Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

nu porneste la rece


Recommended Posts

salutare

sunt posesorul unui BMW E39 525d din anul 2000.motorul este cel de 163cp,insa am p problema pentru ca nu porneste la rece cu toate ca bujiile sunt noi,si pe deasupra mai si da un fum de imi este rusine si trepideaza de parca nar merge toti cilindri.dupa ce se incalzeste nu mai am probleme nici cu fumul nici cu tremuratul,daca ma puteti ajuta v-as fi recunoscator

Link to comment
Share on other sites

verifica injectoarele.daca ai vreunul cu abatere de peste +2,5 trebuie schimbat.ar fi bine daca ai scapa doar cu un injector insa daca nu porneste la rece s-ar pute sa fie mai multe.eu aveam unu cu abatere de +3 si ceva bujie arasa,insa nu aveam probleme cu pornirea numai de la -15 in jos
Link to comment
Share on other sites

verifica injectoarele.daca ai vreunul cu abatere de peste +2,5 trebuie schimbat.ar fi bine daca ai scapa doar cu un injector insa daca nu porneste la rece s-ar pute sa fie mai multe.eu aveam unu cu abatere de +3 si ceva bujie arasa,insa nu aveam probleme cu pornirea numai de la -15 in jos

de unde pot afla daca injectoarele isi fac de cap,si care injector??????

Link to comment
Share on other sites

salutare

sunt posesorul unui BMW E39 525d din anul 2000.motorul este cel de 163cp,insa am p problema pentru ca nu porneste la rece cu toate ca bujiile sunt noi,si pe deasupra mai si da un fum de imi este rusine si trepideaza de parca nar merge toti cilindri.dupa ce se incalzeste nu mai am probleme nici cu fumul nici cu tremuratul,daca ma puteti ajuta v-as fi recunoscator

 

 

sal,,,ceva asemanator am avut si eu la e60. cu bujii noi schimbate facea f urat la pornire. am schimbat si releul. de atunci masina porneste la sfert de cheie iar tremuratul la rece a disparut.

Link to comment
Share on other sites

salutare

sunt posesorul unui BMW E39 525d din anul 2000.motorul este cel de 163cp,insa am p problema pentru ca nu porneste la rece cu toate ca bujiile sunt noi,si pe deasupra mai si da un fum de imi este rusine si trepideaza de parca nar merge toti cilindri.dupa ce se incalzeste nu mai am probleme nici cu fumul nici cu tremuratul,daca ma puteti ajuta v-as fi recunoscator

 

 

sal,,,ceva asemanator am avut si eu la e60. cu bujii noi schimbate facea f urat la pornire. am schimbat si releul. de atunci masina porneste la sfert de cheie iar tremuratul la rece a disparut.

si inainte sa faca figurile acestea a mai zgaltait si in timp ce mergea

Link to comment
Share on other sites

Pune masina pe tester si vezi daca iti apar toate 4 bujiile duse poti sa te pregatesti de un releu bujii

am fost pe tester dar nu mi-a aratat nimic,poate ca este releul de bujii,dar atunci de ce mi-a zgaltait cand veneam acasa din germania

am lucrat acolo 6 luni,nu cred sa fie motorina din germania de viana,nu prea stiu ce sa fac

stie cineva un motor de vanzare?

Link to comment
Share on other sites

Pune masina pe tester si vezi daca iti apar toate 4 bujiile duse poti sa te pregatesti de un releu bujii

am fost pe tester dar nu mi-a aratat nimic,poate ca este releul de bujii,dar atunci de ce mi-a zgaltait cand veneam acasa din germania

am lucrat acolo 6 luni,nu cred sa fie motorina din germania de viana,nu prea stiu ce sa fac

stie cineva un motor de vanzare?

 

Offtopic:

Va implor nu mai ziceti asta.

Mi s-a intamplat mie in Germania, pe langa Hannover, sa pun benzina intr-un Ford Fiesta(model nou cu max 7000 km la bord) si apoi ma rugam efectiv de ea sa accelereze.

Eram cu pedala la fund si nu se intampla mai nimic.

Slava domnului ca nu facusem plinul si in urmatoarea benzinarie am bagat benzina din nou si apoi a fost ok.

 

Ontopic:

Pornire rece: releu + bujii

Zgaltait: amestec aiurea, injectoare, compresie...

 

PS: Ai putea sa iei in calcul ca nu-ti merge nici EGR-ul care la rece ajuta destul de mult.

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

Pune masina pe tester si vezi daca iti apar toate 4 bujiile duse poti sa te pregatesti de un releu bujii

am fost pe tester dar nu mi-a aratat nimic,poate ca este releul de bujii,dar atunci de ce mi-a zgaltait cand veneam acasa din germania

am lucrat acolo 6 luni,nu cred sa fie motorina din germania de viana,nu prea stiu ce sa fac

stie cineva un motor de vanzare?

 

Offtopic:

Va implor nu mai ziceti asta.

Mi s-a intamplat mie in Germania, pe langa Hannover, sa pun benzina intr-un Ford Fiesta(model nou cu max 7000 km la bord) si apoi ma rugam efectiv de ea sa accelereze.

Eram cu pedala la fund si nu se intampla mai nimic.

Slava domnului ca nu facusem plinul si in urmatoarea benzinarie am bagat benzina din nou si apoi a fost ok.

 

Ontopic:

Pornire rece: releu + bujii

Zgaltait: amestec aiurea, injectoare, compresie...

 

PS: Ai putea sa iei in calcul ca nu-ti merge nici EGR-ul care la rece ajuta destul de mult.

mersi,m-am c-am linistit,cer scuze pentru comportament dar prea tare m-am innervat

mersi pentru idei

Link to comment
Share on other sites

salutare

sunt posesorul unui BMW E39 525d din anul 2000.motorul este cel de 163cp,insa am p problema pentru ca nu porneste la rece cu toate ca bujiile sunt noi,si pe deasupra mai si da un fum de imi este rusine si trepideaza de parca nar merge toti cilindri.dupa ce se incalzeste nu mai am probleme nici cu fumul nici cu tremuratul,daca ma puteti ajuta v-as fi recunoscator

 

 

sal,,,ceva asemanator am avut si eu la e60. cu bujii noi schimbate facea f urat la pornire. am schimbat si releul. de atunci masina porneste la sfert de cheie iar tremuratul la rece a disparut.

si inainte sa faca figurile acestea a mai zgaltait si in timp ce mergea

 

 

 

in timp ce mergea nu-mi mai aduc bine aminte,,parca facea putin,,avea momente. sa intamplat sa plec cu ea si la vreo 500 metri de mine am un semafor. state-am la rosu si am simtit-o cum tremura si parca e inecata. dupa ce s-a incalzit motorul nu mai face-a. nu stiu ce sa zic , dar dupa ce am schimbat releul am scapat de probleme.

Link to comment
Share on other sites

La pornire, la ralanti si la rece EGR este scos din circuit, adica nu sunt introduse gaze de evacuare in admisie.

De fapt, activarea EGR la rece incurca, nu ajuta :twoup: .

 

Ai dreptate, EGR e scos din fuctiune dupa ~3000rpm(hai sa-i zicem sarcina mare) si la relanti.

Mai mult de atat bagarea lui in functiune la rece ar insemna limitarea cresterii temperaturii(ceea ce nu e de dorit).

 

Mea culpa pentru tampenia zisa :)

Link to comment
Share on other sites

gata s-a rezolvat,era releul de buji iar tremuratul provenea de la un conector care nu avea intotdeauna contact,mersi se poate inchide

 

 

 

ne poti spune si noua despre ce conector e vorba si pe unde e amplasat?

dupa spusele mecanicului problema ere cu conectorul de la senzorul de presiune motorina si contactele s-au oxidat si nu facea contact normal,datorita acestui fapt imi tremura citeodata masina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.