Jump to content

E90 320i vs E90 320d


ferrellroo

Recommended Posts

Va salut,

Stiu ca s-a mai discutat ,problema fiind "majora" in alegerea masinii.

 

Am 6 luni sa ma decid. In cazul in care mai scad preturile ,aleg modelul din 2009.

 

1.Merita sa le fac o vizita celor de la AB sa vad ce oferte au? Sau direct via Germania?

 

2.NU parcurg mai mult de 10-12mii KM/an, 90% fiind in Bucuresti.

Vreau sa fie Automata.

 

3.Ma intereseaza consumul insa nu ma sperie,prea tare:) Rog un posesor de 320i/auto , de preferat din Bucuresti daca ma poate ajuta,multumesc anticipat.

Un consum de 13-14% este cam exagerat.

 

4.Care este diferenta dintre navi normal( in afara faptului ca display-ul este mai mic) si navi profesional, se merita diferenta de bani?

 

Si auto, si navi prof si km putini ii creste incredibil de mult pretul acestei masini. Nu ma incanta deloc daca este manuala si fara acel display (navi),ca interior ma refer.

 

5.La diesel am citit ca apar probleme cu Turbina,o groaza de bani si aia. Adevarat/fals? Tine de noroc?

 

6.Sa aleg un motor mai mare?Nu vreau sa cheltui 3-4mii/an numai pe casco/rca si impozit. LA 2000cmc nu sunt chiar asa ridicate preturile pt asigurare/impozit.

 

Multumesc frumos.

Link to comment
Share on other sites

la km aia benzina s-ar merita cred ,consumul la automata cred ca ala va fi in Bucuresti (13-14%) motor mai mare nu stiu daca se merita in conditiile actuale,poate un 2,5 sa iei(consumul ar fi acelasi)

Asta ma doboara psihic,cand stiu ca "mananca" 13-14%, sa nu vb aglomeratie sau un stil mai sportiv sa vad cum urca la 15-16%!

Link to comment
Share on other sites

la km aia benzina s-ar merita cred ,consumul la automata cred ca ala va fi in Bucuresti (13-14%) motor mai mare nu stiu daca se merita in conditiile actuale,poate un 2,5 sa iei(consumul ar fi acelasi)

 

325i-ul de la sfarsitul lui 2007 are motor de 3L 2996cmc deci automat asigurari,intretinere mai scumpe iar impozitul vreo 2200ron/an.

Link to comment
Share on other sites

corsa 1.3 cdti automat daca te intereseaza consumul. In oras, si mai ales in Bucuresti. orice motor cu cilindree de 2000 cm sau mai mare sare de 10%, indiferent ca diesel sau benzina.

Daca scoti 14% cu 320i, cu 320d scoti ceva mai putin, nu cu mult.

320d ai ce ceva mai multi cai si cuplu, mai costisitor de intretinut, mai pretentios.

Link to comment
Share on other sites

Mergi dizel all the way.

 

Avantaje: -mult mai putin pretentioasa la combustibil in comparatie cu benzinara.( adica la benzina ai sa simti imediat daca e proasta benzina sau nu)

 

- cuplu de jos , deci putere pe depasiri fara stres

 

- consum mixt 8% daca mergi preponderent exatraurban.

 

- autonomie cu pana la 30% extra-urban/urban mai mare decat benzinara.

 

Dezavantaje:-vibratii mai mari la relanti si cam atat.

 

Recomandarea mea este 325d ori 330d, motorul de 2.0 nu prea are nimic spectaculos in el si cel de 3.0 va consuma la fel dar cu 50% mai multa putere.

 

Taxele in plus se justifica in conditiile in care ai acelasi consum ca la 2.0 dar mult mai multa putere la piciorul drept.

E alegerea ta , eu le-am avut pe amandoua si pot sa-ti spun eu ca nu as mai lua bmw decat 3.0d.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Un consum de 10-11% ,sa zic 12% este ok. Golf V benzina in Bucuresti imi consuma 9%,deci un motor mai mare+auto sa creasca e normal dar 14-15% parca te macina pe creier nu la buzunar. 2-3L in plus la 100km,este vorba de 10-15ron in plus, nu cred sa fie o tragedie.

 

La diesel intervine si cuplu ala nesimtit,in sensul bun :twoup:

 

Daca are 150CP este suficient pt mine.La 320i merge pana la 170,cel de 125kW sau ma insel?

Link to comment
Share on other sites

Un consum de 10-11% ,sa zic 12% este ok. Golf V benzina in Bucuresti imi consuma 9%,deci un motor mai mare+auto sa creasca e normal dar 14-15% parca te macina pe creier nu la buzunar. 2-3L in plus la 100km,este vorba de 10-15ron in plus, nu cred sa fie o tragedie.

 

La diesel intervine si cuplu ala nesimtit,in sensul bun :twoup:

 

Daca are 150CP este suficient pt mine.La 320i merge pana la 170,cel de 125kW sau ma insel?

 

Da,are 170cp si are injectie directa fata de modelul de 150cp,deci este si mai economic.Iar daca l-ai lua cu cutie manuala ar fi si mai sprinten si mai economic. :)

Link to comment
Share on other sites

Iar daca l-ai lua cu cutie manuala ar fi si mai sprinten si mai economic. :twoup:

Vreau auto, vreau sa fiu mai "lejer", m-am saturat sa tot schimb vitezele prin Bucuresti. Acum sunt la Londra, aceeasi poveste,am manuala si m-am saturat!!!

 

Daca in privinta benzinei vs Diesel inca ma gandesc, la cutie sunt decis, automata.

 

La celelalte pcte nu ma ajuta nimeni?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

normal e sa verifici masina la un service/reprezentanta. Cere istoric de service neaparat, trebuie sa il aibe obligatoriu daca vrei model 2007. Daca te tin curelele o poti cumpara de BMW premium selection ai si garantie.

Poti lua motor mai mare, dar nu se merita sa o tii inmatriculata in ROmania.

Masina mea e in service si merg momentan cu o manula.. te inteleg perfect. In oras e aproape de nesuportat, m-am invatat prea mult cu automata.

Daca consumul nu te sperie fa un drive test oricum inainte sa te decizi.

Eu am mers destul de mult cu 320D e90 si mi se pare ca nu are nici un dumnezeu, nu cred ca exista vreun bmw cu comportament mai de ne-bmw mai mare decat 320d. Pe hartie suna bine, are cai, cuplu etc. .. 0-100 x secunde bla bla...

Cand o conduci in schimb.. e jale. Am crezut ca e stricata si l-am pus pe ala sa o duca la service degeaba.. :twoup: .. am mai mers cu una apoi si mi-am dat seama ca asa e ea..

 

Nu imi place diesel in general, dar nu ii neg calitatile si iti spun ca e ceva in neregula cu modelul asta.. o fi cutia etajata prost nu stiu ce boala are, mie mi-a dispalcut.

 

E o masina care mi-a last un gust profund amar. E o parere personala. Fa neaparat drive-test cu amandua si te decizi. Care iti place aia e..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Daca te tin curelele o poti cumpara de BMW premium selection ai si garantie.

Poti lua motor mai mare, dar nu se merita sa o tii inmatriculata in ROmania.

 

Daca consumul nu te sperie fa un drive test oricum inainte sa te decizi.

 

Asta incerc, nu vreau sa risipesc multi bani pt. masina. In Aprilie/Mai maxim 17-18mii.

 

Nu ma poti ajuta cu ceva site-uri de dealeri care au used vehicle si pe site?

Daca ma duc la AB imi pun si oferte la care masian se afla la un alt dealer in Germania si o poate aduce? Sau doar masinile care se afla in acel moment pe stoc?

 

Nu imi place tiganeala asta cu masina inmatriculata prin Bulgaria sau mai stiu eu pe unde. Eu ma intind cat ma tine buzunarul, nu iau 535 si merg numai in wkend + inmatriculare in Bulgaria.

 

Vreau sa iau o masina relativ buna, sa ii pot oferii revizile la zi, sa aibe casco,etc.

Cand am vandut masina, Golf V, cumparatorul la plecare inca era nedumerit, l-am intepat sau nu.Masina cu 51000km,mergea si arata ca noua+casco free pana la sf anului,etc.

 

 

Depaseste bugetul /e coupe,iar acum sunt in UK. In Aprilie/Mai ma intorc in Bucuresti.

Edited by ferrellroo
Link to comment
Share on other sites

http://ecom.bmw.de/ecom32gahp/DE-GAHP/UVMB...sp?process=uvse

 

pe site la BMW de vezi ca au Gebrauchte Automobile..

Cele care sunt marcate LS (lieferung Service inseamna ca o pot livra si catre alte reprezentante BMW)..

cam ce vrei tu pleaca de la 16-17k(320D), 320i de la 18.000 in sus dar ce e drept am vazut una care avea doar 17.000 de km..

Dieselurile sunt mai ieftine la achizitie pentru ca sunt puzderie, au km mai multi si intretinerea e mai scumpa..

 

Sa stii ca preturile de acolo se negociaza si ele binisor, sau poti negocia alte chestii.. gen prelungirea garantiei sau mai stiu eu ce..

Link to comment
Share on other sites

ia-ti 320d, oricum din ce citesc tie nu-ti place sa sofezi,e necesitate pt tine..macar asa o sa ai satisfactia de la pompa,direct din Germania, n-au probleme cu turbinele cateva sute de mii de km daca stii sa mergi cu un diesel..adica sa-l lasi sa se incalzeasca pana s-o frigi, s-o frigi cu simt de raspundere pe afara si s-o lasi sa se raceasca 2 minute dupa un drum lung, nu alege motor mare, pari chitros daca te uiti la consum dupa ce dai 18k pe o masina, d-apai sa mai dai 900 ron pe impozite si rca..suficient de punctual?
Link to comment
Share on other sites

ia-ti 320d, oricum din ce citesc tie nu-ti place sa sofezi,e necesitate pt tine..macar asa o sa ai satisfactia de la pompa,direct din Germania, n-au probleme cu turbinele cateva sute de mii de km daca stii sa mergi cu un diesel..adica sa-l lasi sa se incalzeasca pana s-o frigi, s-o frigi cu simt de raspundere pe afara si s-o lasi sa se raceasca 2 minute dupa un drum lung, nu alege motor mare, pari chitros daca te uiti la consum dupa ce dai 18k pe o masina, d-apai sa mai dai 900 ron pe impozite si rca..suficient de punctual?

 

Deloc.Unde Dzeu ai citit? Nu este o necesitate,nu muncesc , nu am activitate zilnica si sunt teleleu prin Bucuresti, atat noaptea cat si ziua.

Am zis ca ma macina psihic consumul ala la benzina ( 14-15%).

Oricum multumesc pt. reply.

Edited by ferrellroo
Link to comment
Share on other sites

daca vb deja de un model din 2009,deja vb de motorul de 177cp,pur si simplu nu ai ce compara cu 320i 150cp,motorul trage bine

 

nu are rost sa te gandesti la turbo,injecvtoare cand vb de o masina asa nou,eventual garantie

 

@domi,daca tie 320d e90 ti s-a parut slab,inseamna ca tu conduci numai masini de la 400cp in sus

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.