Jump to content

probleme steptronic


Recommended Posts

am incercat cel putin 2 min, nu pare sa faca vre-o diferenta.

 

Oare sta turbina blocata, si impiedica airflow-ul pana cand se dezmorteste?

 

Interesant e ca motorul merge bine frumos, rotund. Doar ca trage ca un kart de 3 cai pana-si da drumul

Dupa ce isi da drumul (aud fluieratul), nu mai are nimic!

Link to comment
Share on other sites

am incercat cel putin 2 min, nu pare sa faca vre-o diferenta.

 

Oare sta turbina blocata, si impiedica airflow-ul pana cand se dezmorteste?

 

Interesant e ca motorul merge bine frumos, rotund. Doar ca trage ca un kart de 3 cai pana-si da drumul

Dupa ce isi da drumul (aud fluieratul), nu mai are nimic!

 

posibil , E90 are ceva comportamente ciudate la rece , pare ceva din amestec totusi .

Link to comment
Share on other sites

> > > > > V R A J E A L A < < < < < <

 

Nu este vrajeala, am verificat personal si va spun si cum.

 

Prima data am avut probleme la X5-ul individual. Socuri in cutie cand ma opream pe loc, uneori si in mers. Am resetat adaptarile la inceput la un service cu Bosch KTS. Dupa resetare, se simtea ca merge mult mai bine cutia, socurile erau sporadice si de intensitate mai mica, aproape ti se parea totul normal. Imi lua 50 lei la fiecare resetare, asa ca am zis sa incerc varianta cu resetul asta despre care se tot discuta de multa vreme, si am observat ca se comporta la fel, dupa ce faceam chestia asta socurile se rareau. Am zis ca o fi placebo, ma rog.

 

Insa, am avut E60-ul maro cu aceleasi mici socuri la oprire, dar de data asta aveam si DIS si Inpa. Am resetat cu INPA, si poti vizualiza parametrii din cutie. Dupa resetarea cu testerul, toti parametrii au devenit 0, cutia si-a mai revenit ca si in cazul X5-ului. Urmatoarea resetare care am facut-o cand cutia a inceput sa faca figuri, am facut din cheie si am vrut sa verific sa vad parametrii daca sunt din 0. Ei bine, erau 0. Iar cutia si-a revenit din nou.

 

Poate oricine sa faca testul asta sa vada, daca are un simplu tester INPA. Sa vizualizeze parametrii cutiei inainte, sa reseteze cu cheia, si apoi sa se uite sa vada daca au devenit 0.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Pana acum parerile erau impartite, nici eu nu eram sigur, aveam acum vreo 3 ani un E46 325i si am incercat si nu mi s-a parut vreo modificare de comportament.

 

Dar acum, cu testerul deja e demonstratie stiintifica, nu mai e vorba de placebo sau altceva, se vad clar parametrii resetati.

Link to comment
Share on other sites

Am ''resetat adaptarile'' si eu.

S-a comportat diferit fata de celelalte dimineti ! FARA cel mai mic ''sut'' sau ''soc'' :twoup:

Oricum era insesizabila trecerea dintr-o viteza in alta [modul D], dar acum trebuie sa-i caut grad de comparatie termenului ''insesizabil'' deoarece...ACUM schimba perfect.

 

 

Masina noaptea sta in garaj subteran la 15-17 grade.

Ultimele dimineti au fost la fel...cam 2-3-4 grade.

Cand urc panta din garaj imi schimba din tr.1 in tr.2. Acum stiu asta doar daca ma uit pe turometru.

 

Sunt curios cum se comporta peste 10 zile dupa ce o sa schimb si manual vitezele si in modul sport...

Link to comment
Share on other sites

iar Ciupanezule sa stii ca nu e vrajeala deloc,nici vb de placebo,daca la tine nu a mers asta nu inseamna ca nu merge la nimeni si toti visam.Chiar a functionat si e foarte radicala schimbarea modului in care cutia se comporta.

 

Şi, mai exact, ce diferenţă radicală ai simţit după resetare?

 

Ai incercat sa vezi cu testerul daca s-au resetat dupa ce ai facut cu cheia?

 

Da, cu DIS original.

 

Şi n-am gasit nicăieri, nici măcar ĂŽn TIS, vreo legătură oficială cu această modalitate de resetare.

 

Poate că merge doar pentru anumite maşini, nu la toate maşinile cu steptronic.

Ănsă sunt sceptic.

Edited by Ciupanezu
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca cutia e in stare perfecta, cred ca diferenta nu e mare, dar daca cutia are o problema, diferenta este enorma.

 

Zi-ne ma Ciupanezu cum ai vazut tu parametrii de la cutie cu DIS "original". Razi de te prapadesti cu copilul asta, nu putea sa o lase cum a picat, trebuia sa o ridice el la fileu cumva.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca cutia e in stare perfecta, cred ca diferenta nu e mare, dar daca cutia are o problema, diferenta este enorma.

 

Zi-ne ma Ciupanezu cum ai vazut tu parametrii de la cutie cu DIS "original". Razi de te prapadesti cu copilul asta, nu putea sa o lase cum a picat, trebuia sa o ridice el la fileu cumva.

 

Foarte tare, trebuia sa zici si tu ca ai incercat si tu cu testerul, nu se putea. :twoup:

 

M-am convins de tine.

 

 

Nu am vĂŁzut parametrii, am resetat cutia din tester Âşi atunci chiar s-a simĂžit, era cu totul altceva.

Nu aveam Âşocuri oricum, ĂŽnsĂŁ pleca mult mai tare de pe loc chiar dacĂŁ nu apĂŁsam tare pe acceleraĂžie.

Doar cu procedura aia nu am simĂžit nimic.

 

Tu oricum ai pĂŁrerile tale.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai incercat sa vezi cu testerul daca s-au resetat dupa ce ai facut cu cheia?

 

Da, cu DIS original.

 

 

 

 

Eu te intreb daca ai incercat sa vezi cu testerul daca s-au resetat parametrii si tu zici da. Si mai specifici si cu DIS original, ca sa fie si un argument din ala de al tau logic si rational. :twoup:

 

Apoi spui ca nu ai vazut parametrii. Nici tu nu mai stii cum sa o mai intorci. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

N-am dat-o la ĂŽntors, nu m-ai ĂŽntrebat dacă am văzut parametrii, m-ai ĂŽntrebat dacă am văzut cu testerul, n-ai spus dacă era vorba de parametrii sau altceva.

 

Eu nu am testerul meu, prin urmare nu l-am folosit eu, ĂŽnsă cel care are testerul a resetat cutia din tester.

 

Eu doar am făcut procedura de resetare cu cheia, ĂŽnsă n-am simţit nici o diferenţă.

Edited by Ciupanezu
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ma fratilor, ma facurati al naibi de curios (si eu avand "probleme" cu cutia) si incercai si au asa zisa resetare. La mine, avand si niste probleme cu suportii de la cutie si de la motor, credeam ca de la ei se trage acea vibratie a cardanului (trepidatie). Dupa resetare, tind sa cred ca merge mai bine, nu am mai simtit acea trepidatie cum o facea de fel si schimba mai bine vitezele. La mine ce se intampla, sa fiu inteles mai bine, fiind in viteza 5-a la 60km/h daca vruiam sa accelerez un pic pana la 65 sa zicem, incepea sa vibreze cardanul, tot timpul trebuia sa apas pedala mai mult sa dea inferioara sa nu mai vibreze. Acum am vazut (in cele 2 zile de proba) ca nu mai vibreaza, imediat cand simte ca nu are cuplu suficient pt viteza respectiva, schimba inferioara. :twoup: . O sa testez mai mult masina zilele astea cu privire la acea vibratie, sa vad daca chiar a avut efect acea resetare, eu tind sa cred ca a avut efect, sincer.
Link to comment
Share on other sites

Eu sincer nu stiu de care am (app, unde verific de care e?) dar am faccut in felul urmator: pedala la fund, pusa in P, tinut contact 40-50 chiar un min, luat conatactu, si dupa piciorul de pe acceleratie, si inca odata tot asa numai ca am luat piciorul inainte sa iau contactul, acum nu mai stiu care dintre ele a mers :) dar cert este ca se vede o schimbare. Trebuie lasata in D cand faci resetarea asta? Si piciorul de pe acceleratie cand il iei, inainte sau dupa ce iei contactu'? :twoup: Edited by JaMb0
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.