Jump to content

probleme noxe BMW 318i


Recommended Posts

Salutare tuturor. Am si eu un 318i din '98, 1.9 (e46) , adus de vreo 4 luni din strainatate. l-am dus la un prieten la o statie ITP sa ii vad noxele si is foarte mari, mi-a zis ca se incadreaza la non-euro :twoup: cand eu ma gandeam la euro 3. motorul are viata in el si trage foarte bine,in bord nu am aprins niciun beculet si masina funcioneaza absolut normal... m-am uitat la bujii si mi se pare ca functioneaza normal. gazele care ies au un miros destul de puternic, iar nivelul de hidrocarburi nearse e foarte mare, adica se vede ca nu arde toata benzina (poate fi si de la benzina?) nu stiu daca au fost schimbate sondele de pe evacuare... imi poate da cineva niste idei in legatura cu problema mea? mentionez ca sunt cam incepator in chestii de astea, multumesc !
Link to comment
Share on other sites

in nod normal, e46-le tau este EURO3....pune-l pe un tester si vezi sondele cum se comporta...debitmetru are ca sindrom un consum ridicat

 

Am mers la cineva la un tester si nu putea sa intre la motor.. . acuma nu stiu ce fel de progream avea....dar asta ii zicea. cat despre consum nu pot zice ca e mare, are consum normal... am scos si 6 l/ 100 km in exterior si un mixt de 8, 8.5... am ramas supefiat cand am vazut ce poluare are, pt ca stiu cum merge masina, zboara peste 200 km/h fara probleme. o sa incerc la alt tester, multumesc!

Link to comment
Share on other sites

in nod normal, e46-le tau este EURO3....pune-l pe un tester si vezi sondele cum se comporta...debitmetru are ca sindrom un consum ridicat

 

Am mers la cineva la un tester si nu putea sa intre la motor.. . acuma nu stiu ce fel de progream avea....dar asta ii zicea. cat despre consum nu pot zice ca e mare, are consum normal... am scos si 6 l/ 100 km in exterior si un mixt de 8, 8.5... am ramas supefiat cand am vazut ce poluare are, pt ca stiu cum merge masina, zboara peste 200 km/h fara probleme. o sa incerc la alt tester, multumesc! altcineva imi poate zice alte pareri?

Link to comment
Share on other sites

pt ca stiu cum merge masina, zboara peste 200 km/h fara probleme. o sa incerc la alt tester, multumesc!

 

pai d-aia merge asa tare c-o-mping gazele din spate!

 

da, mersi pentru ironia facuta. altcineva imi poate spune alte idei? multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Incadrarea masinii in norma de poluare se face dupa acte si nu are nici o legatura cu ce scoate masina respectiva pe teava de esapament. Normal ca trebuie sa remediezi problema dar poti face asta dupa ce termini cu actele. Edited by cristimm
Link to comment
Share on other sites

Incadrarea masinii in norma de poluare se face dupa acte si nu are nici o legatura cu ce scoate masina respectiva pe teava de esapament. Normal ca trebuie sa remediezi problema dar poti face asta dupa ce termini cu actele.

 

trebuie sa remediez problema, ca trebuie sa ii fac RAR-ul.... pe urma sa o inmatriculez. de aia is grabit...si cred ca la RAR conteaza ce iese pe teava de esapament, nu? :twoup: . dupa acte si dupa cate m-am interesat eu masina e euro3... azi o sa ii schimb bujiile, sa vad daca se schimba ceva...

Link to comment
Share on other sites

pt ca stiu cum merge masina, zboara peste 200 km/h fara probleme. o sa incerc la alt tester, multumesc!

 

pai d-aia merge asa tare c-o-mping gazele din spate!

 

da, mersi pentru ironia facuta. altcineva imi poate spune alte idei? multumesc anticipat!

 

cu placere! :twoup: ...fara rautate am spus-o, asa poate te mai destinzi! :)

 

 

serios vorbind, eu cred ca cel mai probabil din sondele lambda e problema ta...

depinde si temperatura de lucru a motorului la care ai masurat tu emisiile, se masoara la cald. De aia, si inainte sa intrii la RAR lasa motorul pornit sa fie cald cand il "testeaza"

Link to comment
Share on other sites

pt ca stiu cum merge masina, zboara peste 200 km/h fara probleme. o sa incerc la alt tester, multumesc!

 

pai d-aia merge asa tare c-o-mping gazele din spate!

 

da, mersi pentru ironia facuta. altcineva imi poate spune alte idei? multumesc anticipat!

 

cu placere! :) ...fara rautate am spus-o, asa poate te mai destinzi! :twoup:

 

 

serios vorbind, eu cred ca cel mai probabil din sondele lambda e problema ta...

depinde si temperatura de lucru a motorului la care ai masurat tu emisiile, se masoara la cald. De aia, si inainte sa intrii la RAR lasa motorul pornit sa fie cald cand il "testeaza"

 

Da, mersi :twoup: pai la cald l-am testat, si turat la 2500-3000 rpm... acuma sa vad daca nu rezolva bujiile problema... masina a si stat in garaj aproape 2 luni dar nu cred ca are asta de-a face.. sau are? daca nu rezolva bujiile o sa vad sondele, imi poate da cineva un pret estimativ?

Link to comment
Share on other sites

din cauza noxelor vei avea probleme la ITP nicidecum la norma de poluare...daca masina reiese euro 3, ei euro 3 o vor incadra insa la ITP vei avea noxe inferioare normei de euro 3 si acolo te vor pica...nicidecum sa-ti scoata masina euro 2 sau noneuro ca iti ies noxele proaste.. Edited by zeky
Link to comment
Share on other sites

pai omul zice ca urmeaza s-o bage in RAR sa o inmnatriculeze, implicit trebuie sa i se faca si ITP, deci i se vor masura noxele, de aia e ingrijorat el.

 

 

sfat: da-i benzina buna (de ex Alto101) si vezi atunci...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

din postarile lui am inteles ca nu mai este sigur daca cei de la rar o vor scoate euro3 sau nu....poate nu am inteles eu bine.....el a vorbit de noxe si rar,

nu de noxe si itp-ul de la rar...si din cauza asta am dat replay-ul de mai sus..

Edited by zeky
Link to comment
Share on other sites

norma de poluare este fixa cu niste valori minime si maxime iar daca o masina de exemplu cu euro 3 scoate valori care s-ar incadra la euro 2, asta nu inseamna ca masina va fi trecuta euro 2 ci nu i se va acorda ITP, banuiesc ca lucrul acesta il ingrijoreaza pe colegul, care dupa cum spunea, a avut ocazia sa-si masoare noxele inainte de RAR/ITP Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

norma de poluare este fixa cu niste valori minime si maxime daca o masina cu euro 3 scoate valori care s-ar incadra la euro 2, asta nu inseamna ca masina va fi trecuta euro 2 ci nu i se va acorda ITP.

 

 

exact....am crezut ca nu stie lucrul asta... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

norma de poluare este fixa cu niste valori minime si maxime iar daca o masina de exemplu cu euro 3 scoate valori care s-ar incadra la euro 2, asta nu inseamna ca masina va fi trecuta euro 2 ci nu i se va acorda ITP, banuiesc ca lucrul acesta il ingrijoreaza pe colegul, care dupa cum spunea, a avut ocazia sa-si masoare noxele inainte de RAR/ITP

 

De asta ma tem, da. mi se va face inspectia tehnica la RAR (inclusiv noxele) si n-o sa imi dea itp-ul deci implicit n-am facut nimic  :twoup: o sa ii dau benzina buna(am si bagat deja)si o sa ii shimb bujiile si ii dau 5000 de ture, sa vedem pe urma... sondele asa scumpe is?? :) multumesc tuturor!!!

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat bujiile, am schimbat benzina, am facut ture prin spatele blocului (ca n-am numere) si fumul ce iesea pe esapament nu mai iese... doar dimineata pana se incalzeste, dar ma gandesc ca e si mult condens... in fine am mers iar la prietenul acela la ITP sa verificam noxele si au scazut mult, dar nu indeajuns de mult... nivelul de combustibil nears tot a ramas mare, care poate fi rezolvarea la asta??? se poate sa rebuiasca curatata valva EGR? baga prea multa benzina si nu apuca s-o arda toata? nu as mai schimba ceva la ea ca poate nu trebuie, e doar faptul ca a stat in garaj si am facut si eu greseala de a o porni si de a o lasa la relanti, periodic...(neavand nr. nu m-am putut duce cu ea la drum )... :twoup: ??? astept raspunsuri daca se poate multumesc!!! aa si inca ceva dimineata la rece porneste si se opreste, ii dau vreo 2 chei pana porneste... asta de la ce poate fi?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.