Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

PROBLEMA E60


Andrei_fitness

Recommended Posts

Plzzzzz helpppppp.........

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

salut la toata lumea......

Am si eu o mare problema....

Asta e ultimul thread pe care il deschid, spuneti-mi si mie cum naiba e posibil.....am fost de 5 ori la filaret sa-mi pun masina pe tester pt ca nu.mi trage cum trebuie, consuma cat un avion si-mi tremura si motorul la cald. Mi s-a spus ca e turbina....am desfacut turbina e bec....super ok....mi s-a spus ca e debitmetrul....am verificat si e ok....mi s-a spus ca sunt nu stiu ce snzori ....pe tester nu-mi apare nici o eroare....absolut nici una..... STIE CINEVA CARE AR FI CAUZA? Exista posibilitatea ca motorasul de la turbina sa se fi dus dar sa nu-mi apara pe tester? Multe persoane mi-au spus ca actuatorul cand se duce se duce...nu mai merge delok?

Link to comment
Share on other sites

Eu unul n-am avut probleme cu Filaret iar oamenii de acolo chiar sunt capabili.

Nu stiu in ce conditii s-a dus el acolo pentru ca omul zice ca i s-a spus ca e turbina/debitmetru si apoi zice ca A VERIFICAT(persoana 1 singular).

 

si totusi ce e ala consum de avion?

Link to comment
Share on other sites

Eu unul n-am avut probleme cu Filaret iar oamenii de acolo chiar sunt capabili.

Nu stiu in ce conditii s-a dus el acolo pentru ca omul zice ca i s-a spus ca e turbina/debitmetru si apoi zice ca A VERIFICAT(persoana 1 singular).

 

si totusi ce e ala consum de avion?

 

nu am spus ca nu poate sa fie ce mi-au dat ei...ideea e ca mi-au spus din prima --- ca e turbina trebuie sa schimb galeria de admisie un injector la cilindrul 3...--- inject. si galeria am schimbato dar turbina nu....am fost la un service in otopeni si au desfacut turbina si au constatat ca e ok geometria variabila si paletii cu axul sunt ok....ei mi-au spus ca poate fi actuatorul de vina.... EU VREAU SA AFLU CAUZA DIN EXPERIENTA VOASTRA ...DACA ATI INTAMPINAT ASA CEVA BINEINTELES....NU MA APUC SA BAG SUTE DE MILIOANE IN MASINA DIN CAUZA UNUI SENSOR....

 

injectoarele le-ai verificat ? nush frate de ce va duce-ti la filaret/bavaria ... sunt multe alte service-uri mai bune... daca ar fii sa ma duc la reprezentanta m-ash duce decat la bmw brasov sau sibiu ... in rest sunt jepcari ...

consum ....undeva la 18-20 in oras-pana sa-mi faca asa consuma 12-14 maxim, condus mai sportiv...... VREAU SA VA MAI INTREB UN LUCRU....AM GASIT UN ACTUATOR DE PE UN 530D DIN 2006... OARE SE POTRIVESTE?

 

STIE CINEVA UN MECANIC BUN PE PARTEA CU TURBO LA E60 525D AN 2005?

Edited by Andrei_fitness
Link to comment
Share on other sites

:twoup: :) :twoup:

Eu unul n-am avut probleme cu Filaret iar oamenii de acolo chiar sunt capabili.

Nu stiu in ce conditii s-a dus el acolo pentru ca omul zice ca i s-a spus ca e turbina/debitmetru si apoi zice ca A VERIFICAT(persoana 1 singular).

 

si totusi ce e ala consum de avion?

 

nu am spus ca nu poate sa fie ce mi-au dat ei...ideea e ca mi-au spus din prima --- ca e turbina trebuie sa schimb galeria de admisie un injector la cilindrul 3...--- inject. si galeria am schimbato dar turbina nu....am fost la un service in otopeni si au desfacut turbina si au constatat ca e ok geometria variabila si paletii cu axul sunt ok....ei mi-au spus ca poate fi actuatorul de vina.... EU VREAU SA AFLU CAUZA DIN EXPERIENTA VOASTRA ...DACA ATI INTAMPINAT ASA CEVA BINEINTELES....NU MA APUC SA BAG SUTE DE MILIOANE IN MASINA DIN CAUZA UNUI SENSOR....

 

injectoarele le-ai verificat ? nush frate de ce va duce-ti la filaret/bavaria ... sunt multe alte service-uri mai bune... daca ar fii sa ma duc la reprezentanta m-ash duce decat la bmw brasov sau sibiu ... in rest sunt jepcari ...

consum ....undeva la 18-20 in oras-pana sa-mi faca asa consuma 12-14 maxim, condus mai sportiv...... VREAU SA VA MAI INTREB UN LUCRU....AM GASIT UN ACTUATOR DE PE UN 530D DIN 2006... OARE SE POTRIVESTE?

 

STIE CINEVA UN MECANIC BUN PE PARTEA CU TURBO LA E60 525D AN 2005?

Link to comment
Share on other sites

La mine pe tester a iesit injectorul 6 cu valori mari, dar la testul cu retur, acela la care se umple acele tuburi cu motorina, injectorul 3 scapa mai multa motorina decat celalte.

 

In 2 minute la relanti s-a umplut cam jumatate din tub pt injectorul 3, iar celalalte cam 1/3 din tub destul de egal la toate. Tipul care mi le-a testat a zis ca momentan nu e grav, dar vor trebui schimbate pe viitor.

 

@baronu : Cum ti se par aceste valori?

 

Ca si idee am obs ca daca se merge un nr de km prin oras , testul de injectoare iese destul de prost, dar daca mergi afara o perioada in mers turat se obtin rezultate in parameterii.

Link to comment
Share on other sites

La mine pe tester a iesit injectorul 6 cu valori mari, dar la testul cu retur, acela la care se umple acele tuburi cu motorina, injectorul 3 scapa mai multa motorina decat celalte.

 

In 2 minute la relanti s-a umplut cam jumatate din tub pt injectorul 3, iar celalalte cam 1/3 din tub destul de egal la toate. Tipul care mi le-a testat a zis ca momentan nu e grav, dar vor trebui schimbate pe viitor.

 

@baronu : Cum ti se par aceste valori?

 

Ca si idee am obs ca daca se merge un nr de km prin oras , testul de injectoare iese destul de prost, dar daca mergi afara o perioada in mers turat se obtin rezultate in parameterii.

 

am unu de rezerva...o sa merg cu el sa vad ce are si daca-mi spune baiatu sa le schimb ....le voi schimba....

Link to comment
Share on other sites

@dvdcore nu ai zis nici o valoare.

am fost cu un prieten si la diagnoza compensarea era la valoarea 1 la injectorul 1 , care la testul electric a iesit ca nu prea e bun si care pe retur nu dadea multa motorina.

in schimb injectorul 3 si 5 dadeau pe retur mult , iar pe tester(laptop) injectorul3 avea compensarea 2.2 si 5 mai mica(nu mai stiu cat).

 

pe tester toate valorile pana in 5 sunt in parametrii.

testul mecanic, cel cu motorina data pe retur "iti zice" cat e de uzata supapa de retur.deci motorina care trebuia data de injector catre piston nu mai e data toata ci o parte din ea ajunge pe retur, iar presiunea cu care e data cea catre piston e mai mica. cum motoarele de tehnologie "common rail" au presiunea asta mare o scadere de presiune se regaseste in puterea motorului.

 

sper ca ati inteles ce am vrut sa spun si ca eu sunt informat corect.

 

edit: acum ceva timp cand filaret-ul nu era autorizat un mare mecanic de acolo mi-a zis ca injectoarele la diesel nu se curata, ci se schimba, dar nu l-am intrebat daca se poate repara , adica schimba supapa de retur si duza.

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.