de capul lui? Gazul trebuie sa treaca prin vaporizator, apoi prin injectoare si direct in cilindri si acolo sa se faca amestecul, nu pe conducta de admisie. O sa caut pe net exact cum se face alimentarea cu GPL la motoarele multipunct.

11176[/snapback]

 

Deci,am o instalatie de gaz care a ramas de la un 520.Instalatia se afla la singura firma din Cluj care se ocupa de pus gaz,AUTOGAZ SYSTEMS,pentru ca ei au montat-o pe 520,si am dus-o tot la ei sa o vanda.

Gazul intra in motor direct in admisie,dupa cum ti-am spus.Cred ca imi scapa pe moment denumirea debitmetrului in romana.In engleza iti zic sigur ca se cheama "AIR FLOW METER" ca am manualul Bentley de E34.Este imediat dupa filtrul de aer si are firul acela rosu in el.Ala calculeaza amestecul de aer de care are nevoie motorul.Iti spun in mod sigur ca gazul nu intra prin injectoare.O instalatie de genul acesta merge montata pe motoarele M20,M30,M40.Pe M50 nu se pune decat din cea scumpa care trece de 1000 de euro,si care intradevar baga gazul prin injectoare.Dupa ce o sa mergi pe la firme din astea o sa afli preturile.

Link to comment
Share on other sites

De ce nu merge instalatie d-aia "dasteapta" pe M50?

Am vazut pe autovit 525ix vreo 2, cam scumpe! Vrea lumea sa scape numai de astea 4x4???

11435[/snapback]

 

iX-urile sunt destul de rare,nu s-au fabicat prea multe si de asta se gasesc foarte putine piese la dezmembrari.Nu e o idee buna,mai ales ca fiind 4x4 permanent,consumul e mai mare.Si in plus de asta e complicat si diferit fata de alte E34.

Daca tie iti place,chiar iti recomand un 525ix de la mine de la Cluj.Masina e absolut full option,are pana si perdeluta electrica in spate,plus volan Alpina original,muzica tare de tot in ea,jante pe 17 late,geamuri fumurii.Ca aspect e identica cu a mea,numai ca nu are pe fata bara de M.

 

Instalatia aia ieftina nu e chiar deloc desteapta.Nu merge pe M50 pentru ca asa cum ti-am zis,la M50 galeriile de admisie sunt dintr-un material care poate plesni la o explozie,chiar si cu supapa montata pe ele.La M50 oriunde te-ai duce iti va oferi numai varianta scumpa de peste 1000 de euro care baga gazul prin injectoare direct si astfel riscul exploziei in admisie e redus.

Motoarele vechi cum era si cel de pe 520-ul de care am zis,au admisia metalica,mult mai rezistenta.

Link to comment
Share on other sites

La ce bani e masina aia de la Cluj?

Stiu cum e cu "raritatile" astea, sa nu gasesti piese la dezmembrari, sa-ti incurce piesele la magazin pt ca-ti da pt modelul standard, etc. Plus bani in plus la piese ca "e rare".

A mers cineva cu un 525i 4x4? Tare-s curios ce impresii a facut, mai ales pe gheata/zapada! Se simte ca trage fata? Sau e ceva simbolic? Care-i raportul intre punti?

Link to comment
Share on other sites

La ce bani e masina aia de la Cluj?

Stiu cum e cu "raritatile" astea, sa nu gasesti piese la dezmembrari, sa-ti incurce piesele la magazin pt ca-ti da pt modelul standard, etc. Plus bani in plus la piese ca "e rare".

A mers cineva cu un 525i 4x4? Tare-s curios ce impresii a facut, mai ales pe gheata/zapada! Se simte ca trage fata? Sau e ceva simbolic? Care-i raportul intre punti?

11509[/snapback]

 

Stiu ca o vinde,dar exact cat vrea pe ea nu stiu.A dat acum un an si ceva pe ea 7500 de euro.Dar iti zic eu ca e tot ce ar putea avea un E34.

Eu am condus-o de la Cluj la Bucuresti.De pe loc pleaca foarte foarte moale,fata de unul standard.Pe curbe insa,sta extraordinar,adica nu iti da senzatia ca iese de pe sosea.Pe zapada pot doar sa iti spun ca a intrat unde un Hyundai Galloper s-a impotmolit.A incercat sa il scoata de acolo,dar nu a reusit.

Raportul exact nu il stiu,dar cred ca e 50-50 si e permanent.Nu simti ca trage fata de loc,si ar fii trebuit sa simt ceva ca de aproape 4 ani numai E34 am avut.

Link to comment
Share on other sites

la e30 si e34 e sistemul cu visc pe toate 3 diferentialele (cel mai bun adica), si raportul este 70-30 (spate-fata). daca cutia de transfer de la mijloc e in stare buna, se simte foarte mult tractiunea fata si te ajuta foarte mult.

11560[/snapback]

 

Pe bune ca nu simt nici macar o diferenta.Poate ca pe uscat nu simti,pe umed sau zapada o fii altfel.Si am fost in afara cu ea nu numai in oras.Chiar m-ai facut curios si il sun pe ala sa imi dea sa fac o tura.Atata am sesizat ca nu pleaca de pe loc cum trebuie.Am incercat in toate modurile,accelerat tare inainte,adica de pe la 3000 in sus,un pic asa,2000.Nici cum nu pleaca ca lumea.In curbe nu te misca in scaun cum face 535-ul meu.Ce m-a deranjat la el,este ca se aude motoru inauntru,chiar i-am zis sa se uite sa vada daca nu cumva a cazut chestia aia de protectie de la coloana de directie.Asta e o chestie particulara probabil,nu generala.O data l-am rugat sa imi dea o janta de aluminiu sa imi pun pe spate ca facusem pana si nu imi placea sa umblu cu aia de rezerva(el are 2 seturi de jante).Nu mi-a intrat,lovea in telescop.Si alta chestie,toate cele 4 cauciucuri tre sa fie la fel,adica la fel de late si inalte,asa specifica constructorul.

Link to comment
Share on other sites

jantele de ix au offsetul mult mai mic (deci ies mai mult in afara, pentru a lasa loc supensiei diferite). totusi tind sa cred ca pe spate nu-s diferente asa mari. dar de aici ar rezulta ca janta TA pusa pe masina LUI ar lovi in amortizor, iar janta lui pe masina ta ar sta foarte in afara (eu cred ca am jante de ix, uita-te la pozele mele sa vezi cum stau...)

 

ce inseamna ca nu pleaca "cum trebuie" ? la ix nu poti sa dai scirtz, si daca te chinui mult o sa distrugi transmisia (ambreiajul intii, altele apoi). e normal, fiind 4x4 permanent nu ai destula putere sa misti toate rotile pe loc. la ix bagi in viteza si apoi o calci cit vrei, acceleratia e impresionanta.

 

cauciucurile la fel pe toate rotile iarasi sint normale, caci altfel se schimba turatia celor doua punti si se suprasolicita caseta de transfer (diferentialul central)

Link to comment
Share on other sites

jantele de ix au offsetul mult mai mic (deci ies mai mult in afara, pentru a lasa loc supensiei diferite). totusi tind sa cred ca pe spate nu-s diferente asa mari. dar de aici ar rezulta ca janta TA pusa pe masina LUI ar lovi in amortizor, iar janta lui pe masina ta ar sta foarte in afara (eu cred ca am jante de ix, uita-te la pozele mele sa vezi cum stau...)

 

ce inseamna ca nu pleaca "cum trebuie" ? la ix nu poti sa dai scirtz, si daca te chinui mult o sa distrugi transmisia (ambreiajul intii, altele apoi). e normal, fiind 4x4 permanent nu ai destula putere sa misti toate rotile pe loc. la ix bagi in viteza si apoi o calci cit vrei, acceleratia e impresionanta.

 

cauciucurile la fel pe toate rotile iarasi sint normale, caci altfel se schimba turatia celor doua punti si se suprasolicita caseta de transfer (diferentialul central)

11563[/snapback]

 

 

Janta lui pe masina mea nu intra.Iti spun sigur 100%.Mie imi loveste in amortizor,asa cum fac si jantele de E36 sau E46.Tocmai ca intra prea mult inauntru,pentru ca miezul lor e mai inspre exterior,e mai scurt,si ca sa o prinzi de butuc tre sa intre mai mult.Si chiar pe spate am pus-o,si lovea.Dar nu ca lovea,era lipita de el,pentru ca nu am putut sa ma misc de pe loc.Tocmai,o janta normala,pusa pe masina lui,ar iesi mai mult in afara,pentru ca miezul ei e mult mai mare si o indeparteaza de butuc.

Da ,la chestia cu scartz ma refeream,dar nu ca nu facea scartz,pleca asa ca si cum plec eu cu ASC-ul pornit,adica infranat cumva.Iar acceleratia nu mi se pare asa de impresionanta.Am avut 525 din 95 si mergea la fel,pentru mine era insesizabila diferenta.

Probabil ca atunci cand m-am suit prima data in ea,ma asteptam sa fie cine stie ce ,si fiindca m-a dezamagit,nu imi dau seama de diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Imi aduc aminte ca mai demult citeam de nu stiu ce model de BMW care avea raport punti fata/spate de 25/75, putand sa ajunga pana la 5/95 in cazul demarajelor, atunci cand volanul nu era bracat. Sau cam asa ceva, vorbesc din amintiri.

E normal sa nu se simta la fel unul 4x4 cu unul totul spate, sunt pierderi in diferentiale plus ca o parte din putere se pierde pe fata.

Ma gandeam in mers sau pe drum cu aderenta scazuta daca se simte ceva, ar trebui sa nu mai fie supraviratoare, cumva sa fie neutra(aproape).

wlf: cat vrei pe masina? Ca am tot vazut ca-i faci reclama mascata! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.