Jump to content

Achizitie M3 E36


r0n1n

Recommended Posts

Parerea mea e ca te complici aiurea,prea multa bataie de cap.Nu mai bine vinzi E46-le tau + banii pe care vrei sa-i dai pe E36 M si-ti cumperi un 330i E46 bun,ai performante apropiate de M3 E36 si ai si o masina generatie mai noua,mai sigura si mai fiabila. :twoup: Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

Ca sa dai jos torpedoul la un e36 e treaba de 2h.

Exagerezi :twoup:

 

 

r0n1n: Inainte sa iti faci planuri cu masina mai vorbeste odata cu propietarul. Pe alt forum deja zicea ca a inceput sa o dezmembreze.

 

P.S: Ca o parere personala, eu as zice sa iti cauti alta. Daca chiar vrei un M sfatul meu este sa il cumperi personal din afara.

Link to comment
Share on other sites

@thx1:E diferenta de aproape 100cp si cred ca am spus totul.

 

M3 E36 321cp Cabrio 0-100 in 5,6s

330i E46 231cp Coupe 0-100 in 6,5s

Diferenta 0,9s

 

Acum sincer aia 90 de cp in plus pe hartie...,daca masina aia e vreo troaca s-ar putea sa nu traga nici macar ca un 330i.In fine,era doar o parere,e alegerea ta. :twoup:

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare putin 1000 euro cu piesele lui, sa nu faca improvizatii gen ajustari,taieturi,lipituri,nebunii.Masina nu se prezinta rau,se vede ca nu a fost foarte ingrijita dar se rezolva,discuta cu el sa iti faca un pret pentru toate cele adica sa zicem ii dai 6000 cu tot cu schimbul volanului,sau 5500,daca nu te pricepi bine la acte sa iei pe cineva care se pricepe,sa nu ai alte surprize.

 

Oricum 6000 nu face,cu 6000 iti iei cu volan pe stanga,probabil negocieaza mult la pret.

 

...si mie mi se pare putin, poate doar manopera 1000...mecanicul meu se ocupa si cu asa ceva si ultima data avea un Frelander pe care l-a facut cu 1000 de E, dar la asta se schimba doar casta de directie, se completeaza cateva fire si se dau cateva gauri...in rest nimic, doar munca si pricepere :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Bine, oricum frecventa cu care cadeau anumite piese si pretul lor....sper sa nu fie cazul si la M3 e36.

ba da, nu e nici o diferenta.

daca tu crezi ca un M se intretine cu speranta ca poate am noroc te inseli, mai ales la pretul cu care il iei. NU am vazut nimic de un isotric la BMw, nici nu m-as apropia de ea...

Motorul e o idee mai ieftin de intretinut ca nu e v8 si slava domnului ai un singur set de axe cu came si 2x Vanos si mai putine supape.. altfel...sa fii tu sanatos..

LA pariu ca in primul an mai bagi 4000 minim. euro sa o pui pe picioare. un 2000 mai inghite anual doar intretinerea normala fara probleme.. maruntisuri.

Gasesti date de la posesori de M3 garla, cu grafice si tabele in excel cu costuri dealungul anilor daca petreci 5 min. pe google.

 

Eu am gasit unul si de exemplu un M3 e36 atat a inghiti in 2 ani (4000 de euro doar cu intretinerea si reparatii minore, nu vorbim aici de aisgurari benzina etc.)

Faptul ca tu te duci tinta l cel mai iedftin M3 gasit pe piata mie imi spune ca intretinerea va fi o problema . O maisna dinasta o platesti de 3 ori in 3-4 ani de exploatare usor. Ai banii astia?

Ai idee cam costa un set de cauciucuri de M3 ?

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

NU am vazut nimic de un isotric la BMw, nici nu m-as apropia de ea...

 

LA pariu ca in primul an mai bagi 4000 minim. euro sa o pui pe picioare.

 

DOMI banuiesc ca iti dai seama,omul daca vruia M3 E36 absolut impecabil isi cauta unul in Germania la vreo 15 mii luat de la vre-un mosulet cu 80 mii km reali.Problema e ca nici nu se pune problema din moment ce omul se uita la un M3 de anglia intr-o stare nu foarte buna.Daca n-ai ce face cu banii in orice masina poti sa bagi miare peste miare,devine o obsesie etc

 

N-are cum sa bage 4000 in el asta daca gandeste rational,daca vruia M3 impecabil am zis mai sus ce facea,masina aia niciodata nu o sa fie impecabila si daca omul se impaca cu ideea nu vad unde e problema.

Link to comment
Share on other sites

lasam interiorul si bordul. Zi tu cat bagi in Romania in trenul de rulare si motor in 3-4 ani intr-un M. Cauciucuri, mentenanta normala, consumabile tot. Fara CASCO ..

 

Sa zicem schimbat ulei in cutie, diferential, un set de cauciucuri de vara, ca iarna nu il scoti din garaj, toate discurile si placute. niste bujii pe acolo, o sonda lambda un debitmetru .. ce mai pica la o masina SH in 3-4 ani cand are deja niste ani, maruntica. Deci doar consumabile, nu perfectionism. Nu intru la vreu-un brat sau bucsaraie, vreun amortizor... desi as pune, am vazut ca are Monroe pe el.. amortizoare mai ieftine si mai proaste care sa pice imediat nu exista cred.

 

Te rog sa le pui pe hartie, merg si piese aftermarket fa un calcul sumativo conjuctiv si posteaza aici te rog. Fara manopera, facut tot in garajul unchiului de la tara.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

@domi: Intradevar nu mi-as permite sa bag 2000E pe an doar intretinerea.

Exagerezi, nu cred ca un M3 OK, nu IMPECABIL(care este doar masina noua in primul an), tre sa coste mai mult de 10000E inscris pe Romania si cu volan pe stanga.

Dupa cum zicea cineva sunt masini depasite, de mult.

Cum dreaq ca bagi intr-o masina de 6000E, 2000E pe an?

Cred ca tre sa fii prea pasionat, pt ca evident nu merita.

Ma gadeam sa iau un M3, sa-l tin 6luni-1an, ca sa imi fac damblaua, si apoi sa-l vand.

In nici un caz nu ma gandeam sa o tin pe termen lung.

Link to comment
Share on other sites

nu exagerez de loc ronin. Stii cat costa un set de cauciucuri pune 235/35/18 inch ? iti spun eu, unele mid range sunt 250 de euro bucata. Si daca ai impresia ca o sa tina vreo 40k km te inseli amarnic. Iar daca mergi cu niste gume mai proaste cu un M pur si simplu cauti moartea in cel mai bun caz, in cel mai rau caz omori pe altii. Asta inseamna 1000 de euro. Scurt. Un set de discuri de frana costa cam 600 de euro. Sunt consumabile care le poti schimba usor in 3 ani ? LA astea se mai adauga n-spe chestii si chestiute.

Daca vrei sa iti faci damblaua cu 1000 de euro vii la nurburing si te dai pe pista 4 h cu ce masina vrei tu cu instructor. . de la m3 e36 pana la porsche 911 turbo RS si o sa ai o experienta care nu o vei uita toata viata

Edited by DOMI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

DOMI: Nu stiu de unde scoti preturile alea, dar esti inca setat pe traiul din germania probabil.

 

1. M3 e36 are jante pe 17" nu 18".

2. Gume noi gasesti la preturi foarte decente si calitative.

3. Discurile te duc in jur de 500 euro, dar nu le schimbi anual, deci mai fa un calcul.

4. De ce ar plati 1000e degeaba doar sa zica ca s-a dat cu Porsche?

 

Sincer nu inteleg unele comparatii facute de tine.

 

 

Ok, este adevarat ca un M inghite anumite sume, dar ce ai insirat tu acolo investesti intr-o masina pe care o poti numi cazan, sau un M de generatie mai noua, la care sunt scumpe piesele.

Link to comment
Share on other sites

nu exagerez de loc ronin. Stii cat costa un set de cauciucuri pune 235/35/18 inch ? iti spun eu, unele mid range sunt 250 de euro bucata. Si daca ai impresia ca o sa tina vreo 40k km te inseli amarnic. Iar daca mergi cu niste gume mai proaste cu un M pur si simplu cauti moartea in cel mai bun caz, in cel mai rau caz omori pe altii. Asta inseamna 1000 de euro. Scurt. Un set de discuri de frana costa cam 600 de euro. Sunt consumabile care le poti schimba usor in 3 ani ? LA astea se mai adauga n-spe chestii si chestiute.

Daca vrei sa iti faci damblaua cu 1000 de euro vii la nurburing si te dai pe pista 4 h cu ce masina vrei tu cu instructor. . de la m3 e36 pana la porsche 911 turbo RS si o sa ai o experienta care nu o vei uita toata viata

 

Domi,tu crezi ca cineva care-si cumpara un M3 de la dezmembrari isi va cumpara vreodata anvelope de 1000 de E sau piese noi??? "Din dezmembrari se naste,in dezmembrari sfarseste!" :twoup:

Link to comment
Share on other sites

@Domi Da-mi ceva siteuri de piese ca eu gasesc numai aici si mi se par ok

 

Placute ==> http://www.autokarma.ro/Produse.aspx

 

Discuri ===> http://www.autokarma.ro/Produse.aspx

 

Ambreiaj === > http://www.autokarma.ro/Produse.aspx

 

Brat ==== > http://www.autokarma.ro/Produse.aspx

 

 

 

Bun,ulei banuiesc ca difera insa nu e mare lucru,pneuri ce sunt alea pneuri speciale de M ca n-am mai auzit,poate la astia noi,sau e vreo fitza,pneuri SH ca noi la 70% din pret,aia poate sa cumpere sau chiar si noi.Filtre nebunii vad ca nu e diferenta.

 

Daca e sa pui calitate si chestii normal ca o sa coste enorm,insa fa-mi tu o lista cu 4000 euro piese unde 70% sunt consumabile,sunt tare curios.

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

zau alex, pune un link cu preturi decente. Te rog. Eu m-am uitat pe reifendirekt.de care are exact aceleasi preturi in ROn cu cauciucuridirect.ro, sunt aceasi firma, diferenta e ca pe cacuciucuridirect.ro sunt in RON. Din cate stiu cei de acolo au preturi decente. In anunt masina are jante AC Schniter de 18 inch. Altceva ?

L.E. Nu sunt pneuri speicale iti trebuie pneuri cu indice de viteza mare care adauga o groaza la pret. Poti pune unele mai ieftine cu indice de viteza sub V si nu sari de 190 de km/h si gata, ai rezolvat problema. doar cand faci o linie e pana la 100 km/h .. :twoup: In plus viteza maxima in Ro e de 130 km/h asa ca ai dreptate, poti lua si la 77 de euro cauciucuri Sunny

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Man astia le-am gasit,acuma ca sunt mai ieftine eu ce sa fac,daca ma chinui gasesc si eu firme cu adaosuri de 400% si-ti gasesc si placute de frana cu 500 euro trase prin kkt,prin aur,sau carbon sau mai stiu eu ce.

 

Sunt foarte multi care au jante pe 17 incepand de la opel/ford/vw si terminand cu bmw sau mercedes,nu cred ca dau 1000 euro pe pneuri aia,bine zici ca e M insa cum am zis daca e sa te rupi in figuri imediat bagi cateva mii de euro in ea,atata timp cat nu vrea sa faca vreo performanta nu-i trebuie lui sa cumpere marketing.

Link to comment
Share on other sites

zau alex, pune un link cu preturi decente. Te rog. Eu m-am uitat pe reifendirekt.de care are exact aceleasi preturi in ROn cu cauciucuridirect.ro, sunt aceasi firma, diferenta e ca pe cacuciucuridirect.ro sunt in RON. Din cate stiu cei de acolo au preturi decente. In anunt masina are jante AC Schniter de 18 inch. Altceva ?

150e buc cauciuc nou Bridgestone, de pe site-ul pe care l-ai precizat.

 

Iar jantele alea pe 18" sunt replici. Oricum niste jante originale pe 17" sunt ~500e cu gume bune, deci oricum ar fi tot iesi sub sumele specificate de tine :)

 

Asta daca eram eu Alex-ul la care te refereai :twoup:

Link to comment
Share on other sites

ok.... :) stau si ma gandesc in capul meu prost de ce nu am M. Cred ca maine pun anunt sa vand masina intre timp imi iau un M5 ca se pare ca se intretine f usor. imi era frica de pomana de asa masina. Stau ca un fraier cu un 2.5i cand as putea sa stau cu un M in aceasi bani.. :twoup: ce tampit sunt, noroc ca sunt activ pe forum si invat lucruri noi in fiecare zi. De exemplu ca in Germania preturile sunt mai mari la piese, de aia cumpara toti cu disperare din Germania piese cand au ocazia, pur si simplu nu au ce face cu banii ..
Link to comment
Share on other sites

Pai nu ai M pentru ca ai standarde prea ridicate :twoup: Atata timp cat asociezi M3 E36 cu piese foarte scumpe si de calitate,cum pana la urma poate e normal,e clar ca ai alt standard si nu vezi un M3 cu placute de 250 lei pe el.O masina indiferent de marca sau model daca vrei sa o ai absolut impecabila costa enorm. Cum facea @drunkmonkey schimbi piese intr-o veselie gen primavara ies la joaca cu ea schimb discuri\placute,cea mai buna calitate,apoi iarna in garaj,primavara urmatoare la fel,consumabile uleiuri schimbate placute\discuri tot,asta din dorinta de a o avea cat mai impecabila.

 

Pana la urma tine de mentalitate intretinerea unei masini, poti baga intr-un 325 mai multi bani decat baga altul intr-un m3.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.