Jump to content

Cumpar E34


rmg

Recommended Posts

Imi aduc aminte ca mai demult citeam de nu stiu ce model de BMW care avea raport punti fata/spate de 25/75, putand sa ajunga pana la 5/95 in cazul demarajelor, atunci cand volanul nu era bracat. Sau cam asa ceva, vorbesc din amintiri.

E normal sa nu se simta la fel unul 4x4 cu unul totul spate, sunt pierderi in diferentiale plus ca o parte din putere se pierde pe fata.

Ma gandeam in mers sau pe drum cu aderenta scazuta daca se simte ceva, ar trebui sa nu mai fie supraviratoare, cumva sa fie neutra(aproape).

wlf: cat vrei pe masina? Ca am tot vazut ca-i faci reclama mascata!  :blink:

11575[/snapback]

 

Pai a mea este 535,nu stiu daca te intereseaza asa ceva.Ideea e urmatoarea.O vand in stare impecabila,deci pretul este 5500 fix.Orice problema gasesti la ea,eu o rezolv.Momentan,telescoapele fata si toba trebuie schimbata.Pana nu termin E39le nu mai bag bani in ea.Ce mai are sunt pe topicul asta:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=487

Edited by wlf
Link to comment
Share on other sites

Imi aduc aminte ca mai demult citeam de nu stiu ce model de BMW care avea raport punti fata/spate de 25/75, putand sa ajunga pana la 5/95 in cazul demarajelor, atunci cand volanul nu era bracat. Sau cam asa ceva, vorbesc din amintiri.

E normal sa nu se simta la fel unul 4x4 cu unul totul spate, sunt pierderi in diferentiale plus ca o parte din putere se pierde pe fata.

Ma gandeam in mers sau pe drum cu aderenta scazuta daca se simte ceva, ar trebui sa nu mai fie supraviratoare, cumva sa fie neutra(aproape).

wlf: cat vrei pe masina? Ca am tot vazut ca-i faci reclama mascata!  :blink:

11575[/snapback]

 

In conditii normale raportul e 63/37 spate/fata si poate ajunge pana la 90% pe una din punti.

 

Intradevar un ix e mai slab decat unul normal. La mine (325ix) vit max e mai mica cu aprox 10km/h fata de un 325 si 0-100 cu aprox 1sec mai mare.

Oricum pe 1-a e mai tare decat unul normal datorita plecarii perfecte. De la a 2-a incolo pierde.. Eu am facut pe primii 20metrii un 320is (m power :) ). LA 100 era deja cu 3 masini in fata..:)

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

In conditii normale raportul e 63/37 spate/fata si poate ajunge pana la 90% pe una din punti.

 

Intradevar un ix e mai slab decat unul normal. La mine (325ix) vit max e mai mica cu aprox 10km/h fata de un 325 si 0-100 cu aprox 1sec mai mare.

Oricum pe 1-a e mai tare decat unul normal datorita plecarii perfecte. De la a 2-a incolo pierde..  Eu am facut pe primii 20metrii un 320is (m power :) ). LA 100 era deja cu 3 masini in fata..:blink:

11738[/snapback]

 

Eu stiam,nu sunt foarte sigur,ca pana la o anumita viteza,trage doar spatele.Peste trage si fata.

Si la 525ix este la fel,1s diferenta si 10 km mai putin.

Link to comment
Share on other sites

Salut la toti!

E primul post aici, pe multi i-am intalnit pe forumul autoshow, cam toti vad ca v-ati pastrat nickurile!

As vrea sa deschid o discutie despre BMW E34, pentru ca intentionez sa cumpar unul, daca numele topicului nu-i prea sugestiv, rog admin. sa-l modifice.

Am cautat anul trecut mai bine de jumatate de an un E28, n-am gasit ce am vrut, intre timp au mai aparut niste bani la orizont si normal, m-am gandit la o alta masina: ceva mai nou, ceva mai bun! Si asa m-am gandit la un BMW E34.

Motoarele le cam stiu, cam stiu si echiparile in mare.

Asa ca vreau sa pornim discutia de aici: care dintre motoare ar fi mai bun 525i sau 520i 24V? Aici ma gandesc la consum, putere, s-ar putea sa apara si diferente de optionale. Din cunostintele mele, 4x4 n-au fost pe 520i, doar de la 525i in sus. Cum vi se pare tractiunea integrala la E34? Se simte ceva, e fiabila, se gasesc piese? Seamana cu cea de pe 325ix E30? Stiu ca E30 4x4 sunt cam rare, de aici lipsa piese, tot tacamul. Multe intrebari, sper sa iasa un topic interesant, cu multe informatii.

11083[/snapback]

 

Pt 4x4 seria 5 nu cred se gasesc piese asa de usor cum ai gasi la tractiune normala, cat despre comparatia aia nu ai cum sa compari 2 masini din serii diferite pt ca e diferenta mare de masa. Vad ca esti fan seria 3 totusi ca ai tot laudat 325ix care e o motorizare buna.

Link to comment
Share on other sites

Sunt fan BMW, cu exceptia unor modele. Problema e ca imi plac masinile mari si puternice. Seria 5 E34 se incadreaza acolo insa consumul e nesimtit. Nu zic ca o masina puternica nu trebuie sa pape ceva, dar comparativ cu alte motoarele de generatie mai noua sunt prea gurmande. Pe de alta parte seria E30 cu un motor mare fuge de rupe dar e mai micut. Asta e, nu poti sa impaci si varza si capra!
Link to comment
Share on other sites

Sunt fan BMW, cu exceptia unor modele. Problema e ca imi plac masinile mari si puternice. Seria 5 E34 se incadreaza acolo insa consumul e nesimtit. Nu zic ca o masina puternica nu trebuie sa pape ceva, dar comparativ cu alte motoarele de generatie mai noua sunt prea gurmande. Pe de alta parte seria E30 cu un motor mare fuge de rupe dar e mai micut. Asta e, nu poti sa impaci si varza si capra!

13193[/snapback]

 

consumul este mare comparativ cu masinile mai noi, nimic de zis, dar avand in vedere ca matizul pe care il conduceam inainte consuma 10 l /100 in oras, cei 12 ai lui E34 nu mi se par o exagerare. dupa aproape un an, nu ma plang de consum.

intr-adevar, este o masina in care te simti bine, si pe care, daca vrei neaparat, o faci sa sara la bataie...dupa ce se urneste.

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca esti "propitar" de E34 cu motor mic si ai un consum de 12 in oras. Si la fel de probabil esti invidiat de colegii de forum pt consumul asta. Dar nic performantele nu sunt comparabile cu unele masini ale colegilor, mari devoratoare de benzen.

Asta cred ca e una din bubele modelelor E34, motoare de conceptie veche, puternice dar gurmande. O solutie ar fi investitia intr-un motor de conceptie mai noua varat pe caroserie, asta daca merita investitia.

Iar Matizul mai mult de 8.5-9 iarna nu ia in oras, iti garantez. Dar asa e, daca compari capacitatea motorului si puterea unui Matiz cu un BMW, Matizul consuma enorm. Dar aici vorbim de masini, nu? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca esti "propitar" de E34 cu motor mic si ai un consum de 12 in oras. Si la fel de probabil esti invidiat de colegii de forum pt consumul asta. Dar nic performantele nu sunt comparabile cu unele masini ale colegilor, mari devoratoare de benzen.

Asta cred ca e una din bubele modelelor E34, motoare de conceptie veche, puternice dar gurmande. O solutie ar fi investitia intr-un motor de conceptie mai noua varat pe caroserie, asta daca merita investitia.

Iar Matizul mai mult de 8.5-9 iarna nu ia in oras, iti garantez. Dar asa e, daca compari capacitatea motorului si puterea unui Matiz cu un BMW, Matizul consuma enorm. Dar aici vorbim de masini, nu?  :blink:

13689[/snapback]

 

de acord cu tot ce spui. dar, dupa cum s-a spus parca, undeva, E34 cu mototrul lui "mic" este ideal ca masina in care sa iti duci copilul la scoala :). ma simt in siguranta in el, este mare si comod. cand voi vrea sa "ma dau", si dupa ce o creste copilul cat sa mearga singur la scoli, promit sa trec la seria 3...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.