Jump to content

despre anvelope de iarna


ionut_marius

Recommended Posts

Bridgestone blizzak sunt bune am auzit.

Normal poti sa cauti si testele ADAC.

Vrei neaparat RFT ?

cate pene ai facut pana acum la toate masinile care le-ai avut?

Eu de cand am carnet si in peste 100k km facuti nu am facut niscioada.. si am avut si dacie 1300 cu caciucuri Victoria vechi de 8 ani.

Si cu cele normale in general ajungi la o vulcanizare 90% din cazuri.daca iei un kit de reparatie si o chestie dinaia electrica de umflat, daca nu vrei sa in caz extrem sa desfaci 5 suruburi..

SI in X6 cred ca ai loc de roata de rezerva.. nu e MIni.

BMW e singurul care le foloseste, citeam o statistica ca sunt cam 3% din cauciucurile vandute..

Era si un topic despre ele, ai prea putine avantaje si mai multe dezavantaje, in general sunt sensibil mai slabe decat cele normale, desi la generatia a 3-a se pare ca au mai rezolvat din probleme..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

pana acum am gasit

 

Dunlop ultra grip,Continental Conti4x4WinterContact SSR ,Bridgestone Blizzak LM-25 4x4 RFT ,Pirelli Scorpion ICE + SNOW Run Flat XL,Anvelope DUNLOP GRANDTREK WT M3 , MICHELIN LATITUDE ALPIN H

 

cele cu albastru nu sunt rft (nu am gasit),de care ?

Salutare, pune cu incredere Pirelli Scorpion Ice, si nu o sa fi dezamagit!

Link to comment
Share on other sites

Goodyear Ultra Grip Performance 2,am gasit RFT 12-14mil

Nokian WRG2,am gasit RFT 13-14mil

 

Goodyearul are un mare dezavantaj,indice de viteza H (210km/h),este suficient,insa ma gandesc ca o anv. cu indice de viteza mai mare franeaza mai bine

 

in rest,conform testelor,fata de nokian:

+aderenta mai buna pe zapada,franari mai scurte pe carosabil alunecos

-nu este la fel de bun pe carosabil uscat,distantele de franare fiind un pic mai mari

 

Nokian,exact ac model l-am avut pe a4 quattro,nu am ramas cu el impotmolit,dar nici nu m-a dat pe spate,in schimb contrar testelor mie mi s-a parut ca franeaza f bine pe carosabil alunecos

 

conform testelor:

+aderenta f buna pe drumuri uscate,umede (subscriu)

-a obtinut punctaj redus pe zapada,distante de franare mare pe carosabil inghetat

 

multumesc pt sfaturi;

 

 

Goodyear Ultra Grip Performance 2,am gasit RFT 12-14mil

Nokian WRG2,am gasit RFT 13-14mil

 

Goodyearul are un mare dezavantaj,indice de viteza H (210km/h),este suficient,insa ma gandesc ca o anv. cu indice de viteza mai mare franeaza mai bine

 

in rest,conform testelor,fata de nokian:

+aderenta mai buna pe zapada,franari mai scurte pe carosabil alunecos

-nu este la fel de bun pe carosabil uscat,distantele de franare fiind un pic mai mari

 

Nokian,exact ac model l-am avut pe a4 quattro,nu am ramas cu el impotmolit,dar nici nu m-a dat pe spate,in schimb contrar testelor mie mi s-a parut ca franeaza f bine pe carosabil alunecos

 

conform testelor:

+aderenta f buna pe drumuri uscate,umede (subscriu)

-a obtinut punctaj redus pe zapada,distante de franare mare pe carosabil inghetat

 

multumesc pt sfaturi;

Link to comment
Share on other sites

vezi ca Nokian WR G2 are un profil semi iarna. Jumate de anvelopa parca are alt profil, de ploaie. Uita-te pe net la WR simplu. E si mai ieftin. Nu cred ca ai nevoie de RFT. Mai scump, mai rigid si oricum trebuie schimbat daca faci pana si rulezi cu el mult.
Link to comment
Share on other sites

vezi ca Nokian WR G2 are un profil semi iarna. Jumate de anvelopa parca are alt profil, de ploaie. Uita-te pe net la WR simplu. E si mai ieftin. Nu cred ca ai nevoie de RFT. Mai scump, mai rigid si oricum trebuie schimbat daca faci pana si rulezi cu el mult.

 

ms,am citit si pe alte forumuri,ac lucru il spuneau si altii

 

si totusi as vrea RFT,fac pana ,afara e nopate, lapovita 2-3C,ma apuc si fac pana

 

goodyear UG7 RFT,nu gasesc decat cu indice de viteza H,adica 210km/h,are ceva ?

Link to comment
Share on other sites

iei si un kit de reparatii, daca nu e pana provenita de la lovit bordura cu hartanit cauciuc/janta nu ai treaba, ajungi lejer la vulcanizare. Normal la X6 ai sigur senzor de presiune in roti. Sunt pompe electrice care se conecteaza la bricheta, mici. Un kit de reparatie cu solutia aia si o pompa electrica nu te doare capul. Rar penele la cauciucuri tubless sunt violente daca sunt in stare buna. Doar nu mergi cu ele pana iese sarma din ele..

Dar ma rog, vrei RFT e alegerea ta. Mie RFT mi se pare ceva second best mai scump...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

pai daca e singura da un telefon si te duci sa o ajuti. Oricum, daca e la 200 km nu o sa ruleze cu RFT -ul la nesfarsit. Si eu , in 5 ani de condus X3-ul, am avut 2 pene care s-au solutionat cu schimbarea cauciucului - un colt de bordura la o franare prea aproape(s-a frecat flancul si s-a taiat) si un arc auto de vreo 10 cm care a intrat in cauciuc.

 

Bafta la cumparat. In nici un caz sa nu cumperi ceva all-season

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.