Jump to content

Motorul 2.2 benzina 170 cp


bank_x

Recommended Posts

n42-u consuma 0,5 la 10000....nu cred ca exista 2.2 sa nu consume ulei, sau mergi ca un batranel sau ii dai ulei, am avut un 318i nfl, cumparat de la un pensionar din germania, singut proprietar la 100k km...dupa 20.000 a cedat, cand desfaceam busonul de la ulei si ma uitam in motor..tot era uscat deasupra, binenteles ca nu consuma deloc ulei...
Link to comment
Share on other sites

n42-u consuma 0,5 la 10000....nu cred ca exista 2.2 sa nu consume ulei, sau mergi ca un batranel sau ii dai ulei, am avut un 318i nfl, cumparat de la un pensionar din germania, singut proprietar la 100k km...dupa 20.000 a cedat, cand desfaceam busonul de la ulei si ma uitam in motor..tot era uscat deasupra, binenteles ca nu consuma deloc ulei...

Deci nu e "tocmai indicat sa menajezi" motorul :smile:

Link to comment
Share on other sites

daca ei copiaza orice de la Castrol ce importanta mai au indicii, la fel de bine poate sa scrie 0w40 si el sa fie 5w30...in Ro se gasesc totusi uleiuri gen Motul sau LiquiMoly, de ce nu le incerci?

 

Pt ca iau castrolul prin Castrol Romania..daca si ei il falsifica..ce drac sa mai zici.

 

Totusi de la o anumita varsta motorul are alte tolerante, un 10w-40 devine mai indicat, totul tine de nr de km.

 

asta cine o zice ?! daca faci asta inseamna ca recunosti ca motorul este varza si probabil este.

 

 

eu am 190 de mii in bord , masina merge doar cu castrol 0w 40 de la 28de mii , aia l-a bavaria ii bagau bmw 0w 40 , iar de la schimb la schimb (15 mii) nu completez si nu mi se aprinde becul galben , insa pe joja este undeva la jumate ca nivel

 

 

 

Am sa incerc si un full sintetic 10w 40!

 

10w 40 nu este full sintetic..ci semi.

 

 

nu este bine sa freci uleiurile cum ai facut tu, fiecare producator si indicativ are proprietatile si aditivi sai ...

 

 

 

Deci nu e "tocmai indicat sa menajezi" motorul :smile:

 

clar nu, dar nici sa mergi numai blana , trebuie sa nu fi nici subturat nici doar rosu

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

indragostit fiind de aceasta masina, dar fara sa ma dea banii afara din casa.....cat m-ar ajunge o segmentare?....ce alte interventii mai implica aceasta operatie?....

 

Segmentare? Ai schimbat valva pcv, cea responsabila pentru consumul de 1L la 1500 km ?

Link to comment
Share on other sites

Segmentare? Ai schimbat valva pcv, cea responsabila pentru consumul de 1L la 1500 km ?

 

 

 

Asa am patit si eu cu Valva PCV / CCV - cum i mai zic unii ..........la inceput era cu 05L / 1000KM si nu dadea simtome .....dupa vre-o 2 luni am patit sa se rupa si mai mult garnitura din valva si dupa aceea am ajuns la 1L - 1.5L /1000KM . si dimineata la prima pornire la rece tot din cauza valvei vre-o 30 sec parca mergea in 5 pistoane .

 

 

Deci ia in vedere si valva CCV

Link to comment
Share on other sites

deci pana la urma, sa inteleg ca acest 2.2 170ps consuma ulei, si din cate vad, uni vor sa-i faca segmentare....

intentionez si eu sa cumpar si eu un e46 2001 192.000km la bord. la ce sa ma astept? cat consuma pana la urma, la mers normal pana in 2500 ture, in oras ?

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.