Jump to content

cum scot un tarod rupt in _chiulasa_


Recommended Posts

otelul tarodului e mai tare decat burghiul, e cimentat, de asta a si crapat.

Cum este otelul acesta cimentat?

 

@florentincristea : daca burghiul s-a rupt la 1-2 cm in interiorul chiulasei si daca este rupt oblic, sunt slabe sanse sa-l mai scoti.

Poti incerca sa-l gauresti, miezul nu este atat de dur, dar daca e rupt stramb iti va aluneca burghiul. Poti sa incerci si sa-l frezezi, dar va fi extrem de mult de munca si extrem de dificil.

 

Cam ce lungime are bucata de tarod ramas? Parca spuneai undeva ca gaura este strapunsa. Nu poti actiona prin partea cealalta?

Link to comment
Share on other sites

GABI BMW 3 - poate un tarod de dimensiuni mai mari, care nu avea toata masa materialului tratata la fel. sau poate era vreo chinezarie.

asta e prea mic, doar sa poata dispune de o freza / masina de gaurit, sa prinzi fix chiulasa pe masa, avans mic si lichid d racire abundent, evident viteza adecvata si burghiu de calitate, asa, pe genunchi e mai greu.

 

florentincristea - daca acum chiulasa e pe masina astupa bine cu o carpa tot ce e cavitate in chiulasa. important e sa stii cat e din tarod ramas acolo.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

daca l-au scos civilizat, cu clestisori cum ziceai tu, de ce nu refac filet-ul de M8 ?

 

ai grija sa faca doar M9, sa nu sara la M10 direct.

 

 

am inteles ca era putin afectat interiorul era data stramb gaura, cred ca de noi cand am scos surubul sau de meserias cand a patruns pana jos. la fata chiuloasei a frezat putin in jurul gaurii ca altfel nu reusau sa apuce de tarod. oricum vine ca un fel de cuzinet deasupra si peste cuzinet etansaza garnitura deci nu o sa fie o problema zic eu. filet vor face cu urmatorul ca si numar dupa m8

Edited by florentincristea
Link to comment
Share on other sites

"cuzinet-ul" , asa cum il numesti tu, etanseaza perfect la randul sau pe suprafata superioara a chiulasei, acolo unde sunt cele 2 gauri pereche....sa speram ca scapi cu mastic....

 

acu' vom vedea cat d meseriasi sunt, daca au tarod de M9....

 

cuzinetul sau capacul ala semiluna ori cum mama lui se numeste etansaza la interior semeringul de la pompa de vacum si la exterior garnitura de la capacul de ebonita de peste _chiulasa_. eu zic ca nu are ce problema sa fie daca se strange bine la suruburi. oricum e mai bine cu el asa decat cu un prezon lipsa sau retezat cum era. ma amagesc singur iti dai seama

Link to comment
Share on other sites

n-ai d c sa t amagesti, daca fac filetele cum trb o sa iasa trb buna, e normal sa pui un fir d "gasket" intre semiluna si chiulasa.

 

atata munca aiurea pt un tembel care a tras de prezonul ala ca de unul de roata de camion... ala trebuia strans usor....

 

cred ca am rezolvat problema. am fost sa vad masina. are un filet ok, lung, mai gros nu stiu de cat este prezonul dar cred ca s-a cam terminat cu problema. o sa va anunt cand am pornit-o daca mai am scurgeri de ulei sau alte probleme. nu de alta dar injectoarele vor fi ca noi, turbina facuta, ulei si filtre noi, tot ce inseamna admisie va fi spalat, egr, intercoler, furtune, tevi etc.

 

distractia cu _chiulasa_ m-a costat momentan 120 lei. insa nu recomnad sa mergeti unde am fost eu ca e stress maxim.

Link to comment
Share on other sites

n-ai d c sa t amagesti, daca fac filetele cum trb o sa iasa trb buna, e normal sa pui un fir d "gasket" intre semiluna si chiulasa.

 

atata munca aiurea pt un tembel care a tras de prezonul ala ca de unul de roata de camion... ala trebuia strans usor....

 

Cata experienta ai in mecanica???

 

Eu zic ca nu exista mecanic care sa nu fi rupt un prezon sau un surub.

 

Lucrurile astea se intampla destul de des. Bine ca s-a rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

n-ai d c sa t amagesti, daca fac filetele cum trb o sa iasa trb buna, e normal sa pui un fir d "gasket" intre semiluna si chiulasa.

 

atata munca aiurea pt un tembel care a tras de prezonul ala ca de unul de roata de camion... ala trebuia strans usor....

 

Cata experienta ai in mecanica???

 

Eu zic ca nu exista mecanic care sa nu fi rupt un prezon sau un surub.

 

Lucrurile astea se intampla destul de des. Bine ca s-a rezolvat.

 

 

de acord cu tine. dar cati mecanici spun atunci cand strica ceva si repara pe propria cheltuiala? daca tu cunosti pe cineva de genu asta il vreau si eu sa duc masinile la el.

Link to comment
Share on other sites

bine ca ai scapat. comentarii d'astea , pe margine, or sa fie mereu pe un forum, asta e rostul lui , fiecare isi spune o parere, atat cit stie si cat poate...

ai dreptate si tu, eu consider ca, un mecanic daca intampina o situatie de genul asta e normal sa arate proprietarului ce s-a intamplat si sa-i propuna o rezolvare, dar inainte sa se apuce de reparat proprietarul trebuie sa stie ce se intampla cu masina lui.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.