Jump to content

nu mai porneste


Recommended Posts

salutare, am un bmw 318 tds din 1998 si dupa ce am schimbat bucsile fata la bmw nu mai porneste,au uitat cheia in contact are cumva boton care taie alimentarea cu motorina la socuri? sau s-a stricat contactul,am dus-o la mai multe testere si unii mi-au zis ca e contactul altii ca este cipul de pornire,cand pun contactul se aprind becurile in bord dar nu porneste cand dau de cheie pentru pornire,daca schimb contactul trebuie sa iau si cipul de pornire ,unul mi-a zis ca trebuie saq iau contact +chie+cipde pornire+calculator,daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu o sugestie
Link to comment
Share on other sites

salutare am un bmw 318tds din 1998,nu am avut probleme cu el pana l-am dus la mecanic sa schimbe bucsile si pivotii pe fata ,cand am vrut sa plec de acolo nu a mai pornit masina

 

Lucrand pe sub masina este posibil sa nu fi fost destul de atent si sa fi rupt legatura la masa.

Vezi pozitia 6 din poza

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

am si eu nevoie de calculator,imobilizator si cipul de la cheie pentru un bmw 318 tds din 1998 ma poate ajuta cineva plzz

sectiunea "Mica publicitate">>>"Cumparari piese si accesorii BMW ">> aici deschizi un topic similar sau rogi un moderator sa-l mute.

 

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Pai ce s-a stricat de schimbi toate astea?

 

Daca e cipul din cheie si e ultima cheie iesi mai ieftin comandand alta la reprezentanta

 

LE  Aa,mi-am amintit,tie nu ti-a mai pornit masina dupa ce ai schimbat niste bucse,nu?

 

 

Sau poate ma insel...

Edited by katlin
Link to comment
Share on other sites

Pai ce s-a stricat de schimbi toate astea?

 

Daca e cipul din cheie si e ultima cheie iesi mai ieftin comandand alta la reprezentanta

 

LE  Aa,mi-am amintit,tie nu ti-a mai pornit masina dupa ce ai schimbat niste bucse,nu?

 

 

Sau poate ma insel...

poate nu mai porneste din cauza bujiilor, a dat frigul...

Link to comment
Share on other sites

nu fratilor ,cand vreau sa pornesc masina nu da nici un semn,nici un click ceva nimic ,dupa ce pun contactul,am dus-o la un electrician si mi-a zis ca este calculatorul stricat si ca sa porneasca trebuie sa schimb calculatorul dar si imobilizatorul si cipul de la masina de la care iau astea,doar cu calculatorul nu porneste,asa o fii?
Link to comment
Share on other sites

Vad ca dau peste tine si aici;nu va intelege nimeni daca deschizi o suta de topicuri,acum cumperi immo+cheie+calculator,acum intrebi de ce nu porneste. Banuiesc ca ai vrut sa dai o replica aici si ai deschis alt topic fara sa vrei.

 

Ia incepe si povesteste ce simptome si cum s-a intamplat ca sa te putem ajuta,nu te arunca sa cumperi piese pana nu stii exact cauza.

Edited by katlin
Link to comment
Share on other sites

bine frate povestesc ce am patit- masina nu a avut nimic pana sa schimb bucsile si pivotii pe fata,cand am vrut sa pornesc masina sa plec nu a mai pornit ,pun contactul se aprind luminile in bord dupa ce se sting si vreau sa pornesc masina nu face in niciun fel,adica nu se invirte electromotorul nimic altceva,am pus electromotorul pe direct si se invirte,am fost la un tester si mi-a zis ca nu citeste cheia la altul mi-a zis ca contactul e de vina,un electrician a zis ca e cititorul ,altul ca e calculatorul,ideea este ca mi-au zis ca trebuie sa schimb totul adica contactul, cititorul,imobilizatorul si calculatorul.asta este toata povestea
Link to comment
Share on other sites

NU trebuie neaparat schimbate toate cele de mai sus.Problema poate fi de la:

1.Cheie ( incearca si cu cea de rezerva dac ai)

2.Inelul de pe contact sa nu citeasca cheia.

3.Desincronizat EWS-ul cu calculatorul de la motor.

4.Corupt ceva in soft la EWS sau corupt ceva in soft la calculatorul de la motor.

FA PRIMA DATA O DIAGNOZA si scrie ce erori sunt sa vedem de unde vine eroarea.

Eu pot sa te rezolv dar doar in Timisoara.

Daca esti din Timisoara da-mi un PM si vorbim.

Link to comment
Share on other sites

Pai si tu te iei ce zice doar un singur electrician, mecanic ce o fi. Incearca sa mai ceri parea altui elctrician si daca verdictul este acelasi inseamna ca asta este problema, nu de alta dar sa cumperi alt calculator o sa te cam usture buzunarul si sa nu fie de la el
Link to comment
Share on other sites

Eu in primul rand as face o diagnoza ( dar cu ceva tester de BMW nu cu tester universal) si in functie de diagnoza aia vedem ce e de facut.

Fa o diagnoza si pune raportul aici sa vedem despre ce este vorba exact iar dupa aceea iti spun exact ce e de facut.

Link to comment
Share on other sites

@vladut, ai deschis 10 topicuri cu aceeasi tema...

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?act...ult_type=topics

 

iti inchid cele unde ai postat aiurea, si ti le comasez intr-unul singur pe cele unde ai primit raspunsuri de la colegi...

 

daca vrei sa raspunzi la aces topic, foloseste butonul "ADD REPLY", nu pe cel "NEW TOPIC"

 

ONTOPIC:

 

daca tot ti-au umblat "mecanicii" pe sub masina, nu cumva ti-au desprins/intrerupt firul de masa ?

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.