Jump to content

Motorul 2.2 benzina 170 cp


bank_x

Recommended Posts

mai astept 3 linkuri ca sa-mi explici clar ca asta e trendul si exemplele mentionate nu sunt elocvente

 

sa inteleg ca ai luat cei 15 cai de buni. interesant, G-Power aproape a reusit 15 cp cu resoftare, evacuare, filtru.

 

iti respect parerea ca si coleg de forum, dar nu mai veni cu chestii de ganul "documenteaza-te" ca nu e frumos si nici nu esti vreo autoritate in domeniu. nici eu nu sunt, dar nici nu am venit ieri pe lume si mai stiu una alta. daca cumva se obtine valoarea asta, este o exceptie, nu o regula. cel putin in anul de gratie 2010. ca altfel ne-am lua toti Tico, l'am resofta si am avea putere de Cooper S

 

din punctul meu am incheiat offtopicul, daca vrei mai discutam pe pm.

 

on topic si eu as merge tot pe 318i, 105kw

Edited by Piratu'
Link to comment
Share on other sites

Hmmm, 9 milioane(impozit) nu mi se pare chiar o suma asa uriasa.Mai ales pt. un posesor de BMW, masina premium.In schimb intretinerea si interventiile de-a lungul unui an cu piese de calitate(originale si noi) poate depasi cu mult aceasta suma.Sunt de acord ca pt. motoare de la 3l in sus impozitul devine o cheltuiala importanta dar pt. un motor de 2.2 sau 2.5 eu zic ca e acceptabil.Si consumul la fel.Sunt niste motoare cu adevarat deosebite cele in 6 cilindri benzina.
Link to comment
Share on other sites

Cum 9 mil impozit :twoup:

Eu la 2.2-ul meu am platit integral impozitul inainte de crestere: 4 mil. Si acum dupa minunata recalculare mi-a venit o foaie cu inca 2 mil diferenta. Deci 6 total.

 

Da,greseala mea.4 milioane am platit si eu pt. fostul 2.2.De fapt cand am zis 9 milioane, ma refeream la cat am platit pt. actualul 2.5.

Link to comment
Share on other sites

impozitul standard pt 2,2 e 790 ron

@ Dan - Mie mi se pare de-a dreptul IDIOATA afirmatia asta cu nu-ti trebuie cai ca te opreste garda daca ii folosesti, bla bla. Sunt acrii strugurii (nu ma refer la tine) pentru multi si atunci se consoleaza cu faze de rahat de genul "daca as avea... m-ar opri garda". Pentru un posesor de BMW nu ar trebui sa fie mult 900 RON. Iar cand mergi pe dealul negru si vrei sa depasesti 3 tiruri dintr-un foc sa vezi cum e cand urca motorul in RPM pana la 6.000, sunetul se transforma in sunet de formula 1 si ca un glont te teleportezi in fata si iti continui drumul cu zambetul pe buze si cu genunchii putin tremurand de la mica doza de adrenalina!

Nu mi se pare normal sa emiti asemena afirmatii mai ales ca esti posesor de 316 i e36 si aici e vb de e46 fl si 320 i/325 i! Si asta nu pentru ... alte motive ci STRICT pentru ca prin necunostinta ta induci pe altii care vor mai citi pe BMWclub si vor lua totul "de bun" in eroare. Mai lasa hartiile... trebuie sa fi condus asa ceva ca sa sfatuiesti!

 

Sfatul meu - Mergi pe 320 I sau si mai bine pe 325 (consum aproape la fel)!

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

eu am intrebat ca eram curios,nu am condus niciodata si vroiam o parere....nu e nici o problema impozitul 900 ron....pur si simplu motorul ma interesa, cum trage si putin si consumul pentru ca fac in jur de 40 mii pe an...in principiu ma tenteaza azi ma duc sa o conduc si sper sa ma hotarasc,mersi de info.
Link to comment
Share on other sites

Pai daca ai avut 320d/150cp trage ceva mai bine dar , o sa ai impresia ca trage la fel (sau chiar mai slab),dar e doar impresia din cauza ca esti obisnuit ca la 2500rpm sa fi infipt in scaun.

 

Cu impozitul: majorarea a venit dupa 1 jul deci la cei ce au platit nu li se aplica retroactiv, deci si 6 si 7.9 sunt probabil corecte.

La ~40kkm/an mai tare doare consumul decat impozitul, daca tot mergi in directia asta , tot un 2.5 as zice, personal ma gandesc la ceva cu 3.0d mai ales ca astia vor sa puna taxe anuale si pe poluare si in plus e peste 2.5i cu consum sub 2.0i (la exterior)

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

@lucian81v:ai dreptate in ceea ce priveste impozitul.de la 1 iulie pt autoturisme cu cilindree cuprinsa intre 2001 si 2600cmc,impozitul a crescut de la 30ron/200cmc la 72ron/200cmc.Asadar pt 2.2 impozitul este de 792ron.

 

Dc iti iei BMW pt fuga ia ceva cu cat mai multi cai, dc nu ia un 318d.

 

LE: asta e pt jensson.

ms pt sfat, sunt hotarat pe benzina.la km pe care ii fac nu cred ca se merita diesel.

Edited by jensson
Link to comment
Share on other sites

impozitul standard pt 2,2 e 790 ron

@ Dan - ...

Deja o dai aiurea, de unde stii tu ca nu am condus si alte masini decat 316 ? daca nu ma cunosti(si nu cred ca am avut ocazia) nu mai fa afirmatii in necunostinta de cauza. Plus de asta daca cineva e posesor de bmw trebuie sa arunce cu bani fara rost ?, pentru ce sa dau 790 ron la un 2,2 cand drumurile sun varza, cand merg mai mult pe loc ... argumente sunt destule. Dealul negru l-am facut si eu de cateva ori cu pisicul meu amarat si nu e chiar sf depasirea a 3 tiruri, iar afirmatia cu formula 1, teleportare si glont ma duce cu gandul la secventele de inceput din star trek(stim cu totii ca e animatie pe calculator si nu exista nava care sa plece glont si sa se teleporteze in alta galaxie). Bun si daca tu esti posesor de 325 ai dreptul sa faci afirmatii si altii sunt fâs, te rog incearca sa gandesti prima data.

Link to comment
Share on other sites

Sfatul meu - Mergi pe 320 I sau si mai bine pe 325 (consum aproape la fel)!

Corect.

E foarte bun si motorasul asta ce se afla pe 318i FL. Isi face bine treaba si in oras si in afara. Urca bine in ture, trage bine, suna demential de frumos peste 5000 rpm, e si destul de fiabil. Dar sa fim realisti, 6L-urile amintite mai sus sunt peste la orice capitol si la orice ora ! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Salut. Conduc un 320i de 4 ani. Motorul este impecabil dpdv putere consum fiabilitate. Ceea ce nu mi-a placut este ca dupa un anumit numar de km ( dupa 200mii ) cateva componente adiacente motorului cedeaza : pompa servodirectie, vas expansiune. Poate chiar bobinele de inductie si debitmetrul ( la mine inca nu e cazul ). Cred ca asta e durata lor de functionare dar strict vorbind de motor e super, il recomand.

Acum excludem din calcul un 325 sau un 330 care sunt peste ca si performante ( cand pui un 330 in drift si scoti fum din roti e belea cu a mea ma chinui ceva si mai si miroase a ambreiaj ).

Link to comment
Share on other sites

Colegul batory din sibiu a avut un 320i de 2.2 si zicea ca la ce performante are motorul consuma cam mult, acum are 318i fl de 143cp si e super multumit. Vorbeste cu el.

 

Colegul batory din sibiu a avut un 320i de 2.2 si zicea ca la ce performante are motorul consuma cam mult, acum are 318i fl de 143cp si e super multumit. Vorbeste cu el.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.