Jump to content

Pareri "Polish" !


Dariusel

Recommended Posts

Oameni buni, idea e sa dati un feedback sau un comentariu pozitiv sau negativ realist, care sa aiba o sustinere sau un fundament."Nu te duce la ala pentru ca nu e bun" e tipic romanesc. Alexandru_83, du-te linistit la colindetailing ca e mai bun decat majoritatea celor din Bucuresti.

 

Deci, eu unul de obicei ma duc la cineva care are referinte bune. Ca sa-ti faci rost de referinte bune trebuie sa-ti faci treaba bine de mai multe ori iar daca cumva ai gresit atunci sa-ti repari greseala cat mai repede(impreuna cu milioanele de scuze).

 

Spre exemplu din ce am vazut pe forum eu unul la george_brasov m-as duce. Omul pare sa aibe si scule si mai e si priceput.

 

DAR, pentru ca intotdeauna exista un dar, toti astia care isi faceau treaba bine incep sa aiba rulaj cat mai mare si incep sa dea cu batul in balta grav de tot.

 

Spre exemplu eu m-am dus la o vopsitorie care a fost laudata pe aici dar nu am fost incantat deloc de prestatia facuta:

1) vopseaua pe o aripa este scursa

2) peria de geam a fost montana cu fundul si s-a desprins dupa vreo 2 luni

3) eu am vopsit masina in intregime dar pe plafon era un loc unde vopseaua era exfoliata de la vechime, semn ca pe acolo de fapt nu s-a vopsit

4) i-am zis ca nu ma grabesc si sa o faca in liniste si bine dar a fost de fapt facut pe graba si predata la fel

5) am fost invitat sa o aduc alta data pentru retusuri dar brusc trebuiau sa intre in concediu iar apoi mi s-a facut lehamite.

 

 

So, nulzerocool, ce stii tu si nu stim noi? ce a facut colin si merita stiut de comunitate ?

Intreb pentru a nu cadea din nou in plasa de a ma duce la cineva cu referinte bune dar care a inceput sa o dea cu batul in balta din diverse motive.

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

Eu am facut recent la Tony , e destul de cunoscut in lumea asta . Masina era f zgariata si lacul in stare jalnica , gazata pe ambele parti , chiar avea zgarieturi pe capota care eram sigur ca nu ies dar au disparut complet . Am scos masina de la el si am comparat cu alta masina fabricatie 2010 culoare identica . Masina arata la fel . Deci de la mine are doar feedbackuri pozitive si nu sunt la prima masina facuta la el . Mentionez ca e vb despre negru metalizat . Am facut si detailing interior , acelasi feedback , desi era f murdara am luat masina in stare impecabila .S-a lucrat o zi separat interior si in alta zi exterior . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Siulian, singurul care are feedback pozitiv e george brasov si sunt convins ca va avea in continuare.Intotdeauna inainte sa faci un lucru e bine sa te documentezi ca sa nu iei plasa.O simpla cautare pe google sau youtube despre detailing sau polish iti da destule informatii ca sa-ti dai seama din prima discutie despre cunostintele mesterului.Legat de detailing sunt 2 aspecte importante care trebuiesc luate in seama.Daca mesterul respectiv foloseste argila si de ce si daca foloseste alcool izopropilic si de ce?Ca sa trecem la subtilitati si mai evidente un detailing se face in prezenta reflectorului sau a lanternei cu halogen si la fel la predare se face receptia in prezenta reflectorului sau a soarelui.Soarele nu minte, acolo se vad toate defectele daca mai sunt.

PS La george brasov un detailing dureaza 2-3 zile si la altii o zi.De ce oare? :twoup:

Edited by brautomobile
Link to comment
Share on other sites

Eu am facut recent la Tony , e destul de cunoscut in lumea asta . Masina era f zgariata si lacul in stare jalnica , gazata pe ambele parti , chiar avea zgarieturi pe capota care eram sigur ca nu ies dar au disparut complet . Am scos masina de la el si am comparat cu alta masina fabricatie 2010 culoare identica . Masina arata la fel . Deci de la mine are doar feedbackuri pozitive si nu sunt la prima masina facuta la el . Mentionez ca e vb despre negru metalizat . Am facut si detailing interior , acelasi feedback , desi era f murdara am luat masina in stare impecabila .S-a lucrat o zi separat interior si in alta zi exterior .

 

 

Siulian, singurul care are feedback pozitiv e george brasov si sunt convins ca va avea in continuare.Intotdeauna inainte sa faci un lucru e bine sa te documentezi ca sa nu iei plasa.O simpla cautare pe google sau youtube despre detailing sau polish iti da destule informatii ca sa-ti dai seama din prima discutie despre cunostintele mesterului.Legat de detailing sunt 2 aspecte importante care trebuiesc luate in seama.Daca mesterul respectiv foloseste argila si de ce si daca foloseste alcool izopropilic si de ce?Ca sa trecem la subtilitati si mai evidente un detailing se face in prezenta reflectorului sau a lanternei cu halogen si la fel la predare se face receptia in prezenta reflectorului sau a soarelui.Soarele nu minte, acolo se vad toate defectele daca mai sunt.

PS La george brasov un detailing dureaza 2-3 zile si la altii o zi.De ce oare? :twoup:

 

@myx: Toni are cateva review-uri naspa dar conform unui forum mai de specialitate pare ca stie ce face. Dar una e sa stii ce trebuie sa faci si una e sa o si faci cum trebuie si sa ai doar review-uri foarte bune.

 

@brautomobile: teoria e una practica ne omoara. Spun asta pentru ca in teorie sunt si eu capabil sa fac un detailing. Adica nu trebuie sa ai prea multa minte sa citesti cateva forumuri, niste pdf-uri ca sa vezi ca speli masina cu spuma activa/sampon, apoi metoda 2 galeti, apoi dai cu argila, apoi cu paint cleaner(unii folosesc asta in loc de alcol si sincer cred ca e mai bine :twoup:) si apoi ii arunci omului ceara/sealingul si gata i-ai terminat pregatirea de iarna.(exagerand voit un pic descrierea)

 

Dar, ca vine din nou dar, trebuie sa ai:

1) locatie pentru asa ceva

2) scule cu care sa faci asa ceva(si aici nu ma refer la galeti de apa ci de ex aparat de masura a grosimei vopselei, becuri halogen, etc)

3) daca se face si polish, well...cred ca trebuie sa stii sa stapanesti si bestia aia

4) si cel mai important este sa cunosti foarte bine produsele de pe piata si care se comporta cel mai bine.

 

PS: pana una alta maine(adica azi) ma voi duce la colin pentru o "constatare" si vom mai vedea apoi.

PPS: cand george si-o muta locatia in Buc atunci o fi altceva, pana atunci incercam sa gasim ceva local :)

Link to comment
Share on other sites

Salut, daca vrei sa-ti aplici un sealant este esential sa ai masina cat mai decontaminata posibil pentru ca sealant-ul sa faca o priza buna si sa te treaca iarna. Daca ai posibilitatea de a face singur operatiunea iti recomand sa iti cumperi o argila pentru decontaminare, un lubrifiant pentru argila si desigur sealant-ul. Pe langa astea iti mai trebuie un berete aplicator pentru sealant si un prosop sau doua de microfibra pentru stergerea reziduurilor. Cauta pe google, o sa gasesti produsele astea in Romania.
Link to comment
Share on other sites

Sa-mi zici si mie ce parere iti faci la colin :twoup:

 

 

O parere foarte buna. Omul este sociabil si am avut o discutie usoara si relaxanta atat despre detailing cat si chestii colaterale.

Mi-a explicat in detaliu ce o sa faca si cu ce materiale o sa faca. Mi-a masurat grosimea vopselei si cu ocazia asta ceea ce banuiam s-a si demonstrat.

 

Adica cei de la autobayern(de data asta le dau si numele) numai vopsire totala nu mi-au facut.

Mai exact au vopsit pe unde au avut de vopsit iar in rest mi-au facut un polish zdravan ca doar aveau de unde(se stie ca vopseaua la BMW e mai groasa). Din pacate ei nu s-au gandit ca nu e chiar tocmai ok sa "cureti" cate ~40 de microni dar.......

Am avut si o aripa pe care am inlocuit-o si acolo s-au zgarcit bine de tot cu vopseaua, avand doar 72 de microni.

A fost destul de elegant sa nu-i vorbeasca de rau pe cei de la autobayern desi a ramas putin socat cand a vazut doar 72 de microni pe aripa.

 

 

S-a oferit sa-mi faca poze after&before si m-a programat peste 2 sambete(fiind extrem de intelegator ca nu pot in cursul saptamanii).

 

 

@buldy - daca as avea unde poate m-as baga sa fac chestia asta. Dupa cum am zis si mai devreme teoria e simpla si gasesti pe forumuri si pdf-uri foarte multa documentatie despre detailing.

Pe de alta parte daca adun toate "consumabilele" s-ar putea sa observ ca o sa ma coste f mult.(adica investitia initiala este mai mare dar se amortizeaza in timp, dar eu cum nu am de gand sa fac chestia asta decat de vreo 2 ori pe an nu cred ca merita oboseala sa investesc in ~xx tipuri de creme si cremutze)

Link to comment
Share on other sites

E OK.Face si decontaminare cu argila?

 

sigur o sa uit ceva dar sper sa le spun spun pe toate si in ordinea care trebuie

 

spalare normala

spalare 2 galati

decontaminare argila partile de sus

decontaminare bitum si fier

decontaminare argila partile de jos

polish a zis ca nu stie inca daca e nevoie, cand o sa decontamineze o sa vada exact

paint cleaner

sealant nono baz baz ..i-am zis ca-l vreau pe ala care dureaza cel mai mult

 

apoi geamurile cu solutie hidrofoba

gentile curatate si cauciucurile date cu tire gel blabla

 

PS: dureaza cam o zi

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Eu am facut recent la Tony , e destul de cunoscut in lumea asta . Masina era f zgariata si lacul in stare jalnica , gazata pe ambele parti , chiar avea zgarieturi pe capota care eram sigur ca nu ies dar au disparut complet . Am scos masina de la el si am comparat cu alta masina fabricatie 2010 culoare identica . Masina arata la fel . Deci de la mine are doar feedbackuri pozitive si nu sunt la prima masina facuta la el . Mentionez ca e vb despre negru metalizat . Am facut si detailing interior , acelasi feedback , desi era f murdara am luat masina in stare impecabila .S-a lucrat o zi separat interior si in alta zi exterior .

 

Intr-adevar, Tony lucreaza foarte bine, dupa 2 polishari la Expert Detailing, am apelat la el si am fost mult mai multumit.

 

Capatasem pe M6 niste dare ciudate de la polisharea ED, panze, holograme etc si el le-a rezolvat exemplar.

Link to comment
Share on other sites

E OK.Face si decontaminare cu argila?

 

sigur o sa uit ceva dar sper sa le spun spun pe toate si in ordinea care trebuie

 

spalare normala

spalare 2 galati

decontaminare argila partile de sus

decontaminare bitum si fier

decontaminare argila partile de jos

polish a zis ca nu stie inca daca e nevoie, cand o sa decontamineze o sa vada exact

paint cleaner

sealant nono baz baz ..i-am zis ca-l vreau pe ala care dureaza cel mai mult

 

apoi geamurile cu solutie hidrofoba

gentile curatate si cauciucurile date cu tire gel blabla

 

PS: dureaza cam o zi

 

 

Ca si sfat:

Noteaza undeva valorile masurate de el impreuna cu tine pe fiecare reper,pune-l sa aprinde 1000 wati pe masina si priveste vopseaua cu atentie,lasa-l sa isi faca treaba si la urma cand ridici masina fa urmatorul lucru: ia o microfibra curata de la el,aprinde cei 1000 de wati,masurati inca o data si compoara valorile initiale,cere-i alcool izopropilic ,pulverizeaza abundent pe capota de exemplu pe o suprafata de 50/50 cm si sterge usor cu microfibra pana se evapora.Apoi priveste in lumina celor 1000 de wati din toate unghiurile ! Vei fi uimit,caci : izopropilicul va dizolva absolut toate substantele de pe suprafata lacului si iti va dezvalui adevarata arta a lui Colin. Pastele ce se folosesc la asa zisul polish contin material de umplere cum le zicem noi,ele acopera zgarieturile,le incarca daca nu stii sa le folosesti si iti dau impresia ca ai rezolvat treaba dar de fapt...

 

Fac ramasag pe ce vrei tu ca vei fi dezamagit.

 

 

Daca te va intreba cine te-a invatat sa ii spui atat: Bogdan de la SIS Car Center din Timisoara.

 

 

PS. E vremea sa educam lumea in privinta adevaratului detailing domnilor.

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, idea e sa dati un feedback sau un comentariu pozitiv sau negativ realist, care sa aiba o sustinere sau un fundament."Nu te duce la ala pentru ca nu e bun" e tipic romanesc. Alexandru_83, du-te linistit la colindetailing ca e mai bun decat majoritatea celor din Bucuresti.

 

 

Razvane eu sunt curios daca tu si avea incredere sa iti lasi masina ta personala pe mana lui Colin.Sau ai uitat de ce nu mai foloseste Makita ? Vrei feedback negativ? Iti dau cate vrei despre el. Nu arunca tu masinile altora in bratele lui colin ca s-ar putea sa ai tu apoi feedback negativ .No ofense ,dar pe mine unul colin nu a reusit sa ma convinga ca stie ce este DETAILING-UL.Ne numaram pe degete noi cei care cunoastem asa ceva. Colin? e o piesa de marketing si punct, ca ma aprind si spun prea multe,nu de alta dar deranjez pe unii poate.

 

PS. Frumos ti-a iesit E-90.Felicitari

Link to comment
Share on other sites

E OK.Face si decontaminare cu argila?

 

sigur o sa uit ceva dar sper sa le spun spun pe toate si in ordinea care trebuie

 

spalare normala

spalare 2 galati

decontaminare argila partile de sus

decontaminare bitum si fier

decontaminare argila partile de jos

polish a zis ca nu stie inca daca e nevoie, cand o sa decontamineze o sa vada exact

paint cleaner

sealant nono baz baz ..i-am zis ca-l vreau pe ala care dureaza cel mai mult

 

apoi geamurile cu solutie hidrofoba

gentile curatate si cauciucurile date cu tire gel blabla

 

PS: dureaza cam o zi

 

ma faci sa rad , adica in banii astia de fapt nu-ti polisheaza masina . mai bine ai merge la cineva sa faci polish si veai avea oricum incluse toate blablaurile pt care platesti separat

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, idea e sa dati un feedback sau un comentariu pozitiv sau negativ realist, care sa aiba o sustinere sau un fundament."Nu te duce la ala pentru ca nu e bun" e tipic romanesc. Alexandru_83, du-te linistit la colindetailing ca e mai bun decat majoritatea celor din Bucuresti.

 

 

Razvane eu sunt curios daca tu si avea incredere sa iti lasi masina ta personala pe mana lui Colin.Sau ai uitat de ce nu mai foloseste Makita ? Vrei feedback negativ? Iti dau cate vrei despre el. Nu arunca tu masinile altora in bratele lui colin ca s-ar putea sa ai tu apoi feedback negativ .No ofense ,dar pe mine unul colin nu a reusit sa ma convinga ca stie ce este DETAILING-UL.Ne numaram pe degete noi cei care cunoastem asa ceva. Colin? e o piesa de marketing si punct, ca ma aprind si spun prea multe,nu de alta dar deranjez pe unii poate.

 

PS. Frumos ti-a iesit E-90.Felicitari

Pe cine recomanzi atunci?(din Bucuresti)

Link to comment
Share on other sites

cere-i alcool izopropilic ,pulverizeaza abundent pe capota de exemplu pe o suprafata de 50/50 cm si sterge usor cu microfibra pana se evapora.Apoi priveste in lumina celor 1000 de wati din toate unghiurile ! Vei fi uimit

 

Hai ca presezi omul , nu vezi ca el e incantat ca-i decontamineaza masina su argila si o sterge cu diluant de bitum ? apoi ii da si 33 pe anvelope si wow , solutie hidrofoba pe geamuri deja .....

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, idea e sa dati un feedback sau un comentariu pozitiv sau negativ realist, care sa aiba o sustinere sau un fundament."Nu te duce la ala pentru ca nu e bun" e tipic romanesc. Alexandru_83, du-te linistit la colindetailing ca e mai bun decat majoritatea celor din Bucuresti.

 

 

Razvane eu sunt curios daca tu si avea incredere sa iti lasi masina ta personala pe mana lui Colin.Sau ai uitat de ce nu mai foloseste Makita ? Vrei feedback negativ? Iti dau cate vrei despre el. Nu arunca tu masinile altora in bratele lui colin ca s-ar putea sa ai tu apoi feedback negativ .No ofense ,dar pe mine unul colin nu a reusit sa ma convinga ca stie ce este DETAILING-UL.Ne numaram pe degete noi cei care cunoastem asa ceva. Colin? e o piesa de marketing si punct, ca ma aprind si spun prea multe,nu de alta dar deranjez pe unii poate.

 

PS. Frumos ti-a iesit E-90.Felicitari

 

Mersi Bogdan!

Link to comment
Share on other sites

SO,

1) In primul rand sunt banii mei asa ca ii cheltui cum vreau eu. Accept sfaturi daca sunt pertinente. Adica i-a facut masina lui x,y,z varza eventual chiar link-uri(indicatii) de unde a primit feedback negativ.

 

Despre sfaturile de pe forumul asta mi s-a cam luat. Un exemplu:

Am vopsit in vara masina la Autobayern(foarte laudat pe aici de altfel) si au vopsit doar ce au vrut ei iar la restul au tras un polish zdravan. O aripa noua are doar 70 de microni de vopsea.(pe cand vopseaua originala are 160 microni). Nu mai zic de alte imperfectiuni.

 

Dar ca nu fiu foarte negativist, tot pe forum l-am gasit pe Ilie(IF63BMW parca) de care am fost multumit. Adica un om corect, bine crescut care stie ce face.

 

 

2) Colin:

 

Catalin a muncit de la ora 9 la ora 17 la masina mea. Vreo 2 ore a "frecat" numai la jante care nu au fost niciodata curatate de fier,bitum,etc. Impropriu spus frecat pentru ca a dat cu tot felul de substante care inlaturau cele mentionare mai sus.

Toate aceste ore in contextul in care NU mi-a facut polish la masina. A bagat totusi masina cand a dat cu paint cleaner-ul care de fapt este tot o substanta de polish(cel putin asa scrie pe descrierea produsului) dar nu este un polish in adevaratul sens a cuvantului.

Una peste alta eu sunt multumit pana la proba contrarie(adica sunt curios cat va tine sealentul lui "peste" cu nano-particule)

Omul s-a straduit si a pus suflet in ceea ce a facut. Nu stiu daca altul facea mai bine sau mai rau sau pe bani mai putini.

Eu doar v-am prezentat ce s-a intamplat.

 

 

Aaa, si btw Myx cafea nu mi-a dat.(dar mi-a aratat de unde mi-as putea cumpara).

In schimb mi-a dat laptopul lui personal(tu ai face una ca asta?, eu unul nu mi-as da laptopul nici celui mai bun prieten) sa stau pe net ca sa nu ma plictisesc in timp ce el freca la jantele mele.

Tot el mi-a dat diferite substante de mi-am facut singurel una alta prin interior.(teoretic ar fi trebuit sa ma taxeze extra, nu?)

Tot el mi-a dat si un odorizant gratuit.

Doar asa ca fapt divers, daca tot e s-o luam pe mistocareala.

Edited by siulian
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Cu permisiunea vostra as vrea sa postez un ghid despre cum se realizeaza un polish.El poate fi folositor pentru toti cei care sunt interesati de a face sau a cumpara serviciul de detailing.

 

 

 

Pasul 1) Pasta abraziva rapida 3M504417 si buretele verde 3M50487

 

TRUCURI DE LUCRU:

 

Lucrati intotdeauna in zone umbroase si pe suprafete reci ;

Reduceti turatia de lucru si lucrati cu maxima atentie in zona canturilor/muchiilor unde grosimea stratului de vopsea /lac este foarte mica ;

Aplicati pasta rapida pe burete si apoi intindeti pasta pe suprafata de lucru fara a porni masina ; astfel se va obtine atat o buna si uniforma acoperire cu pasta a buretelui si suprafetei cat si scaderea gradului de improscare cu pasta si deci pierderile de material ;

Lucrati pe suprafete de maxim 1 metru* 1 metru ;dupa ce produsul incepe sa se usuce opriti-va si indepartati reziduurile de polisare cu o laveta de polisare;daca suprafata a ajuns la nivelul de luciu dorit putem trece la suprafata urmatoare ;daca nu – se reaplica pasta abraziva proaspata pana la obtinerea rezultatului dorit ; indepartati reziduurile de pe suprafata de lucru ,de pe suprafetele vecine improscate si de pe chedere/alte repere (in cazul in care acestea nu au fost mascate !!!) cat mai repede cu putinta ;

Pasta se va aplica folosind miscari sus-jos si stanga-dreapta ,nu miscari circulare; buretele verde 3M50487 se va tine cat mai orizontal posibil ;astfel presiunea va fi distribuita uniform catre suprafata ,gradul de incalzire al acesteia ramanand in limite reduse ;in cazul in care pasta abraziva are tendinta sa se “ aglomereze/usuce ” pe buretele verde ,spalati buretele cu apa curata si apoi procedati la reaplicarea pastei abrazive (pentru grabirea uscarii buretele poate fi “ centrifugat “ pe masina de polisat.)

Nu incercati sa aplicati pasta abraziva rapida 3M50417 prin intermediul unui burete moale(cum ar fi 3M504488)- in acest caz abraziunea nu va fi transmisa catre suprafata datorita buretelui moale si nu veti putea reda luciul !

Pasul 2)

Polish Extra Fine 3M80349 aplicat pe buretele galben valurit 3M50488

 

TRUCURI DE LUCRU:

Aplicati noul polish Extra Fine pe burete si apoi intindeti-l pe suprafata de lucru fara a porni masina ;astfel se va obtine atat o buna si uniforma acoperire cu pasta a buretelui si suprafetei,cat si scaderea gradului de improscare cu pasta si deci ,pierderile de material

In cazul in care urme usoare de pasta persista ,se pot inlatura usor folosind noul polish Extra Fine aplicat pe buretele galben valurit.Aceasta etapaeste importanta/critica atat pentru uniformizarea nivelului de luciu pe toata piesa sau pe piesele invecinate cat si pentru indepartarea aspectului tip “ fund de oala “

 

Pasul 3)

Polish de eliminare a hologramelor cu ajutorul pastei Ultrafina SE 3M50383 (capac violet)

In cazul culorilor inchise /dificile (negru,rosu,albastru etc)poate aparea asa numitul fenomen “ efect holografic “ Acesta este generat de zgarieturi fine circulare care sunt acoperite prin aplicarea unor produse ce dispun si de capacitate de umplere ,cum ar fi produsele tip ceara de protectie .Polisul 3M Perfect-it III Ultrafina SE 50383 a fost conceput pentru a inlatura zgarieturile fine circulare si efectul holografic ,folosind o masina de polisat conventionala ( ce dispune de miscare de rotatie) la 1000-2500 rotatii per minut .Polisul trebuie aplicat impreuna cu noul burete ultra-moale (albastru valurit) 3M Ultrafina 50388 pentru a obtine rapid rezultate excelente ,dupa etapa de redat luciul si cea de polisare conventionala .Pentru lustruirea finala se recomanda utilizarea lavetei de polisare in vederea obtinerii unui nivel inalt de finisare .

 

Pasul 4)

Aplicare ceara luciu si protectie (neabraziva)

Ceara 3M09377 se aplica manual pe intreaga suprafata ;se lasa cca. 2-3 minute si se lustruieste cu o laveta moale pana la obtinerea unui luciu de tip “ show-room” ; se obtine astfel un strat de protectie ce poate dura cca 3 luni in cazul in care autoturismul nu este spalat cu perii rotative

Ceara 3M09377 se poate aplica si prin intermediul unui burete negru valurit 3M05729 aplicat pe o masina de slefuit orbitala;pe langa timpul considerabil redus de aplicare pe intreaga suprafata ,un alt avantaj important il reprezinta faptul ca ,datorita tipului miscarii masinii orbitale ,este “spart” tiparul circular ce genereaza uneori aspectul tip “fund de oala”

 

 

 

Orice comentarii sunt binevenite.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Un truc pentru a-ti da seama daca iese la polish este sa vezi daca agata la unghie . daca da inseaamna ca stratul de lac/vopsea a fost compromis => retus (zona putin vizibila ) sau revopsire , daca nu iese la polish fara mari rpobleme .
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.