Jump to content

bmw 750 iL


kuz_hs

Recommended Posts

Din ce stiu legat de E32 750i .. cred ca toate au avut din stock acea suspensie SLS cu EDC pe amortizoarele din spate. (ca si la E34 M5 3.8 de altfel). Care la varsta aceasta sunt pe duca , curg (plus complexitate ca SLS e legat de pompa de servo pt a functiona) etc. Ideea e la pret. Una bucata amortizor edc/sls parca ~ 1000 euro.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vreau sa iau si io un 750 V12 din 1993 adica E32 cred ca ii voi de care 750 va referiti a nu fi fiabila?? e32 sau modelu mai nou? e38 parca????

 

Am avut audi A8 4.2 benzina V8 din 1998 si aveam un consum de 8 afara 15 mixt si 25 oras.

 

Imi trebe o masina fiabila care sa ofere si performanta si placerea condusului nu ma intereseza asa mult consumu dar adevarul este nici nu as vrea sa am un consum mai mare de 15 mixt la bugetu lunar care il am .

 

Vreau pareri strict de la cei ce au un e32 750 care este consumu real la mera aproximativ normal pentu ca daca ma duc sporitv este clar ca ajung la un mix de 25 ma referla . As prefera raspuns de la cei cu 750 cutia automata caci ce urmeaza sa cumpar este cutie automata.

 

impozitul +rca-ul pe un = pretul masinii,merita ?

 

te felicit pt consum,8% ex.urban pe ditamai a8-ul,quattro,pe bune daca nu-i faci invidiosi pe astia cu 320i

Link to comment
Share on other sites

"mpozitul +rca-ul pe un = pretul masinii,merita ?

 

te felicit pt consum,8% ex.urban pe ditamai a8-ul,quattro,pe bune daca nu-i faci invidiosi pe astia cu 320i"

 

Impozit rca ?? crezi ca sunt destul de nebun sa o las imatriculata pe romania :twoup: BUlgaria FTW :twoup:

 

extraurban 8 dace mergi normal fara depasiri inutile si kickdownuri ca poti scoate 25 consum si extraurban :) de exemplu.

 

 

Deci la 750 probleme nu sunt la nivelul motorizari ci al suspensilor?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Detin un e32 750il de aproximativ 1 an de zile si nu am avut nici macar cea mai mica problema , este adevarat faptul ca masina inainte de a ajunge la mine a circulat mai mult in afara Romaniei si ca toate reviziile au fost efectuate in Germania la dealeri autorizati BMW. Nu cred e32 750i sau il a fost un rateu mai mare decat e46 316i si 318i NFL sau e39 / e46 echipate cu motoarele cu nikasil.Dealtfel cam toate modelele BMW au avut "bube" in primii ani de fabricatie. Asa cum colegii au dat exemplul cu tipul din state nemultumit de e32 750i va pot da si eu nenumarate linkuri cu oameni nemultumiti de modelele expuse ma sus, cat despre consum nu stiu daca este normal ca un om care intreaba cat consuma aceasta masina sa isi achizitioneze una. Sa o spunem pe sleau , daca nu ai bani de benzina e clar ca nu ai bani sa o intretii si atunci e mai bine sa te limitezi la o masina pe care iti permiti sa o si intretii si sa iti mai ramana si bani de benzina. Este foarte adevarat ca la seria 7 anumite piese sunt ceva mai scumpe decat la seria 5 sau 3, insa diferenta este destul de mare fie ca vorbim de confort, tinuta de drum, si de ce sa nu o spunem si prestanta.

Ca si o concluzie vreau sa va spun ca eu unul sunt foarte multumit de aceasta masina, cum de altfel am fost foarte multumit si de masina anterioara, E34 525i 24v.

Pentru cei ce isi doresc acesta masina am un singur sfat : ganditi-va bine inainte sa achizitionati un astfel de autoturism, daca va doriti asa ceva si puteti sa o si achizitionati asta nu inseamna ca o sa va satisfaca din toate puntele de vedere si mai ales cele pe care se pune cel mai mare accent in Romanica noastra si anume consum, intretinere si taxe. O sa fiti foarte multumiti de putere, aspect, tinuta de drum, confort, dotari, si mai ales de felul in care masina este admirata de prieteni si de oamenii cu care intrati in contact. Pe de alta parte mai sunt cei care nu vad intr-o masina decat un mijloc de transport sau o metoda de agatat pitipoance si acestia sunt cei care vor spune ca e un cazan vechi si putred ca are un consum mult prea mare cau ca el cu dieselul lui te va bate pe 1/4mile. Da probabil ca in mare parte au si ei dreptate insa ai anumite trairi cand stii ca ai ceva ce poate mai au doar cativa oameni din tara. Carcotasii sa ramana cu masinile lor banale si comune , pe care le vezi la fiecare 10 metrii si sa se mire de un model deosebit in momentul in care il vede pe strada. Am curaj sa pun pariu ca majoritatea dintre ei in momentul in care vad un e32 pe strada isi spun ca si-ar dori si ei asa ceva.

 

hai ca m-a cam luat valul, deci cine isi doreste si isi poate permite sa achzitioneze sa intretina o astfel de masina sa nu mai stea pe ganduri pentru ca sunt din ce in ce mai rare.

 

P.S. Sper ca nu am ofensat pe nimeni cand am spus ceea ce am spus destre anumite modele BMW, nu am avut aceasta intenti ci pur si simplu asta este parerea mea.

Edited by ciupi4you
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
... au putut sa lase un asemenea esec pe poarta fabricii(dar de fapt si modelul E34 535...a avut o asemenea iesire).in fine.

 

535 de la E34 a fost cel mai apreciat motor de pe E34 d.p.d.v. fiabilitate. The real bulletproof :) Shi un consum decent pt. cei 211 CP.

 

Un eshec (datorita raportului consum/putere nasol) a fost M20-ul de 3 litri, cu numai 188 CP.

m20 de 3litri? baga un link sa-l vad si eu, daca exista :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
750iL e38 highline individual o am de 3 ani sunt super multumit de ea super senzationala despre consum 25 oras mers normal 11-16 afara in functie de cum mergi dar inca odata consumu la astfel de masini nu conteaza care se uita dupa economie isi ia 320 d cine e interesat de asa ceva recomand sa isi ia
Link to comment
Share on other sites

Ca tot am ajuns la treburi din istoria seriei 7 eu nu am auzit de E38 highline.

A fost echipare highline pentru E32. Asa ca s-a facut o mica confuzie dupa parerea mea. Corectati-ma daca am dat-o aiurea!

Link to comment
Share on other sites

La E32 stiu ca highline avea in plus la interior trimuri lemn, masutele alea din scaune, nu stiu ce lumini si un compartiment refrigerat in spate. Repet: nu am auzit de E38 highline. Cred ca omul a facut vreo confuzie. Individual da, Highline nu!
Link to comment
Share on other sites

La E32 stiu ca highline avea in plus la interior trimuri lemn, masutele alea din scaune, nu stiu ce lumini si un compartiment refrigerat in spate. Repet: nu am auzit de E38 highline. Cred ca omul a facut vreo confuzie. Individual da, Highline nu!

 

 

Exista versiunea asta highline si pt modelele mai noi gen e65/66, f01?

Link to comment
Share on other sites

Din cunostintele mele nu exista. Cum am zis. Cu highline s-a terminat la E32 si prima data unvicont mi-a atras atentia fara sa vreau cand a ingrosat scrisul in citat ca semn ca omul nu are habar ce vorbeste.
Link to comment
Share on other sites

Ca tot am ajuns la treburi din istoria seriei 7 eu nu am auzit de E38 highline.

A fost echipare highline pentru E32. Asa ca s-a facut o mica confuzie dupa parerea mea. Corectati-ma daca am dat-o aiurea!

 

Highline pt. E38 este un "pachet", care oferă unele nuante de vopsea si optiuni pentru interior. Nu este un model dedicat, cum ar fi BMW e38 L7.

Optiunile(unele), de pe L7 se intalnesc si pe "highline".

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

Catalin a intrebat strict de E65/66 F01, oricum multumim ca ne-ai aratat seria 3 ca ne prinde bine putina cultura auto si e bine de stiut ca are echipare highline.

Referitor la 740 in cauza e individual. Un E32 care avea pachet highline avea mai multe optiuni in spate decat 740'u ala. Ca urmare a acestui fapt a avut nevoie de 2 acumulatoare si doua alternatoare. Se poate verifica.

La E38 am auzit de echipare Sport, Individual. Sa ne lamureasca unu avizat.

Eu cred ca masina in cauza e Individual si atat.

Bine ca nu avem discutia asta la o petrecere pentru ca ne lasau aia sa vorbim singuri si plecau :)

Link to comment
Share on other sites

Al doilea link l-am citit si scrie clar ca nu exista E38 highline

LE:Individual / Highline Models

 

The E32 Highline model was real head-turner with great expanses of wood trim, picnic tables, rear vanity lights and often a refrigerator in the rear. There was not an E38 Highline model, however the E38 option list included most of the Highline elements including the wooden picnic tables.

Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

Ia uitati aici un 740i EXTRA FULL in adevaratul sens al cuvantului...cam rar septare cu optiunile astea...nici e65 nu prea are ce are asta, http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=220944341&cd=634836427980000000 . Plm, daca nu erau taxele atat de mari in italia si mai ales pretul exorbitant al benzinei, sa mor de nu-l luam :bashwall: . Ce-mi place!!!:wub:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.