Jump to content

Termostat EGR sau Normal ?


BMW320d-cluj

Recommended Posts

am si eu o problema,bmw 420d e46 din 2001, cutie automata.problema e asa am schimbat pompa de apa in urma cu un an totul bine si frumos azi iarna am poservat ca motorul se incalzeste mai greu cel putin asa indica acul dela temperatura,dupa ce se incalzeste la jumate optim cum ar veni trece de mijloc un milimetru acul dar numai cand dau drumul la caldura face treaba asta ce poate sa aiba????
Link to comment
Share on other sites

am si eu o problema,bmw 420d e46 din 2001, cutie automata.problema e asa am schimbat pompa de apa in urma cu un an totul bine si frumos azi iarna am poservat ca motorul se incalzeste mai greu cel putin asa indica acul dela temperatura,dupa ce se incalzeste la jumate optim cum ar veni trece de mijloc un milimetru acul dar numai cand dau drumul la caldura face treaba asta ce poate sa aiba????

 

asa mi se intampla si mie! la un 318i din 2000 numai ca se incalzeste normal!

Edited by fitco
Link to comment
Share on other sites

Titlul este cam neclar. "Termostat EGR sau Normal " este un pic un nonsesn, ceva de genul parbriz stereo sau normal :twoup: .

 

EGR inseamna Exhaust Gas Recirculation si nu are nicio legatura cu termostatul din sistemul de racire sau cu alt termostat.

 

Daca acul tece 1 mm de mijloc nu este neaparat un motiv de ingrijorare. Daca vrei sa fii sigur poti merge la un tester sa vezi exact temperatura si te lamuresti.

Daca intr-adevar temperatura este prea mare, ar trebui sa verifici in prima faza termostatul, vascocuplajul, radiatorul, aerisirea circuitului de racire.

Link to comment
Share on other sites

Exista un racitor pt. gazele care trec prin EGR. Acesta raceste gazele cu lichidul din instalatia de racire al motorului. Din cate stiu sa pus doar pe masinie cu transmisie automata.

Dar chiar daca acest racitor ar fi infundat nu cred ca ar afecta racirea motorului, e practic un tub prin care trece lichidul si are un termostat care da voie lichidului sa treaca doar de la o anumita temperatura.

Link to comment
Share on other sites

Nu m-am aruncat, am zis doar ca nu exista un termostat EGR, este generatoare de confuzii denumirea asta. Termostatul se numeste thermostat for EGR cooling, adica termostat pentru circuitul de racire al EGR.

Exista un termostat pentru circuitul de racire al motorului si un alt termostat pentru circuitul de racire al EGR.

Link to comment
Share on other sites

si mie imi sta apa jos , in primul rand urca foarte greu in oras iar daca merg putin la drum scade imediat , iar pe highway , e la un sfert , am stricat actuatorul de clapete , l-am luat dar nu la-m pus inca , o fi termostatul motorului sau cel de la egr ? .....

 

ps : 320 diesel din 2000

Edited by RazvanCRD
Link to comment
Share on other sites

Exista un racitor pt. gazele care trec prin EGR. Acesta raceste gazele cu lichidul din instalatia de racire al motorului. Din cate stiu sa pus doar pe masinie cu transmisie automata.

Este prezent si pe cele manuale.

Geo Serban are dreptate, asa se verifica termostatul EGR. iti ia 10min maxim sa-l demontezi si sa sufli in el sa vezi daca functioneaza sau nu corect.

Link to comment
Share on other sites

am si eu o problema,bmw 420d e46 din 2001, cutie automata.problema e asa am schimbat pompa de apa in urma cu un an totul bine si frumos azi iarna am poservat ca motorul se incalzeste mai greu cel putin asa indica acul dela temperatura,dupa ce se incalzeste la jumate optim cum ar veni trece de mijloc un milimetru acul dar numai cand dau drumul la caldura face treaba asta ce poate sa aiba????....

 

sal alll pana la urma am schimbat si tremostatele ambele si cel de la EGR si cel mare.. ma costat 200 ron ambele respectiv 80 ron-si 120ron- totul e ok baga caldura tot deschide termostatel dar mai e o problema se, pare ca e duss vascocuplajul nu cupleaza, o poti opri cu mana cand temperatura apei e ridicata asa ca inca una in plus.

Edited by BMW320d-cluj
Link to comment
Share on other sites

in lincul dat de tine era vb de un 530d dar si acolo este termostat pt racire EGR doar pt cele cu transmisie automata

uitat-te pe lincul de mai jos si vezi daca gasesti termostat pt racire EGR.eu nu am gasit si e vb de 525d 04.2000 transmisie manuala, exact ce am eu http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Seda.../browse/engine/

Link to comment
Share on other sites

:twoup: Si nici turbosuflanta, iar cel mai curios e ca alimentarea se face fara conducte, totul e firless.

lica normal ca ai termostat EGR,

Dragut. M-ai prins. Ups.

 

Nu am zis ca nicio masina nu are termostat EGR, ci doar ca masina lui @lica nu pare a avea acel termostat. Incearca sa nu dai exemple fara legatura cu masina despre care discutam :) .

Link to comment
Share on other sites

in lincul dat de tine era vb de un 530d dar si acolo este termostat pt racire EGR doar pt cele cu transmisie automata

uitat-te pe lincul de mai jos si vezi daca gasesti termostat pt racire EGR.eu nu am gasit si e vb de 525d 04.2000 transmisie manuala, exact ce am eu http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Seda.../browse/engine/

 

Uita-te mai atent, acolo la Waterpump & Thermostat. Credca exista totusi.

Link to comment
Share on other sites

Scoate termostatul pentru racirea EGR-ului (doua suruburi si o clema) si sufla in el: daca trece aer e dus (nu trebuie sa fie 100% etans, dar nici sa fluiere).

Ai grija sa nu fie motorul cald! Am vazut azi o arsura groaznica de la deschiderea unui buson de radiator (grefa de piele, etc...).

 

la diesel nu sare apa chiar daca e la 90 grade. doar la benzina. exceptie ar fi daca nu e aerisit circuitul (pt diesel)

 

 

am si eu o problema,bmw 420d e46 din 2001, cutie automata.problema e asa am schimbat pompa de apa in urma cu un an totul bine si frumos azi iarna am poservat ca motorul se incalzeste mai greu cel putin asa indica acul dela temperatura,dupa ce se incalzeste la jumate optim cum ar veni trece de mijloc un milimetru acul dar numai cand dau drumul la caldura face treaba asta ce poate sa aiba????....

 

sal alll pana la urma am schimbat si tremostatele ambele si cel de la EGR si cel mare.. ma costat 200 ron ambele respectiv 80 ron-si 120ron- totul e ok baga caldura tot deschide termostatel dar mai e o problema se, pare ca e duss vascocuplajul nu cupleaza, o poti opri cu mana cand temperatura apei e ridicata asa ca inca una in plus.

nu are electroventilator? e vascocuplaj la 136 cp?

Link to comment
Share on other sites

Uita-te mai atent, acolo la Waterpump & Thermostat. Credca exista totusi.

Denumirea e generica. La fel si pozele. In ETK nu au stat sa faca cate o poza pentru absolut toate variantele disponibile.

Trebuie sa te uiti daca regasesti in tabel P/N pentru piesele din poza. Daca nu le regasesti in tabel inseamna ca nu s-au montat pe acea masina, chiar daca apar in poza.

Link to comment
Share on other sites

:twoup: Si nici turbosuflanta, iar cel mai curios e ca alimentarea se face fara conducte, totul e firless.

lica normal ca ai termostat EGR,

Dragut. M-ai prins. Ups.

 

Nu am zis ca nicio masina nu are termostat EGR, ci doar ca masina lui @lica nu pare a avea acel termostat. Incearca sa nu dai exemple fara legatura cu masina despre care discutam :) .

Nu m-am uitat la semnatura lui ce masina are si a zis generic 525d, eu m-am gandit la E60.

Din desenul cu piese si tabel reiese ca nu-l are.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.