Jump to content

E46 - probleme cu uleiul


Recommended Posts

Salutare

 

Acum vreo 4000 de km am facut schimbul de ulei insa de curand am observat ca imi consuma ulei. Prima data am vazut ca nivelul este scazut, iar a doar oara mi s-a aprins pentru cateva secunde martorul la bord care avertizeaza nivelul uleiului (martorul era galben nu rosu). Am urcat-o pe rampa sa ma uit sub masina, am scos scutul de plastic si am observat ca era ulei cam peste tot... :twoup: ceea ce nu m-a mirat foarte tare pentru ca de atatia mii de km s-a tot extins peste tot.

Am spalat motorul ca sa pot sa vad pe unde curge. Ieri cand am deschis capota am observat o pata noua de ulei in stanga filtrului de ulei. Am facut doua poze...poate puteti sa-mi dati o idee de la ce poate fi...

 

Multumesc anticipat!

 

post-9995-1286957069_thumb.jpg

post-9995-1286957057_thumb.jpg

post-9995-1286957570_thumb.jpg

Edited by Tato
Link to comment
Share on other sites

garnitura/oring carcasa/suport filtru ulei

 

Ce ar trebui sa-mi doresc sa fie...in sensul bun normal :twoup:

Si cum afla exact ce este?

 

Un pret estimativ pentru fiecare dintre cele 3 mentionate?

Edited by Tato
Link to comment
Share on other sites

sunt 2 oringuri identice inauntru acolo!! Ele nu sunt cauza scurgerii exterioare.

 

Cauza scurgerii e garnitura aia patratoasa, oringurile se pun inauntru la o supapa.

 

Piesa 6(garnitura) Piesa 5 (x2 oringurile)

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/d/m/7.png

 

 

...comanda-ti 2 garnituri d-alea, ca nu tin foarte mult. Desigur, daca tot desfaci, schimba si oringurile.

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

salut sa fie aceeasi problema si la mine?

 

am mai pus o poza care este incercuit cu rosu...sa fie dusa garnitura de la _chiulasa_ ?

la tine pot fi garniturile de la capac distributie,daca imi aduc bine aminte sunt 2; la fosta masina le-am schimbat si eu,cat despre garnitura de la _chiulasa_ ar trebui sa ai niste simptome (pierzi apa?)

Link to comment
Share on other sites

salut sa fie aceeasi problema si la mine?

 

am mai pus o poza care este incercuit cu rosu...sa fie dusa garnitura de la _chiulasa_ ?

la tine pot fi garniturile de la capac distributie,daca imi aduc bine aminte sunt 2; la fosta masina le-am schimbat si eu,cat despre garnitura de la _chiulasa_ ar trebui sa ai niste simptome (pierzi apa?)

 

acum nu mai pierd de cand mi-am schibat un cot in spate la motor... dar pierd ulei...

Link to comment
Share on other sites

salut sa fie aceeasi problema si la mine?

 

am mai pus o poza care este incercuit cu rosu...sa fie dusa garnitura de la _chiulasa_ ?

 

la tine sunt mai multe garnituri care scapa.... cea de la corpul filtrului de ulei(ca la colegul de mai sus), cea de la capacul culbutorilor si garnitura(transversala, deasupra pompei de apa) dintre cele 2 capace de la lantul distributiei, la cea din urma, daca tot o desfaci, musai schimbate si garniturile capacelor.

 

deci pe langa ce are nevoie colegul de mai sus, mai ai nevoie si de pozitiile 12 si 13(care include si 14), recomandat si piesa 3 de aici:

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/r/q/240.png

 

 

 

si de piesa 2 de aici:

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/c/w/3.png

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

salut sa fie aceeasi problema si la mine?

 

am mai pus o poza care este incercuit cu rosu...sa fie dusa garnitura de la _chiulasa_ ?

la tine pot fi garniturile de la capac distributie,daca imi aduc bine aminte sunt 2; la fosta masina le-am schimbat si eu,cat despre garnitura de la _chiulasa_ ar trebui sa ai niste simptome (pierzi apa?)

 

din poze pare dusa garnitura de la capac supape.

garnitura de chiulasa e mai jos.

Link to comment
Share on other sites

salut sa fie aceeasi problema si la mine?

 

am mai pus o poza care este incercuit cu rosu...sa fie dusa garnitura de la _chiulasa_ ?

 

la tine sunt mai multe garnituri care scapa.... cea de la corpul filtrului de ulei(ca la colegul de mai sus), cea de la capacul culbutorilor si garnitura(transversala, deasupra pompei de apa) dintre cele 2 capace de la lantul distributiei, la cea din urma, daca tot o desfaci, musai schimbate si garniturile capacelor.

 

deci pe langa ce are nevoie colegul de mai sus, mai ai nevoie si de pozitiile 12 si 13(care include si 14), recomandat si piesa 3 de aici:

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/r/q/240.png

 

 

 

si de piesa 2 de aici:

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/c/w/3.png

 

sper sa fie numai de la garniturile astea, sa nu fie si altceva! Multumesc pentru ajutor

Edited by fitco
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
sunt 2 oringuri identice inauntru acolo!! Ele nu sunt cauza scurgerii exterioare.

 

Cauza scurgerii e garnitura aia patratoasa, oringurile se pun inauntru la o supapa.

 

Piesa 6(garnitura) Piesa 5 (x2 oringurile)

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/d/m/7.png

 

 

...comanda-ti 2 garnituri d-alea, ca nu tin foarte mult. Desigur, daca tot desfaci, schimba si oringurile.

 

Trebuie sa scot si alternatorul pentru a putea scoate suportul de filtru de ulei?

Inca ceva, am loc de curea?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.