Jump to content

Martor avarie aprins la cutie automata e34 tds


Costynnn

Recommended Posts

Buna seara.

In seara asta, cand am vrut sa pornesc al meu e34 tds, am observat ca in timp ce astept sa se stinga toate becurile din bord, mi s-a aprins martorul de avarie de la cutia automata. Este vorba de o rotita dintata cu un semn al exclamarii pe ea. Este pe displayul mic al cutiei. Si in acelasi timp mi s-au stins si indicatoarele de treapta de viteza si cel care arata modul cutiei (sport,iarna).

Am pornit-o , am mers prin cartier putin ,fara sa o fortez cu accelerari mari, dar se pare ca nu da nici un semn de problema. Schimba frumos, nu scoate sunete, nu are smucituri. Iar daca schimb modurile cutiei, functioneaza toate.

 

Are cineva vreo idee ? Mi-e cam frica totusi sa merg cu ea asa cu martorul acela.... :twoup:

 

o sa incerc sa ajung si la un tester neaparat. puteti sa imi dati vreun pont cu tester ? chiar nu cunosc pe nimeni sincer.

 

masina o am de un an si putin, nu i-am schimbat niciodata uleiul la cutie. am tot citit pe topicuri ca nu e bine sa il schimbi , ca e life-time si etc. sper sa fie nivelul mic la ulei, si asta sa fie motivul pentru care s-a aprins martorul.

Dar, de unde iau ulei , ce tip trebuie , si cam cat costa litrul ?

Link to comment
Share on other sites

NU stiu ce topicuri ai citit tu.

nu exista ulei lifetime in general. IAr la e34 cu atat mai mult. Ce ulei iti trebuie afli sigur doar afland ce part-no ai la cutie. Ori Esso LT, desi putin probabil au fost cateva modele la e34 din ultimii 2 ani de fabricatie, ori ulei compatibil Dexron III.

La mine 525ie34 automat schimb total de ulei schimbat cu pompa de flush a fost aproape 100 de euro, uleiul era compatibil dexron III am folosit Motul Multi ATF.

La BMW e34 intervalul de schimb este de 50-60k km. Este mentionat clar in TIS si in Manualul de service Bentley si oriunde mai cauti 5 min pe google. Daca nu ai Esso LT uleiul este foarte ieftin si sunt o groaza de unde alege. Depinde unde faci schimbul intra intre 6 si 11 l la un schimb. Daca faci la un service cu pompa de flush il schimba pe tot. La un service mai saracut nu il pot schimba pe tot.. intra 5-6l.

Acum vreo 2 zile am vazut un anunt de la un service specializat in cutii automate, pune o intrbare acolo.

 

NU mai merge cu masina asa pana nu o dignostichezi altefel o pui de o alta cutie, care e macar 500 de euro SH fara nici o garantie..iar reconditionatul de 2 ori mai mult..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

am fost la un service specializat pe cutii automate. mi-au spus baietii de acolo ca nu exista cutie automata sa aiba senzor de nivel de ulei. A pus testeru pe ea si i-a dat eroare de la senzorul de temperatura al uleiului. A spus ca nu poate sa imi dea un raspuns la problema pe loc, si sa trec intr-o zi sa se uite mai amanuntit la ea, pentru ca poate fi senzorul de temperatura defect, sau calculatorul cutiei sa nu mai citeasca bine, sau eventual instalatia electrica sa faca figuri. Faza e ca masina merge perfect, nu face nici o figura cutia. O sa ajung saptamana asta din nou la ei si sper sa depisteze ce are, ca nu ma risc sa merg cu masina cu becu ala aprins.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.