Jump to content

VAND / SCHIMB VW GOLF V GTI 2007


WLF

Recommended Posts

GOLF GTI 2007 model USA

 

13.000 km reali (am adus-o in vara lui 2008 sifonata pe partea dreapta, abia recent am inmatriculat-o destul de dificil, initial iesise non-euro la RAR)

 

2.0 Turbo 200 cai

 

Cutie DSG cu padele pe volan

Admisie cold air intake HPS +18cp

Aer conditionat, ESP, Trapa, Pilot automat, Alarma

Jante 18' Detroit, spoilere si praguri in culoarea caroseriei, cotiera, volan multifunctional, computer de bord mare, unitate audio cu magazie de 6 cd-uri MP3 si satellite-radio, torpedou refrigerat, bancheta fractionabila, consumabile schimbate.

 

 

As prefera la schimb un E92 orice motorizare, dau diferenta.

 

 

13.999 EURO discutabil

 

 

 

http://img253.imageshack.us/img253/8716/p1030881e.th.jpghttp://img515.imageshack.us/img515/2991/p1030882q.th.jpghttp://img717.imageshack.us/img717/2466/p1030884f.th.jpg

http://img139.imageshack.us/img139/3466/p1030887d.th.jpghttp://img515.imageshack.us/img515/1831/p1030889s.th.jpghttp://img692.imageshack.us/img692/1748/p1030891ol.th.jpg

http://img514.imageshack.us/img514/1599/p1030861f.th.jpghttp://img717.imageshack.us/img717/8742/p1030865c.th.jpghttp://img215.imageshack.us/img215/986/p1030868k.th.jpg

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

In afara consuma la un mers normal, 7.5%. Iar in oras, in jur de 11-12%, nu stiu sa iti zic precis pentru ca mi se reseteaza in fiecare dimineata. Din ce am studiat despre DSG, e mai economica decat o automata normala, pentru ca fiind o cutie manuala cu ambreiaj electronic, in momentele cand masina sta pe loc, isi dezactiveaza ambreiajul. Oricum nu se comporta deloc ca o automata, se simte diferenta fata de steptronic spre exemplu.
Link to comment
Share on other sites

In afara consuma la un mers normal, 7.5%. Iar in oras, in jur de 11-12%, nu stiu sa iti zic precis pentru ca mi se reseteaza in fiecare dimineata. Din ce am studiat despre DSG, e mai economica decat o automata normala, pentru ca fiind o cutie manuala cu ambreiaj electronic, in momentele cand masina sta pe loc, isi dezactiveaza ambreiajul. Oricum nu se comporta deloc ca o automata, se simte diferenta fata de steptronic spre exemplu.

 

am eu prieten cu masina identica . In buc e alt consum

Link to comment
Share on other sites

Nu mai era nici un motor tip BPY omologat in tara. GTI-urile de Europa au cod motor AXX. Am mai prins si taxa aia triplata, m-au mai ars si cu testul dinamic, vama, tva, ce sa mai spun, mie imi sta in vreo 16.000 Euro in total, la ora actuala.

 

Asta ca asta, dar colegu de forum RMS, care s-a ales cu GOLF R32 2008 scos definitiv Euro 3, in 2008 iesit tot non-euro si pe atunci nu exista inca stand de test dinamic pentru 4x4. Abia anul asta a facut testul dinamic si a iesit Euro 3 din motive necunoscute. Asta inseamna: an 2008 motor 3.200 Euro 3, taxa de inmatriculare 10.321 EURO ! Cu chinuri s-a inmatriculat fara taxa pe persoana cu handicap. Am fost doi dobitoci, ca masinile le-am luat impreuna, de fapt el a vrut Golfurile si eu am luat BMW-uri.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.