Jump to content

Recommended Posts

VA ROG DATI-MI UN SFAT.PROBLEMA ESTE URMATOAREA.AM UN E46 320D 2002,NU MA POT DUMERI DIN CE CAUZA SE POATE INTAMPLA SA IMI FACA PRESIUNE IN SISTEMUL DE RACIRE.AM AVUT PROBLEME CU TERMOCUPLA PE CARE AM SCHIMBAT-O,AM SCHIMBAT VASUL DE EXPANSIUNE,AM CURATAT INSTALATIA SI DEGEABA.....TIN SA SPECIFIC CA MASINA NU IMI FACE ACEASTA PROBLEMA LA MERSUL PRIN ORAS DESI MERG DESTUL DE SPORT,PE LOC AM TINUT-O LA MAXIM 10 MIN IN 4000 TURATII ,NU SE INTAMPLA SA IMI DEA PRESIUNE PE LA VAS,SE INTAMPLA NUMAI IN MERS LA DRUM AFARA LA PESTE 3000-3500 TURATII,ULEIUL ESTE LA NIVEL,SI NICI URMA DE ULEI IN VAS.DACA AR FI CHIULASA MA GANDESC CA SI IN TURATIE PE LOC LA MAXIMUM CAT AM TINUT-O EU AR FACE PRESIUNE.NU SE SIMTE NICI UN MIROS CIUDAT IN VAS..................NU STIU CE SA MAI FAC....NICI CEI DE LA FILARET NU AU PUTUT SA DEA UN VERDICT....SA ZICA DA DOMLE ESTE CHIULASA SAU GARNITURA....MULTUMESC PENTRU TIMPUL ACORDAT ANTICIPAT PT UN RASPUNS ORI IDEE
Link to comment
Share on other sites

Probabil e o problema cu chiulasa sau cu garnitura de chiulasa. Pana nu desfaci motorul si nu-l examinezi atent e greu de dat un verdict.

Testele pe loc nu sunt relevante. Desi zici ca ai testat la 4000 rpm, motorul era in gol, nu in sarcina, asa ca si solicitarile mecanice si termice au fost mai reduse decat in mers.

Link to comment
Share on other sites

Nu cunosc cum e pompa de apa la E46...(electrica sau antrenata de curea) ...eu cred ca e ea de vina ...i s-au uzat palele interne care antreneaza apa si nu mai face fata solicitarilor de a circula apa in conditiile unui motor in sarcina si turat..parerea mea...nu-mi dati in cap...nu sunt mecanic... :blink:
Link to comment
Share on other sites

Pai sistemul de racire la BMW este facut sa lucreze sub presiune... tocmai pt a creste punctul de fierbere al agentului de racire.

 

Dar nu inteleg la ce presiune te referi... Daca face FSSS cand dai jos busonul de la vasul de expansiune e normal. Cum adica iti da presiune pe la vas?!??!

 

Sincer nu prea am inteles ce ai zis p-acolo. Sa stii ca daca scrii cu majuscule e mai greu de citit daca scrii normal desi nu pare.

 

Incearca sa explici mai bine problema ta.

Link to comment
Share on other sites

Nu cunosc cum e pompa de apa la E46...(electrica sau antrenata de curea) ...eu cred ca e ea de vina ...i s-au uzat palele interne care antreneaza apa si nu mai face fata solicitarilor de a circula apa in conditiile unui motor in sarcina si turat..parerea mea...nu-mi dati in cap...nu sunt mecanic... :)

128004[/snapback]

 

Poate s-ar incalzi daca nu ar merge pompa :blink:

Link to comment
Share on other sites

sincer eu nu inteleg clar problema ta.. la E46 sincer nu m-am uitat atent dar la renault exista la vasul de expansiune pe capac un fel de ventil care elibera presiune cand se acumula prea multa.. banuiesc ca tre sa fie si la bmw ceva in genul asta.. dar oricum nu am inteles problema ta asa ca scuze daca sunt pe langa subiect..
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.