Jump to content

bmw 750 iL


kuz_hs

Recommended Posts

Salutare tuturor.da,probabil dupa cum se observa din datele personale,nu detin aceasta marca de masina(desi admir la nebunie tehnica nemtilor ).

As dori,daca se poate, sa imi prezentati care au avut in mana o asemenea masina(detinatori),dar si nu numai(spre ex.,un sfat de la un om ca WLF,Bavaria...ar prinde bine).

deci,masina are in jur de 15-16 ani...din cate am inteles motor V12...(cai destui).

Ceea ce m-a facut sa scriu acest topic(desi urmaresc demult forumul,apropo,felicitari)a fost modul in care aceste tipuri de masini iti fura privirea.si aici nu ma refer la faptul ca ``ce bine imi va sta intr-unul``...ci la adevaratele valori.

Se pare ca ma prea lungesc cu vorba...deci,sa fiu mai concret-Doresc pareri(fiabilitate,avantaje,dezavantaje...CONSUM,si date despre ea.orice!

V amultumesc anticipat!

:blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

CONSUM....cam 5%.

Hai mai da-o dracului vrei V12 si intrebi de consum?

Vorbeam cu un dealer Lexus(Toyota) si imi spunea ca daca cineva vine si intreaba de consum la Lexus ,sansele sunt de 1% ca sa cumpere masina.daca vrei sa stii cum sta treaba cu consumul,intrebi de autonomia de conbustibil.

Link to comment
Share on other sites

750iL e o masina cu foarte multe probleme. Da un search pe google si o sa gasesti un site pe care posesorii isi exprima neplacerile care le-au avut cu modelul asta. Era cineva din State care a zis ca a dat 100 de mii pe masina si inca 100 de mii in reparatii in 10 ani. Deci cam iti dai seama ce fiabila este.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu as cumpara asa ceva,nu mi-as permite sa o intretin.

 

Motoarele M73 nu sunt chiar simbolul fiabilitatii,clapetele electronice de acceleratie au avut o gramada de probleme.Multe motoare au avut probleme mecanice(compresie scazuta),mai ales la 6 si 12,datorita sistemului de racire ,care nu a fost foarte bine proiectat.

Sunt multe probleme care pot sa apara.Daca vrei sa cumperi o masina de genul asta,ar fi bine sa o testezi foarte bine inainte de cumparare.

Link to comment
Share on other sites

Am gasit site-ul despe care ziceam:

http://my750.com/

127297[/snapback]

 

 

Mersi pentru timpul alocat.Chiar nu credeam ca este o masina cu atatea probleme.

Ma mir cum cei de la Bmw au putut sa lase un asemenea esec pe poarta fabricii(dar de fapt si modelul E34 535...a avut o asemenea iesire).in fine.

dar,cum nu exista nici padure fara uscaturi....respectele mele pentru Bmw ,atat si pentru acest forum.

 

P.S.(IulianE)-mi se pare normal daca omul vrea sa-si ia o masina(chiar si de la prietenu` tau dealer)...un factor esential ii consumul.Insa normal ca ma astept de la 750 sa consume in jur de 20-22,doar nu 5,42...ca si X cu 90 cai. :blink:

Link to comment
Share on other sites

... au putut sa lase un asemenea esec pe poarta fabricii(dar de fapt si modelul E34 535...a avut o asemenea iesire).in fine.

127373[/snapback]

 

535 de la E34 a fost cel mai apreciat motor de pe E34 d.p.d.v. fiabilitate. The real bulletproof :blink: Shi un consum decent pt. cei 211 CP.

 

Un eshec (datorita raportului consum/putere nasol) a fost M20-ul de 3 litri, cu numai 188 CP.

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

535 de la E34 a fost cel mai apreciat motor de pe E34 d.p.d.v. fiabilitate. The real bulletproof :) Shi un consum decent pt. cei 211 CP.

 

Un eshec (datorita raportului consum/putere nasol) a fost M20-ul de 3 litri, cu numai 188 CP.

127376[/snapback]

 

 

Mersi pentru observatie,nu stiu de ce credeam ca motorul de pe 535..a fost un esec.(de fapt cu intrega masina )...

Dar ,totusi,poti sa-mi explici cum de s-a renuntat in 1993 la acest model?

Daca nu o opinie documentata...macar parerea ta.

Respect :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru observatie,nu stiu de ce credeam ca motorul de pe 535..a fost un esec.(de fapt cu intrega masina )...

Dar ,totusi,poti sa-mi explici cum de s-a renuntat in 1993 la  acest model?

Daca nu o opinie documentata...macar parerea ta.

Respect :blink:

127382[/snapback]

 

:) ok

Daca la "intreaga mashina" te referi la modelul E34, asta numai eshec nu a fost :)

Renuntzarea la motorul de 3,5 a venit ca urmare a evolutziei normale a lucrurilor... A aparut V8-ul de 3 litri shi 218 CP, cu o tehnoligie mai buna shi o putere litrica mai mare. In sfarshit, mult mai multe info le gaseshti aici: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...indpost&p=18388

Link to comment
Share on other sites

Saluatere tuturor...

Revin in legatura cu pareri despre acest tip de masina.multumesc celor care s-au silit cat de cat sa dea date....

Sper sa sacai cu acest topic(oricum la seria 7 cam pustiu forumu`)...dar proprietarii acestei masini chiar nu au nici o parere despre ea???(WLF mersi pt site,dar as vrea sa stiu la noi cum sta treaba cu ele)inteleg ca is firave..dar totusi nu cred ca trebuie sa bagi zeci de mii in ea... :...in cativa ani...

Deci,proprietari,iesiti va rog la iveala...si aruncati cu ce puteti(si bune si rele) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru observatie,nu stiu de ce credeam ca motorul de pe 535..a fost un esec.(de fapt cu intrega masina )...

Dar ,totusi,poti sa-mi explici cum de s-a renuntat in 1993 la  acest model?

Daca nu o opinie documentata...macar parerea ta.

Respect :blink:

127382[/snapback]

 

Salut

Cred ca motorul M30 este de departe cel mai fiabil motor de la bmw si daca nu ma insel si printre cele mai logevive daca nu cel mai longeviv a aparut cred prin 75 modelul asta M30 . Dar sa renuntat la el pentru ca era un motor vechi cu 12 valve si culbutori mecanici deci zgomotos, si cum spunea cineva mai sus a aparut V8 ul care pina in 98 numai probleme a avut cu blocul motor din aliminiu si pe cilindri cu Nicasil, abia in 98 au schimbat motorul si au folosit o alta substanta pe cilindri care se numeste Alusil. Cit despre consumul lui 750 crezi ca mai conteaza cind ai o bestie pe mina? Sunt totusi 5000 cc si 300 caluti, eu am condus asa ceva sunt niste senzatii incredibile. Pot spune ca intr-o masina de generatie noua gen Audi A8 sau S classe nu ai senzatiile uni E32 750I. Daca e la un pret bun si merge si mai ai si bani de benzina nu sta pe ginduri. Eu deja ma gindesc la un E38 750i de prin 98 sau 99.

 

Bafta multa

Si ai grija, daca vei conduce mai mult de doua luni un BMW sar putea sa nu mai vrei alta marca de masina in viitor. Si nu te teme de intretinere nu este chiar exagerata cum tind sa creada uni, ba din conra unele piese sunt mai ieftine ca la Passat.

Edited by gabrielbecheanu
Link to comment
Share on other sites

Bafta multa

Si ai grija, daca vei conduce mai mult de doua luni un BMW s-ar putea sa nu mai vrei alta marca de masina in viitor. Si nu te teme de intretinere nu este chiar exagerata cum tind sa creada unii, ba din contra unele piese sunt mai ieftine ca la Passat.

127986[/snapback]

Eu sunt dovada vie a celor spuse de gabi...nu mai vreau alta marca in viitor....si piesele sunt relativ scumpe...dar durabile/fiabile/rezistente..eu am schimbat totul pe fata la E28-ul meu dupa cca. 75.000km si 5 ani in care nu am schimbat o piulita :blink:

Link to comment
Share on other sites

Salut, 750iL detin si sunt incintat de el, il am de mai putin de un an si am facut cu el undeva la 20 000 de km, fara probleme majore. Masina are acum 290 000km la bord. Am schimbat la ea: baterie 3 500 000,radiator(nou)16 000 000 cu manopera, filtre si uleiuri cam 4 000 000 pe schimb de ulei (castrol 10w60) freon ptr istalatia de clima 2 000 000, anvelope 225/50/16, si bucsi si elemente de directie cca 15 000 000 cu manopera cu tot, si una din pompele de benzina 9 000 000. Urmeaza 2 telescoape fata despre casre nu am idee cit ar putea sa coste (daac stie cineva plz help bmw e din 1992) si in rest benzina si drum cit mai drept ca ii place sa se intinda :) . Despre consum ... e un subiect ciudat,doar vb de un v12 aici... dar mie imi ia intre 11,5-13l % afara si 20-25% in oras, dar cred ca asta tine si de stilul de condus. Cind l-am cumparat ma asteptam la un consum mai mare, sincer.

Ce ma supara la el? Farurile, parca nu fac destula lumina,chiar si proiectoarele aprinse fiind tot mi se pare ca nu lumineaza destul,stie cineva vreo solutie? ma gindesc sa pun becuri mai puternice ,poate asa mai rezolv.

Inainte de 750 iL am mers citeva zile cu un 740d din 2000 si asa m-am hotarit ca vreau si eu un 7. Nu imi pare rau deloc ca l-am luat, imi pare rau ca nu pot sa-l fac sa fie din nou cum a fost cind a iesit pe poarta fabricii. La anu o sa-l duc pina in germania daca imi iasa bine treburile si am sa-l rasfat un pik pe-acolo cu niste "tratamente" ma gindesc cam de vreo 5ooo de euro pt o vopsea adecvata una alta pe sub capota.

Am studiat si eu site-ul in care toti se pling de 750, dar eu nu ma pling, nu am de ce,la virsta ei si la km pe care ii are tot ce am avut de facut tine de intretinere si nu de probleme care tot apar si nu mai contenesc.

Sfatul meu ptr oricine vrea un 750 e sa se gindeasca inainte de a achizitiona daca poate sa il intretina corespunzator (piesele vitale noi, uleiuri si filtre de calitate, un mecanic - nu carpaci si pe stilu romanesc las' ca merge si cu sirma,si in nici un caz GPL pe un 750 :) nu vi se pare ca suna rau? "750 pe gaz?' :blink: )

Link to comment
Share on other sites

Salut

Pentru faruri cred ca cea mai buna solutie este sa schimbi oglinda pe faza scurta si sa pui niste becuri cu Xenon 4300k temperatura de culoare, in nici un caz sa pui becuri mai mari ca putere o sa arzi instalatia electrica.

 

Sa o stapinesti sanatos. Eu am de 3 ani un 735IA din 90 si sunt super multumit de el. Motorul merge perfect suspensia este beton si in vara am si vopsit-o.

Sunt niste masini exraordinare.

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Salut din nou,

mersi de sfat am gasit kit xenon H1 (4300K)  11.424.000 la o scurta cautare pe net, dar nu stiu daca si oglinda e inclusa sau ar trebui sa o caut separat,ma mai documentez...

131309[/snapback]

 

ai putea incerce niste faruri cu angel eyes

 

pret : 200 euro

 

PM : daca te intereseaza

post-2190-1159097060_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 years later...
Salutare tuturor.da,probabil dupa cum se observa din datele personale,nu detin aceasta marca de masina(desi admir la nebunie tehnica nemtilor ).

As dori,daca se poate, sa imi prezentati care au avut in mana o asemenea masina(detinatori),dar si nu numai(spre ex.,un sfat de la un om ca WLF,Bavaria...ar prinde bine).

deci,masina are in jur de 15-16 ani...din cate am inteles motor V12...(cai destui).

Ceea ce m-a facut sa scriu acest topic(desi urmaresc demult forumul,apropo,felicitari)a fost modul in care aceste tipuri de masini iti fura privirea.si aici nu ma refer la faptul ca ``ce bine imi va sta intr-unul``...ci la adevaratele valori.

Se pare ca ma prea lungesc cu vorba...deci,sa fiu mai concret-Doresc pareri(fiabilitate,avantaje,dezavantaje...CONSUM,si date despre ea.orice!

V amultumesc anticipat!

:)

 

 

Salutare tuturor.da,probabil dupa cum se observa din datele personale,nu detin aceasta marca de masina(desi admir la nebunie tehnica nemtilor ).

As dori,daca se poate, sa imi prezentati care au avut in mana o asemenea masina(detinatori),dar si nu numai(spre ex.,un sfat de la un om ca WLF,Bavaria...ar prinde bine).

deci,masina are in jur de 15-16 ani...din cate am inteles motor V12...(cai destui).

Ceea ce m-a facut sa scriu acest topic(desi urmaresc demult forumul,apropo,felicitari)a fost modul in care aceste tipuri de masini iti fura privirea.si aici nu ma refer la faptul ca ``ce bine imi va sta intr-unul``...ci la adevaratele valori.

Se pare ca ma prea lungesc cu vorba...deci,sa fiu mai concret-Doresc pareri(fiabilitate,avantaje,dezavantaje...CONSUM,si date despre ea.orice!

V amultumesc anticipat!

:lol:

 

 

760Li/2003, super masina, consum oras/afara, condus sportiv, umilesti tot ce misca, 30-35% consum, dar la senzatiile traite nu mai conteaza consumul, nu e scumpa la intretinere

Link to comment
Share on other sites

ce inseamna pt tine "NU e scumpa la intretinere"?

Cat ai RCA,impozit,etc?

Ti-a picat ceva la ea?

 

 

NU ma refeream la taxe/impozite si asigurari, oricum la RCA la peste 2500 cc este acelasi cost, impozitul pe 2009 a fost 3600 lei, in 30.000 km am schimbat doar placute frana fata TRW la 380 lei/set si un schimb de ulei, cat despre consum, la ce senzatii ai nu te mai gandesti cat consuma

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Vreau sa iau si io un 750 V12 din 1993 adica E32 cred ca ii voi de care 750 va referiti a nu fi fiabila?? e32 sau modelu mai nou? e38 parca????

 

Am avut audi A8 4.2 benzina V8 din 1998 si aveam un consum de 8 afara 15 mixt si 25 oras.

 

Imi trebe o masina fiabila care sa ofere si performanta si placerea condusului nu ma intereseza asa mult consumu dar adevarul este nici nu as vrea sa am un consum mai mare de 15 mixt la bugetu lunar care il am .

 

Vreau pareri strict de la cei ce au un e32 750 care este consumu real la mera aproximativ normal pentu ca daca ma duc sporitv este clar ca ajung la un mix de 25 ma referla . As prefera raspuns de la cei cu 750 cutia automata caci ce urmeaza sa cumpar este cutie automata.

Link to comment
Share on other sites

Saluatere tuturor...

Revin in legatura cu pareri despre acest tip de masina.multumesc celor care s-au silit cat de cat sa dea date....

Sper sa sacai cu acest topic(oricum la seria 7 cam pustiu forumu`)...dar proprietarii acestei masini chiar nu au nici o parere despre ea???(WLF mersi pt site,dar as vrea sa stiu la noi cum sta treaba cu ele)inteleg ca is firave..dar totusi nu cred ca trebuie sa bagi zeci de mii in ea... :...in cativa ani...

Deci,proprietari,iesiti va rog la iveala...si aruncati cu ce puteti(si bune si rele) :twoup:

la e32 se refera ca a fost cu probleme multe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.