Jump to content

probleme steptronic


Recommended Posts

am sunat azi la Autotransilvania si mi-au zis un pret pentru schimb de ulei cutie,filtru (care este baia de ulei),si resoftare(care de fapt nu e chiar o resoftare,e o precizare din tester ca masinii i-a fost schimbat uleiul in cutie), si manopera - 2500 lei,mi se pare foarte mult avand in vedere ce scoruri auzeam pe aici..
Link to comment
Share on other sites

trebuie sa vad si eu in afara reprezentantei ca acolo e exagerat..chestia e ca la masina mea filtrul este baia de ulei,care e vreo 250-300 euro...

 

Asa e si la 530 si la X5 si e un rahat de plastic. Nu e 250-300 euro, stai linistit, e vrajeala !

Link to comment
Share on other sites

Costa 150 E filtrul cu tot cu baie , iar uleiul cam 100 ron l . Le iei tu singur de la Grozadan de pe forum si cu ele in portbagaj cauti un service cutii automate , manopera e 150 ron .Daca nu gasesti la tine in oras in buc avem service unde poti merge . Deci iesi la un pret ok pt schimb ulei cutie .
Link to comment
Share on other sites

salut,am un e90 320dA din 2005..Am probleme cu cutia in sensul ca uneori se simt niste socuri la schimbarea vitezei,atat in accelerare cat si la decelerare..ma gandesc ca ar trebui rescris softul cutiei.Stie cineva cat costa o astfel de operatiune si daca stiti ceva specialisti in cutii in zona Tg-Mures, Cluj-Napoca?

Salut. Ai deschis topicul de 3 zile!! Pana acum, ma duceam la cel mai apropiat service BMW si , macar, lamuream problema!!

O fi uleiul, softul sau altele, aici nu poti asculta decat diverse pareri. Dar care e BUNA??

Mergi la service si iti vor spune si CE e de facut si CAT COSTA! E mai simplu si mai eficient!

Cu stima

Link to comment
Share on other sites

eu cand am cumparat masina primul lucru a fost sa fac un upgrade la soft motor si cutie

 

Insa de atunci parca mi se pare ca simt un soc uneori cand trece in frana de motor. De exemplu cand cobor o panta abrupta: cum trec de culmea dealului si masina incepe sa o ia la vale, isi da seama cutia ca ar fi cazul sa bage frana de motor si simt un soc cand cupleaza

 

Uneori mai are un soc si cand ezit cu pedala: accelerez si apoi brusc iau piciorul

 

Acum nu stiu daca facea la fel si cu softul vechi, ni se pare sa fi facut, dar poate sunt subiectiv

 

Asa ca va intreb daca si voi simtiti soc uneori cand intra in frana de motor?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Eu am un 330cd din 2004 FL cu steptronic.

Nu am schimbat inca uleiul si nici nu stiu daca am ultimul soft pe el.

 

Nu am nici un soc atunci cand intra in frana de motor nici pe D,S sau "manual" in schimb atunci cand bag din D in R (din R in D nu face acest zgomot) simt ca ar avea ca un mic joc pana cupleaza (nu stiu daca e doar din articulatii sau tamponi cutie sau motor....) si face ca un "clantz"-trosc (scuzati dar nu stiu sa folosesc diacritice). Nu face acest zgomot de fiecare data ci doar dupa ce am mers mai mult. Daca am dat deja cu spatele o data si o bag in D apoi iar in R nu mai face acel zgomot.

 

La mine tind sa cred ca sunt:

- placutele de frana care au joc in etrier putin (sunt pe duca);

- tamponi cutie sau motor (desi mi-au fost confirmat ca sunt OK asa ca nu prea cred);

- un zgomot din cutie (sper sa nu).

 

Un lucru nu stiu cat este de normal in schimb. Daca masina e incalzita dar nu alergata cand sunt in coloana si imi da din 1 in 2 sau din 2 in 3 atunci cand accelerez foarte usor (undeva pe la 1100 ture) simt ca si cum ar prinde un avant imediat ce cupleaza superioara. Ca si cum cineva ar veni si ar impinge masina putin mai tare. Este foarte putin sesizabil dar eu o simt. Cand incetinesc sa opresc simt ca din 3 in 2 dar mai ales din 2 in 1 ca si cum ar tine mai mult viteza cuplata. Parca trebuie sa o franeze ceva mai mult sa simta sa o dea in inferioara (scade ralantiul de la 750 putin si atunci imi baga in inferioara dar doar la viteza mica). Ce parere aveti, sa imi fac griji sau totul e OK?

 

ma gandeam ca le scot prin evacuare :twoup:

 

daca erau indoite sau cu semne de oboseala le scoteam, dar pareau fosrte solide. Am sa mai verific in timp sa vad cum evolueaza, cred ca nu se rup asa brusc

 

Din ceea ce am citit se pare ca se rup foarte brusc. La fel de brusc cum se rupe "reverse" la steptronic (fara nici un semn).

Link to comment
Share on other sites

faptul ca in accelerare simti un mic avant e normal- motorul merge la ~2500rpm, si cand schimba treapta ajunge la ~1800rpm. Diferenta de rotatii se transforma in acel "avant" scurt

 

Astept si alti posesori de automata sa-mi spuna daca simt acel soc in frana de motor

Link to comment
Share on other sites

faptul ca in accelerare simti un mic avant e normal- motorul merge la ~2500rpm, si cand schimba treapta ajunge la ~1800rpm. Diferenta de rotatii se transforma in acel "avant" scurt

 

Astept si alti posesori de automata sa-mi spuna daca simt acel soc in frana de motor

Sunt de acord ca ar fi normal la turatie mai mare, este si util si placut. La mine simt asta in mod deosebit la turatie mica dar oricum cred ca este normal......

Link to comment
Share on other sites

Acel sut din spate exista la toate masinile cu automata. Depinde in ce turatie pica dupa retrogradarea treptei. Cateodata...nu se simte fiindca diferenta de turatie este prea mica. Mai conteaza si daca vrei frana de motor sau nu.

In treptele superioare si la viteza mai mare nu simti acest ''sut in fund'' :twoup:

 

Posibil sa fie si din flansa de la cardan. Multi spun ca dupa ce au schimbat...nu mai au probleme !

Link to comment
Share on other sites

eu cand am cumparat masina primul lucru a fost sa fac un upgrade la soft motor si cutie

 

Insa de atunci parca mi se pare ca simt un soc uneori cand trece in frana de motor. De exemplu cand cobor o panta abrupta: cum trec de culmea dealului si masina incepe sa o ia la vale, isi da seama cutia ca ar fi cazul sa bage frana de motor si simt un soc cand cupleaza

 

Uneori mai are un soc si cand ezit cu pedala: accelerez si apoi brusc iau piciorul

 

Acum nu stiu daca facea la fel si cu softul vechi, ni se pare sa fi facut, dar poate sunt subiectiv

 

Asa ca va intreb daca si voi simtiti soc uneori cand intra in frana de motor?

 

Sa nu fie blocul de valve.

Link to comment
Share on other sites

la mine la 325i FL a fost 250 ron Lemforder , adica OEM , daca te duci la un mecanic priceput nu e deloc complicat de schimbat :twoup: , eu am schimbat-o la Dl. Ilie ( IF 63 BMW aici pe forum ) , a durat maxim 1 ora procedura , nu mai stiu exact cat a costat , oricum f putin .
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.