Jump to content

Achizitie M3 E36


r0n1n

Recommended Posts

sincer nu va inteleg ,personal am bagat cam 2000-2500 eur intr-un E46 in 2 ani si intretinere si mici prostii care mi-au trecut prin cap,pana la urma depinde si de ce intelege fiecare prin masina ok

later edit:cu alte cuvinte masina aia nu se merita,desi cum a zis si initiatorul topicului el o ia sa o rupa si apoi sa o dea,de altfel inmatricularea pe BG si ce mai zice pe acolo arata clar ca nu va lua masina sa o tina prea mult

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

eu am bagat in 525i e34 in 2 ani mai mult decat costa janghina aia si e departe de a fi impecabila. Nu era o troaca, daor avea prbleme clasice la motorizarea si anii aia. Partea mecanica si consumabile, gen ulei si cauciucuri, si mie se pare normal. Nu am schimbat nimic de fite, decat poate ca am pus o suspensie sport in loc de standard, care a costat cu vreo 100 de euro mai mult decat una standard buna. Doar ca sa functioneze cum trebuie si sa pot merge cu CU VITEZA SI IN SIGURANTA ..altfel bagam doar jumate poate. Dar atunci de ce sa am motor de 200 de cai daca imi e frica sa sar de 160 km/h si am catamai autobahn-ul la 4 km de casa ?

eu nu am cauciucuri anormale pe masina ci doar unele decente. Ambele seturi au fost 8x120 de euro bucata... fa un calcul. schimbat pe ici pe colo piese luate de pe e-bay majoritatea la preturi mai mici ca in RO..

Se pare ca sunt eu anormal, dar sa umblii cu un M care nu e in stare tehinica buna si cu cauciucuri Sh pe el si discuri de frana la 250 de RON pur si simplu cauti moartea cu ochii. E nebunie. Si nici nu ai nici o satisfactie.

Sa o luam altfel. De ce as dori un M care nici macar nu se apropie de cum trebuie sa mearga un M. Cine a mai condus masini performante stie foarte bine ca sesisezi instant ceva in neregula. Si este absolut enervant si frustrant. Nu mai ai nici un fel de placere.

L.E. preturile la vopsitorie in Germania si in vest in general sunt enorme. Pur si simplu daca nu ai Casco te seaca la inimia, oricat ai castiga. Daca am avut ocazia sa vopsesc toata masina la un pret care incare in DE vopseam doar un element am profitat de ocazie.

manopera in reprezentante in general nu e mai mica ca in Ro, cam la fel, pur si simplu sunt mai corecti si nu platesti de 5 ori aceleasi operatii unde tot ei o dau in bara

Intr-un service normal de exemplu numai ce am dat 75 de euro pe o geometrie si i-am rugat sa straga toate suruburile la toate bratele ca eu nu am putut ca nu aveam rampa. decent zic eu . Am vazut ca o geometrie in Ro intr-un service bun sare de 2 mil.. asa ca tot pe acolo..

Oricat ai castiga ceva de vopsit daca nu o faci pe asigurare te seaca la inima

Exemplu.. la un megane a cazut o litera din " megane" de pe spatele masinii si o zgarietura mica pe unde a fost litera.. pret 400 de euro.. e o nebunie.. Aia i-a injurat bine la telefon , a luat frumos litera si a lipit-o cu superglue si sanatate..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Eu il inteleg pe Domi are ideea lui despre cum trebuie intretinuta o masina.

 

Personal in aprox 1 an jumatate de cand am masina am bagat in ea peste 1000E.

 

Dupa cum spunea un coleg masina SH e un sac fara fund.

Link to comment
Share on other sites

Fac putin offtopic si imi cer si iertare.

Dar m-ati facut curios....e asa nasoala asta cu demontatul bordului la E36?

Intreb pt ca eu vreau sa imi pun clima si cred ca trebuie dat jos pe acolo una alta din bord.

E mare deranjul, e mult de demontat in cazul in care vreau sa pun clim????

 

Ca sa dai jos torpedoul la un e36 e treaba de 2h. Nici nu vreau sa ma gandesc la bord schimbat si schimbat partea electrica de pe stanga pe dreapta...

 

Daca ti-l dau jos in 1-2min ce-mi dai? :twoup:

 

Link to comment
Share on other sites

uite un link cu un DIY la torpedou.

http://www.bmwe36blog.com/2007/05/02/remov...-glove-box-diy/

citeste sfaturile de la e36, luat de pe e36blog.

Indiferent de masina, mai ales la drumurile din Ro, daca ai dat jos bordul si il pui la loc in maxim 2 luni iti garantez ca o sa fie plin de greieri.

citeste aici.. mai afli una alta .. de exemplu tot legat de usita aia la torpedou .. :twoup:

http://www.bmwe36blog.com/2008/03/24/tips-...bmw-e36-owners/

am inceput si eu sa ma documentez despre e36 de cand am mers cu o pisica o saptamana, am facut vreo 500+ km cu ea. . o experienta interesanta.. :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Eu zic asa..In momentul in care vrei sa-ti cumperi un M3 e36 trebuie sa te incadrezi in una din cele trei categori.Dupa cum urmeaza.

 

 

Categoria 1.Baiat de baiat.

Ai facut cativa ani economi si pana la urma te-ai gandit sa cumperi un cazan cu volan pe dreapta la cel mai mic pret de pe piata .Nu ai bani de inmatriculare si il bagi rapid pe Bulgari.Bineinteles masina nu a mai vazut un service serios de ceva ani buni,tu avand in continuare impresia ca esti regele soselelor .

Dar in momentul in care iti pica o piesa importanta de la motor ,te imprumuti prin banci sa repari masina .Sau o ti in garaj pana mai strangi vreo 5 luni de zile salariul la un loc si iti repari masina.Dar dupa acea nu iti mai raman bani de benzina pt plimbari.

Si o mai pornesti din cand in cand in curte (sau in fata blocului) ca sa iti impresionezi prieteni .Buuun.

 

Categoria 2.

 

Esti intradevar pasionat de acest model (il iubesti efectiv).Ai puterea sa faci foarte multe sacrifici pt aceasta masina (doar este visul tau implinit).

Si dupa familie(care este pe locul intai,dar nu in toate cazurile ),acesta masina este prima pe lista prioritatilor.

Nu iti cumperi tie medicamente cand esti racit ,si de banii aia bagi benzina in rezervor ca sa simti placerea de a conduce un M.

 

 

Categoria 3.

Esti colectionar (adica un om pasionat cu foarte multi bani).Cel mai fericit caz.

 

Cam asa vad eu cum sta treaba ..Acuma fiecare cu pitici lui .. :)

 

Sper ca nu am suparat pe nimeni cu postul meu.. :twoup:

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

eu in mare parte subscriu cele spuse de domi si mie mi se pare penibil sa umbli cu un M care pur si simplu cade,un M reparat numai din dezmembrari,e pacat

 

un M este bun doar daca ai portofelul gros,altfel nu

 

daca tot vrei sa cheltui niste bani ,vinde 325-ul si ia-ti un 330i,tot e46,ii faci cip si cam atat,nu o sa fie M dar macar ai o masina cu care poti sa mergi zilnic fara frica,o masina in care vei baga mai putini bani decat intr-un M,o masina mai rapida decat 99% din ce circula pe strazi,o masina mai moderna,mai sigura,mai dotata,inmatrivculata RO,nu BG

Link to comment
Share on other sites

eu in mare parte subscriu cele spuse de domi si mie mi se pare penibil sa umbli cu un M care pur si simplu cade,un M reparat numai din dezmembrari,e pacat

 

un M este bun doar daca ai portofelul gros,altfel nu

 

daca tot vrei sa cheltui niste bani ,vinde 325-ul si ia-ti un 330i,tot e46,ii faci cip si cam atat,nu o sa fie M dar macar ai o masina cu care poti sa mergi zilnic fara frica,o masina in care vei baga mai putini bani decat intr-un M,o masina mai rapida decat 99% din ce circula pe strazi,o masina mai moderna,mai sigura,mai dotata,inmatrivculata RO,nu BG

 

Nu intelegi! Sunt aproape 100 de cp diferenta si cu asta a spus totul! :|

Link to comment
Share on other sites

Scurt, daca ai un buget de 3-4k pe langa pretul de achizitie, ia masina, nu arata rau, e doar neingrijita.

Insa nu te gandi ca nu trebuie sa schimbi din start tot pe ea daca vrei siguranta.

Oricum, un test dyno e o mare necesitate, s50b32 are pastile in loc de tacheti hidraulici, care inevitabil se duc si pierzi din compresie destul de grav in functie de uzura, asa ca nu te mira daca o sa gasesti 240-260 de cai pe dyno, in cazul asta, NU o lua, fiindca te va costa in jur de 1000+ euro reparatia.

 

Daca nu ai 3-4k rezerva, NU o lua. Arunci banii pe geam, nici nu te bucuri de ea.

Faza cu inmatriculatul RO=0 in momentul de fata. O masina inmatriculata pe Italia sau alta tara, cam are acelasi pret acum, mai ales cele cu motoare mari, nu le vrea nimeni la un pret normal.

SI asta cu schimbarea bordului, daca treaba se face calumea, vor fi 0 probleme, 0 greieri, eu am desfacut tot interiorul la mine, insa am luat toate clemele si clipsurile noi, nu am niciun greier.

Insa faza cu usa de la glove box e adevarata, greu reusesti sa o faci sa mai stea drept, insa se poate si asta. La mine e drept acum.

Si asa care e faza? oricum, oricine, orice e36 a dat jos macar o data usa aia, fiindca acolo se afla filtrul de polen, altfel nu il poti schimba, asa ca faza aia pica.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Mersi pt parere roco.

Banuiesc ca in functie de starea in care e pot sa bag 4k sau 1k, la inceput.

 

Mersi pt parere roco.

Banuiesc ca in functie de starea in care e pot sa bag 4k sau 1k, la inceput.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic asa..In momentul in care vrei sa-ti cumperi un M3 e36 trebuie sa te incadrezi in una din cele trei categori.Dupa cum urmeaza.

 

 

Categoria 1.Baiat de baiat.

Ai facut cativa ani economi si pana la urma te-ai gandit sa cumperi un cazan cu volan pe dreapta la cel mai mic pret de pe piata .Nu ai bani de inmatriculare si il bagi rapid pe Bulgari.Bineinteles masina nu a mai vazut un service serios de ceva ani buni,tu avand in continuare impresia ca esti regele soselelor .

Dar in momentul in care iti pica o piesa importanta de la motor ,te imprumuti prin banci sa repari masina .Sau o ti in garaj pana mai strangi vreo 5 luni de zile salariul la un loc si iti repari masina.Dar dupa acea nu iti mai raman bani de benzina pt plimbari.

Si o mai pornesti din cand in cand in curte (sau in fata blocului) ca sa iti impresionezi prieteni .Buuun.

 

Categoria 2.

 

Esti intradevar pasionat de acest model (il iubesti efectiv).Ai puterea sa faci foarte multe sacrifici pt aceasta masina (doar este visul tau implinit).

Si dupa familie(care este pe locul intai,dar nu in toate cazurile ),acesta masina este prima pe lista prioritatilor.

Nu iti cumperi tie medicamente cand esti racit ,si de banii aia bagi benzina in rezervor ca sa simti placerea de a conduce un M.

 

 

Categoria 3.

Esti colectionar (adica un om pasionat cu foarte multi bani).Cel mai fericit caz.

 

Cam asa vad eu cum sta treaba ..Acuma fiecare cu pitici lui .. :)

 

Sper ca nu am suparat pe nimeni cu postul meu.. :twoup:

 

 

+1

 

ar mai fi o categorie

 

Categoria 4.

 

Iti cade in brate o oferta buna, de nerefuzat, o masina super ingrijita la un pret decent si chiar daca nu esti pasionat de modelul respectiv, nu pierzi ocazia.

 

 

Ronin, dp meu de vedere, speranta ca nu va trebui sa bagi mai mult de 1000 de euro in m3-ul ala in primul an este desarta, utopica. Numai inmatricularea in Bulgaria va fi in jur de 5-600 de euro, plus gume vreo 3000-4000 lei, + revizie completa minim 2-300 de euro in functie de ce mai schimbi pe la ea creste exponential. aici nu intra verificari, dyno, benzina si alte taxe neprevazute. Eu am luat masina in stare foarte buna dpdv tehnic si tot am bagat vreo 1000 de euro in primele 6 luni, fara a lua in calcul volanta si ambreiajul, bordul etc. pe care le-am schimbat fara a fi nevoie

 

Tu ai o masina functionala, fara probleme. Ai face schimbul asta doar pt ca e M si e cabrio? Crezi ca daca parea ok schimbul nu-ti ziceam toti colegii de forum sa o iei?

Link to comment
Share on other sites

@Piratu: As face schimbul asta din 2 motive:

1. M-am plictisit de masina

2. Trecerea de la 170cp la 321cp cred ca va fi spectaculoasa, si chiar vrea sa vad si eu cum e o masina care trage....

 

Oricum, dupa ce am vazut ca proprietarul vrea sa o dezmembreza ma gandesc ca nu e intro stare f buna.

Ma duc sambata sa o vad dar nu am sperante prea mari.

Link to comment
Share on other sites

eu in mare parte subscriu cele spuse de domi si mie mi se pare penibil sa umbli cu un M care pur si simplu cade,un M reparat numai din dezmembrari,e pacat

 

un M este bun doar daca ai portofelul gros,altfel nu

 

daca tot vrei sa cheltui niste bani ,vinde 325-ul si ia-ti un 330i,tot e46,ii faci cip si cam atat,nu o sa fie M dar macar ai o masina cu care poti sa mergi zilnic fara frica,o masina in care vei baga mai putini bani decat intr-un M,o masina mai rapida decat 99% din ce circula pe strazi,o masina mai moderna,mai sigura,mai dotata,inmatrivculata RO,nu BG

 

Nu intelegi! Sunt aproape 100 de cp diferenta si cu asta a spus totul! :|

 

nu cumva e vb de 286cp ?

 

oricum ca si sfat intinde-te cat te tine plapuma

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

daca vrei o limuzina superingrijita si ieftina uita-te un min.la a mea...nu ai ce pierde. cea din imaginea de mai sus eu as lua-o numai pentru o distractie de cateva zile pe... transfagarasan...!!

 

Si cam care ar fi legatura dintre un M3 E36 cabrio din dezmembrari si 320dizalul tau(pardon,limuzina ta superintretinuta) in discutia de fata?

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.