Jump to content

probleme steptronic


Recommended Posts

salut,am un e90 320dA din 2005..Am probleme cu cutia in sensul ca uneori se simt niste socuri la schimbarea vitezei,atat in accelerare cat si la decelerare..ma gandesc ca ar trebui rescris softul cutiei.Stie cineva cat costa o astfel de operatiune si daca stiti ceva specialisti in cutii in zona Tg-Mures, Cluj-Napoca?
Link to comment
Share on other sites

se simt tot timpul nu doar la 15 min de la pornire,in modul sport nu sunt accentuate,as putea spune ca acolo nu simt deloc..cel mai bine se simt acele socuri,mici zvacniri, atunci cand accelerez foarte lin..In prima faza trebuie sa ajung la un specialist in cutii automate,nu ma hazardez la diagnostice in vant...am fost la un tip in mures care a pus testerul si a verificat cutia,si nu a dat nici o eroare.
Link to comment
Share on other sites

NU schimba uleiul aiurea. Cauta cauza si apoi te hotarasti.

Nu cred ca o sa gasesti tester/scanner destept pentru steptronic.

 

Si...nu este intotdeauna o problema la cutie. Poate sa fie si din altceva.

La mine facea figuri din astea. Dupa ce am schimbat 3-4 furtune de la vacuum si am curatat sitele de la convertoarele de presiune a disparut.

Daca turbo nu e OK...exista acele simptome descrise de tine.

Link to comment
Share on other sites

si mie mai imi face asa cateodata ..mi se pare ca atunci cand accelerez destul si cand ea se pregateste sa schimbe viteza...am un priten cu un X5 care ii facea asa si a facut un update la softul cutiei plus un schimb de ulei si filtru la cutie si mi a zis ca nu i mai face...ma tot intreaba cand ne vedem daca am facut schimbul respectiv .... :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Un prieten de-al meu cu un E66 din 2004, a avut probleme similare cu a ta. A schimbat uleiul si filtrul, a plecat cu masina in Antalia, pe manual iar cand a ajuns la Istanbul, a sunat in tara si a spus ca masina si-a revenit nu mai are probleme. Eu spun sa schimbi uleiul si filtrul pentru ca rau nu-i va face. Respect.
Link to comment
Share on other sites

primul sfat si foarte simplu este sa te duci la masina , scoti minusul de la baterie 30 de min , il pui la loc si pleci la o plimbare vezi daca s-a ameliorat .

 

daca nu faci un drum de 20-30km in modul manual , incerci sa schimbi si inspre redline si la 2500-3000 de ture , opresti motoru , stai putin , dai cheie , bagi in D si pleci si vezi daca s-a ameliorat .

 

daca nici asa nu merge iti faci o programare la un schimb de ulei + filtru + soft si ar trebui sa fie oke in acel moment .

Link to comment
Share on other sites

la accelerari line daca ai socuri 90 % nu e la nivel uleiul in cutie. Iar uleiul se schimba oricum la maxim 80 k km. Recomandare oficiala ZF inclusiv pentru "lifetime". In modul sport esti mai turat si de asta nu iti face. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

am fost zilele trecute la un mecanic de cutii automate din cluj,un tip Dan.A condus masina si a zis ca e normal sa fie acele socuri,ca sunt in limita normala..acum nu stiu ce sa mai zic,sunt foarte enervante,mi se pare aiurea sa fie "normale"..cei drept e primul meu bmw si steptronic condus,tatal meu are multitronic pe un A4 si cutia respectiva e mult mai confortabila,la aia chiar nu simt never cand schimba..Cred ca voi schimba uleiul in cutie,sa vedem daca se amelioreaza ceva..
Link to comment
Share on other sites

nu este deloc perfect normal man , eu la 318i steptronic din 2000 , dupa ce am schimbat uleiu + filtru + ultimul soft nici nu se mai simtea cand schimba , nici in sus nici in jos .

 

eu iti recomand sa schimbi uleiu filtru si softu , nu costa exagerat de mult si o sa fii multumit cum se comporta apoi cutia .

Link to comment
Share on other sites

atunci cand te duci sa schimbi uleiul si filtrul automat ti se pune si ultimul soft compatibil cu cutia ta , toata operatiunea costa undeva intre 1000-1200 ron asta daca o faci la reprezentanta , pe mine ma costat cu tot cu filtru si ultei si manopera undeva la 700 ron , daca erai din bucuresti te trimiteam unde am fost eu .
Link to comment
Share on other sites

atunci cand te duci sa schimbi uleiul si filtrul automat ti se pune si ultimul soft compatibil cu cutia ta , toata operatiunea costa undeva intre 1000-1200 ron asta daca o faci la reprezentanta , pe mine ma costat cu tot cu filtru si ultei si manopera undeva la 700 ron , daca erai din bucuresti te trimiteam unde am fost eu .

Salut am si eu probleme similare, unde ai schimbat uleiul si softul?

Link to comment
Share on other sites

atunci cand te duci sa schimbi uleiul si filtrul automat ti se pune si ultimul soft compatibil cu cutia ta , toata operatiunea costa undeva intre 1000-1200 ron asta daca o faci la reprezentanta , pe mine ma costat cu tot cu filtru si ultei si manopera undeva la 700 ron , daca erai din bucuresti te trimiteam unde am fost eu .

Salut am si eu probleme similare, unde ai schimbat uleiul si softul?

 

 

Saluty,

aceeasi problema o am si eu ....as dori sa stiu unde pot sa fac o resoftare.

Link to comment
Share on other sites

Multi sunt PRO schimbului de ulei in automata.

 

Cand cititi pe forumuri informatii despre schimbul de ulei...trebuie sa tineti cont si de :

-ce eticheta avea cel care a schimbat uleiul

-ce fel de cutie avea [ZF sau GM]

-simptomele EXACTE ale cutiei

-avea sau nu erori pe tester [la BMW e cel mai precis]

 

 

Cand piesele [discuri, roti] din cutie sunt pe duca si lasa span, care innegreste uleiul, atunci puteti sa schimbati [degeaba] din 200 in 200 de km uleiul si filtrul din cutie !

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
din pacate inca nu am ajuns sa schimb uleiul..am inteles ca filtrul uleiului din cutie este chiar baia de ulei.E adevarat?si sunt foarte contrariat de atatea opinii care imi zic ca schimbul este o chestie care se preteaza sa se faca doar la reprezentanta,apoi reprezentanta nu raspunde pt unele probleme ulterioare...f aiurea..astept pareri sa ma mai lumineaze,cel mai de pret ar fi daca m-ati indrepta catre un om care se pricepe cu adevarat la asa ceva,chiar si din alte zone,macar sa am o discutie cu el sa-mi explice unele chestii.Mersi
Link to comment
Share on other sites

http://oscaro.es/lista.asp?ID_GENERIC_ARTI..._OSC_LEVELS=202

 

Este un kit complet pentru atunci cand faci schimbul de ulei. nu conteaza ca este in spaniola. da un zoom :twoup:

contine 20 de suruburi + garnitura + filtru

 

NIMENI nu iti garanteaza ca nu o sa ai probleme ulterior. Motivele sunt diverse ! Nici tu nu poti garanta/demonstra ca a schimbat perfect inainte de inlocuirea uleiului.

Daca la BMW nu se leaga la cap...nu vad cine ti-ar garanta :)

 

Pe forum 24117557071 [kit schimb] se vinde cu 65eur.

Uleiul 83220026922 [Texaco ETL 7045E] unora nici nu le apare in program. Eu cel putin NU am cum sa am incredere. Mai ales cand sunt atat de sceptici toti...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.